Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

5 способів знайти цільову аудиторію на Facebook

Коваленко Марія 

Знайти цільову аудиторію на Facebook буває нелегко, а все тому, що часто продавець смутно представляє цей процес. Навіть якщо уявлення про можливих споживачів у цілому є, то виникає інша проблема – як залучити цих людей на свою комерційну сторінку для подальшого впливу?

Як знайти цільову аудиторію на Facebook?

1. Портрет покупця

Успішний маркетинг починається з того, що визначається так званий «портрет покупця». Роздумуючи, яку аудиторію розрахований ваш товар і як виглядає ваш потенційний покупець, слід врахувати такі факторы:

  • Який тип людей зацікавиться вашою пропозицією?
  • Орієнтовний зовнішній вигляд покупця.
  • Його місце проживання.
  • Вікова група.
передплатники у Facebook

Працюючи над складанням портрета клієнта та враховуючи демографічний критерій, визначте, чи можна поділити на додаткові групи отриманий віковий інтервал. Дані порівняйте з тими, що наводить сам сайт. Чи збігаються «лайки» з демографічними групами, створеними вами?

Щоб знайти цільову аудиторію на Facebook, потрібно уважно поставитися до цих даних для подальшого орієнтування.

Іноді після аналітичного аналізу портретів покупців виникає потреба внести виправлення.

2. Визначення середнього часу активності цільової аудиторії на Facebook

З огляду на цей показник можна визначити, в який період доби ваша аудиторія частіше відвідує цю соціальну мережу. Перевіряючи аналітичні дані окремих постів, відстежте середні показання.

Потім, враховуючи демографічний критерій та час відвідувань – складіть алгоритм, який дозволяє вам налаштувати розклад появи нової інформації на сторінці з урахуванням цих даних для повного охоплення певної цільової аудиторії.

3. Причини взаємодії клієнтів із вами

маркетинг у Facebook

Знаючи всі переваги своєї пропозиції, вам важко буває зрозуміти, чи з тієї ж причини, що ви припускаєте, звертаються до вас клієнти. Це питання потрібно розглянути, якомога уважніше, можливо ваші уявлення не повною мірою відображають бажання споживачів.

Важливо повною мірою використовувати спонукальні мотиви та потреби своєї аудиторії. Читаючи обговорення, що стосуються вашої пропозиції на інших ресурсах, враховуйте побажання та вдосконалюйте подальшу подачу інформації.

4. Інформаційні переваги вашої цільової аудиторії на Facebook

Корисно буде відслідковувати, новинами з яких джерел найчастіше діляться ваші передплатники та постаратися, щоб ваш ресурс був у цьому списку. Оцініть інформацію, що зацікавила аудиторію, і зробіть висновки.

Потім наповнюйте свій сайт або сторінку схожою, але унікальною та корисною інформацією, що викликає довіру та бажання поділитися нею з друзями та однодумцями.

5. Авторитетна думка

сторінка на Facebook

Іноді більшість аудиторії прислухається або цікавиться думкою деяких авторитетних особистостей у сфері своїх інтересів, тому не зайвим і вам цікавитиметься подібним.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment