Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

5 способів знайти цільову аудиторію на Facebook

Коваленко Марія 

Знайти цільову аудиторію на Facebook буває нелегко, а все тому, що часто продавець смутно представляє цей процес. Навіть якщо уявлення про можливих споживачів у цілому є, то виникає інша проблема – як залучити цих людей на свою комерційну сторінку для подальшого впливу?

Як знайти цільову аудиторію на Facebook?

1. Портрет покупця

Успішний маркетинг починається з того, що визначається так званий «портрет покупця». Роздумуючи, яку аудиторію розрахований ваш товар і як виглядає ваш потенційний покупець, слід врахувати такі факторы:

  • Який тип людей зацікавиться вашою пропозицією?
  • Орієнтовний зовнішній вигляд покупця.
  • Його місце проживання.
  • Вікова група.
передплатники у Facebook

Працюючи над складанням портрета клієнта та враховуючи демографічний критерій, визначте, чи можна поділити на додаткові групи отриманий віковий інтервал. Дані порівняйте з тими, що наводить сам сайт. Чи збігаються «лайки» з демографічними групами, створеними вами?

Щоб знайти цільову аудиторію на Facebook, потрібно уважно поставитися до цих даних для подальшого орієнтування.

Іноді після аналітичного аналізу портретів покупців виникає потреба внести виправлення.

2. Визначення середнього часу активності цільової аудиторії на Facebook

З огляду на цей показник можна визначити, в який період доби ваша аудиторія частіше відвідує цю соціальну мережу. Перевіряючи аналітичні дані окремих постів, відстежте середні показання.

Потім, враховуючи демографічний критерій та час відвідувань – складіть алгоритм, який дозволяє вам налаштувати розклад появи нової інформації на сторінці з урахуванням цих даних для повного охоплення певної цільової аудиторії.

3. Причини взаємодії клієнтів із вами

маркетинг у Facebook

Знаючи всі переваги своєї пропозиції, вам важко буває зрозуміти, чи з тієї ж причини, що ви припускаєте, звертаються до вас клієнти. Це питання потрібно розглянути, якомога уважніше, можливо ваші уявлення не повною мірою відображають бажання споживачів.

Важливо повною мірою використовувати спонукальні мотиви та потреби своєї аудиторії. Читаючи обговорення, що стосуються вашої пропозиції на інших ресурсах, враховуйте побажання та вдосконалюйте подальшу подачу інформації.

4. Інформаційні переваги вашої цільової аудиторії на Facebook

Корисно буде відслідковувати, новинами з яких джерел найчастіше діляться ваші передплатники та постаратися, щоб ваш ресурс був у цьому списку. Оцініть інформацію, що зацікавила аудиторію, і зробіть висновки.

Потім наповнюйте свій сайт або сторінку схожою, але унікальною та корисною інформацією, що викликає довіру та бажання поділитися нею з друзями та однодумцями.

5. Авторитетна думка

сторінка на Facebook

Іноді більшість аудиторії прислухається або цікавиться думкою деяких авторитетних особистостей у сфері своїх інтересів, тому не зайвим і вам цікавитиметься подібним.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment