5 способів знайти цільову аудиторію на Facebook
Знайти цільову аудиторію на Facebook буває нелегко, а все тому, що часто продавець смутно представляє цей процес. Навіть якщо уявлення про можливих споживачів у цілому є, то виникає інша проблема – як залучити цих людей на свою комерційну сторінку для подальшого впливу?
Як знайти цільову аудиторію на Facebook?
1. Портрет покупця
Успішний маркетинг починається з того, що визначається так званий «портрет покупця». Роздумуючи, яку аудиторію розрахований ваш товар і як виглядає ваш потенційний покупець, слід врахувати такі факторы:
- Який тип людей зацікавиться вашою пропозицією?
- Орієнтовний зовнішній вигляд покупця.
- Його місце проживання.
- Вікова група.
Працюючи над складанням портрета клієнта та враховуючи демографічний критерій, визначте, чи можна поділити на додаткові групи отриманий віковий інтервал. Дані порівняйте з тими, що наводить сам сайт. Чи збігаються «лайки» з демографічними групами, створеними вами?
Щоб знайти цільову аудиторію на Facebook, потрібно уважно поставитися до цих даних для подальшого орієнтування.
Іноді після аналітичного аналізу портретів покупців виникає потреба внести виправлення.
2. Визначення середнього часу активності цільової аудиторії на Facebook
З огляду на цей показник можна визначити, в який період доби ваша аудиторія частіше відвідує цю соціальну мережу. Перевіряючи аналітичні дані окремих постів, відстежте середні показання.
Потім, враховуючи демографічний критерій та час відвідувань – складіть алгоритм, який дозволяє вам налаштувати розклад появи нової інформації на сторінці з урахуванням цих даних для повного охоплення певної цільової аудиторії.
3. Причини взаємодії клієнтів із вами
Знаючи всі переваги своєї пропозиції, вам важко буває зрозуміти, чи з тієї ж причини, що ви припускаєте, звертаються до вас клієнти. Це питання потрібно розглянути, якомога уважніше, можливо ваші уявлення не повною мірою відображають бажання споживачів.
Важливо повною мірою використовувати спонукальні мотиви та потреби своєї аудиторії. Читаючи обговорення, що стосуються вашої пропозиції на інших ресурсах, враховуйте побажання та вдосконалюйте подальшу подачу інформації.
4. Інформаційні переваги вашої цільової аудиторії на Facebook
Корисно буде відслідковувати, новинами з яких джерел найчастіше діляться ваші передплатники та постаратися, щоб ваш ресурс був у цьому списку. Оцініть інформацію, що зацікавила аудиторію, і зробіть висновки.
Потім наповнюйте свій сайт або сторінку схожою, але унікальною та корисною інформацією, що викликає довіру та бажання поділитися нею з друзями та однодумцями.
5. Авторитетна думка
Іноді більшість аудиторії прислухається або цікавиться думкою деяких авторитетних особистостей у сфері своїх інтересів, тому не зайвим і вам цікавитиметься подібним.