Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Директ в Інстаграмі: 5 лайфхаків використання

Коваленко Марія 

Знайти директ досить просто. Для цього потрібно увійти до свого облікового запису в Інстаграмі та звернути увагу на іконку у правому верхньому кутку. Натисніть на неї та потрапите у особисті бесіди вашого директора. Якщо біля піктограми директора ви помітили червону цифру, то вам надійшло нове повідомлення.

Навіщо потрібен директ

Крім зручного способу швидко написати повідомлення різним користувачам, за допомогою директа ви можете:

  1. Приховати ваш статус. У такому разі інші користувачі не зможуть бачити, коли ви перебуваєте в мережі. Ця функція знаходиться в розділі “Налаштування” – “Конфіденційність”.
  1. Надіслати голосове повідомлення. Для цього потрібно довго утримувати значок мікрофона внизу екрана вашого телефону.
  1. Надіслати фотографії та відео з галереї вашого смартфона. Натисніть для цього на іконку із зображенням краєвиду (перебуває поруч із мікрофоном).
  1. Ділитись з користувачами іншими обліковими записами та публікаціями.
  1. Надіслати анімовані зображення та гіфки. Для цього вам потрібно натиснути на квадратик із малюнком смайлу.
  2. Записати та надіслати ваше власне відео або фотографії в режимі “Лайф”. Щоб це зробити, потрібно натиснути на зображення камери в лівому нижньому кутку директа.
  3. Скасувати надсилання повідомлення. Утримуйте потрібне повідомлення кілька секунд і вибираєте у меню «Скасувати відправку».
  4. Позначити повідомлення як непрочитане. Хороший спосіб, щоб згодом повернутися до повідомлення та відповісти на нього пізніше.
  5. Надіслати своє місцезнаходження.

Лайфхакі використання директу для бізнесу

Функція «Швидкі відповіді»

Бізнес-акаунти часто отримують у директ однакові питання від передплатників та потенційних клієнтів. Функція “Швидкі відповіді” для комерційних облікових записів дозволяє оперативно відповідати на однотипні повідомлення. Якщо у вас не бізнес-аккаунт, вибираєте в Налаштуваннях – Компанія (або Автор).

Як налаштувати:

  • у налаштуваннях вашого облікового запису ви заходите в «Швидкі відповіді»;
  • натискаєте на плюс та створюєте повідомлення для відповіді;
  • перед повідомленням пишете слово швидкого набору;
  • зберігаєте текст.

Тепер, щоб швидко відповісти на повідомлення, достатньо буде запровадити це кодове слово.

Групові чати

Груповий чат у директі дозволяє швидко обговорити з командою до 32 осіб усі питання. Налаштувати чат нескладно. На сторінці діалогів клацніть на кнопку в правому верхньому кутку і додайте учасників з контактів, яких ви хочете запросити до групового чату.

Розсилки у директі

Розсилки в директі — добрий спосіб донести важливу інформацію для ваших клієнтів, адже розсилка потрапляє в особисті повідомлення, які користувачі зазвичай не пропускають.

Приклади для розсилок:

  • вітання для нових передплатників;
  • анонси заходів та акцій;
  • новини нових продуктів;
  • новини;
  • оголошення про прямі ефіри;
  • подяки за вибір вашої компанії.

Розсилки в директі можна надсилати вручну, а можна зробити автоматичними. Перший варіант хороший для маленької компанії з індивідуальним підходом до кожного клієнта, адже таке розсилання вимагає багато часу.

Автоматичне розсилання можна настроїти за допомогою онлайн-сервісів. Проте, використовувати ці послуги все-таки небажано, адже це може призвести до бана з боку Інстаграма. Щоб уникнути блокування вашого облікового запису, не надсилайте занадто багато рекламних розсилок.

Продаж через директ

Існує кілька способів зробити покупку через директ:

  1. Онлайн-оплата. У директі ви можете надіслати клієнтові посилання на оплату товару чи послуги.
  2. Продає лендинг із можливістю онлайн-оплати. Як і попередніх способах, посилання на лендинг відправляєте клієнтам у директі.
  3. QR-код. Якщо ваш продукт має мобільний додаток, ви можете надіслати клієнту штрих-код для скачування. А у самому додатку клієнт зможе завершити покупку.

Блокування спаму

На жаль, незважаючи на те, що Інстаграм обмежує кількість повідомлень на день, спам, як і раніше, продовжує приходити в директ. Для боротьби з обліковцями-спамерами в директі є функція блокування. Ви можете це зробити таким чином: заходьте у повідомлення-спам, натискаєте на зображення «i» та вибираєте «Заблокувати». Більше цей обліковий запис не зможе надсилати вам повідомлення. Також ви можете подавати скарги на сумнівні облікові записи через той самий значок «i».

Отже, з нашої статті ви дізналися, що директ в Інстаграмі – це не просто черговий месенджер для спілкування. Це повноцінний інструмент ведення бізнесу. За допомогою функцій директу ви можете знайти нових клієнтів, підвищити лояльність аудиторії та продажу, швидко донести інформацію про ваші продукти, акції, знижки, отримувати зворотний зв’язок від користувачів.

Пам’ятайте: важливо не зловживати масовими рекламними розсилками та використовувати лише той контент, який належить вам.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа

Що таке контент-план і які завдання він виконує

Контент-план — це список конкретних тем для сайту, блогу, групи у соціальних мережах із зазначенням дати їх публікацій. Він включає інформаційні, розважальні та рекламні пости. У рамках рекламної кампанії до контент-плану можуть також входити тексти для email-розсилок. При цьому під контентом розуміються не лише текстові статті, а й картинки та відеоролики. Навіщо потрібний контент-план Точний план розміщення тематичних […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа

Як відкрити успішний інтернет-магазин.

Сьогодні ми розглянемо які помилки найчастіше роблять підприємці, які хочуть відкрити свій інтернет магазин і як потрібно робити, щоб підвищити свої шанси на успіх. Запуск інтернет-магазину з нуля – це марафон, а не спринт. Тут у вас не вдасться швидко розбагатіти. Якщо ви робите все правильно, то приплив вільних грошей ви отримаєте лише за кілька років […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

ЯК ЗНАЙТИ МАСКУ В ІНСТАГРАМ

У 2021 році ні в кого не залишиться сумнівів, що AR фільтри в соціальній мережі Instagram укоренилися як основний інструмент цифрової комунікації. Вони надають користувачам можливість налаштовувати свої історії, наповнюючи стрічку унікальним і креативним відео- і фото контентом. Є безліч популярних фільтрів Instagram, які можна спробувати, і ви, мабуть, бачили їх в історіях своїх друзів чи […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment