Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Директ в Інстаграмі: 5 лайфхаків використання

Коваленко Марія 

Знайти директ досить просто. Для цього потрібно увійти до свого облікового запису в Інстаграмі та звернути увагу на іконку у правому верхньому кутку. Натисніть на неї та потрапите у особисті бесіди вашого директора. Якщо біля піктограми директора ви помітили червону цифру, то вам надійшло нове повідомлення.

Навіщо потрібен директ

Крім зручного способу швидко написати повідомлення різним користувачам, за допомогою директа ви можете:

  1. Приховати ваш статус. У такому разі інші користувачі не зможуть бачити, коли ви перебуваєте в мережі. Ця функція знаходиться в розділі “Налаштування” – “Конфіденційність”.
  1. Надіслати голосове повідомлення. Для цього потрібно довго утримувати значок мікрофона внизу екрана вашого телефону.
  1. Надіслати фотографії та відео з галереї вашого смартфона. Натисніть для цього на іконку із зображенням краєвиду (перебуває поруч із мікрофоном).
  1. Ділитись з користувачами іншими обліковими записами та публікаціями.
  1. Надіслати анімовані зображення та гіфки. Для цього вам потрібно натиснути на квадратик із малюнком смайлу.
  2. Записати та надіслати ваше власне відео або фотографії в режимі “Лайф”. Щоб це зробити, потрібно натиснути на зображення камери в лівому нижньому кутку директа.
  3. Скасувати надсилання повідомлення. Утримуйте потрібне повідомлення кілька секунд і вибираєте у меню «Скасувати відправку».
  4. Позначити повідомлення як непрочитане. Хороший спосіб, щоб згодом повернутися до повідомлення та відповісти на нього пізніше.
  5. Надіслати своє місцезнаходження.

Лайфхакі використання директу для бізнесу

Функція «Швидкі відповіді»

Бізнес-акаунти часто отримують у директ однакові питання від передплатників та потенційних клієнтів. Функція “Швидкі відповіді” для комерційних облікових записів дозволяє оперативно відповідати на однотипні повідомлення. Якщо у вас не бізнес-аккаунт, вибираєте в Налаштуваннях – Компанія (або Автор).

Як налаштувати:

  • у налаштуваннях вашого облікового запису ви заходите в «Швидкі відповіді»;
  • натискаєте на плюс та створюєте повідомлення для відповіді;
  • перед повідомленням пишете слово швидкого набору;
  • зберігаєте текст.

Тепер, щоб швидко відповісти на повідомлення, достатньо буде запровадити це кодове слово.

Групові чати

Груповий чат у директі дозволяє швидко обговорити з командою до 32 осіб усі питання. Налаштувати чат нескладно. На сторінці діалогів клацніть на кнопку в правому верхньому кутку і додайте учасників з контактів, яких ви хочете запросити до групового чату.

Розсилки у директі

Розсилки в директі — добрий спосіб донести важливу інформацію для ваших клієнтів, адже розсилка потрапляє в особисті повідомлення, які користувачі зазвичай не пропускають.

Приклади для розсилок:

  • вітання для нових передплатників;
  • анонси заходів та акцій;
  • новини нових продуктів;
  • новини;
  • оголошення про прямі ефіри;
  • подяки за вибір вашої компанії.

Розсилки в директі можна надсилати вручну, а можна зробити автоматичними. Перший варіант хороший для маленької компанії з індивідуальним підходом до кожного клієнта, адже таке розсилання вимагає багато часу.

Автоматичне розсилання можна настроїти за допомогою онлайн-сервісів. Проте, використовувати ці послуги все-таки небажано, адже це може призвести до бана з боку Інстаграма. Щоб уникнути блокування вашого облікового запису, не надсилайте занадто багато рекламних розсилок.

Продаж через директ

Існує кілька способів зробити покупку через директ:

  1. Онлайн-оплата. У директі ви можете надіслати клієнтові посилання на оплату товару чи послуги.
  2. Продає лендинг із можливістю онлайн-оплати. Як і попередніх способах, посилання на лендинг відправляєте клієнтам у директі.
  3. QR-код. Якщо ваш продукт має мобільний додаток, ви можете надіслати клієнту штрих-код для скачування. А у самому додатку клієнт зможе завершити покупку.

Блокування спаму

На жаль, незважаючи на те, що Інстаграм обмежує кількість повідомлень на день, спам, як і раніше, продовжує приходити в директ. Для боротьби з обліковцями-спамерами в директі є функція блокування. Ви можете це зробити таким чином: заходьте у повідомлення-спам, натискаєте на зображення «i» та вибираєте «Заблокувати». Більше цей обліковий запис не зможе надсилати вам повідомлення. Також ви можете подавати скарги на сумнівні облікові записи через той самий значок «i».

Отже, з нашої статті ви дізналися, що директ в Інстаграмі – це не просто черговий месенджер для спілкування. Це повноцінний інструмент ведення бізнесу. За допомогою функцій директу ви можете знайти нових клієнтів, підвищити лояльність аудиторії та продажу, швидко донести інформацію про ваші продукти, акції, знижки, отримувати зворотний зв’язок від користувачів.

Пам’ятайте: важливо не зловживати масовими рекламними розсилками та використовувати лише той контент, який належить вам.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment