Як оформити Актуальне в Інстаграмі: інструкція та фішки
Актуальне в Інстаграмі – інструмент спілкування з аудиторією, який часто недооцінюють. Однак колекції історій, які ховаються за кружечками під описом профілю, можуть, якщо не замінити, значно полегшити роботу SMM-менеджера.
Ви можете використовувати Актуальне для демонстрації:
- Каталог товарів;
- Реальних відгуків;
- Візитки з історією бренду;
- Інструкції з оформлення замовлення та доставки;
- Виділення найважливіших подій та активностей бренду.
Щоб зрозуміти, як саме варто використовувати Актуальне вам, подумайте, на які питання ви найчастіше відповідаєте – і додайте ці розділи. Інший підхід – подумати, які історії добре сформують образ бренду. Так само, як і шапка аккаунта , Актуальне дозволяє скласти перше враження та зорієнтуватися у профілі.
З технічного боку створити Актуальне нескладно, ви тиснете на іконку «Нове» під шапкою профілю та об’єднуєте в групу архівні історії, обкладинкою стає одне із зображень.
У цій статті ми розглянемо, які тенденції зараз в оформленні. Сподіваємось, ви зможете надихнутися та знайти для себе ідеї, як красиво оформити актуальні Історії в Інстаграмі.
Тенденції оформлення Актуального
1. Фірмовий стиль
Людське око зчитує зображення набагато швидше, ніж текст. Тому, заходячи в ваш обліковий запис, користувач спочатку бачить вашу аватарку, а потім його погляд ковзає по Актуальному. Чому б тоді не зробити обкладинки продовженням фірмового стилю та оформлення аватарки. Це підкреслить єдність облікового запису та створить потрібний імідж.
Подивіться, як вдало оформлений обліковий запис, що розповідає про дбайливий догляд за шкіро . Мало того, що зображення зроблені одним ілюстратором і збігаються по колірній гамі та стилістиці, але навіть емоджі в шапці профілю органічно доповнюють зовнішній вигляд.
Або помилуйтеся, як стильно виконано оформлення Школи безпеки для жінок. Причиною тому використання єдиного фірмового стилю у всіх одиницях: аватарці, обкладинках Актуального та постах.
2. Мінімалізм
Мінімалізм був у тренді весь 2020 рік і продовжує залишатися затребуваним. Частково це можна пов’язати із перенасиченістю інформацією. Також це, мабуть, найбезпечніший тренд, т.к. з ним складно помилитися, а простота ліній разом із повторюваністю полегшує сприйняття загальної картини.
Зверніть увагу, як реалізована ця тенденція в обліковому записі салону краси. Власники явно не хотіли перевантажувати загальний вигляд. З метою додати ще більше лаконічності шапці профілю замість того, щоб підписати Актуальне в Інстаграмі, вони винесли текст на обкладинки, а в підписах поставили крапки.
3. Колірні плями
Ще одна тенденція – це ілюстрація, заснована на великих мазках та кольорових плямах. У такому оформленні переважатиме м’якість та обтічні форми, а також присутність багатої палітри. Актуальне – це досить невеликий кружечок, тому не варто робити зображення надто дрібним. Його складно рахувати.
Зверніть увагу, що, незважаючи на використання різноманітної палітри, всі іконки виглядають цілісно. Цього можна досягти завдяки «міграції» кольорів від однієї обкладинки до іншої. Якщо придивитися, то ілюстратор використовує лише 8 кольорів, а єдина стилістика ще більше поєднує зовнішній вигляд.
Схожий прийом роботи з палітрою демонструє і обліковий запис бренду матраців. Але вони пішли ще далі і додали основні кольори, синій та помаранчевий, у свою стрічку.
4. Друкарня
Ще одним стильним напрямком, як оформити актуальні сторіси в Інстаграмі, є використання шрифтів. Необов’язково використовувати один шрифт, ви можете поєднувати до трьох різних шрифтів, але пам’ятайте, що Актуально все ж таки дрібний формат, так що не перевантажте обкладинки.
Створюючи Актуальне, вам у будь-якому разі доведеться використати текст: або на самій обкладинці, або у підписі під нею. Не завжди стандартний текст поєднується з фірмовим стилем, тому розгляньте і таке рішення.
Простішим способом адаптувати ідею з типографікою є нанесення тексту поверх історії.
Тут немає нічого складного, але разом із єдиним оформленням аватарки та монохромними фотографіями в однаковому стилі все виглядає добре.
5. Примітивізм
У світі SMM-дизайну вже давно не рекомендується використовувати занадто стікові фотографії. Своєрідною відповіддю на цей стійкий тренд є навмисне примітивне оформлення Актуального. Завдання зробити так, начебто ви навіть особливо не намагалися. Таке рішення підійде брендам, які транслюють простоту та близькість до клієнта як до рівного.
Вона пропагує відмову від усього зайвого на користь екології та оформила Актуальне відповідно.
6. Фотогалерея під пресетом
За умовчанням Інстаграм пропонує використовувати для обкладинки одну з Ваших Історій. Однак рідко можна похвалитися, що всі Сторіс виконані в єдиному стилі. Тим не менш, можете спробувати створити гармонійну галерею спеціально під Актуальне. Особливо добре буде, якщо ви обробите всі кадри одним пресетом і його накладете на аватарку.
Ще один вдалий приклад як красиво оформити Актуальне в Інстаграмі через пресет – це обліковий запис бренду одягу. У цьому випадку на всі обкладинки наклали рівномірне затемнення, що дозволило досягти єдиного стилю.
Як не варто оформляти Актуальне?
Якщо ви хочете знати, як правильно оформити Актуальне в Інстаграмі відповідно до поточних тенденцій, буде корисно розглянути антиприклади.
1. Фото вроздріб
Порівняйте приклади з останнього тренду з дизайном облікового запису бренду одягу, де не було продумано єдине оформлення. Фото загалом схожі, але цілісної картинки, на жаль, не виходить. На щастя, єдиний пресет допоможе згладити ці огріхи.
2. Іконки
Був час, коли повсюдно облікові записи ставили на обкладинки Актуального кліпарт-іконки. Але цей варіант настільки набрид, що вже став моветоном. Якщо ви не малюєте індивідуально кожну іконку у фірмовому стилі, то зараз такий вигляд виглядатиме безлико та шаблонно.
3. Дрібний дизайн
В даному випадку видно спроби створити загальний дизайн, але орнамент вийшов занадто дрібним і виглядає все дуже містечко для облікового запису модного бренду. На жаль, ще й стилістично таке оформлення ніяк не наголошує на сучасному дизайні прикрас, пропонованих брендом.
4. Однотипні іконки
Обкладинка актуального має виглядати так, щоб по ній хотілося клікнути. Однотипні обкладинки різних кольорів хоч і створюють якесь враження про оформлення, але виглядають відверто нудно. Бренд в’язаних аксесуарів міг би використати це місце для того, щоб підігріти інтерес до своєї продукції, а не демонструвати 6 разів свій логотип.
Сподіваємось, ця стаття дала вам ідеї, як вдихнути у життя в оформленні Актуального у вашому профілі. Бажаємо успіху!