Як отримати першу (чи наступну) 1000 підписників в Instagram – 31 порада
Залучення більшої кількості підписників в Instagram є ключовим для успішного масштабування ваших маркетингових зусиль на платформі. Але як збільшити кількість підписників в Instagram, особливо якщо їх менше тисячі?
Не секрет, що можливості в Instagram для бізнесу продовжують зростати. Приблизно 90% з 1 мільярда активних користувачів Instagram стежать за бізнес-акаунтом на платформі, і існує понад 200 мільйонів бізнес-акаунтів.
На щастя, ви можете відразу зробити кілька речей, щоб зібрати принаймні 1000 якісних підписників для свого особистого чи професійного облікового запису Instagram. Вся справа в тому, щоб знати, куди інвестувати свій час і зусилля. У цій публікації ми обговоримо кілька стратегій, які допоможуть вам отримати цих підписників , від створення профілю в Instagram , гідного підписки, до використання конкурсів і збереження вірності своєму бренду.
Типи підписників в Instagram
Перш ніж говорити про те, як залучити підписників IG, давайте поговоримо про те, кого ви хочете залучити. Є три основних типи підписників в Instagram, і перші два – це тип підписників, яких ви хочете уникати.
Фальшиві підписники
Фальшиві підписники IG зазвичай є ботами або фальшивими обліковими записами, які завищують кількість ваших підписників. Фальшиві підписники не залучаються, а залучення є чинником того, як алгоритм IG підштовхує нових користувачів до вашої стрічки.
Неактивні користувачі
Більшість із цих «привидів» — неактивні користувачі. Вони не взаємодіють із вашим вмістом, тому ці підписники можуть спотворити показники вашої взаємодії. Це означає, що, можливо, буде гарною ідеєю видалити привидів-фоловерів зі свого списку, якщо ви прагнете зростання.
Органічні підписники
Органічні підписники IG — ваша активна аудиторія — люди, які знаходять ваш профіль і залучаються. Серед ваших автентичних підписників є кілька підгруп, на які ви також захочете звернути увагу.
Клієнти
Ці підписники зробили покупку та часто підписуються на вашу IG, щоб дізнатися про оновлення продуктів, розпродажі та знижки. Щоб залучити більше клієнтів, виділіть свої продукти в Instagram і пропонуйте ексклюзивні пропозиції на цій платформі.
Конкуренти
Деякі органічні підписники також стежать за вашими конкурентами. Можливо, вони порівнюють бренди, перш ніж зробити покупку або провести певне дослідження. Щоб залучити цих підписників, беріть підказки від вмісту конкурентів, коли ви створюєте вміст Instagram. Ви також можете використовувати спеціальні хеш-теги або теги розташування , щоб покращити видимість у цій групі.
Інфлюенсери
Мікро- та наноінфлюенсери – це облікові записи в Instagram із 10-75 тисячами підписників. Ці впливові ніші можуть привести до корисних партнерств і збільшення продажів для вашого бізнесу . Щоб залучити впливових осіб, створюйте послідовний високоякісний контент для конкретної аудиторії.
Тепер, коли ми розглянули, кого ви хочете стежити за своїм брендом, настав час поговорити про те, як привернути їх увагу.
Як отримати більше підписників в Instagram
- Використовуйте календар вмісту соціальних мереж, щоб заздалегідь планувати публікації в Instagram.
- Використовуйте інструмент керування соціальними мережами, щоб заздалегідь планувати публікації.
- Дотримуйтеся звичайного графіка публікацій.
- Завантажте набір Instagram для бізнесу з шаблонами та інструкціями.
- Зробіть свій обліковий запис бізнес-профілем.
- Налаштуйте свій профіль Instagram для бізнесу.
- Призначте досвідченого творця контенту.
- Дотримуйтеся передових методів фотографування та редагування.
- Пишіть привабливі підписи, якими можна ділитися.
- Використовуйте послідовний, специфічний для платформи голос бренду.
- Схиляйтеся до популярних форматів контенту.
- Публікуйте вміст, який хочуть бачити ваші підписники.
- Публікуйте створений користувачами контент.
- Діліться навчальним вмістом за допомогою каруселей Instagram.
- Залучайте користувачів за допомогою підписок, ставок “подобається” та коментарів.
- Дозвольте зовнішнім співавторам курувати ваш вміст.
- Проводьте конкурси в Instagram, щоб заохотити участь.
- Досліджуйте інтерактивні функції Instagram Stories.
- Використовуйте функцію Instagram Live.
- Урізноманітніть свою аудиторію, щоб резонувати з різними типами користувачів.
- Не купуйте фальшивих підписників в Instagram.
- Позначайте відповідних користувачів.
- Публікуйте вміст, призначений для повторного поширення.
- Організуйте захоплення облікового запису Instagram.
- Перейдіть на сторінку Instagram Explore.
- Оптимізуйте публікації за допомогою відповідних хештегів.
- Спробуйте акції та рекламу Instagram.
- Поділіться посиланням на свій профіль на своєму веб-сайті та в соціальних мережах.
- Перехресне просування з впливовими особами та брендами зі схожою аудиторією.
- Подайте заявку на бейдж підтвердження.
- Створюйте власні фільтри та значки.
Щоб отримати більше підписників в Instagram, вам потрібно постійно публікувати публікації, використовуючи передові практики. Якщо ви новачок у маркетингу в Instagram , це може бути складно.
Перш ніж почати оптимізувати свій профіль Instagram, ви захочете створити стратегію Instagram, необхідну для початку роботи.
Далі ми розглянемо налаштування вашого облікового запису Instagram , щоб допомогти вам піднятися на новий рівень. Потім ми розглянемо дієві поради щодо залучення підписників IG , створення вмісту Instagram і просування вашого облікового запису Instagram .
Навіть якщо ви ніколи не пробували свої сили в маркетингу Instagram і навіть якщо у вас немає команди творців контенту, ви можете розширити свій обліковий запис Instagram за допомогою правильних інструментів. З огляду на це, давайте відразу.
Стратегія Instagram
1. Використовуйте календар контенту в соціальних мережах , щоб заздалегідь планувати публікації в Instagram.
Більша частина роботи зі збільшення кількості підписників в Instagram відбувається до того, як ви відкриєте програму. По-перше, ви повинні планувати постійну публікацію нових публікацій в Instagram , і навіть якщо спокуса публікувати публікації, коли приходить натхнення, важливо знайти ритм, який допоможе вам використовувати тенденції. Не кажучи вже про те, що це також допоможе вам виховати спільноту, яка чекатиме від вас конкретних публікацій у певний час.
Послідовне планування, написання та публікація публікацій в Instagram вимагає виняткового рівня організації. З цієї причини ми рекомендуємо використовувати календар вмісту в соціальних мережах , щоб заздалегідь спланувати розклад публікацій.
2. Використовуйте інструмент керування соціальними медіа , щоб заздалегідь планувати публікації.
Інструмент керування соціальними медіа допоможе вам регулярно публікувати дописи без додаткової роботи, пов’язаної з кожним входом в Instagram. Якщо ви серйозно налаштовані збільшити кількість підписників в Instagram, зводячи до мінімуму роботу, тоді вам потрібно запланувати публікації за допомогою інструменту, а потім дозволити програмному забезпеченню зробити все інше.
Instagram має широкий вибір типів публікацій, від традиційних квадратних фотографій до Stories до останніх Reels . Це широке розмаїття дає вам багато можливостей для збільшення кількості підписників, але це може бути складним або непосильним без інструменту. Ви завжди можете опублікувати публікації вручну, але завчасне планування публікацій може допомогти вам ефективніше використовувати ці формати вмісту.
3. Дотримуйтеся регулярного розкладу публікацій.
Встановіть розклад публікацій, щоб створити довіру в аудиторії. Щоб оптимізувати свій розклад для конкретної аудиторії, може знадобитися час і експерименти.
Поекспериментуйте з цим часом і днями, щоб побачити, що підходить вашій аудиторії. Ви можете виявити, що ваші цільові користувачі найбільш активні та зацікавлені в різний час. Коли ви знайдете найкращий час для публікації в Instagram , дотримуйтеся постійного розкладу, щоб визначити очікування для вашої аудиторії.
Пам’ятайте про свою цільову персону, коли плануєте розклад публікацій, оскільки це може суттєво вплинути на час і частоту публікацій, особливо якщо ви націлюєтеся на аудиторію в іншому часовому поясі.
Налаштування облікового запису Instagram
4. Завантажте набір Instagram для бізнесу з шаблонами та інструкціями.
Серія шаблонів і інструкцій є важливим доповненням до вашого набору інструментів для розвитку Instagram . Набір HubSpot дозволить вам пришвидшити створення контенту та бути в курсі останніх тенденцій Instagram, включаючи недавній перехід від статичних фотографій до коротких відео.
5. Зробіть свій обліковий запис бізнес-профілем.
Хоча технічно ви можете розвиватися, використовуючи лише особистий профіль, ми рекомендуємо перетворити свій обліковий запис на бізнес-профіль Instagram або створити його заново. Це дасть вам доступ до Instagram Insights , що дозволить вам зрозуміти, як швидко зростає кількість ваших підписників і наскільки добре працює ваша стратегія.
Навіть якщо ви лише плануєте стати незалежним творцем контенту, вам все одно слід розглянути можливість керування своїм обліковим записом так, ніби це бізнес.
Щоб перейти з особистого облікового запису на бізнес, виконайте наступні дії:
- У додатку Instagram перейдіть у свій профіль.
- Торкніться кнопки «Меню гамбургера» у верхньому правому куті.
- Торкніться Налаштування у спливаючому вікні.
- Прокрутіть униз і натисніть Тип облікового запису та інструменти .
- Торкніться Перейти до професійного облікового запису .
Тоді ви матимете можливість повністю перейти на бізнес-акаунт або залишитися як професійний обліковий запис.
6. Налаштуйте свій профіль Instagram для бізнесу.
Далі налаштуйте свій профіль Instagram, щоб він виглядав добре. Скажіть своїм потенційним підписникам, хто ви, і дайте їм причину стежити за вами.
як? Почніть із того, щоб переконатися, що ваше ім’я користувача впізнавано та легко доступне для пошуку – як назва вашої компанії. У наведеному нижче прикладі The Journal Shop використовує ім’я користувача @thejournalshop .
Якщо назва вашої компанії вже зайнята, спробуйте залишити назву вашої компанії першою частиною свого імені користувача, щоб люди, які шукатимуть вашу компанію, швидше натрапили на вас. Наприклад, австралійська лінія активного одягу Lorna Jane використовує ім’я користувача @lornajaneactive .
Нижче наведено додаткові поради щодо оптимізації профілю Instagram.
Крок 1 | Виберіть зображення профілю, яке відповідає бренду інших соціальних мереж, як-от логотип вашої компанії. |
Крок 2 | Наповніть свою біографію цікавою, дієвою інформацією про ваш бренд. Подібна інформація дозволяє людям знати, про що ви йдете, і дає їм привід стежити за вами. Укажіть, ким ви є і що робите, і обов’язково додайте натяк на індивідуальність. |
Крок 3 | Додайте дерево посилань до своєї біографії, щоб людям було легко переходити прямо з Instagram на інші ваші платформи, якщо вони хочуть. Місце, відведене для URL-адрес, є дорогоцінною нерухомістю. |
Крок 4 | Увімкніть сповіщення, щоб бачити, коли люди діляться вашими фотографіями чи коментують їх. Це дозволить вам швидше взаємодіяти з ними, як це роблять багато компаній у Twitter. Щоб увімкнути сповіщення, перейдіть у «Налаштування та конфіденційність», а потім у «Сповіщення». Виберіть «Від усіх» для кожної категорії. |
Примітка! Ми не рекомендуємо пов’язувати свій обліковий запис Instagram із Twitter або іншими платформами соціальних мереж для автоматичних публікацій. чому Оскільки кожна платформа обслуговує різну аудиторію та потребує різних типів публікацій .
Створення контенту в Instagram
7. Призначте досвідченого творця контенту.
Подібно до того, як має бути одна (можливо, дві) особи, які керуватимуть вашими іншими обліковими записами в соціальних мережах, так само має бути лише одна чи дві людини, які керуватимуть вашим обліковим записом Instagram .
Якщо можливо, виберіть людину з досвідом роботи на платформі, яка «отримає» це — і переконайтеся, що вони залишаються в курсі всіх нових функцій, які може запропонувати Instagram, від Reels до Instagram Shopping .
Тим не менш, ви також можете дізнатися, як стати творцем контенту для Instagram, дізнавшись, як стати цифровим творцем , завантаживши шаблони створення контенту та пройшовши сертифікацію з маркетингу в Instagram .
Щодо того, що саме публікується: у вас буде багато свободи, якщо ви підприємець або індивідуальний професіонал. Якщо ви працюєте у великій організації, ви можете виявити, що багато людей хочуть висловлюватися щодо того, що публікується. Саме тоді стане в нагоді організована форма запиту в соціальних мережах або документ із інструкціями .
Цей документ має інформувати людей про те, як запитувати публікацію у вашому обліковому записі Instagram, коли її публікувати, яка цінність публікації та чому ваша компанія повинна її опублікувати.
8. Дотримуйтеся передових методів фотографування та редагування.
В Instagram якість публікацій має значення. Багато. Ваші підписники в Твіттері можуть пробачити кілька поганих твітів, але погане фото в Instagram — це велике ні-ні.
На щастя, вам не обов’язково проходити курси фотографії, щоб стати хорошим постером для Instagram — і вам не потрібно тренуватися тижнями, перш ніж почати. Але ви повинні ознайомитися з основними порадами щодо фотографії та програмами для редагування фотографій.
Найкращі практики фотографії
Оскільки Instagram — це програма для мобільних пристроїв, є ймовірність, що певний вміст, який ви публікуєте в Instagram, буде взято на ваш мобільний пристрій. Це очікувано.
Якщо ваш бюджет дозволяє, подумайте про інвестування в професійну фотографію для своїх фотографій в Instagram, оскільки це покращить ваш профіль. В іншому випадку підійде смартфон і кілька програм для редагування. Тоді дотримуйтеся цих порад щодо фотографій:
- Зосередьтеся на одній темі за раз.
- Охопіть негативний простір.
- Знайдіть цікаві точки зору.
- Шукайте симетрію.
- Фіксуйте дрібні деталі.
- Розсмішіть своїх підписників.
Редагуйте фотографії перед публікацією
Instagram має деякі базові можливості редагування, але часто їх недостатньо, щоб зробити зображення справді чудовими.
Більшість ваших фотографій повинні пройти принаймні одну або дві програми для редагування фотографій на вашому мобільному телефоні, перш ніж ви відкриєте їх в Instagram. Деякі варіанти включають:
- Canva
- Photoshop Express
- VSCO Cam
Створіть тему Instagram
Крім того, подумайте про те, щоб створити цілісну тему Instagram у своїй стрічці, щоб будь-хто, хто відвідує ваш обліковий запис уперше, міг отримати уявлення про ваш бренд. У наведеному нижче прикладі з @the.plottery використовується подібна типографіка та фіолетові кольори.
Ви також можете використовувати шаблони Instagram , щоб створити єдиний вигляд і відчуття ваших зображень.
9. Пишіть привабливі підписи, якими можна ділитися.
Підписи є невід’ємною частиною вашої публікації — якщо хочете, вишенькою на торті. Постійно чудові підписи можуть творити чудеса, щоб гуманізувати ваш бренд, завоювати підписників і зробити ваш вміст зручнішим для спільного використання, тим самим забезпечуючи вам більше уваги
Ось кілька речей, які ви можете побачити в переможному підписі в Instagram :
- Розумні або дотепні коментарі
- Заклики до дії
- Відповідні емодзі
- Хештеги
Розумні чи дотепні коментарі
Деякі бренди та впливові особи використовували розумні чи дотепні підписи або навіть відповідні жарти для аудиторії, щоб ще більше гуманізувати себе в Instagram.
Келлі Хендріксон , колишній керівник відділу соціальних мереж бренду HubSpot, каже, що їй подобається обліковий запис і дочірні облікові записи Netflix , особливо через підписи до публікацій.
«У них такий чіткий фірмовий голос, і ти смієшся разом з ними. Вони беруть участь у жарті, як один із твоїх друзів», — каже вона.
Голос Netflix невимушений, модний і жартівливий, але залишаючись на бренді.
У дописі вище заголовок кумедний, автентичний і зрозумілий.
Заклики до дії
Ще один спосіб збільшити доступність підпису та залучити своїх підписників – це поставити запитання або додати якийсь заклик до дії в підписах до фотографій.
Наприклад, ви можете написати: «Такпніть двічі, якщо вам це смішно» або «Поділіться своєю історією в коментарях».
У наведеному нижче прикладі ми попросили підписників облікового запису HubSpot в Instagram надати пораду щодо вимірювання рентабельності інвестицій у соціальні мережі:
Відповідні Emojis
Додавши лише кілька релевантних емодзі, можна додати ще більше індивідуальності вашим публікаціям. Це також може зробити їх ще більш помітними в стрічці Instagram. Багато творців контенту та бренди додають дотепний текст із відповідними емодзі, щоб зробити публікацію популярною. Наприклад, @ugarteaurelia використовує емодзі тако, щоб підкреслити тему свого допису (звичайно, тако).
Разом із трьома пунктами, переліченими вище, ви також захочете включити хештеги .
10. Використовуйте послідовний, специфічний для платформи голос бренду.
Фотографії та відео можуть бути найважливішою частиною ваших публікацій в Instagram, але підписи, коментарі та інший текст ніколи не повинні залишатися позаду. Якщо ви створюєте бренд в Instagram або маєте більше ніж одного менеджера Instagram, подумайте про те, щоб створити послідовний голос , який гуманізує ваш бренд.
Це показує потенційним підписникам, що ви заслуговуєте на довіру та близькі, а не формальні чи залякуючі.
Розробляючи голос, слід пам’ятати про платформу та аудиторію.
Наприклад, багато впливових людей і відомих облікових записів в Instagram мають надзвичайно невимушений голос і стиль, але залишаються професіоналами та брендом. Після того, як ви мовчите, переконайтеся, що він залишається послідовним і природним у ваших підписах, коментарях, повідомленнях і біографії, як у цьому прикладі з фільму про Барбі:
11. Схиляйтеся до популярних форматів контенту.
З появою TikTok на сцені соціальних мереж короткі відеоролики стали одним із найефективніших форматів контенту в соціальних мережах.
Фактично, згідно з опитуванням HubSpot Blog, 85% маркетологів, які використовують короткі відео, вважають їх найефективнішим форматом вмісту. І 95% маркетологів, які використовують короткі відеоролики, планують збільшити свої інвестиції або продовжити інвестувати ту саму суму в наступному році.
Ось чому важливо орієнтуватися на трендові формати контенту. Після TikTok Instagram випустив IG Reels, і ця функція є чудовим способом публікувати смішний, схожий вміст.
Коли в Instagram з’являться нові інструменти, як-от IG Reels, не бійтеся використовувати ці функції, оскільки вони можуть допомогти вам отримати підписників в Instagram.
12. Публікуйте вміст, який хочуть бачити ваші підписники.
Щоб отримати першу 1000 підписників в Instagram, важливо знати, хто ваша аудиторія. Створивши обліковий запис Instagram, ви повинні звернути увагу на те, які публікації найкращі.
Це інтерактивний вміст, закулісні історії, смішні та привабливі дописи чи щось інше? Коли у вас є загальне уявлення про те, що найкраще працює, продовжуйте створювати цей тип вмісту.
Крім того, в Instagram є багато інструментів і функцій, які можна використовувати: IG Reels , Instagram Stories , Instagram Live , Highlights тощо. Почніть із публікації кількох типів форматів вмісту та подивіться, який із них найкращий. Потім розробіть стратегію та станьте експертом у цьому єдиному інструменті. Це допоможе вам створити вміст, який захочуть бачити ваші послідовники, і отримати нових підписників.
13. Публікуйте контент, створений користувачами.
Бренди можуть публікувати створений користувачами контент, щоб висловити вдячність існуючим клієнтам і одночасно створити соціальний доказ .
Якщо я бачу звичайну людину, яка підтримує продукт в Instagram, я, швидше за все, повірю, що їй справді подобається цей продукт.
Те саме стосується більшості споживачів. Ось чому такі сайти, як Yelp , такі популярні.
Зрештою, контент, створений користувачами, може бути чудовою стратегією для підвищення впізнаваності бренду та довіри до ваших продуктів чи послуг.
Наприклад, Bevel перепостив відео спортсмена Пейтона Вуда, який використовує та рекомендує їхні продукти своїм 115 тисячам підписників.
Розміщення деревини за допомогою Bevel є розумним кроком.
По-перше, продукт розроблено з урахуванням темношкірих чоловіків. Те, що Вуд, який є частиною цільової демографічної групи бренду, рекомендує продукт, є соціальним доказом, який хоче бренд.
Крім того, частина аудиторії Вуда, ймовірно, входитиме до цільової аудиторії Бевела. Простіше кажучи, обидва бренди мають схожу аудиторію та бренди, які добре співпадають, тому це гарна можливість для Bevel просувати вміст Вуда.
14. Діліться навчальним контентом за допомогою каруселей Instagram.
Ви також можете створювати навчальний контент у вигляді дописів Instagram-каруселі . Каруселі в Instagram стали популярним способом ознайомити аудиторію з ідеєю чи темою.
Подумайте про те, чому ви можете навчити свою аудиторію, а потім створіть просту публікацію-карусель в Instagram із привабливою назвою, яка спонукатиме користувачів натиснути на публікацію.
З таким типом вмісту ви можете поділитися публікацією у своїх історіях, і тоді, сподіваюся, інші користувачі будуть змушені вмістом поділитися у своїх історіях.
Залучення підписників IG
Перед тим, як почати залучати людей і опрацьовувати цей розділ списку, було б гарною ідеєю мати достатню кількість чудових публікацій — можливо, 15 або близько того. Таким чином, коли люди відвідуватимуть ваш профіль, вони бачитимуть фотографії на повному екрані та знатимуть, що ви регулярно публікуватимете чудовий вміст.
Якщо ви ще цього не зробили, завантажте цей шаблон календаря вмісту соціальних мереж і сплануйте свої публікації. Найкраще створити резервний вміст, який буде готовий до публікації за кілька днів або тижнів до дати публікації.
Це гарантує, що у вас завжди буде контент під час свят, відпусток і навіть творчих блоків.
15. Залучайте користувачів за допомогою підписок, ставок “подобається” та коментарів.
Instagram — це спільнота, і один із чудових способів долучитися до цієї спільноти — знайти людей, які публікують фотографії, які вас цікавлять, підписуються на їхні акаунти та взаємодіють із їхнім вмістом. Це найприродніший спосіб привернути увагу до власного акаунту в Instagram.
Це досягає двох речей: по-перше, коли вони отримають сповіщення про те, що ви на них підписалися, є хороший шанс, що вони перевірять ваш профіль. Це повертається до важливості наявності чудового вмісту у вашому обліковому записі перед тим, як почати підключення.
По-друге, це означає, що ви бачитимете їхні останні дописи у своїй стрічці, тож можете поставити лайк і взаємодіяти з ними, якщо захочете.
Збільшуючи кількість підписників, відзначайте своїх читачів, відповідаючи на їхні коментарі та закріплюючи їх , і навіть повторно публікуючи їхні публікації для вмісту, створеного користувачами.
16. Дозвольте стороннім учасникам курувати ваш вміст.
Хоча найкраще, щоб ваш обліковий запис керували лише одна чи дві людини, одна чи дві людини не можуть бути скрізь і фотографувати одночасно. А як щодо того веселого вечора суші, який влаштували інженери минулої ночі? Або захід, на якому раніше цього тижня виступав ваш керівник відділу продажів?
У Instagram є величезна кількість контенту, який ви захочете опублікувати, і найчастіше одна людина не зможе відстежити його весь.
Одне рішення? Створіть систему, у якій ви зможете відбирати фотографії та вміст від членів вашої команди.
Є кілька способів зробити це. Перший варіант — створити спеціальну електронну адресу для співробітників, щоб надсилати свої фотографії, короткі відео, меми, гіперлапси тощо.
Заохочуйте людей додавати описову тему, щоб ви могли легко сортувати вміст, який вони надсилають. Хоча це не здається найпростішим способом підбору фотографій, насправді це найпростіший для людей, які надсилають вам фотографії — і чим простіше ви зможете їм надсилати вміст, тим більше вмісту ви отримаєте.
Якщо ваша команда має спільний обліковий запис Box або Dropbox, ви також можете створити спільну папку, куди люди зможуть автоматично завантажувати свої фотографії та відео.
17. Проводьте конкурси в Instagram, щоб заохотити участь.
Ще один чудовий спосіб розширити охоплення та збільшити взаємодію з вашими фотографіями — провести конкурс або роздачу в Instagram . У рамках вашого конкурсу ви можете попросити користувачів підписатися на ваш обліковий запис, поставити лайк і/або прокоментувати публікацію, щоб отримати право на перемогу.
Я маю на увазі, давай. Хто не любить вигравати безкоштовні речі?
Ви також можете додати до конкурсу елемент вмісту, створеного користувачами (UGC), де люди публікують власні фотографії та використовують певний хештег.
18. Досліджуйте інтерактивні функції Instagram Stories.
Instagram завжди надавав брендам платформу для обміну красивими, підібраними фотографіями для представлення своїх компаній.
Але за допомогою ефемерних Instagram Stories бренди також можуть ділитися на льоту, за кадром протягом 24 годин, які можуть бути не такими вишуканими, як опублікована фотографія, але надають вашому бренду більше індивідуальності на платформі.https://www.youtube.com/embed/Xv-8hDlPfz8?feature=oembed
Окрім обміну відеокліпами та статичними зображеннями через Instagram Stories, користувачі також можуть використовувати опитування, нагадування про події та інструмент «Поставити питання», щоб залучити більше та дізнатися більше про свою аудиторію.
Коли користувач підтверджено або має понад 10 000 підписників, він навіть може додати посилання на веб-сторінку в історію .
19. Використовуйте функцію Instagram Live.
Instagram також дозволяє користувачам записувати та ділитися відео в прямому ефірі , ще одним форматом вмісту, який виявився надзвичайно популярним в інших соціальних мережах. Що унікального в живих відео в Instagram? Вони зникають, коли користувачі припиняють зйомку.
Цей автентичний двонаправлений досвід дозволяє брендам ділитися зі своєю аудиторією незапланованими необробленими моментами, щоб включити людські елементи в платформу соціальних мереж, яка ретельно відредагована та відшліфована у традиційному використанні.
З моменту запуску функції «Наживо» Instagram додав ще більше функцій, щоб стимулювати взаємодію, наприклад:
- Надіслати запит на активацію функції реального облікового запису
- Закріплений коментар
- Ящик запитань і відповідей
- До чотирьох облікових записів у Live одночасно
- Фільтри
Відео в прямому ефірі — це зростаюча тенденція на різноманітних платформах соціальних мереж, тому, якщо відбувається щось цікаве, починайте показувати. Незалежно від того, чи це подія, вечірка з нагоди дня народження команди чи закулісна зйомка, ваші віддані підписники хочуть бачити, що ви робите.
І якщо ви хочете зробити це ще цікавішим, ви можете співпрацювати з впливовим агентом або іншим брендом , щоб провести прямий ефір. З людьми, які цікавлять вашу аудиторію, ви можете рекламувати цю подію в прямому ефірі, а потім розмістити її у своєму профілі.
Реклама такого типу подій допоможе вам залучити чиюсь аудиторію під час взаємодії та взаємодії зі своїми підписниками, відповідаючи на їхні запитання та спілкуючись із ними під час прямого ефіру.
20. Урізноманітніть свою аудиторію, щоб резонувати з різними типами користувачів.
У міру того, як ваші підписники зростають, може бути складно визначити, який тип вмісту їм сподобається. Пам’ятаючи про це, розділіть свою аудиторію на підгрупи та націлюйте свій вміст на різні демографічні групи.
Наприклад, якщо у вас є 200 тисяч підписників, ці підписники, ймовірно, походять з різних регіонів світу, мають різні інтереси та хобі та, ймовірно, мають різні кар’єри. Замість того, щоб публікувати всеохоплюючий вміст, який задовольнить усіх ваших підписників одразу, проведіть деякі аналітичні дослідження , щоб розділити їх на менші підгрупи.
Візьміть Starbucks як хороший приклад цього. Starbucks має мільйони підписників. Міжнародний бренд кави не може публікувати вміст, щоб задовольнити мільйони людей одночасно — і він не намагається це робити.
Натомість Starbucks регулярно публікує більш ексклюзивний вміст, орієнтований на певні групи, як-от цей допис, який вони опублікували, демонструючи типовий робочий день у закладі Starbucks:
Ця публікація не сподобається підписникам Starbucks, які не працюють вдома, але це нормально.
Вам не завжди потрібно публікувати вміст, щоб сподобатися всім. Натомість продемонструйте здатність вашої компанії налагоджувати зв’язки та взаємодіяти з підгрупами та публікуйте те, що відповідає цінностям вашого бренду .
Створення доброзичливої робочої атмосфери – це те, що важливо для Starbucks, тому, публікуючи повідомлення про робочі дні кав’ярні, вони роблять більше, щоб продемонструвати свої цінності, ніж вони привабливі для всіх. Що й суть, чи не так?
21. Не купуйте фальшивих підписників в Instagram.
Автентичність і чесність є ключовими, якщо ви хочете збільшити свою аудиторію в Instagram. Але щоб швидко розширити облікові записи IG, деякі вдаються до купівлі підписників .
Якщо ви розглядаєте такий крок, спочатку подумайте про філософію цього рішення. По суті, купівля підписників є неетичною та порушує правила спільноти Instagram. Цей крок може завдати шкоди репутації вашого бренду, підірвавши довіру.
Крім того, є тактичні наслідки цього підходу.
Фальшиві підписники не можуть взаємодіяти, і вони не будуть лайкати, коментувати, ділитися чи повторно публікувати ваш вміст. Відсутність залученості надсилає платформі сигнал про те, що ваш контент нецікавий чи корисний для ваших підписників.
Збільшуючи кількість ваших підписників, фальшиві підписники послаблять такі показники, як:
- Органічний охоплення
- Лайки
- Коментарі
Через завищену кількість підписників вам буде важче виміряти фактичний ефект соціальних кампаній і стратегій. Натомість зосередьтеся на зростанні органічних підписників, які в захваті від вашого бренду та контенту.
22. Позначайте релевантних користувачів.
Ще один спосіб отримати більше підписників в Instagram – це позначати відповідних користувачів у своїх публікаціях. Потім ваші дописи відображатимуться в позначених тегами дописах цієї особи, і будь-хто, хто переглядатиме туди, знайде вашу сторінку (і, сподіваюся, підпишеться). Це також чудовий спосіб виділити творців або постачальників, з якими співпрацює ваш бізнес, як у прикладі з Therapy Stores нижче:
Але важливо, щоб ви позначали лише тих людей, які є на фотографії або мають відношення до фотографії. Наприклад, багато разів інфлюенсери позначають тегами бренди одягу чи косметики на фото.
23. Публікуйте вміст, призначений для повторного поширення.
Кожна публікація у вашому Instagram повинна мати мету. Це може бути створення лайків, коментарів, залучення або поширення. Але ви не можете очікувати, що підписники будуть повторно ділитися вмістом просто так. Повинна бути причина.
Через це виконайте зворотний інженерний аналіз своїх публікацій в Instagram. Подумайте: “Яким типом вмісту моя аудиторія поділиться повторно?” Потім створіть цей вміст. Це може бути цитата, мем, інфографіка, статистика тощо.
Щоб залучити нових підписників, ви повинні публікувати вміст, призначений для повторного поширення, щоб, коли інші повторно діляться ним у своїх власних Instagram Stories і позначають вас, їхня аудиторія знайде вас і підпишеться за вами.
24. Організуйте захоплення облікового запису Instagram.
Коли ви співпрацюєте з інфлюенсерами та іншими брендами, подумайте про розміщення облікового запису Instagram. Ви можете попросити інфлюенсера взяти на себе ваші історії на день і рекламувати це у своїх власних історіях.
Тоді ви змусите їхніх підписників стежити за історіями та, сподіваюся, стежити за вашим обліковим записом.
Крім того, ви можете попросити впливового агента або бренд, чи можете ви взяти на себе їхні історії та взаємодіяти з їх аудиторією, щоб просувати свій обліковий запис.
25. Перейдіть на сторінку Instagram Explore.
Потрапити на сторінку Instagram Explore легше сказати, ніж зробити. Ми це розуміємо. Однак створення публікацій, спрямованих на потрапляння на сторінку огляду, означає, що ви створюватимете модний вміст, яким легко ділитися.
Подумайте про вірусні тенденції та створіть відео, яке може зацікавити вашу аудиторію. Крім того, використовуйте хештеги та позначайте інших користувачів і бренди в цих публікаціях.
Алгоритм Explore Page в Instagram також, здається, захоплює вміст, який має більше залучення, особливо якщо це залучення відбувається в перші кілька годин після публікації . У випадку Instagram якість краща, ніж кількість, а взаємодія з впливовими користувачами є одним із найкращих способів зробити це.
26. Оптимізуйте публікації за допомогою відповідних хештегів.
В Instagram хештег об’єднує розмови різних користувачів, які ще не були підключені, в один потік. Якщо ви використовуєте релевантні хештеги Instagram , ваші публікації охоплять ширшу аудиторію та допоможуть потенційним клієнтам побачити вас.
Ключ до ефективного використання хештегів — бути вибірковим і використовувати їх економно. Спробуйте обмежити кількість хештегів на підпис до трьох. Так само не використовуйте хештеги типу “подобається за лайк”, наприклад #like4like або #like4likes.
Це коротка тактика, яка залишить у вас лише підписників низької якості.
Щоб знайти хештеги, які може використовувати ваша аудиторія, проведіть невелике дослідження відповідних хештегів у вашій ніші чи галузі. Найпростіший спосіб зробити це дослідження в самій програмі Instagram, на вкладці «Дослідження» (також відомій як піктограма збільшувального скла).
Коли ви шукаєте один хештег, він покаже вам список пов’язаних хештегів у верхній частині екрана.
Наприклад, коли я шукаю #digitalmarketingstrategy в Instagram, він показує відповідні хештеги, як-от #digitalmarketingexpert, #digitalmarketing тощо.
Щоб налагодити стосунки зі своїми підписниками на особистому рівні, ви можете скористатися такими тенденціями хештегів, як #tbt («Повернення четверга»), #MotivationMonday, #TransformationTuesday або іншими популярними хештегами.
Коли ви наберете підписників, ви можете спробувати створити власні хештеги, як-от назва вашої компанії чи слоган, який стосується вашого вмісту. Це чудовий спосіб побудувати свій бренд на платформі та створити більш згуртовану присутність.
27. Спробуйте акції та рекламу Instagram.
Крім того, щоб просувати свій Instagram, важливо розпочати рекламу та рекламу в Instagram . Це допоможе охопити ширшу аудиторію. Я знаю, що може здатися, що реклама ефективна лише для продажу певних продуктів, але я підписався на кілька бізнес-акаунтів завдяки спонсорованій публікації, яку я побачив.
28. Поділіться посиланням на свій профіль на своєму веб-сайті та в соціальних мережах.
Є сайт? Інформаційний бюлетень? YouTube канал? Переконайтеся, що ви додали посилання на свій Instagram на кожній платформі. Вставляйте дописи у свої блоги, публікуйте на інших платформах соціальних мереж і діліться посиланнями на соціальні мережі у своїх електронних розсилках. Чудовий спосіб залучити підписників на одній платформі — запитати поточних підписників на інших платформах, чи хочуть вони підписатися на вас десь ще.
Перше місце, де ви захочете додати значок Instagram, це ваш веб-сайт, зокрема ваш нижній колонтитул і сторінка «Про нас».
Ось як може виглядати значок:
Якщо ваш бренд має звичайні локації, опублікуйте старий добрий друкований заклик до дії, щоб люди дізналися, що у вас є обліковий запис Instagram, і заохотили їх стежити за вами. Ви також можете розмістити їх на своїх візитних картках. Ви навіть можете запропонувати для цього код знижки.
Також просуйте свій обліковий запис Instagram на інших цифрових платформах. Швидше за все, люди, які вже підписалися на вас у Facebook і Twitter, також будуть стежити за вами в Instagram без особливих спонукань.
Повідомте цим підписникам, що ви є в Instagram, і заохочуйте їх стежити за вами там.
У цьому прикладі виноробна компанія The McBride Sisters заохочувала своїх передплатників електронною поштою підписуватися на них в Instagram за допомогою простого заклику до дії: «Приєднуйтеся до спільноти».
29. Перехресне просування з впливовими особами та брендами зі схожою аудиторією.
Коли ви налагодите стосунки з людьми, які створюють облікові записи зі схожою аудиторією, подумайте про співпрацю з ними.
Співпраця з впливовими особами та брендами Instagram сприяє видимості, охопленню та соціальному підтвердженню.
Наприклад, інфлюенсер @lavishlyjackie опублікував спонсороване відео з Olive Ateliers. Потім бренд вінтажних покупок використав відео у своїй заставі.
Завдяки такому партнерству обидва облікові записи можуть розширити охоплення та отримати нових підписників. Це безпрограшний варіант. Однак не забудьте створити контент, який виглядає природним і має сенс для ваших брендів і колективної аудиторії.
30. Подати заявку на бейдж підтвердження.
Коли обліковий запис в Instagram підтверджено, біля імені користувача з’являється блакитна крапка, яка називається значком. Коли інший користувач натрапляє на цей профіль або знаходить підтверджене ім’я користувача під час пошуку, синя крапка підтверджує йому, що обліковий запис є компанією, особою чи брендом, за який він себе представляє. Автор @angiethomas має один такий значок.
Незважаючи на те, що в Instagram є список вимог до бейджа, платформа дозволяє користувачам подати заявку на його отримання. Ви можете дізнатися більше про цей процес у довідковому центрі Instagram .
31. Створюйте власні фільтри та значки.
Коли настав час рекламувати новий продукт або функцію, створення власних фільтрів, наклейок або значків може допомогти вам охопити нову аудиторію. Ви можете навчитися створювати власний фільтр , щоб покращити свої Instagram Stories.
Найкращий спосіб зробити це — використовувати їх у публікаціях, якими можна поділитися, які підписники захочуть додати до своїх власних історій. Таким чином ви охопите їхню аудиторію, а ваші користувачі просуватимуть вашу сторінку за вас.
Якість усе ще має значення
Зрештою, важливо менше зосереджуватися на кількості підписників, а більше на якості контенту, який ви створюєте. Ваша аудиторія зростатиме природним чином, якщо ви докладете зусиль і часу для створення цікавого, інформативного чи надихаючого вмісту, не турбуючись про «швидкі рішення» для збільшення кількості підписників.
Ви хочете грати в довгу гру в Instagram, і це починається з зосередження на тому, що ви можете контролювати: якість контенту, який ви створюєте, повідомлення, які ви рекламуєте, і бренд, який ви створюєте.