Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як зробити свої Instagram stories цікавими? Гайд по збільшенню переглядів

Коваленко Марія 

Через Інстаграм сторіз можна стати ближчим і зрозумілішим за аудиторію, продавати свої продукти, анонсувати запуски, робити соціальні опитування, збільшувати залученість. Розкажемо як скласти контент-план Інстаграм сторіс, щоб підвищити залученість передплатників.

Залучення – це всі дії передплатників, які вони виконують по відношенню до Ваших сторінок: репости, коментарі, перегляди, відповіді на запитання/опитування/вікторини, переходи за посиланням, торкання до позначок. 

Зараз ні для кого не секрет, що сторіс дивляться більше, ніж пости. За офіційною статистикою Інстаграм, людина за одне відвідування програми дивиться близько 15 сторінок і всього 4 посади в Інстаграм. Також, активність у сторіз у рази перевищує активність під постами. Тому сторіс, безсумнівно, є важливою частиною бачення Інстаграма. Це стосується і блогерів, і особистих облікових записів. 

Якщо у постах ми викладаємо розумні думки, пишемо на гостросоціальні теми, виставляємо професійні та постановочні фотографії, то у сторіс ми живі люди. Такий тип комунікації робить нас ближчими до передплатників. Це зрозумілий їм тип спілкування. Вони чують Ваш голос на відео, бачать Ваш бути, сміються над Вашими кріпленнями та танцюльками. Але насправді, сторіс це ще куди глибше. 

Ви вирішили активно вести сторіс, з чого почати? 

Спочатку потрібно зрозуміти кількість історій треба виставляти на день. Оптимальний варіант вважається 10-12 історій на день. Саме така кількість історій ідеально підходить для того, щоб висвітлити усі важливі події, думки та анонси за день. Також, це вивірене статистикою число. Адже саме таку кількість прихильників комфортно дивитися передплатникам. 

Але якщо раптом сьогодні насичений на події день чи навпаки, день відпочинку від Інстаграма, кількість історій може зменшуватися та збільшуватись. Не треба себе змушувати і вичавлювати із себе нецікавий контент. Або навпаки, обмежувати. Але пам’ятаємо про правило золотої середини. 10-12 інстаграм-сторіс на день. 

Також потрібно скласти контент-план для сторіс. Незважаючи на те, що сторіси більше прирівняні до live формату, не забувайте, що вони мають бути корисними та інформативними. Поєднуйте розважальний та корисний контент. 

Проаналізуйте свою сторінку та зрозумійте, які рубрики та теми Ви хочете висвітлювати у сторіс. Це має бути мінімум 5-6 рубрик, які виходитимуть на постійній основі. Саме ці рубрики Ви закріплюватимете в хайлайтах або вічних історіях. Подумайте, які речі характеризують Ваш та Ваш блог, що відрізняє Вас від інших блогерів, які теми Ви хочете висвітлювати у сторіс, за чим цікаво буде спостерігати Вашим передплатникам. 

Які це можуть бути рубрики? 

Гарне оформлення історії в Інстаграм: тренди та приклади
  • Ваш порядок дня: підйом, приготування сніданку, план на день, покупка одягу. І тут вся Ваша «побутова»
  • Якщо Ви публічна особистість, передплатникам цікаво подивитися на Ваше повсякденне життя. Це дає ефект близькості до аудиторії. Ви показуєте, що Ви така ж проста людина, на сніданок їсте яйця і дивіться ютуб. 
  • А, Ви, як усі відпочиваєте, у Вас бувають дні ледарства і антипродуктивності. 
  • Через сторіс можна показувати не ідеальне відфотошоплене життя, а життя таке, яке воно є. 
  • Уявіть, що сторіс – це реаліті шоу. Ви повинні інтригувати, нагнітати та використовувати закони драматургії. 
  • Хобі: малювання, танці, вокал, спорт, читання віршів, медитації. Це Ваш унікальний контент, Ваші особисті та неповторні вміння.

Не секрет, що у топових блогерів існує ціла команда по сторіс! Куди виходять 2 креативники, дизайнер та відео-монтажер. Адже на створення однієї сторіз іноді йде година часу або навіть більше. Можна зробити окремі хайлайти із різними видами діяльності. Розрізняйте танці та тренування у залі.

Робота та заробіток. Тут можна розповідати про плани роботи, про те, які проекти Ви готуєте, скільки Ви заробляєте і скільки годин на день працюєте. Також через сторіс можна висвітлювати та продавати Ваші продукти. Передплатникам цікаво знати, на чому Ви заробляєте, як Ви це робите та з ким. Вони бажають знати історію Вашого успіху. І сторіс – це чудове місце, щоб її оголосити. 

Для різних проектів та сфер роботи створіть окремі хайлайти.  

Сім’я, стосунки, домашні тварини. Показуйте у сторіс те, які Ви по відношенню до Ваших близьких людей. Розповідайте про особисте. Милості збирають багато переглядів та ріпостів. 

  • Зробіть окремий хайлайт про себе. Розкажіть всю Вашу життєву історію та збережіть її в один хайлайт. Зробіть це у Вашому фірмовому стилі.
  • Зробіть окремі хайлайти з відповідями на запитання. Це потрібно для того, щоб нові користувачі могли почитати Ваші відповіді на запитання та ближче дізнатися Вас. 
  • Показуйте свої луки , підписуйте бренди та їх вартість. Також Ви можете поділитися з передплатниками своїм доглядом за тілом, обличчям та волоссям. А також розкрити секрети Вашого макіяжу. 
  • Подорожі. Створіть окремі хайлайти про кожну свою подорож. 
  • Придумайте свою корисну рубрику. Наприклад, якщо Ви ведете блог про нетворкінгу, робіть розбір прийомів нетворкінгу по фільмах. Якщо Ви ведете блог про англійську, розбирайте у сторі переклад популярних пісень. Якщо Ви бізнес-блогер, ділитеся своїми секретами планування у сторіс. Якщо ви займаєтеся психологією, розбирайте типи людей на прикладі знаменитостей у ваших інстаграм історіях.
  • Придумайте особисту не корисну рубрику. Тут має бути Ваша фішка, яка смішить Вашу аудиторію. Ви можете показувати, як Ви тестуєте різні патчі або збираєте колекцію з кіндера сюрпризу, або робіть огляд фірми пельменів. 
  • Діліться своїми інсайтами. Це можуть бути інсайти тижня: що нового Ви дізналися/зрозуміла за тиждень. 
  • Ставте мету та виконуйте її в режимі реального часу у сторіс та фіксуйте результати. Наприклад, схуднути, купити Мерседес. 

Як переманити передплатників з постів у сторіз. 

1. Діліться в особистим в сторіс.

Постійте у сторіс те, про що Ви не розповідайте у постах. Нехай там буде ЕКСКЛЮЗИВ. Розповідайте там про стосунки, проблеми, секретні плани. Нехай це буде ваш маленький особистий щоденник. 

2. Показуйте у сторіс справжні емоції.

У сторіс можна сміятися в камеру, плакати і кричати. Сторіс повинні створювати емоційний зв’язок із передплатниками. Розповідайте про те, що Вас засмучує, пригнічує та бісить, а що тішить, надихає, викликає захоплення. 

3. Діліться корисним контентом у стор.

У сторіс можна виставляти корисні трекери, ділитися прочитаними книгами, безкоштовними матеріалами, секретами схуднення та ідеальної шкіри, рецептами пирога. 

  • Фото контент. 

Просто постити селфі недостатньо. Фотографія повинна повідомляти інформацію чи демонструвати щось цікаве. Обов’язково додаємо текст-пояснення до фотографії. Просто красиві селфі нікому не цікаві (якщо Ви не Белла Хадід). А також не зловживайте масками у сторіс! Передплатники хочуть бачити Ваше обличчя, а не морду собачки чи зіркою феї.  

  • Відео контент.

Відео найбільш цікавий та варіативний вид контенту для сторіс. Відео, на кліром Ви кажете, треба супроводжувати друкованим текстом, який відображає основні думки сказаного. Це треба робити, тому що не всі користувачі мають можливість слухати звук на відео. 

  • Текстовий контент

Важливу та серйозну інформацію краще друкувати текстом. Це переважно довга описова інформація, яку ми не можемо вмістити на відео або вставити на фото. 

  • Репости чужих сторіс.

Ви можете ділитися своїм життям за допомогою історій, на яких Ви відзначені. Це можуть бути історії Ваших друзів та передплатників. Це не згенерований контент, а така злий лайф історія. 

Як підвищити охоплення в сторіс і зробити їх цікавими: 

Використовуйте всі можливі креативи, а саме:  опитування: який манікюр обрати, який сьогодні пост написати. Тут Ви перебуваєте у сприянні з аудиторією, вони відчувають свою залученість, адже запитують їхню думку. Передплатники відчувають свою причетність, адже це вони обрали колір Вашого манікюру та Вашу цибулю на сьогодні. 

Вікторина в Історії Інстаграм

Вікторина. Наразі вікторину використовують у двох випадках. 

1. Коли потрібно реально вибрати правильну відповідь. Наприклад, в яку країну Ви летите відпочивати або які у Вас плани на день 

2. Коли опитування мало і потрібний розширений варіант. Тобто у вікторині немає правильної відповіді. Наприклад, Ви не можете вибрати назви для нових духів або назву нового курсу. 

Вікторина також служить для більшої залученості користувачів, а також Ви можете винагороджувати Ваших передплатників за привальні відповіді та дарувати їм подарунки або гроші. Наприклад, хто правильно відповість на факти про мене, отримає 1000₽. Гроші дуже мотивують дивитися сторіс, але про це пізніше;) 

Запитання. Це може бути просто рубрика відповідей на запитання передплатників. Або ж Ви можете ставити тему. Наприклад, порадьте фільм на вечір, напишіть три якості, які характеризують мій блог. 

Шкала оцінювання. Використовуйте шкалу оцінювання, щоб передплатники змогли оцінити Вашу сьогоднішню цибулю або Ваш новий продукт. 

Зворотній звіт. Ставте звіт до Вашої поїздки або до запуску нової колекції чи продукту. 

Інші функції сторіс: 

  • Ставте геодані, згадки та хаштеги. Це також збільшує перегляди в сторіс. 
  • Хештеги. Люди часто роблять пошук по хаштегах у сторіс. Це ваш додатковий спосіб просування. 
  • Ставте геопозицію. Також новий трафік користувачів. 
  • Відзначайте блогерів та інших людей. Адже тепер вони можуть зробити репост Вашої історії, де вони відзначені. Так на удачу можна зловити велику рибку. 
  • Влаштовуйте конкурси на добрі призи у сторіс. Це не тільки принесе азарт гри, але й реально стимулює передплатників дивитися Ваші сторіси. І тепер вони це робитимуть уважно! 

Типи розіграшів

Вікторина. Відгадайте правильну відповідь на запитання про Вас із Вашої біографії та отримай грошову суму.

Відповіді на запитання. Дайте відповідь на поставлене запитання. Наприклад, хто перший відгадає, в яку країну Ви летите, той отримає грошовий приз.

Влаштуйте квест. Попросіть передплатників поспостерігати за Вами протягом дня і закодуйте у сторін певний шифр. А наприкінці дня повісьте іконку із запитанням, і перший, хто вгадає слово чи шифр, отримає грошовий приз. 

Пограйте на відміну. Виставте 2 фотографії. Одну постійну, а на другій у фотошопі заберіть 5-6 предметів. Перший, хто вгадає скільки відмінностей та які вони, отримає грошовий приз.

Такі ігри реально підігрівають інтерес до Ваших інстаграм історій. Тепер це не тільки корисний контент, а й майданчик для ігор та вікторин. 

Робіть розважальний вміст. 

Тепер докладніше про ігри. Їх можна влаштовувати не лише на гроші, а пускати як розважальний контент. Передплатники заходять до Інстаграма не лише за корисною інформацією, а й за розважальним контентом. Поєднуйте ці два види, щоб зробити Ваші сторіс найрізноманітнішими. Ви можете придумати свою іменну гру або скористатися списком ігор з нашого списку.

Які типи ігор вже існують:

Знайди відмінності

Визнач, на якій фотографії я використала фотошоп. Сенс гри: ти виставляєш оригінальну фотографію у сторіс, а потім другу фотографію, де ти змінила свою фігуру. Передплатники мають вгадати, де фотошоп, а де оригінал.

Знайди працюючий смайлик. Виставте фотографію, де у вигляді опитування додано той самий смайлик. Усі вони не працюють, окрім одного. Передплатники будуть завжди помилятися і знову перемикатися на твою історію, щоб знайти той самий працюючий смайлик. Таким чином Ви збільшите охоплення своїх сторіс у рази! 

Було/не було. Відкрийте іконку для запитань і нехай Ваші передплатники пишуть твердження, на які можна дати лише 2 відповіді: було чи не було. Наприклад, секс утрьох, обманював когось на гроші тощо. Здивуйте їхньою інформацією, про яку ніколи б не розповіли самі. 

Запитайте у передплатників у вікні питань, які плітки вони чули про Вас і прокоментуйте їх, відмийте репутацію.

Батли в сторіс 

Це не тільки цікава рубрика у сторіс, а й відмінний тип просування. Ви домовляйтесь з іншим блогером, в ідеалі Ви повинні бути рівносильними за кількістю передплатників, про те, що Ви викликаєте один одного на батл. Що являє собою батл? Ви повинні дати один одному по 3 шалені завдання: набити татуювання, станцувати в купальнику на червоній площі, стрибнути з парашута. Ви повинні виставляти завдання іншому блогеру у себе у сторіс, і виконувати завдання від іншого блогера теж у своїх сторіс. Обов’язковою умовою є закрити обліковий запис на час проведення батла, щоб передплатники Вашого опонента захотіли побачити, як Ви виконали своє завдання, але для цього вони мають підписатися на Вас. Така гра – це не лише міні-реаліті шоу, яке захоплює Ваших передплатників. Але й чудовий спосіб просування. 

Монтаж відео. Монтуйте смішні відео. Наприклад, як Ви прибираєте квартиру по клацанню або міняєте луки одним помахом руки. Зараз все більше входить у моду саме монтаж відео у сторіс. Нова тенденція – це знімати live відео у сторіс, накладати на них музику та окремо динамічним текстом писати Ваші роздуми.

Меми про вас. Діліться історіями мемами. Це просто весело, усі люблять меми. 

Взагалі Інстаграм сторіс – це не оране поле. Сюди можна помістити все. Тенденції у сторіз змінюються щомісяця, з’являються нові й нові фішки. Якщо Ви хочете стежити за новими тенденціями у сторіс, підпишіться на 2-3 популярні блогери і спостерігайте, що ж вони постять у сторіс. Але головне, ні за ким не повторюйте! Генеруйте свій унікальний контент та будьте у сторіс самими собою!

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Про що вести канал у Телеграмі: приклади та застереження

Треба писати новий пост чи створити канал, але поки що не знаєте, про що? Потрібно придумати тему одного посту чи одразу десятка? Ми вивчили безліч каналів, щоб розповісти вам, на які тематики та що пишуть спільноти. Розібралися, що писати в каналах на різні теми, а про що точно говорити не варто. Користуйтесь 😉 З чого почати Якщо поки що […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідея для сторіс. Тест на знання

В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту. Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест». Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників. Розміри зображень для Інстаграма* Максимальна вага фото – 30 Мб. Розмір аватарки в Інстаграмі * Оптимальний : 320 х […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment