Як потрапити в рекомендації на YouTube: принцип роботи та способи виходу в рекомендоване

Коваленко Марія 

Рекомендації YouTube – це ролики, які Ютуб підбирає на основі ваших інтересів та пропонує до перегляду. Вони схожі на ті, що ви дивилися раніше або шукали в пошуку. Попадання в рекомендації дає власникам каналів приплив додаткового трафіку, причому безкоштовного, адже їхнє відео просуває сам відеохостинг.

Рекомендації YouTube: як потрапити, як настроїти, як працюють

У статті розповімо, як працюють рекомендації YouTube та як зрозуміти, що відео з каналу потрапляють до цього розділу. А ще дамо кілька порад, які допоможуть просунути ваші відео у рекомендації.

Що таке рекомендації на YouTube та як вони працюють

Рекомендації відображаються по-різному на комп’ютері та на мобільних пристроях.

ПК

1. Вгорі на головній сторінці розділ так і називається «Рекомендовані».

Що таке рекомендації на YouTube та як вони працюють

PS Якщо оновити головну сторінку, підбірка рекомендованих відео зміниться.

2. Відео трапляються у правій колонці, коли відкритий інший ролик.

Де показуються рекомендації на Ютубі на комп'ютері

Мобайл

У програмі YouTube для гаджетів немає окремого розділу з рекомендаціями. Такі відео є тільки у списку схожих — потрібно відкрити будь-яке відео та прокрутити вниз, у списку попадуться ролики з написом Recommended for you.

Рекомендації на мобільних пристроях

Рекомендовані та схожі відео — це приблизно те саме (алгоритми просування ідентичні), але під рекомендованими зазвичай стоїть напис «Рекомендовано вам».

Інша відмінність рекомендацій від схожих відео в тому, що вони підбираються ретельніше і таких відео в правій колонці менше, ніж просто схожих.

Схожі відео на Ютубі

Налаштування рекомендацій

Кожен користувач бачить свої рекомендації, відібрані алгоритмами відеохостингу на основі поведінкових факторів.

Що бачить у рекомендаціях рядовий користувач:

  • ролики з каналу, який він вже відвідував або який підписаний;
  • відео, які він уже колись дивився чи відкрив, але не додивився до кінця;
  • ролики, які відповідають інтересам (наприклад, якщо користувач часто дивиться відео на тему політики, YouTube рекомендуватиме йому такі відео);
  • відео конкурентів відкритого ролика (можуть утримувати схожі ключові слова).

Розуміння того, як працюють рекомендації, дозволить підготувати контент до просування.

Як дізнатися, чи потрапляють відео у рекомендації

Інформація знаходиться в розділі “Аналітика”, підрозділі “Перегляди”. У типах джерела трафіку є рядок «Рекомендовані відео» – у ньому показана у відсотках частка глядачів, які прийшли з рекомендацій.

Як дізнатися, що відео потрапило до рекомендацій на Ютубі

Можна подивитися дані з конкретного ролика, для цього потрібно відкрити розділ з усіма відео, вибрати потрібний ролик і натиснути “Аналітика”.

Джерела переглядів відео - Рекомендоване

У статистиці з ролика також є «Перегляди» та «Типи джерел трафіку». Якщо відео попадало в рекомендації, і це дало перегляди – дані відображатимуться у статистиці.

Типи джерел трафіку: Рекомендації

Як потрапити до рекомендацій YouTube

Що впливає на попадання та утримання у рекомендаціях:

Кількість передплатників та переглядів відео — чим більше передплатників та переглядів, тим вищий шанс потрапити до рекомендацій. Цей показник також впливає на те, де саме будуть показані ваші ролики – навпаки відео невеликих каналів або відео каналів-мільйонників.

Приклад : під час написання статті було вивчено кілька рекомендованих відео – кількість передплатників на каналах, чиї відео рекомендував YouTube – від 57 тисяч до 2,8 мільйонів. Тобто, Ютуб віддає перевагу середнім та великим каналам. Це не означає, що відео з невеликого каналу зовсім не потрапляють у рекомендації – кількість переглядів та передплатників – далеко не єдиний фактор, що впливає на потрапляння до цього розділу.

Утримання аудиторії . Якщо відео дивляться до кінця, взаємодіють з ним, переходять на інші ролики автора – YouTube розуміє, що контент цікавий і починає просувати його. Якщо відео потрапило до рекомендацій, але показало низьку глибину переглядів і мало взаємодій, YouTube перестане його рекомендувати.

Оптимізація відео . Наскільки вдало вибрано заголовок, які ключові слова є у назві та описі ролика, чи є теги та хештеги.

Поради для влучення в рекомендації

1. Підготуйте відео до реклами. Ютубу потрібно зрозуміти, за якими критеріями вибирати відео для просування в рекомендації. Велику роль відіграє правильна оптимізація – ключові слова в назві та описі, релевантні теги та хештеги.

Приклад – відео, що потрапило в рекомендації. Є хештеги та довгий опис під відео з ключовими словами, вписаними в текст (у скріні лише частина опису).

Як потрапити до рекомендацій на Ютубі

2. Зробіть привабливе прев’ю. Мало потрапити до рекомендацій – потрібно ще викликати бажання відкрити відео. Один із способів – зробити привабливу обкладинку .

Приклад :

Приклади привабливих прев'ю

3. Створюйте цікавий контент. Це правило перегукується з попереднім – якщо ваше відео закриватимуть майже відразу після початку перегляду – YouTube зрозуміє, що воно не цікаве глядачам та перестане його рекомендувати.

Важливо : YouTube зацікавлений у тому, щоб глядачі залишалися на відеохостингу якомога довше і просувають ролики, які допомагають досягати цієї мети.

Приклад : є два ролики тривалістю 10 хвилин, обидва потрапили до рекомендацій. Але ролик №1 користувачі оглядають до кінця і потім переходять на інші відео, а ролик №2 закривають через 4-5 хвилин або взагалі йдуть з Ютуба після перегляду саме цього відео. Перший ролик частіше потраплятиме в рекомендації, другий — або рідше, або зовсім перестане відображатися в цьому розділі.

4. Аналізуйте , які ролики найчастіше потрапляють у рекомендації та чому. Як подивитися загальну статистику і за окремим роликом, написали вище. 

5. Вивчайте конкурентів . Відкрийте відео з великою кількістю переглядів і перегляньте, які відео випадають у рекомендаціях поруч із ним.

Приклад : ми відкрили відео з назвою «Неймовірно продумана однушка! Огляд однокімнатної квартири. Дизайн інтер’єру квартири. Рум Тур 247». У відео 673 142 переглядів, у каналу 361 тисяча передплатників. У рекомендаціях поруч із цим відео попався ролик під назвою «Анапа — якісний ремонт квартир | ОГЛЯД — 2 кімнатна квартира в Анапі, ЖК Кавказ!», у якого 5 730 переглядів, у каналу при цьому 4 021 передплатник.

Висновок : у рекомендації до великого каналу можуть потрапляти відео з невеликих каналів (до 10 тисяч передплатників), але в даному рекомендованому відео грамотно проведена оптимізація – є ключові слова у заголовку та описі, також є хештеги. Цей канал нами раніше не відвідувався.

Знімайте відео за трендовими інфоприводами . Щойно з’являється гаряча тема – знімайте відео по ній. Звичайно, з огляду на тематику каналу. Такий підхід може дати вибухове зростання трафіку.

Факт : влітку 2020 року найгарячіші теми — коронавірус, заворушення у США, протести у Білорусі. Згідно з Яндекс.Вордстатом новини зі словом «коронавірус» у серпні шукали понад 33 мільйони разів. Враховуючи, що YouTube чудово індексується пошуковими системами, трендові теми дають можливість не тільки потрапляти у рекомендації, але й просуватися у пошуку.

Висновок

Попадання в рекомендації YouTube – це безкоштовний спосіб збільшити охоплення та отримати додаткових передплатників. Використовуючи поради з наших статей, ви можете підвищити шанс потрапити до цього розділу.

Вивчивши кілька рекомендованих відео, ми помітили, що найчастіше YouTube рекомендує:

  1. Відео із підписок;

2. Відео з каналів, що відвідувалися раніше (але не оформлена передплата);

  1. Ролики, схожі на тематику на ті, що найчастіше проглядаються.

При цьому за кількістю лідирують відео з першої та другої групи. З цього можна зробити висновок, що найчастіше YouTube рекомендує ваші відео передплатникам та відвідувачам каналу, отже потрібно спрямувати зусилля на привернення уваги цієї частини аудиторії.

Recommended Posts

Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як поділитися коментарями в Instagram Story: Покрокова інструкція

Історії в Instagram – це простий спосіб швидко поділитися оновленнями зі своїми підписниками. Протягом багатьох років до історій було додано кілька функцій, щоб підтримувати інтерес користувачів до історій. Останнім серед них є можливість ділитися коментарями в Instagram. Іноді ми вважаємо коментар смішним і хочемо поділитися ним з усіма в Instagram stories, але лише нещодавно з’явилася […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment