Як розкрутити ютуб канал з нуля, навіть якщо ви новачок?
За даними статистики Youtube аудиторія ресурсу понад 2 млрд. користувачів. Більшість людей від 18 до 34 років з широким колом інтересів. Величезна аудиторія робить Youtube потужним джерелом трафіку, майданчиком для просування товарів та послуг. Тисячі компаній та блогерів вже використовують її. Команда Mnews.agency підготувала детальний мануал про те, як розкрутити ютуб канал.
Якщо ви ще сумніваєтеся, трохи цифр від сервісу Tubular Insights:
- більш ніж 65% клієнтів у сегменті b2b переходять на сайти після перегляду відео реклами;
- більше третини користувачів регулярно взаємодіють із відео-контентом від різних брендів.
Довідкові матеріали Google також розповідають, як розкрутити канал Youtube. Але, на жаль, у них текст дуже складний сприйняття і відповідає багато важливих питань. Ми намагатимемося заповнити ці прогалини.
Почніть із мети, сформулюйте ідею, підберіть інструменти
Неможливо створити успішний бізнес-проект випадково, без планів, ідей, цілей. Перш ніж говорити про те, як розкрутити Youtube канал, поговоримо про планування.
Почніть із мети. Навіщо вам канал у Youtube? Метою може бути:
- Просування власного бренду експерта. Це актуально для маркетологів, автоекспертів, дизайнерів, веб-розробників та багатьох інших;
- Отримати більше трафіку на веб-сайті. Така мета буде актуальною для будь-якого бізнесу.
- Зміцнити лояльність аудиторії. Якщо у вас середній чи великий бізнес, використовуйте можливості Youtube та відео контенту, щоб сформувати спільноту навколо бренду.
- Згенерувати більше продажів. Це особливо добре працює для інтернет-магазинів, маркетплейсів, фахівців з будівництва та ремонту. Youtube канал допоможе і тим, хто продає будь-які товари ручної роботи.
- Залучати аудиторію музичним контентом чи ігровими відео.
Продумайте ідею, сформулюйте цінність. Визначте, хто ваша цільова аудиторія та які теми її цікавлять. Це може бути вибір товарів, вирішення якихось практичних завдань чи просто розвага. Краще вивчити інтереси цільової аудиторії, підібрати ключові слова та теми вам допоможуть інструменти:
Google Trends
Це безкоштовний інструмент Google. Сервіс показує динаміку інтересів та пошукових запитів за вибраний період. Тут можна порівняти популярність та динаміку кількох пошукових запитів по вибраному регіону.
Ви можете оцінювати популярність запиту по веб-пошуку або враховувати лише статистику тільки за Youtube:
За потреби дані можна експортувати у відео CSV файлу.
Keyword Tool
Інструмент має безкоштовну та PRO версію. Показує ключові слова для Google, Youtube, Amazon та ще кількох популярних сайтів. У безкоштовній версії статистика прихована. Вартість від 69 USD на місяць.
Платний інструмент для підбору ключових слів та аналізу сайтів. Дає статистику запитів щодо Google. Ці дані будуть корисними. У топі видачі Google за багатьма запитами саме відео.
Serpstat покаже статистику запитів у вибраному регіоні. Це може бути Україна, Польща, Ізраїль чи інша країна. Для повноти статистики перегляньте частотність запиту кількох країн.
Вибираючи теми для відео, не покладайтеся лише на статистику. Наприклад, якщо ви хочете розвивати канал, пов’язаний із хобі, то, напевно, знаєте, які теми цікавлять однодумців. Наприклад, рибалки чудово знають, що цікавлять інших рибалок. Ви можете знімати відео про нові місця риболовлі, снасті та ін.
Визначтеся, в чому унікальність вашого каналу. Знайти тему, яку ще не розповідали, буде важко.
Відмінний приклад – канал Dad, how do I? Роба Кенні з Чикаго. У своїх відео автор розповідає як виконувати дрібний ремонт та звичні побутові операції. Аудиторія – діти, які росли без батька. Результати вражають. На момент написання статті біля каналу понад три мільйони передплатників.
Коли все продумано, підберіть інструменти для створення контенту. Вирішіть, як ви зніматимете і монтуватимете відео. Крім камери вам потрібні програми для монтажу та конвертування відео. Найчастіше використовують:
- Premier Pro. Платний інструмент має русифікований інтерфейс. Вважається за стандарт для галузі.
- Da Vinci Resolve. Платний продукт, який має безкоштовну версію з обмеженим функціоналом. Ця програма також русифікована.
- Final Cut Pro. Платна програма Нема російськомовного інтерфейсу.
- Filmora Pro. Ця програма має безкоштовну та платну версії.
Цільова аудиторія. Для кого ви знімаєте відео?
Паралельно із вибором тематики визначте цільову аудиторію каналу. Тут діють правила, які є універсальними для будь-якого бізнес-проекту. Цільовою аудиторією (ЦА) називають групу людей, чиї потреби чи інтереси задовольняє ваш продукт.
Більшість компаній підходять до аналізу цільової аудиторії формально. ЦА визначають приблизно так: чоловіки від 25 до 50 з високим та середнім рівнем достатку. Але таке ставлення дуже дорого обходиться бізнесу.
Зростають витрати на рекламу. Якщо ви просуватимете свій Youtube канал за допомогою реклами, її ефективність буде мінімальною, а витрати зростуть. Рекламу побачать ті, кому ваші відео не цікаві.
Що ви повинні знати про майбутніх глядачів вашого каналу?
Ми вже побачили, що розмитий портрет ЦА не працює. Виникає питання: яку інформацію про ваших глядачів та клієнтів потрібно зібрати?
Демографічні та географічні параметри. Сюди відносяться вік, стать, міста проживання. Наприклад: чоловіки від 20 до 55 років, які живуть у районних центрах та містах з населенням до 250 тисяч. Не завжди логічно орієнтувати контент на мешканців усі країни. Наприклад, огляди комбайнів будуть цікаві фермерам, мешканцям сільської місцевості та невеликих міст.
Інтереси цільової аудиторії. Якими темами, окрім вашої, цікавляться майбутні передплатники каналу? Які медіа вони читають? У яких групах спілкуються? Наприклад, маркетологи можуть цікавитися також юридичною тематикою, фінансами, читати як профільні портали, а й сайти з тематики бізнес, фінанси. Ця інформація допоможе вибрати партнерів для рекламних інтеграцій.
Рівень забезпеченості. Важливо розуміти, наскільки платоспроможною є ваша аудиторія, за що вона готова платити і навіть накопичувати на це гроші.
Проблеми вашої ЦА. Які цілі та потреби у вашої цільової аудиторії? Які з цих проблем ви можете вирішити? Наприклад: для фрілансерів важливо ефективно планувати свою роботу. Тому їм будуть цікаві інструменти планування завдань, такі як Asana. Trello, Notion та ін.
Сегментація вашої цільової аудиторії
Аудиторія Youtube каналу не монолітна. Її поділяють на менші групи. Для цього можна використати декілька критеріїв:
Демографічний. Тут враховуються такі ознаки як вік, стать, сімейний стан.
Соціальний. Ваші користувачі можуть мати різний рівень прибутку, освіти. Крім того, у всіх різні посади, кар’єрний шлях.
Географія. Якщо вміст вашого каналу орієнтований на всіх жителів країни, бажано розділити їх на групи. Наприклад, що живуть у сільській місцевості, передмісті, містах-мільйонниках.
Інтереси, особливості поведінки та характеру.Серед ваших глядачів можуть бути кар’єристи, люди для яких сімейний благополуччя — основний пріоритет, поціновувачі класичної музики, рокери та безліч інших гуртів за інтересами.
Всю зібрану інформацію потрібно структурувати, подати у стиснутій формі, але з упускаючи важливих характеристик.
Інструменти аналітики для Youtube
Коли ви склали портрет цільової аудиторії, підібрали теми для кількох відео, саме підключили аналітику, вивчили конкурентів. Вся ця інформація допоможе вам відстежувати ефективність роботи, коригувати стратегію просування.
Розкручувати канал без опори на цифри, як мандрувати без карти. Давайте подивимося, які інструменти можна використовувати для аналітики на вашому каналі та конкурентного аналізу.
Внутрішня аналітика Youtube
Базовий інструмент, доступний кожному власнику Youtube каналу. Щоб побачити статистику, перейдіть до вашої творчої студії:
На екрані знайдіть розділ Аналітика:
Тут зібрано статистику загалом каналом.
У меню Youtube Analytics ви знайдете всі основні метрики каналу.
Загальний час перегляду, середня тривалість та кількість переглядів
Ранжування та робота Youtube пов’язані з часом та кількістю переглядів. Цифра в 4000 годин перегляду – перша та основна умова для монетизації акаунта.
Залучення: лайки, дизлайки, репости, коментарі
Активність аудиторії важлива у всіх соціальних мережах та Youtube не виняток. Слідкуйте за всіма взаємодіями через Youtube Analytics і не бійтеся дизлайків. Серед відеоблогерів циркулює міф у тому, що дизлайки шкодять просуванню відео. Це не так. Набагато гірша байдужість аудиторії.
Кількість передплатників, ваші відео у плейлистах
Чим більше передплатників, тим краще. Особливо добре для каналу, якщо ваші відео додаватимуть до плейлисти. Це сигналізує пошуковій системі Youtube, що відео справді якісні, корисні та цікаві. Якщо у вас, музичний канал, це буде відмінним показником того, що ви купуєте постійних слухачів.
Показник абсолютного утримання глядачів
Аналізуючи цю метрику можна знайти спосіб збільшити час перегляду. Вивчивши графік кожного відео, ви зрозумієте, на яких моментах користувачі переривають перегляд і йдуть. Показник вимірюється у відсотках і може бути вищим за 100%. Так буває, якщо ваші глядачі переривають відео і перемотують назад, щоб переглянути важливі моменти.
Сторонні сервіси для статистики та конкурентного аналізу
Youtube Analytics дає багато інформації, але її не завжди достатньо. Крім того, цей інструмент не дає статистики конкурентного аналізу. Розберемо кілька сторонніх сервісів аналітики, які допоможуть вам при розкручуванні власного каналу.
VidIQ
Сервіс та розширення для Chrome. Після додавання до браузера поруч із пошуковим рядком з’явиться тулбар з додатковими даними. Тепер, щоб переглянути інформацію, не потрібно переходити до Youtube Analytics.
У пошуковому рядку ви побачите частотність пошукових фраз. Можна ввімкнути та відображати теги.
Розширення створює фільтр коментарів під відео. Це дозволяє відібрати питання, образи та важливі ключові фрази. Такий інструмент полегшує роботу з комьюніті.
TubeBuddy
Розширення для браузера, що спрощує оптимізацію та відстеження статистики. Інтерфейс сервісу англійською мовою.
Через інтерфейс розширення можна керувати параметрами каналу. Дуже зручно налаштовувати коментарі, планувати публікації та інше.
За допомогою TubeBuddy можна відслідковувати згадки в інших відео. Є й опції порівняння з конкурентами переглядів, передплатників та інших параметрів вашого каналу.
SocialBlade
Потужний сервіс для аналітики Youtube, Instagram, Twitter, TikTok та ще кількох соціальних мереж.
Для роботи у безкоштовному режимі реєстрація не є обов’язковою. Просто виберіть вкладку Youtube та додайте посилання до адресного рядка.Аналітика Youtube каналу у Social Blade – Mnews.AgencyНа окремій вкладці можна знайти схожі канали. Преміум версія коштує від 3,99 USD щомісяця.
Коли є портрет цільової аудиторії, створено канал і настроєно аналітика, настав час рухатися далі. Розберемося, як оформити канал, які знімати відео.
Оформляємо та оптимізуємо Youtube канал
Активне просування каналу потрібно починати з його упаковки та правильного оформлення. З привабливим дизайном ви отримаєте більше передплатників. І тут мова не тільки про значок каналу та дизайн обкладинки.
Вибираємо значок каналу
Це зображення буде вашою візитною карткою не лише на каналі. Іконка відображається у списку передплат, результатах пошуку. Для компаній краще використати логотип у квадратному форматі.
Для особистого блогу в Youtube використовуйте вашу фотографію високої якості. Оптимальна роздільна здатність 800 на 800 пікселів.
Є третій варіант. Якщо корпоративний канал має кілька основних спікерів, їх фото можна розмістити на обкладинці вгорі.
Зверніть увагу на заклик «Підпишись» на верхньому банері. Для просування каналу важливо, щоб відвідувачі не лише дивилися одне – два відео, а й підписувалися. Часто люди просто забувають це робити навіть якщо відео сподобалося їм. Такі ненав’язливі нагадування будуть дуже доречними.
Наступний елемент – опис каналу. До нього є три основні вимоги:
- Лаконічність. Всю інформацію потрібно вмістити до 1000 символів.
- Змістовність. Текст опису має зацікавити, показати цінність та унікальність каналу.
- Пошукова оптимізація. Рекомендуємо додати кілька ключових фраз, за якими можуть знайти ваш канал.
Створити трейлер для каналу. Це коротке відео, яке доповнює текстовий опис. Трейлер презентує основні теми каналу, його стилістику та формат. Іноді замість трейлера розміщують анонс відео, документального фільму, кліпу.
Багато хто використовують як трейлер одне зі знятих відео. Це не найефективніший варіант. Найкраще зняти окремий короткий ролик.
Який контент публікувати на вашому каналі?
Перш ніж продовжити оптимізацію каналу, розберемося з тим, які відео краще знімати. Керуйтеся перш за все логікою. Якщо у вас є ігровий канал з контентом для дітей, не потрібно знімати довгі відео.
Для каналів бізнес-тематики підходить формат відео-інтерв’ю
Ще один цікавий формат контенту для Youtube — запис вебінарів, які ви проводите. Зразок: канал Citrus Hub.
Які формати відео найпопулярніші на Youtube?
Інтерв’ю . Цей тип відео підійде до каналів різної тематики. Ідеально підходить для взаємної реклами та обміну аудиторією. Складність у цьому, що інтерв’ю вимагає серйозної підготовки. Крім того, ваш канал стане цікавим для популярних особистостей, лише якщо на ньому буде велика кількість активних передплатників.
Інструкції з вирішення практичних завдань . Виберіть проблему, яка цікавить ваших глядачів, розкажіть про рішення в одному відео. Це може бути відео про те, як зібрати журнальний столик або інструкцію з налаштування складного програмного продукту.
Наприклад:
Огляди – найпоширеніший і найпопулярніший формат відео. Підходить для каналів про гаджети, автомобілі, програми, техніку та ін. Складність тут у тому, щоб зробити огляд інформативним, оригінальним та нестандартним. Відео про iPhone або інший гаджет можуть легко загубитися у лавині аналогічного контенту.
Відповіді на запитання — підбираючи теми для своїх відео, ви звернете увагу на численні фрази зі словами «як», «що таке», «як використовувати» тощо. Зніміть відео відповіді на ці запитання. Тривалість таких роликів може бути від однієї хвилини до години, залежно від того, наскільки складне питання.
Розважальні відео – тут можуть бути невдалі дублі під час зйомки, забавні ситуації в роботі, анекдоти та ін
.– Найскладніший формат. Такі відео майже неможливо створювати поодинці. Шоу починається з ідеї формату. Один з яскравих прикладів каналу Мільйонер за 7 років, автор якого показує довгий шлях від мети до капіталу в 1000000 USD. Формат шоу описує радше концепцію каналу в цілому та серії відео. Серед випусків шоу можуть бути інтерв’ю, репортажі, розважальні ролики та інші типи контенту.
Репортаж — ролик із розповіддю про подію. Це може бути популярний автосалон, поїздка в іншу країну, концерт та ін.
Як розкрутити відео в ютуб? Оптимізація та поширення
Просування відео починається з їхньої оптимізації. Правильне опис роликів дуже важливе для ранжування. Є й інші фактори, від яких залежить позиція ваших відео у пошуку Youtube:
- Кількість посилань на ваші відео із соціальних мереж.
- Статистика вбудовування ваших роликів на сторнні ресурси. Фактично, це також кількість посилань, але пошукова система Youtube оцінює цю метрику окремо.
- Кількість переглядів та середня тривалість одного перегляду.
Є й інші фактори, але Youtube, як і Google, їх не розкриває.
Оптимізація відео перед завантаженням
Відеофайли, що завантажуються, повинні відповідати вимогам Youtube. Це робиться, щоб не перевантажувати сервери відеохостингу, які і так працюють під величезними навантаженнями. Бажано включити в назву файлу основну ключову фразу, яка описує його зміст.
Налаштування та оптимізація після завантаження роликів
Більшість відео викладають у відкритому доступі. На початку роботи з каналом рекомендуємо чинити саме так.
Додавання в плейлисти
Плейлисти допомагають організувати відео на каналі за темами та іншими характеристиками. Наприклад, на офіційному каналі британського співака Sting’а це виглядає так:
Групувати відео потрібно незалежно від теми каналу. Це полегшить користувачам пошук потрібних роликів, до того ж у назву плейлиста можна включити ключові слова. Тож ви отримаєте додатковий трафік.
Щоб створити плейлист на каналі, перейдіть до розділу меню Плейлисти:
Потім натисніть кнопку Створити плейлист, введіть назву та параметри доступу.
Після цього все готове додати відео.
Вибираємо категорію для вашого відео
Youtube пропонує на вибір 15 категорій, кожна з яких описує тематику відео. Виберіть варіант, який найближчий до змісту вашого контенту.
Налаштування коментарів
Ми рекомендуємо дозволити додавання коментарів, щоб відео отримували більший рейтинг за рахунок максимального залучення глядачів та дискусій в обговоренні.
Додаємо можливість вбудовувати відео
Переконайтеся, що в налаштуваннях відео дозволено вбудовувати його на сторонні ресурси. Для цього на екрані «Розширені налаштування» проскрольте в низ меню. Там ви побачите розділ “Налаштування розповсюдження”.
Тут поставте позначку, щоб дозволити вбудовування
Вкажіть, якою мовою знято ваше відео
Якщо вказана мова відео, Youtube може згенерувати автоматичні субтитри. Пізніше їх можна буде скоригувати, зробити максимально читальними та точними.
Вигадуємо та оптимізуємо назви ваших відео
Від назви відео багато в чому залежить кількість переглядів. Назви роликів повинні бути короткими, що привертають увагу. Добре, якщо у заголовку буде ключове слово, яке описує зміст відео. Пошукові фрази можна схиляти та змінювати так, щоб заголовок легко та природно читався.
Обмеження довжини заголовка становить 100 символів.
Уникайте крайнощів. Не потрібно перенасичувати назву ключовими словами, але й робити заголовок занадто кричущим теж не варто. Клікбейт не викликає довіри користувачів.
Іноді досить просто назвати ролик «Огляд (назва гаджета, модель автомобіля та ін.)».
Заповнюємо та оптимізуємо опис відео
За стандартами Youtube, відео може бути довжиною до 5000 символів. Цей обсяг тексту потрібно використовувати з розумом, щоб надати максимум інформації передплатникам каналу.
У перших абзацах опису використовуйте основні ключові слова. Так ваше відео отримає більше трафіку та переглядів з пошуку Youtube.
З назви та опису формуються сніпети в:
- Google;
- Youtube;
- Twitter, Facebook та інших соціальних мережах.
Перші 150 символів опису повинні висловлювати закінчену думку, щоб захопити увагу глядачів та переконати підписатися.
Для коротких відео можна зробити повний транскрипт тексту у ролику. Це надасть вам додатковий трафік завдяки низькочастотним запитам.
У довгих відео або роликах-інтерв’ю використовуйте тимчасові позначки.
Як зробити тимчасову мітку у Youtube? Для цього переходимо в менеджер відео усередині вашої творчої студії.
Тут виберіть ролик, до якого ви бажаєте додати тимчасові позначки. В описі додайте рядки із зазначенням часу у форматі ЧЧ:ММ:СС. Після дефісу або тире вкажіть у коментарі, яка інформація буде у цій частині відео. Виглядатиме це так:
Після завершення розмітки збережіть зміни. Тимчасові позначки будуть клікабельними. При натисканні на них YouTube перемотає відео на відповідний момент.
Це спрощує навігацію по відео та приваблює додатковий трафік із пошуку.
Прев’ю для відео
Щоб привернути більше уваги до каналу. Створити унікальні піктограми відео. Це важливо з кількох причин:
- Для превью відео Youtube вибирає випадкові кадри і часто вони виглядають непривабливо, нечітко.
- Значки з оригінальним дизайном виділяють ваші відео в результатах видачі Youtube і дозволяють отримати більше кліків. Часто за рахунок цього можна швидко обійти конкурентів, які знаходяться вище за вас.
- Мініатюри – важливий елемент вашого фірмового стилю.
На каналі нашого агентства заставка виглядає так:
Для створення піктограми відео можна використовувати сервіс Canva.
У меню виберіть значок YouTube. Виберіть безкоштовний шаблон, замініть шаблонний текст, збережіть файл і встановіть значок для відео.
Субтитри до відео
Часто канали орієнтують на багатомовну аудиторію. У таких випадках потрібні субтитри для відео в YouTube.
Є дві основні категорії субтитрів:
- Вшиті. Вбудовані відеофайл на етапі його створення. Цей текст вже є частиною файлу.
- Зовнішні. Їх додають за допомогою функціоналу Youtube.
Перший варіант рідко використовують у відеоблогах, а ось у серіалах та шоу такі субтитри популярні. Вшиті субтитри мають кілька серйозних недоліків:
- Їх не можна вимкнути.
- Не можна змінити налаштування їх відображення.
- Часто такі титри не читальні, особливо під час перегляду відео з невеликих екранів.
Найзручніше використовувати зовнішні субтитри. У чому їхня відмінність?
Такі субтитри можна створити відразу для кількох мов. Глядачі зможуть обирати той, котрий краще розуміють. Єдина складність у тому, що потрібно створювати, налаштовувати та завантажувати додаткові файли.
Автоматичні субтитри від Youtube
Щоб сервіс згенерував автоматичні субтитри, відео має бути однією з 10 найпопулярніших мов. Серед варіантів: російська, англійська, португальська, нідерландська, корейська, німецька, італійська, іспанська, французька, японська.
Матеріали оброблятимуться з різною швидкістю. Все залежить від того, як якісна звукова доріжка. Впливають тривалість відео та особливості вимови.
Щоб перевірити автоматичні субтитри, перейдіть до творчої студії. Потім знайдіть потрібне відео та натисніть кнопку Змінити, перейдіть до категорії Субтитри.
На сторінці із субтитрами розташований весь опублікований матеріал. Ви зможете знаходити потрібні слова та висловлювання, щоб виправити та переписати їх.
Теги для відео
Теги, як і інші елементи опису допомагають пошуковим інструментам Youtube. Щоб теги працювали максимально ефективно, дотримуйтесь кількох рекомендацій.
Зробіть мітки змістовними та релевантними
Підбирайте теги так, ніби хочете розповісти про відео. Але для цього використовуйте лише окремі словосполучення. Наприклад, для огляду автомобіля, підійде такий набір тегів: Hyundai, огляд, тест-драйв та ін. Найважливіші теги розташовуйте спочатку.
Використовуйте максимум тегів
На мітки Youtube відводить до 500 символів. Використовуйте цей простір максимально, можна не боятися переоптимізації.
Скопіюйте частину тегів
Зверніть увагу на те, які теги використовують ваші конкуренти. Використовуйте частину тегів для своїх роликів. Беріть тільки найпопулярніші теги, які використовують 2 – 3 ваші конкуренти.
Посилання на підписку на ваш канал
Youtube генерує посилання для передплати вашого каналу. Це дуже зручний інструмент для залучення нових передплатників.
Тут є два варіанти. Перший доступний, якщо канал вже має більше 100 передплатників і унікальний URL. У цьому випадку посилання виглядатиме приблизно так:
Якщо немає унікального посилання, використовуйте ID каналу.
Таке посилання можна вставити в імейли, опис і навіть відео.
Закінчивши оптимізацію каналу та опублікованих відео, переходьте до отримання трафіку. Ми розповімо як розкрутити ютуб канал за гроші та самостійно за допомогою грамотного розповсюдження контенту.
Основні інструменти залучення трафіку для Youtube каналу
Є кілька платних та безкоштовних способів отримати передплатників та перегляди для вашого каналу. Розберемося, як ці інструменти працюють.
Скористайтеся зібраною базою
Якщо ваш бізнес має свою базу контактів, організуйте розсилку в месенджерах і по e-mail з вашими відео. За допомогою цих інструментів ви можете анонсувати запуск Youtube каналу, розсилати ролики, що вже вийшли.
У розсилці розкажіть про канал, його унікальність та цінність. Спілкуйтеся з аудиторією по-дружньому.
Використовуйте можливості соціальних мереж
Соціальні мережі – універсальний канал трафіку, який допоможе вам швидше розкрутити ютуб канал з нуля. Але ролики необхідно адаптувати під формат майданчика.
- Для Instagram робіть хвилинні анонси відео для публікацій та 15-секундні ролики для сторіс.
- Зробіть тизер для Facebook, опублікуйте пост із текстом та роликом. Використовуйте таргетовану рекламу для підвищення охоплення.
- У Telegram каналі заведіть аналогічну рубрику з анонсами відео.
Робіть спільні відео
Запрошуйте у свої відео інших блогерів із порівнянною аудиторією, просто відомих людей. Також добре працюють спільні проекти.
При цьому дотримуйтесь двох правил:
- Шукайте аудиторії зі схожими інтересами. Наприклад, якщо у вас канал з будівництва та ремонту з великою аудиторією, можна обговорити співпрацю з виробників будівельних матеріалів.
- Шукайте партнерів із порівнянним охопленням. Якщо у вас 10 тисяч передплатників, навряд чи варто звертатися із пропозиціями до каналів із мільйонною аудиторією.
Використовуйте платну рекламу
Як розкрутити ютуб канал за гроші? Просувайте свої відео за допомогою платної реклами в Google AdWords та Facebook. В обох випадках важливо добре знати цільову аудиторію, щоб правильно націлити рекламу. Наприклад, якщо у вас канал про бізнес, то глядачі цікавитимуться ще й автомобілями.
Спробуйте таргетувати рекламу у Facebook за цим інтересом та замовити рекламу у автоблогерів. За плату вони можуть розмістити посилання на канал в описі, згадати про нього в самому відео.
Тестуйте різні формати реклами, щоб знайти найефективніший для вашої ніші.
Вбудовуйте відео на сайт
Ми вже розповідали, що при завантаженні відео важливо дозволити його вбудовування на сайт. Після цього ви можете додавати ролики на сторінки вашого блогу. Цією можливістю скористаються інші сайти. Ваш канал та ваш бізнес виграють від такого поширення відео.
Ви зможете отримувати більше переглядів, синхронізувавши блог на сайті та Youtube канал. Наприклад: У вас є блог про бізнес, в якому є стаття про те, як організувати роботу віддаленої команди. Зніміть відео про інструменти для зв’язку, планування та командної роботи над проектами. Додайте ролик до статті на сайті. Ви отримаєте подвійний ефект. Ролик на сторінці підніматиме статтю у видачі, а текстовий контент залучить до Youtube каналу додаткові перегляди.
Висновок
Прибутковий канал у Youtube починається з добре продуманої та деталізованої ідеї. Опишіть, для чого вам канал, для кого і які ролики ви зніматимете. Освойте зйомку та монтаж зі спеціальними програмами. Коли будуть готові перші ролики, оформіть сторінки каналу. Від зовнішнього вигляду залежить відвідуваність та утримання передплатників.
Коли на калі буде декілька правильно оформлених відео займіться їх активним розповсюдженням. Для цього використовуйте можливості вашого сайту, спільні проекти з іншими блогерами та платну рекламу. Пам’ятайте про оптимізацію назв та описів під пошукові алгоритми Youtube.
Хороша ідея та системна робота щодо правильної стратегії обов’язково дадуть серйозний результат. Тепер ви знаєте, як розкрутити ютуб канал з нуля, настав час втілювати свої творчі ідеї!