Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як зробити свайп в історії Інстаграм: додаємо посилання в сторіс Instagram

Коваленко Марія 

У цьому огляді ми дізнаємося, як зробити свайп вгору в історії (сторі) Інстаграм , які інші корисні можливості має позначена функція. І що собою у принципі представляє це поняття. 

Далеко не всі знають, що swype – це дія, яку практично кожен користувач абсолютно будь-якої соціальної мережі робить постійно. А, крім того, рух пальцем по екрану гаджета використовується і в простому керуванні власним смартфоном.Стає ясно, що практично весь сучасний інтерфейс смартфона на будь-якій платформі будується саме на цій методиці. Ми відкриваємо панелі, що управляють, гортаємо іконки, активуємо висувні розділи, ковзаючи по екрану.

Друге значення цього терміну відрізняється. Це введення текстового повідомлення у поле без відриву пальця від дисплея.

Як робити свайп нагору в Інстаграм-історіях, і що це таке

Можливостей застосування методу у цій соціальній мережі – величезна кількість.

Наприклад:

  • Якщо провести пальцем в інтерфейсі з лівого боку праворуч, то відкриється режим публікації. Саме тут ви зможете миттєво записати нове відео та відправити його на суд глядачів. Або вставити фотографію з послужливого альбому. Зворотний рух, ясна річ, закриє розділ.
  • Зверху у напрямку донизу, швидкий доступ до галереї. Найчастіше використовується для опублікування нових фото.
  • Розбираючи, як зробити історію в Інстаграм зі свайпом, вставити текст – ми також звертаємось до цього методу. На будь-якому місці оформленого зображення до сторісу достатньо прикласти палець до точки, і ви зможете ввести туди своє повідомлення.

Але особливу увагу викликає спосіб швидкого перенаправлення читача. Тобто, це прикріплене посилання, яке найчастіше розкриває суть посту або дає більше інформації щодо нього, наводить на сторінку купівлі товару, якщо це текст, що продає. І сам перехід якраз і відбувається за допомогою ковзання.

Зазвичай вона прикріплюється внизу повідомлення, має позначку – провести вгору. Якщо користувач виконає цю дію, він автоматично буде перенаправлений за вказаною автором адресою. Доступно та зручно. Але не це головний момент, неважко зрозуміти, як в Інстаграмі зробити свайп на пост: посилання на сторіс недостатньо просто вказати. Потрібно якось зацікавити читача до переходу. Є безліч варіацій, як виконати такий маневр. Від дійсно цікавого контенту, який викликає бажання дочитати та перейти на сайт, до хитрощів у стилі намальованої волосся на екрані. Логічно припустити, що першим інтуїтивним бажанням користувача буде змахнути його якраз рухом догори.

як зробити свайп вгору в історії інстаграм

Як зазвичай використовується посилання

Нам уже зрозуміло, що метою автора стає перенаправлення читача на якийсь ресурс, сторінку соціальної мережі. Відповідно, найчастіше свайп історія Інстаграма роблять як простий переклад аудиторії на канал реалізації продукту. Якщо така в принципі є. В іншому випадку перенаправляти користувачів можна для отримання читачів на свою основну сторінку. Адже далеко не завжди після прочитання чергової публікації користувач переходить у профіль, щоб подивитися, чи він нічого не пропустив з останнього.

Також є рекламний варіант. Коли метою посилання стає ресурс іншого автора, його особиста сторінка, блог чи сайт. Створюється піст, в якому він у всіх фарбах описує досягнення певної людини, розповідає про захоплюючий контент, який виходить з-під його пера. І після всіх цих гучних дифірамбів ненав’язливо кріпиться УРЛ, що спрямовує до контенту.Якщо сам автор публікації користується заслуженою довірою у своєї аудиторії, то вона цілком можливо зацікавиться і здійснить перехід.

На перевірку питання, як прикріпити сторіс свайп в історії Інстаграма стає дуже актуальним. Адже це не просто основний, але й єдиний ненав’язливий інструмент перенаправлення трафіку. Так, завжди є можливість вставити адресу у коментарях чи підписах. Але це вибивається із загального дизайну посту, тому виглядає сторонньо. І те, що здасться користувачеві негарним – не буде ефективним. Як показує практика, у питанні вибору читач завжди дивиться на два ключові аспекти. Перший – заклик до дії, наскільки грамотний, лаконічний він був. Чи потрапив він у крапку. І сам вид переходу, чи він зручний, чи виглядає природним.

Як додати посилання на свайп в сториз в Інстаграмі, покрокова інструкція

Від теоретичних відступів перейдемо безпосередньо до практики. Подивимося, як технічно виконується цю дію. І, як виявляється, це дуже просто. Головне – заздалегідь визначити зміст посту та мету переходу. Тобто сама публікаціям має вже містити адекватну причину для відвідування віддаленого ресурсу. Найпростіший варіант – незакінчена думка. Якщо читання обривається на найцікавішому місці, його хочеться продовжити. Якщо ж думка була цілком закінченою, то зазвичай створюється перехід, де розташовуються подібні, схожі пости. Інакше користувач просто не матиме мотивації.

як зробити свайп в інстаграм стор.

Із цим розібралися. Перейдемо до самої інструкції, як зробити та додати посилання в історії Інстаграм зі свайпу вгору, адже активація можлива виключно цим рухом. Налаштувати інакше у вас не вдасться.

Створення stories

Який контент вам слід завантажувати, радити не будемо. Все залежить від напряму вашого каналу, переваг активних передплатників та безлічі інших факторів. Це може бути як фото, так і відеоматеріали. Зрозуміло, дуже важливо зробити її дуже цікавою. Адже вона є основним провідником для приліпленого заслання і гарантує успіх переходу. Нема рації розбиратися, як залишати свайп в Інстаграмі, якщо по ньому просто не переходитимуть. Сама сторіс може вважатися навіть обгорткою для цієї дії.І чим яскравішою, привабливішою вона буде, тим вищий шанс, що передплатник захоче дістатися і до цукерки, що ховається під нею.

Отже, завантажуємо нове фото чи відео, вибираємо вже створене у галереї, використовуємо бумеранг у реальному часі, немає різниці. Головне – створюємо контент. Другий крок – це редактура. Сама платформа надає величезний масив інструментів. Нанесення фільтрів, додавання ефектів, обробка, впровадження підписів та покажчиків. Робимо все на наш смак.

як зробити свайп в інстаграм сторіс

Пам’ятайте, що найчастіше вся інформація, яка йде до передплатників через історії, повинна відрізнятись від тієї, що публікується на регулярній основі на сторінці. Ні, стилістично краще витримати ідентичний дизайн. Але її спрямованість – ось що має відрізнятися. Адже якщо регулярні фото та підписи на каналі ідентичні, то який толк від додаткових вливань тієї ж інформації? Вона не викликає інтересу.Та й про заклик до дії не забуваємо. Інакше людина може навіть і не дізнатися, що замислювався перехід на якийсь сайт. Закриє стрічку після прочитання і все.

Переходимо до наступного кроку, як зробити сторис зі свайпом в Інсті, а Інстаграм, до речі, не всім дає шанс. Новачки з новим акаунтом такої функції не мають. Інші ж йдуть до наступного етапу.

Тиснемо «поділитися посиланням»

У верхній плашки панелі керування, поряд з інструментами редактури буде значок ланцюга. Це і є функція, яку ми шукаємо.

як зробити свайп в інсте

І що цікаво, вона багаторазова. Ви маєте шанс розмістити не одну, а відразу безліч посилань в умовах story. Звучить чудово? Але ми цього робити не будемо. Причина очевидна, чим більше ви стараєтеся з таким методом, тим менше він цінуватиметься аудиторією. Та й адміністрація може подивитися несхвально. Тому варто дотримуватися регламенту, один раз на 4-5 нових фото чи відео. Найчастіше – нелогічно, та й небезпечно. Багато хто, дізнавшись, як зробити свайп в сторі Instagram, починають користуватися цим способом хаотично і в неосяжних кількостях. І веде це лише до одного – до падіння інтересу з боку користувачів. Дотримуйтесь міри.Відразу дві адреси можна вставити, але лише у випадках, коли їм супроводжує ціла серія фотографій або кілька різних тез у тексті.

Вставляємо підпис

Після оформлення внизу сторінки буде розміщено напис «Докладніше», а також невелика візуальна стрілка. Варто сказати, що дизайн самої соціальної мережі в цьому плані дуже ненав’язливий, візуально не дуже помітні все це. Тому нам і потрібен підпис. Вона покликана просто прикувати увагу людини до стрілки, змусити її натиснути кнопку «детальніше». Це і є головне мистецтво, як робити свайп в Інстаграмі, Інстаграм-сторіс дає нам усі шанси для самостійного просування цього переходу.

як робити свайп в інстаграм

Підпис має бути яскравим. Існує безліч варіацій:

  • Інформативна. Розкриваємо суть, даємо додаткові вказівки. Повідомляємо, що за стрілкою користувач побачить годинник роботи, регламент прийому та інше.
  • Вигідна. Позначаємо знижки, акції, розпродажі. Усі аспекти яких буде вказано нижче.
  • Жартівлива. Часто це працює чудово, невеликий жарт, який у комічній манері вимагає здійснити ковзне натискання. Усі люблять гумор, головне, щоб він був доречним.

Оформлюємо та привертаємо увагу

як додати свайп в історії інстаграм

Наносимо фінальні штрихи. Перевіряємо наявність:

  • Цікавої ідеї щодо контенту.
  • Закликання до виконання дії.
  • Підписи.

Не соромимося використати візуальні ефекти. Це важливий чинник того, як поставити свайп у сторіс в Інстаграмі. Адже нічого не привертає увагу так, як саме зовнішній вигляд посту.Намагаємося створити єдиний ланцюжок візуальних ефектів, які змусять читача хоча б перевести погляд на стрілку соціальної мережі. Це вже половина перемоги.

Але не рекомендується допускати відверту брехню. Якщо ви повідомляєте своїй аудиторії, що готові піти на значні знижки або проводите цікаву акцію, подробиці якої він дізнається під час відвідування основної сторінки, то пропозиція має справді існувати. І це не надуманий маркетинговий хід, а реальний розіграш чи уцінка товару. Інакше обдурена людина не тільки не трапляється на прийом другий раз, вона може і поскаржитися в адміністрацію за поширення брехливої ​​інформації. А так і до тіньового бана недалеко.

Як додати свайп в історії Інстаграм для IGTV

Очевидно, що для перенаправлення на TV платформу соціальної мережі у самого автора мають бути якісь відео там. Інакше це не лише позбавлено логіки, а й у технічному плані неможливо. Сайт просто не дозволить прикріпити адресу.

Якщо ж ролики у нас є, і що не менш важливо – вони здатні захопити і зацікавити того, хто переходить, переходимо до інструкції зі створення:

  1. Відкриваємо наші сторі у соціальній мережі.
  2. За стандартом записуємо відео у будь-якому з представлених форматів. Або створюємо фото, а також обираємо з існуючих у галереї.
  3. У правому кутку зверху ми знайдемо відповідну іконку, щоб поділитись зображенням або роликом.
  4. Вибираємо IGTV.
  5. У вікні необхідно визначити, на яке саме відео ми литимемо трафік. Причому там є можливість переглянути прев’ю, щоб точно бути впевненим у своєму виборі.
  6. Погоджуємося зі зробленим і бачимо, що з відеороликом тепер пов’язаний позначений пост. А сам значок скріпки став білим кольором.
  7. Якщо на те є бажання, можна додати різне оформлення. За допомогою ГІФ-ок або представленої платформою анімації.
як зробити свайп

Хто може користуватися функцією

Ми дізналися, як прикріпити посилання в сторіс Інстаграм, свайп виявився цілком простою фішкою, але з величезним потенціалом. Але при цьому не кожному клієнту соціальної мережі доступна така методика.

На початку правила адміністрації були суворі. Тільки верифіковані облікові записи в принципі могли ділитися посиланнями. Побоювання зрозумілі, адже якщо кожен зможе посилати трафік з Інсти на власний розсуд, то незабаром на просторах мережі почнуть процвітати різні шахраї. Що зазвичай закінчується крадіжкою паролів, гаманців, відомостей банківських карток і подібними труднощами.

Але згодом віжки трохи приспустили, дали шанс для бізнес-акаунтів з 10 тисячами передплатників також користуватися функцією. А що примітно, якщо оформляти перенаправлення безпосередньо на IGTV, то можна і не мати такої великої кількості фоловерів. Щоправда, у цьому випадку показ буде лише для ЦА. А значить, у плані розкручування бізнесу, це не ідеальна стратегія.А ось поділитися чимось цікавим із постійною аудиторією – що ж, теж непогано.

Тому це простий спосіб, як додавати посилання в історії Інстаграм, свайп для будь-якого облікового запису доступний, але тільки для власної ЦА. І плюс безпосередньо на сервіс IGTV. Соціальна мережа таким нехитрим чином намагається розкрутити цю функцію, яка поки не стала особливо популярною.

Приклади різних рішень

Як мовилося раніше, варіацій величезна кількість. Під стрілкою може ховатися:

  • Друга частина статті.
  • Більшість подібних фотографій.
  • Основний обліковий запис.
  • Чужий профіль.
  • Магазин із продукцією.
  • Інформація про знижки та акції.
  • Відомості щодо регламенту роботи.
  • Промо-коди.
як додати свайп в інстаграм

У чому користь для бізнесу

Звичайно, питання, як зробити свайп вгору в Інсті в сторіз зазвичай цікавий комерційним профілям. Адже це найпростіший спосіб маркетингу. Це не лише перенаправлення трафіку із самої Інсти, це ще й створення підготовленої аудиторії. Не холодні переходи, коли людина сама не впевнена, куди і навіщо вона вирушила. Це вже практично підготовлений до покупки клієнт.Свого роду міні-воронка продажів, яка перекладає його вже на повноцінні скрипти, що продають, що розташувалися на основному сайті магазину.

Проблеми та труднощі при додаванні

Часто з’являються технічні помилки, які просто неможливо кріпити адресу. Прийде почекати, проблема часто в серверах. А також, буває, що сам автор вказує місце розташування в некоректному форматі або помилково. Тоді доведеться створювати все наново.

як зробити свайп в історії інстаграм

Крім того, якщо бізнес-аккаунт має понад 10 тисяч передплатників, це не завжди надає йому право на функцію. Адже роботи платформи можуть вважати, що частина аудиторії накручена. І їх не братимуть до уваги.

І так, важливо мати останню версію програми. Не забудьте оновитись у ПлейМаркеті.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment