Ідеї для сторіз в Інстаграм для підвищення активності
Тенденція така, що блогери викладають все найцікавіше та найважливіше в Історіях: події, анонси, опитування, ігри та інші цікавості. Навіть посилання на пости у стрічці! Якщо муза відвідує вас нерегулярно і питання про ідеї для сторіс актуальне як ніколи – читайте наші добірки:
- для бізнес-профілю;
- для особистого блогу;
та публікуйте яскравий та цікавий контент.
Що потрібно знати
Історія Інстаграма — точка контакту з аудиторією, яка не бачить стрічку. Регулярно робіть публікації в Інстаграм Історії, звертайте увагу холодної аудиторії на себе та працюйте над ER:
- Історії можна коментувати. Вигадуйте причини, щоб вам написали;
- в Історіях діють активні посилання: допомагайте у навігації, використовуйте геомітки;
- не всі дивляться Історії зі звуком – дублюйте важливі думки текстом.
Для зручності ми поділили ідеї для сторіс в Інстаграмі на два розділи: для бізнес-профілю та для особистого профілю. Пам’ятаємо, що цей поділ умовний, і переймати ідеї можна і потрібно.
Для бізнес-профілю
Публікувати в Історія одні лише товари або перелік послуг – вірний спосіб відбити бажання читача стежити за акаунтом. Якщо, звичайно, ви не байер, який привозить товари із США.
Нижче зібрали ідеї, чим урізноманітнити Історії у бізнес-профілі.
Товари та огляди
Для бізнесу публікувати у старос товари та послуги логічно, головне – урізноманітнити контент.
Бестселери, новинки.
Сповістити про новинки або нагадати про лідерів продажів – відмінна ідея, особливо якщо у вас є товари, що відповідають пору року, святу або події в країні.
Колекції, каталог товарів, меню та прайс.
Публікувати в Історія колекції та посилання на прайс варто періодично. Ті, хто забув про ваш обліковий запис, випадково перегорнуть вас в Історіях і згадають.
Якщо ваш обліковий запис кафе або ресторану, періодично публікуйте меню в сторiс Інстаграма. Голодні читачі навряд чи пропустять це повз себе.
Анонси, оголошення та запрошення.
Анонсуйте в Історія майбутні заходи регулярно, щоб вони були переглянуті якомога більшою кількістю користувачів.
Прямою рекламою справа не обмежується. Іноді варто підігріти інтерес аудиторії перед подачею товару чи послуги.
Не забувайте про заклики до дії: натисніть, перейди, читай.
Розмірна лінійка, упакування.
Покажіть читачам, як упаковуєте товар перед відправкою, з якою турботою наближається до цього процесу. Публікуйте відповідність параметрів людини та розміру одягу, взуття та інших предметів гардеробу. Публікуйте відповідності товару та віку дитини, щоб майбутнім покупцям не довелося гадати, чи підійде ця іграшка їхній дитині.
Порівняння, огляди, продукт у дії, догляд продукту.
Покажіть, як сидить одяг на людині, як працює м’ясорубка, як картина виглядає в різних інтер’єрах, як доглядати ваш кактус. Все те, що допоможе покупцеві оцінити товар з різних боків.
Міні інструкції та навчальні відео.
У сторіс можна опублікувати хоч сотню Історій один за одним. Трохи настирливо, але зовсім не так, як зробити цю сотню постів у стрічці.
Тому публікуйте цілі навчальні ролики. А якщо вони справді цінні, зберігайте їх у Актуальному.
Відгуки, до та після.
Я постійно бачу, як люди публікують в Історія Інстаграма скріншоти відгуків. Причому це роблять облікові записи, які вміють робити гарний контент. Це працює. Це краще, ніж скріншоти публікувати у стрічці.
Організаційні моменти
Читача зацікавили, що далі?
Замовлення та доставка, умови повернення.
Публікуйте в Історія відповіді на запитання про доставку, способи замовлення. Чи можна повернути товар, якщо так, які умови повинні бути дотримані.
Вакансії
Напевно, серед читачів виявиться саме та людина, яка вам потрібна.
Розклад та графік роботи, адреси магазинів та як дістатися.
Підказуйте користувачам адреси магазинів, щоб при необхідності людина легко згадала про вас.
Конкурси, акції, подарунки та промокоди, подробиці марафонів, результати розіграшів.
Оголошуйте нові конкурси. Підбивайте підсумки. Або влаштовуйте конкурси всередині «Історій Інстаграма». Розіграйте квиток на захід, якщо люди виконають якесь завдання.
Життя компанії
Історія.
Розкажіть історію створення компанії, цікаві моменти, історію створення конкретної речі або історії схожих фірм та виробництв минулого.
Новини, ситуативний контент, фото та відео з заходів
Історії замислювалися як ситуативний контент, тому не забувайте просто час від часу знімати те, що відбувається навколо вас.
Згадка у ЗМІ, інтерв’ю, репости.
Вас згадали користувачі, або у журналі була стаття про вас – поділіться з передплатниками. Їм важливо знати, що вони цінують вас.
Посилання на послуги та ресурси компанії.
Якщо у вас є сайт або програма – постійно нагадуйте про них передплатникам.
Бекстейджі, виробничі процеси, команда, випадки з життя компанії
Серйозні маркетологи знають, що правила просування особистого бренду не відрізняються від просування корпоративного бренду. Змінюються лише методи і трохи інструменти.
Бекстейдж – усе, що залишається за кадром. Я відношу сюди всі тонкощі, які не бачить звичайний передплатник. Можна і звичайне життя офісу показувати дуже яскраво та барвисто.
Покажіть всіх членів команди, познайомте аудиторію з ними. Коли бренд перестає бути безликим, довіра до нього підвищується.
Соціальна відповідальність.
Якщо ви дбаєте про збереження природи, або допомагаєте дітям-сиротам, розкажіть читачам. Тим, кому не цікаво, просто пропустять сторіс, але ті, з ким ви на одній хвилі, з більшою ймовірністю в майбутньому виберуть вас, а не ваших конкурентів.
Пізнавальний контент
Професійні поради, чек-листи, міфи.
Люди люблять поради та лайфхаки, балуйте аудиторію у сторіс своїми та чужими ідеями, а також розвінчуйте міфи, які, можливо, блукають навколо вашої продукції.
Інсайти та цікаві факти.
Дізналися цікавеньке, розповіли друзям чи сім’ї? Розкажіть і світові!
Дружте акаунтами.
Я помітив таку особливість. Якщо опублікувати в Історіях рекомендацію підписатися на якийсь обліковий запис, то потім можна буде отримати відповідну рекомендацію. Щоправда, працює з лише з обліковими записами блогерів, які радять тематичні облікові записи.
Запитання, анкети.
Якось замовник поставив мені завдання: «Провести опитування серед передплатників Інстаграма та з’ясувати їхню думку про вищу освіту». Я зробив кілька сторіс, у яких ставив різне запитання і просив відповідати одразу в личку. За добу я отримав 89 відповідей. При тому, що кожна публікація у стрічці набирає 50-120 лайків.
Розважальний контент
Цитати.
Я заради хохми опублікував вульгарну цитату в Інстаграм Історія. Щось на кшталт «Подорож у тисячу чи починається з першого кроку». І наступним слайдом було питання для передплатників: «Як думаєте, чи варто щодня писати такі цитати?»
Конструктор Історій дозволяє запланувати цитати на два тижні вперед і не витрачати на цей час щодня.
Поздоровлення, побажання.
Навіть якщо ви просто бажатимете аудиторії доброго ранку в сторіс щодня, це вже змусить користувачів згадувати про вас.
Ігри
Найкрутіший контент, який може бути у соціальних мережах. Вигадуєте ігри-головоломки, де потрібно щось порахувати та надіслати відповідь у особи.
Вигадуйте крутіші активності, пропонуйте передплатникам пройтися погуляти.
Давно-давно я вигадав «міський квест» — господар майстерні з виробництва значків залишив кілька «нічок» у різних місцях міста. Всі нички були освоєні за дві години, а господар отримав трохи впізнаваності, здивовану і гаряче віддану аудиторію, трохи контенту користувача.
Гумор
Не забувайте гуморити. Робіть війни. Ставте скетчі. Публікуйте смішні коментарі.
Опитування, провокація на спілкування.
Використовуйте Історії для того, щоб підвищити ER обліковий запис, запрошуйте передплатників заглянути в обліковий запис.
Для особистого блогу
Спосіб життя
Життя як воно є.
Навіть якщо соромтесь показувати себе, публікуйте у сторіс життя навколо: куди сходили, що бачили, погоду за вікном та гарний букет у будинку. Сюди ж можна віднести хобі та творчість – якщо займаєтеся чимось для душі обов’язково покажіть передплатникам. Так знайдете собі відданих читачів, хто захоплюється таким.
І обов’язково знімайте ваші свята! Підготовку до них, сам захід, запитуйте порад у аудиторії, навіть якщо заздалегідь знаєте, як зробите самі. Давати поради люблять усі 🙂
Розпакування.
Улюблена багатьма ідея для сторіс. Коли надходить посилка, покажіть розпаковування від початку і до кінця: як упаковано, чи все тіло, що надіслали.
Їжа, мода та гардероб, краса.
Три улюблених жіночих теми: як стати привабливішими за допомогою харчування, одягу та засобів для обличчя та тіла. Навіть якщо ви не є експертом в жодній з цих областей, поділитеся з передплатниками стравою в кафе, фотографією в дзеркалі перед виходом на прогулянку, вмістом полички у ванній кімнаті.
Спорт та здоров’я.
“Хвора” тема для багатьох, але дивляться сторіс цієї тематики захоплено. Не всі вирішуються знімати свої заняття спортом або своє ставлення до ліків, лікарів та здоров’я загалом, боячись хейтерів. Але якщо ви блогер сміливий, чому б не поділитися своєю думкою з аудиторією.
Робота та самореалізація, відносини.
Якщо ви працюєш блогер, або у вас є свій бізнес, розповідайте та показуйте. Неважливо, що це, нехай робота в офісі або домашнє виробництво мила – нехай люди бачать, що ви така сама людина, як і вони.
Тема відносин для багатьох заборонена, що зрозуміло. Але саме ця тема викликає живий відгук у аудиторії як позитивний, так і негативний. Обговорити стосунки в сім’ї чи парі любили, люблять і любитимуть. Бажаєте шквал емоцій від передплатників? Опублікуйте щось гаряче на тему відносин.
Розважальний контент
Інтерактиви, ігри, відповіді на запитання, вікторини.
Безпрограшна ідея для сторіс. Головне – не робити надто складних завдань. Пам’ятайте: люди приходять до Інстаграма відпочивати.
Мудборди, натхнення, цитати.
Багато реакцій не зберете, але те, що читачі на якийсь час залишаться у ваших Історіях – факт.
Гороскопи.
Є певна категорія людей, яка цікавиться цією темою. Якщо ви з таких – публікуйте гороскопи у сторіс, і у вас згодом сформується постійна аудиторія, яка навмисно заходитиме і їх читатиме.
Чек-листи.
Ви маєте список, що взяти в подорож? Чи перелік обов’язкових передноворічних покупок? Поділіться в історії.
Гумор.
Побажання та вітання.
Корисний контент
Посилання на чужі посади.
Таким чином, ви не тільки ділитеся цікавим контентом зі своїми читачами, але й згадуєте іншого блогера, який у відповідь може згадати вас у себе в Історіях. І до вас прийдуть нові читачі.
Прямі ефіри.
Є що розповісти – проводьте прямий ефір. Ідея поговорити з передплатниками – проводьте прямий ефір. Не забудьте анонсувати його хоча б за стукіт у сторіс.
Опитування.
Хороша ідея не лише зібрати інформацію для себе, а й підвищити залученість. Якщо опитування передбачає наявність правильної відповіді, не забудьте окрему сторінку присвятити йому.
Цікаві факти.
Найпростіший спосіб опублікувати для допитливих – подивитися, яке сьогодні свято, та знайти в інтернеті цікаву інформацію про нього.
Покрокова інструкція, поради книг, фільмів.
Про останню посаду.
Якщо ваші пости виходять рідше ніж раз на добу, правильним буде іноді давати посилання на сторіс на найцікавіші нові пости. Надсилайте аудиторію з Історій у стрічку.
До і після.
Історії, де показують результат, дуже люблю. Показати можна квартиру до прибирання та після, обличчя, стрижку, ділянку перед будинком, квіти на підвіконні до та після пересадки – що завгодно.
Анонси .
Чим частіше ви анонсуєте свої активності у сторіс – тим більше людей дізнається про них та захочуть відвідати.
Відпочинок та подорожі
Красива природа, нові міста та країни привертають увагу до Історій.
Публікуючи Історії та пости про подорожі, додавайте хештеги, які зроблять вас популярнішими.
Діти
Ідей для сторіс з дітьми – мільйон. Самі діти підкинуть їх: життя, розвивашки, ігри, дитячі товари тощо.