Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідеї для сторіз в Інстаграм для підвищення активності

Коваленко Марія 

Тенденція така, що блогери викладають все найцікавіше та найважливіше в Історіях: події, анонси, опитування, ігри та інші цікавості. Навіть посилання на пости у стрічці! Якщо муза відвідує вас нерегулярно і питання про ідеї для сторіс актуальне як ніколи – читайте наші добірки:

  • для бізнес-профілю;
  • для особистого блогу;

та публікуйте яскравий та цікавий контент.

Що потрібно знати

Історія Інстаграма — точка контакту з аудиторією, яка не бачить стрічку. Регулярно робіть публікації в Інстаграм Історії, звертайте увагу холодної аудиторії на себе та працюйте над ER:

  • Історії можна коментувати. Вигадуйте причини, щоб вам написали;
  • в Історіях діють активні посилання: допомагайте у навігації, використовуйте геомітки;
  • не всі дивляться Історії зі звуком – дублюйте важливі думки текстом.

Для зручності ми поділили ідеї для сторіс в Інстаграмі на два розділи: для бізнес-профілю та для особистого профілю. Пам’ятаємо, що цей поділ умовний, і переймати ідеї можна і потрібно.

Для бізнес-профілю

Публікувати в Історія одні лише товари або перелік послуг – вірний спосіб відбити бажання читача стежити за акаунтом. Якщо, звичайно, ви не байер, який привозить товари із США.

Нижче зібрали ідеї, чим урізноманітнити Історії у бізнес-профілі.

Товари та огляди

Для бізнесу публікувати у старос товари та послуги логічно, головне – урізноманітнити контент.

Бестселери, новинки.

Сповістити про новинки або нагадати про лідерів продажів – відмінна ідея, особливо якщо у вас є товари, що відповідають пору року, святу або події в країні.

Новинки та лідери продажів напередодні сезону холодів
Новинки та лідери продажів напередодні сезону холодів

Колекції, каталог товарів, меню та прайс.

Публікувати в Історія колекції та посилання на прайс варто періодично. Ті, хто забув про ваш обліковий запис, випадково перегорнуть вас в Історіях і згадають.

Красиві, чіткі фото ваблять розглянути і прокрутити в голові необхідність покупки
Красиві, чіткі фото ваблять розглянути і прокрутити в голові необхідність покупки
Якщо ваш бізнес відноситься до святкових, викладати Історії з гарними прикладами товарів та робіт слід перед кожними вихідними та святами
Якщо ваш бізнес відноситься до святкових, викладати Історії з гарними прикладами товарів та робіт слід перед кожними вихідними та святами

Якщо ваш обліковий запис кафе або ресторану, періодично публікуйте меню в сторiс Інстаграма. Голодні читачі навряд чи пропустять це повз себе.

Анонси, оголошення та запрошення.

Анонсуйте в Історія майбутні заходи регулярно, щоб вони були переглянуті якомога більшою кількістю користувачів.

Анонси на дитячі заходи
Анонси на дитячі заходи

Прямою рекламою справа не обмежується. Іноді варто підігріти інтерес аудиторії перед подачею товару чи послуги.

Відмінний спосіб викликати попередній інтерес до курсу, ще не знаючи, що рекламу наприкінці запропонують
Відмінний спосіб викликати попередній інтерес до курсу, ще не знаючи, що рекламу наприкінці запропонують

Не забувайте про заклики до дії: натисніть, перейди, читай.

Розмірна лінійка, упакування.

Покажіть читачам, як упаковуєте товар перед відправкою, з якою турботою наближається до цього процесу. Публікуйте відповідність параметрів людини та розміру одягу, взуття та інших предметів гардеробу. Публікуйте відповідності товару та віку дитини, щоб майбутнім покупцям не довелося гадати, чи підійде ця іграшка їхній дитині.

Порівняння, огляди, продукт у дії, догляд продукту.

Покажіть, як сидить одяг на людині, як працює м’ясорубка, як картина виглядає в різних інтер’єрах, як доглядати ваш кактус. Все те, що допоможе покупцеві оцінити товар з різних боків.

Міні інструкції та навчальні відео.

У сторіс можна опублікувати хоч сотню Історій один за одним. Трохи настирливо, але зовсім не так, як зробити цю сотню постів у стрічці.

Тому публікуйте цілі навчальні ролики. А якщо вони справді цінні, зберігайте їх у Актуальному.

Найпростіша ідея для сторіс – показати процес готування
Найпростіша ідея для сторіс – показати процес готування

Відгуки, до та після.

Я постійно бачу, як люди публікують в Історія Інстаграма скріншоти відгуків. Причому це роблять облікові записи, які вміють робити гарний контент. Це працює. Це краще, ніж скріншоти публікувати у стрічці.

Бажаєте, щоб відгуки були постійно доступні читачам, зберігайте їх у Актуальному
Бажаєте, щоб відгуки були постійно доступні читачам, зберігайте їх у Актуальному

Організаційні моменти

Читача зацікавили, що далі?

Замовлення та доставка, умови повернення.

Публікуйте в Історія відповіді на запитання про доставку, способи замовлення. Чи можна повернути товар, якщо так, які умови повинні бути дотримані.

Вакансії

Напевно, серед читачів виявиться саме та людина, яка вам потрібна.

Хороша ідея для Історії в Інстаграмі – зробити пост та анонсувати його у сторіс
Хороша ідея для Історії в Інстаграмі – зробити пост та анонсувати його у сторіс

Розклад та графік роботи, адреси магазинів та як дістатися.

Підказуйте користувачам адреси магазинів, щоб при необхідності людина легко згадала про вас.

Якщо ви працюєте офлайн, графік роботи повинен обов’язково миготіти у стрічці та Історіях

Конкурси, акції, подарунки та промокоди, подробиці марафонів, результати розіграшів.

Оголошуйте нові конкурси. Підбивайте підсумки. Або влаштовуйте конкурси всередині «Історій Інстаграма». Розіграйте квиток на захід, якщо люди виконають якесь завдання.

Розіграш має бути святом для користувачів.  І навіть якщо вони не виграли нічого, то враження про активності мають залишатися позитивними
Розіграш має бути святом для користувачів. І навіть якщо вони не виграли нічого, то враження про активності мають залишатися позитивними

Життя компанії

Історія.

Розкажіть історію створення компанії, цікаві моменти, історію створення конкретної речі або історії схожих фірм та виробництв минулого.

Новини, ситуативний контент, фото та відео з заходів

Історії замислювалися як ситуативний контент, тому не забувайте просто час від часу знімати те, що відбувається навколо вас.

Сходили на лекцію?  Поділіться з передплатниками
Сходили на лекцію? Поділіться з передплатниками
Завітали до заходу?  Фото та відео звіт у студію!
Завітали до заходу? Фото та відео звіт у студію!

Згадка у ЗМІ, інтерв’ю, репости.

Вас згадали користувачі, або у журналі була стаття про вас – поділіться з передплатниками. Їм важливо знати, що вони цінують вас.

Посилання на послуги та ресурси компанії.

Якщо у вас є сайт або програма – постійно нагадуйте про них передплатникам.

Бекстейджі, виробничі процеси, команда, випадки з життя компанії

Серйозні маркетологи знають, що правила просування особистого бренду не відрізняються від просування корпоративного бренду. Змінюються лише методи і трохи інструменти.

Показуйте закуски, і ідеї для сторіс у 2021-2022 роках у вас завжди будуть
Показуйте закуски, і ідеї для сторіс у 2021-2022 роках у вас завжди будуть

Бекстейдж – усе, що залишається за кадром. Я відношу сюди всі тонкощі, які не бачить звичайний передплатник. Можна і звичайне життя офісу показувати дуже яскраво та барвисто.

Покажіть всіх членів команди, познайомте аудиторію з ними. Коли бренд перестає бути безликим, довіра до нього підвищується.

Соціальна відповідальність.

Якщо ви дбаєте про збереження природи, або допомагаєте дітям-сиротам, розкажіть читачам. Тим, кому не цікаво, просто пропустять сторіс, але ті, з ким ви на одній хвилі, з більшою ймовірністю в майбутньому виберуть вас, а не ваших конкурентів.

Пізнавальний контент

Професійні поради, чек-листи, міфи.

Люди люблять поради та лайфхаки, балуйте аудиторію у сторіс своїми та чужими ідеями, а також розвінчуйте міфи, які, можливо, блукають навколо вашої продукції.

Публікуйте чек-листи з різних приводів, будь то турбота про здоров'я або список справ перед новорічними святами
Публікуйте чек-листи з різних приводів, будь то турбота про здоров’я або список справ перед новорічними святами

Інсайти та цікаві факти.

Дізналися цікавеньке, розповіли друзям чи сім’ї? Розкажіть і світові!

Є блогери, які зробили це постійною рубрикою та публікують в Історіях
Є блогери, які зробили це постійною рубрикою та публікують в Історіях

Дружте акаунтами.

Я помітив таку особливість. Якщо опублікувати в Історіях рекомендацію підписатися на якийсь обліковий запис, то потім можна буде отримати відповідну рекомендацію. Щоправда, працює з лише з обліковими записами блогерів, які радять тематичні облікові записи.

Запитання, анкети.

Якось замовник поставив мені завдання: «Провести опитування серед передплатників Інстаграма та з’ясувати їхню думку про вищу освіту». Я зробив кілька сторіс, у яких ставив різне запитання і просив відповідати одразу в личку. За добу я отримав 89 відповідей. При тому, що кожна публікація у стрічці набирає 50-120 лайків.

В даний час рубрика "Питання" дуже популярна.  Читачі запитують блогера або облікового запису, а вони відповідають тут же в Історіях
В даний час рубрика “Питання” дуже популярна. Читачі запитують блогера або облікового запису, а вони відповідають тут же в Історіях

Розважальний контент

Цитати.

Я заради хохми опублікував вульгарну цитату в Інстаграм Історія. Щось на кшталт «Подорож у тисячу чи починається з першого кроку». І наступним слайдом було питання для передплатників: «Як думаєте, чи варто щодня писати такі цитати?» 

Конструктор Історій дозволяє запланувати цитати на два тижні вперед і не витрачати на цей час щодня.

У конструкторі Історій виберіть обліковий запис, вкажіть дату та час виходу сторіс, і починайте творити: виберіть фон, напишіть текст і т.д.
У конструкторі Історій виберіть обліковий запис, вкажіть дату та час виходу сторіс, і починайте творити: виберіть фон, напишіть текст і т.д.

Поздоровлення, побажання.

Навіть якщо ви просто бажатимете аудиторії доброго ранку в сторіс щодня, це вже змусить користувачів згадувати про вас.

… з першим днем ​​осені, з останнім днем ​​осені… ви зрозуміли, так?  :-)
… з першим днем ​​осені, з останнім днем ​​осені… ви зрозуміли, так? 🙂

Ігри

Найкрутіший контент, який може бути у соціальних мережах. Вигадуєте ігри-головоломки, де потрібно щось порахувати та надіслати відповідь у особи.

Я вгадаю цю мелодію із п'яти смайликів.  А я із чотирьох!  Вгадуй!
Я вгадаю цю мелодію із п’яти смайликів. А я із чотирьох! Вгадуй!
І пограти, і нове дізнатися
І пограти, і нове дізнатися

Вигадуйте крутіші активності, пропонуйте передплатникам пройтися погуляти.

Давно-давно я вигадав «міський квест» — господар майстерні з виробництва значків залишив кілька «нічок» у різних місцях міста. Всі нички були освоєні за дві години, а господар отримав трохи впізнаваності, здивовану і гаряче віддану аудиторію, трохи контенту користувача.

У деякі ігри можна грати і з дітьми
У деякі ігри можна грати і з дітьми
Передплатникам цікаво, а вам – активність у профілі
Передплатникам цікаво, а вам – активність у профілі

Гумор

Не забувайте гуморити. Робіть війни. Ставте скетчі. Публікуйте смішні коментарі.

Викладаючи відповіді на запитання, можна здорово посміятися.
Викладаючи відповіді на запитання, можна здорово посміятися.

Опитування, провокація на спілкування.

Використовуйте Історії для того, щоб підвищити ER обліковий запис, запрошуйте передплатників заглянути в обліковий запис.

Вдала ідея посту в сторіс - посилання на пост та опитування.  Читачі спочатку дадуть відповідь, а потім підуть дивитися правильну відповідь.  І, можливо, залишать коментар
Вдала ідея посту в сторіс – посилання на пост та опитування. Читачі спочатку дадуть відповідь, а потім підуть дивитися правильну відповідь. І, можливо, залишать коментар
Це працює.  Перевіряв на кількох акаунтах, якщо попросити передплатників прийти до певної публікації, вони прийдуть і дадуть відповідь
Це працює. Перевіряв на кількох акаунтах, якщо попросити передплатників прийти до певної публікації, вони прийдуть і дадуть відповідь

Для особистого блогу

Спосіб життя

Життя як воно є.

Навіть якщо соромтесь показувати себе, публікуйте у сторіс життя навколо: куди сходили, що бачили, погоду за вікном та гарний букет у будинку. Сюди ж можна віднести хобі та творчість – якщо займаєтеся чимось для душі обов’язково покажіть передплатникам. Так знайдете собі відданих читачів, хто захоплюється таким.

І обов’язково знімайте ваші свята! Підготовку до них, сам захід, запитуйте порад у аудиторії, навіть якщо заздалегідь знаєте, як зробите самі. Давати поради люблять усі 🙂

Похід за документами до інституту
Похід за документами до інституту
Хобі
Хобі

Розпакування.

Улюблена багатьма ідея для сторіс. Коли надходить посилка, покажіть розпаковування від початку і до кінця: як упаковано, чи все тіло, що надіслали.

Розпакування б'юті-боксу
Розпакування б’юті-боксу

Їжа, мода та гардероб, краса.

Три улюблених жіночих теми: як стати привабливішими за допомогою харчування, одягу та засобів для обличчя та тіла. Навіть якщо ви не є експертом в жодній з цих областей, поділитеся з передплатниками стравою в кафе, фотографією в дзеркалі перед виходом на прогулянку, вмістом полички у ванній кімнаті.

Рецепти дивляться навіть ті, хто точно не готуватиме це.  Їжа привертає увагу, особливо голодних людей, які їдуть з роботи.  Робите салат – ділитеся рецептом!
Рецепти дивляться навіть ті, хто точно не готуватиме це. Їжа привертає увагу, особливо голодних людей, які їдуть з роботи. Робите салат – ділитеся рецептом!
Результати доглядових процедур
Результати доглядових процедур
Тенденції у моді
 Тенденції у моді

Спорт та здоров’я.

“Хвора” тема для багатьох, але дивляться сторіс цієї тематики захоплено. Не всі вирішуються знімати свої заняття спортом або своє ставлення до ліків, лікарів та здоров’я загалом, боячись хейтерів. Але якщо ви блогер сміливий, чому б не поділитися своєю думкою з аудиторією.

Робота та самореалізація, відносини.

Якщо ви працюєш блогер, або у вас є свій бізнес, розповідайте та показуйте. Неважливо, що це, нехай робота в офісі або домашнє виробництво мила – нехай люди бачать, що ви така сама людина, як і вони.

Роботи різні потрібні, роботи різні важливі
Роботи різні потрібні, роботи різні важливі

Тема відносин для багатьох заборонена, що зрозуміло. Але саме ця тема викликає живий відгук у аудиторії як позитивний, так і негативний. Обговорити стосунки в сім’ї чи парі любили, люблять і любитимуть. Бажаєте шквал емоцій від передплатників? Опублікуйте щось гаряче на тему відносин.

Розважальний контент

Інтерактиви, ігри, відповіді на запитання, вікторини.

Безпрограшна ідея для сторіс. Головне – не робити надто складних завдань. Пам’ятайте: люди приходять до Інстаграма відпочивати.

Вікторина
Вікторина
Віконце для запитань та відповіді на них
Віконце для запитань та відповіді на них
Подібні інтерактиви змусять взяти участь навіть тих, хто нічого не розуміє в інтер'єрах
Подібні інтерактиви змусять взяти участь навіть тих, хто нічого не розуміє в інтер’єрах
Спілкуйтесь з читачами за допомогою опитувань
Спілкуйтесь з читачами за допомогою опитувань

Мудборди, натхнення, цитати.

Багато реакцій не зберете, але те, що читачі на якийсь час залишаться у ваших Історіях – факт.

Захід сонця та сходи
Захід сонця та сходи

Гороскопи.

Є певна категорія людей, яка цікавиться цією темою. Якщо ви з таких – публікуйте гороскопи у сторіс, і у вас згодом сформується постійна аудиторія, яка навмисно заходитиме і їх читатиме.

Коли майбутнє зумовлено
Коли майбутнє зумовлено

Чек-листи.

Ви маєте список, що взяти в подорож? Чи перелік обов’язкових передноворічних покупок? Поділіться в історії.

Гумор.

Хороший гумор здатний зібрати багато реакцій
Хороший гумор здатний зібрати багато реакцій

Побажання та вітання.

Ви цілу ніч не бачилися зі своєю аудиторією, привітайте її
Ви цілу ніч не бачилися зі своєю аудиторією, привітайте її

Корисний контент

Посилання на чужі посади.

Таким чином, ви не тільки ділитеся цікавим контентом зі своїми читачами, але й згадуєте іншого блогера, який у відповідь може згадати вас у себе в Історіях. І до вас прийдуть нові читачі.

Згадувати можна не лише пости, а й Історії
Згадувати можна не лише пости, а й Історії

Прямі ефіри.

Є що розповісти – проводьте прямий ефір. Ідея поговорити з передплатниками – проводьте прямий ефір. Не забудьте анонсувати його хоча б за стукіт у сторіс.

Якщо ефір збережено, можна давати на нього посилання на сторіс
Якщо ефір збережено, можна давати на нього посилання на сторіс

Опитування.

Хороша ідея не лише зібрати інформацію для себе, а й підвищити залученість. Якщо опитування передбачає наявність правильної відповіді, не забудьте окрему сторінку присвятити йому.

Для опитувань можна використовувати різні стікери
Для опитувань можна використовувати різні стікери

Цікаві факти.

Найпростіший спосіб опублікувати для допитливих – подивитися, яке сьогодні свято, та знайти в інтернеті цікаву інформацію про нього.

Цікаві факти про фільм «Гість з майбутнього»
Цікаві факти про фільм «Гість з майбутнього»

Покрокова інструкція, поради книг, фільмів.

Вас запитали у Директ чи коментарях як щось зробити – не полінуйтеся, опублікуйте докладну інструкцію для всіх в Історіях
Вас запитали у Директ чи коментарях як щось зробити – не полінуйтеся, опублікуйте докладну інструкцію для всіх в Історіях

Про останню посаду.

Якщо ваші пости виходять рідше ніж раз на добу, правильним буде іноді давати посилання на сторіс на найцікавіші нові пости. Надсилайте аудиторію з Історій у стрічку.

Ідея посту в сторіс
Ідея посту в сторіс

До і після.

Історії, де показують результат, дуже люблю. Показати можна квартиру до прибирання та після, обличчя, стрижку, ділянку перед будинком, квіти на підвіконні до та після пересадки – що завгодно.

Результат доглядових процедур
Результат доглядових процедур

Анонси .

Чим частіше ви анонсуєте свої активності у сторіс – тим більше людей дізнається про них та захочуть відвідати.

Анонс вебінару
Анонс вебінару

Відпочинок та подорожі

Красива природа, нові міста та країни привертають увагу до Історій.

Хабаровськ та Амур
Хабаровськ та Амур
Популярна рубрика у деяких блогерів: історія про місце
Популярна рубрика у деяких блогерів: історія про місце

Публікуючи Історії та пости про подорожі, додавайте хештеги, які зроблять вас популярнішими. 

Діти

Ідей для сторіс з дітьми – мільйон. Самі діти підкинуть їх: життя, розвивашки, ігри, дитячі товари тощо.

Навіть якщо у вас немає дітей, можна публікувати у стор сестер і братів, племінників, дітей подруг та друзів
Навіть якщо у вас немає дітей, можна публікувати у стор сестер і братів, племінників, дітей подруг та друзів

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment