Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Найкращий час для публікації в instagram

Коваленко Марія 

Якщо ви хочете знайти найкращий час для публікації в Instagram, ви, ймовірно, намагаєтеся досягти певної мети. Можливо, ви хочете максимізувати кількість лайків, які ви отримуєте для кожної публікації. Або ви сподіваєтеся підвищити впізнаваність бренду, отримавши нових підписників.

Якщо ви новачок у соціальних мережах, ви можете почати публікувати дописи якомога частіше та подивіться, що станеться. Але що, якщо додати до процесу трохи наукового мислення? Наприклад, ви можете спробувати публікувати публікації в різний час доби та записувати лайки за хвилину для кожної публікації.

Коли найкраще публікувати публікації в Instagram?

  • Понеділок: 7-9 вечора
  • Вівторок: 8-9 вечора
  • Середа: 8-9 вечора
  • Четвер: 9 вечора
  • П’ятниця: 9 вечора
  • Субота: 18-11 год
  • Неділя: 4-9 вечора

Наведені вище години стосуються взаємодії з Instagram за місцевим часом, тобто ваша аудиторія перебуває в тому ж часовому поясі, що й ви, коли ви публікуєте. Отже, якщо ви живете в Лос-Анджелесі, і ваша основна аудиторія також знаходиться в Лос-Анджелесі, ви повинні розміщувати публікації у вказаний вище час. Якщо ви живете в Лос-Анджелесі, а ваша цільова аудиторія знаходиться в Нью-Йорку, ви захочете перенести час публікації на три години вперед.

Найкращий час для публікації в Instagram Cheatsheet

Найкращий час для публікації шпаргалки в Instagram

Навіщо публікувати в Instagram в певний час?

Згідно зі світовими даними Statista , мобільні користувачі проводять в Instagram в середньому 11,2 години на місяць. Це приблизно 1% їхнього часу щомісяця, або один із ста шансів, що ви спіймаєте своїх користувачів, коли вони на платформі.

Отже, публікація, коли ваші найпопулярніші користувачі онлайн, матиме значення. Це дасть вам більше часу для спілкування з вашими найважливішими підписниками.

Але для багатьох маркетологів розміщення публікацій у соціальних мережах – це лише ще одна річ, яку потрібно зробити у напружений день. Може виникнути спокуса опублікувати публікацію, коли це зручно, або запланувати публікацію на час, який здається логічним, навіть якщо немає жодних даних для резервного копіювання.

Ось кілька причин, чому важливо публікувати дописи в Instagram у певний і постійний час.

Збільшення охоплення

Деякі користувачі Instagram зосереджують свої стрічки на друзях, компаніях і впливових особах, на яких вони вже підписалися. Але багато інших використовують Instagram для натхнення та відкриттів. Ця публікація від інженера машинного навчання описує деякі фактори, які допомагають новим користувачам знаходити ваші публікації.

Одним із таких факторів є нещодавня заручина. Цей допис із блогу Instagram також пояснює, наскільки важливим є свіжий і нещодавній вміст .

Отже, якщо ви публікуєте, коли ваші найпопулярніші користувачі знаходяться в Інтернеті, ваш новий вміст, швидше за все, буде однією з перших речей, які вони побачать. Це також може підвищити залучення, ще один фактор ранжирування. Ця комбінація збільшує ймовірність того, що нові користувачі знайдуть ваш обліковий запис і публікації на платформі.

Створення лояльної аудиторії

Для формування лояльності потрібні час і зусилля. Це особливо важко для малого бізнесу, якому доводиться конкурувати з великими брендами в соціальних мережах.

Публікація в Instagram під час пікових навантажень допомагає вам одночасно спілкуватися з більшою кількістю ваших підписників. Це показує вашій аудиторії, що ви хочете взаємодіяти з нею, і тримає ваш бренд у центрі уваги.

Це також допомагає встановити очікування. Розвиток лояльності – це більше, ніж чудові продукти та обслуговування клієнтів. Йдеться про постійну присутність у їхніх стрічках, що допомагає вам будувати стосунки.

Наприклад, припустімо, що ви керуєте медіа-бізнесом у тихоокеанському часовому поясі , але третина ваших клієнтів у східному часовому поясі Австралії. Якщо ви публікуєте весь свій вміст з 9:00 до 17:00 за тихоокеанським стандартним часом, ці публікації відображатимуться для ваших австралійських клієнтів між 3:00 і 11:00. Швидше за все, ваша австралійська аудиторія не побачить багато публікацій від вашого бренду.

А що, якщо незадоволений клієнт в Австралії опублікує історію про ваш бренд? Ця одна публікація може сформувати сприйняття всієї аудиторією вашого бренду.

Щоб створити лояльну аудиторію, важливо розуміти, коли ваша аудиторія онлайн, і використовувати цю інформацію, щоб вибрати найкращий час для публікації.

Збільшення залучення

Згідно з дослідженням за 2022 рік, середній глобальний рівень залучення Instagram становить майже 6% . Це більш ніж удвічі перевищує середній рівень залучення в 2021 році.

Взаємодія в Instagram створює ефект хвилі, як кидання каменя в нерухомий басейн. Перша хвиля очевидна — якщо ви відразу отримуєте лайки, коментарі та збереження після публікації, більша ймовірність того, що ваша публікація з’явиться в інших стрічках.

Наступні брижі надходять від інших функцій Instagram, таких як Вибране, Пошук і відео. Кожна функція має незалежний алгоритм. І кожна функція по-різному оцінює залучення. Наприклад, якщо ваші підписники стануть улюбленими, ваші дописи відображатимуться у верхній частині їхніх стрічок щоразу, коли вони входитимуть у систему. Рівень залученості впливає на те, які дописи потрапляють у верхній частині сторінок пошуку.

Тож публікація в потрібний час означає не лише більше коментарів, повідомлень і збереження. Це також створює більше можливостей для взаємодії.

Тестування нових алгоритмів

Як і більшість онлайн-інструментів, Instagram запускає постійні оновлення, щоб покращити взаємодію з користувачем. Як бізнес, вашій команді потрібно швидко зрозуміти, як кожне оновлення може вплинути на ваших користувачів і стратегію.

Алгоритми складні. Керівники Instagram кажуть, що кожна частина програми використовує незалежний алгоритм.

Отже, одного разу ваші останні відео можуть з’явитися в стрічці, але не з’явитися на Discover, і може бути важко зрозуміти, чому. Це може негайно вплинути на ваш бізнес.

Є кілька способів керування цими оновленнями. Наприклад, ви можете бути в курсі останніх новин соціальних мереж. Але найкращий спосіб зрозуміти останні зміни в алгоритмі — запустити тести з вашими власними публікаціями.

Отже, що вам потрібно для проведення надійних і корисних тестів, які допоможуть вам зрозуміти, який вміст бачать ваші користувачі після оновлення? Номер один – це послідовний графік публікацій. Чим менше змінних буде у вашому тесті, тим надійнішими будуть ваші результати.

А ще краще, ви повинні публікувати публікації в найкращий час для вашої аудиторії в Instagram. Таким чином, ви матимете послідовний час і ширшу тестову групу. Ця стратегія може допомогти вам отримати надійніші результати.

Розуміння нових функцій

Ваш графік публікацій також може допомогти вам зрозуміти нові функції Instagram. Каруселі, історії та котушки – це унікальні частини Instagram. І залежно від вашого вмісту та галузі вони матимуть різний рівень залучення.

Якщо ваш бізнес вкладає час і ресурси в Instagram, важливо мати стратегію. Стратегії зазвичай включають різні типи контенту. Незалежно від того, чи хочете ви, щоб ваші дописи відображалися як пропонований вміст або щоб збільшити кількість історій, які можна придбати, вам потрібен корисний, привабливий вміст.

Коли Instagram випускає нові функції, може знадобитися час, щоб зрозуміти:

  • Що робить нова функція
  • Коли користувачі бачать нові функції
  • Як вони взаємодіють із кожною новою функцією
  • Ресурси, необхідні для функціонального вмісту

Чим раніше ви зрозумієте нову функцію, тим більша ймовірність, що ви скористаєтеся цією функцією якнайкраще, ніж конкуренти. Наприклад, ця публікація в блозі Instagram розповідає користувачам, як бачити більше того, що вони хочуть, у своїх стрічках.

Подібно до тестування оновлення алгоритму, знаючи найкращий час публікації для вашої ніші, ви можете швидше тестувати нові функції для своїх користувачів. Соціальне тестування є найбільш корисним, коли ви знаєте свою тестову аудиторію, тому час для публікації є важливим.

Спрощення вашого розкладу публікацій

Вибір правильного часу для вашої аудиторії може значно полегшити планування публікацій. Багато менеджерів із соціальних мереж і маркетингу користуються інструментами соціального планування. Хоча ці інструменти можуть значно полегшити процес публікації в соціальних мережах, отримати результати може бути важко, якщо ви не публікуєте публікації в потрібний час.

Вся справа в створенні потрібного вмісту в потрібний час для вашої аудиторії. А встановлений час публікації також може допомогти вам створити більш персоналізований календар соціальних мереж для ваших ідеальних покупців.

Ось ще кілька способів, за допомогою яких вибір найкращого часу публікації в Instagram може допомогти вам спростити розклад публікацій:

  • Створює зосереджений час для планування вмісту та відстеження
  • Обмежує потребу в “постійному” управлінні соціальними мережами
  • Пропонує можливості пакетного створення цільового вмісту дописів

Пошук найкращих клієнтів

У дослідженні Instagram Trends у 2020 році сказано, що 44% опитаних людей щотижня користуються Instagram для покупок.

Це неймовірний стимул одразу зв’язатися зі своїми найкращими клієнтами в Instagram. Але як найкращий час публікації допоможе вам знайти таких покупців?

Можливо, ви новачок у своїй галузі. Якщо це так, наведений нижче час публікації для певної галузі може допомогти вам зрозуміти, коли ваші користувачі онлайн. Це може допомогти вам почати дивитися з їхньої точки зору, і ви можете використовувати цю статистику для покращення свого вмісту.

Наприклад, з людьми, які займаються фінансовими послугами, найлегше зв’язатися в Instagram у неділю ввечері. Це незадовго до початку наступного робочого тижня. Це може бути спосіб згорнути вихідні та підготуватися до того, що принесе наступний тиждень.

Але працівників сільського господарства легше знайти в суботу вранці, і вони здебільшого пропускають Instagram протягом тижня. Ці спеціалісти можуть бути в місцях з обмеженим обслуговуванням протягом тижня. Безпека також викликає занепокоєння, тому їм може бути важко користуватися мобільними пристроями під час роботи.

Ви також можете заблокувати ці години у своєму розкладі, щоб спілкуватися з користувачами, які стежать за вашим бізнесом. Коментуйте публікації, ставте справжні запитання та дивіться відео від вашої цільової аудиторії.

У цей час найбільша кількість ваших користувачів активна в Інтернеті, тому це найкращий час для початку розмови. Надіслати повідомлення в Instagram легко, але не на кожне повідомлення приходить відповідь. Якщо ви зможете бути там, щоб брати участь у реальному часі, ви отримаєте набагато більше від часу, проведеного на платформі. У вас також буде більше шансів зв’язатися з провідними клієнтами.

Найкращий час для публікації в Instagram в Україні по містам мільйонникам

Ваше місцезнаходження може сильно вплинути на успіх вашої маркетингової стратегії в соціальних мережах. Аудиторія поводиться по-різному залежно від того, де вона знаходиться, і вам буде корисно знати, коли вона найбільш активна в Instagram.

Ви знаєте, що вечір, як правило, найкращий час для публікацій в Instagram для залучення. Але як це зробити, якщо ваша аудиторія живе в кількох часових поясах?

Загалом, для міст мільйонників в Україні, можна розглянути такі рекомендовані часи публікації:

  1. Київ: Зазвичай найкращий час для публікації в будні дні – з 18:00 до 21:00, коли більшість людей повертається з роботи або навчання. У вихідні дні, пізній ранок (з 10:00 до 12:00) та вечір (з 19:00 до 22:00) також можуть бути ефективними часами.
  2. Харків: Рекомендований час для публікацій – з 18:00 до 21:00 в будні дні. У вихідні дні, періоди з 11:00 до 13:00 та з 18:00 до 22:00 можуть привернути більше уваги.
  3. Дніпро: Зазвичай кращий час для публікацій – з 19:00 до 22:00 в будні дні. У вихідні дні, періоди з 11:00 до 14:00 та з 18:00 до 22:00 також можуть бути ефективними.
  4. Одеса: Рекомендований час для публікацій – з 19:00 до 22:00 в будні дні. У вихідні дні, періоди з 11:00 до 14:00 та з 18:00 до 22:00 можуть бути ефективними.

Зазначені часи є загальними рекомендаціями і можуть відрізнятися залежно від вашої конкретної аудиторії. Рекомендую також спостерігати за аналітикою ваших публікацій, щоб визначити найбільш успішні часи для вашої конкретної аудиторії.

Найкращий час кожного дня для публікації в Instagram

Кожен день тижня є хорошим днем ​​для публікації в Instagram, але ви, ймовірно, отримаєте найкращу участь у вихідні.

На діаграмі нижче показано середнє залучення кожного дня тижня. Як бачите, хоча вихідні дні, коли ви побачите найбільше залучень, дані досить стабільні протягом тижня.

Найкращий день для публікації в чарті Instagram, HubSpot Research

Це означає, що ви захочете провести глибше дослідження, щоб з’ясувати, у які дні вам найкраще публікувати публікації. Тут можуть допомогти галузеві дані.

Наприклад, якщо ваші підписники працюють на офісній роботі зі звичайним графіком, вони можуть робити перерву на обід близько полудня. Це означало б, що вони з більшою ймовірністю будуть прокручувати Instagram протягом цього часу, щоб наздогнати останні новини від своїх друзів, улюблених брендів і впливових осіб.

Але що, якщо вони працюють у галузі з менш узгодженим графіком? Наприклад, агенти з нерухомості часто працюють за розкладом своїх клієнтів, показуючи будинки у вихідні або в неробочий час.

Це означає, що їхній час прокручування буде відрізнятися від часу інших користувачів. Ви захочете відстежити їхню поведінку або використати галузеві контрольні показники , щоб знайти найкращий день для публікації.

Найкращий час для публікації в Instagram за галуззю

Загальні дані про оптимальний час публікації є чудовою відправною точкою. Але якщо ви хочете отримати більш детальну інформацію, дослідження HubSpot опитало понад 300 професіоналів, щоб допомогти вам зацікавити вашу найкращу аудиторію. Ось найкращий час для публікації в Instagram для понад 16 популярних галузей.

Освіта

  • Найкращий час : з 21:00 до 12:00
  • Найкращий день : понеділок
  • Найгірші дні : із середи по неділю

Компанії охорони здоров’я

  • Найкращий час : 6-9 вечора
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : з вівторка по п’ятницю

Фінансові послуги

  • Найкращий час : з 21:00 до 12:00
  • Найкращий день : неділя
  • Найгірші дні : середа та четвер

Роздрібна торгівля

  • Найкращий час : 3-6 вечора
  • Найкращий день : неділя
  • Найгірший день : вівторок

Електронна комерція

  • Найкращий час : з 21:00 до 12:00
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : понеділок, вівторок і четвер

Бізнес-послуги

  • Найкращий час : з 9:00 до 12:00, з 18:00 до 21:00
  • Найкращий день : п’ятниця
  • Найгірші дні : вівторок, середа та неділя

Споживче виробництво

  • Найкращий час : 9:00-12:00
  • Найкращі дні : середа та п’ятниця
  • Найгірші дні : понеділок, вівторок і неділя

Виробництво та матеріали

  • Найкращий час : 12-6 вечора
  • Найкращий день : п’ятниця та неділя
  • Найгірші дні : з понеділка по четвер, субота

Будівельні компанії

  • Найкращий час : 6-9 вечора
  • Найкращі дні : четвер і неділя
  • Найгірші дні : понеділок і субота

Сільськогосподарські організації

  • Найкращий час : 9:00-12:00
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : будні

Електронні організації

  • Найкращий час : 3-6 вечора
  • Найкращий день : четвер
  • Найгірші дні : понеділок, середа, п’ятниця та субота

Енергетика, комунальні послуги та управління відходами

  • Найкращий час : 6-9 вечора
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : з неділі по п’ятницю

Інформаційні технології

  • Найкращий час : 6-9 вечора
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : понеділок і четвер

ЗМІ та розваги

  • Найкращий час : 15-18, 21-12 ранку
  • Найкращий день : п’ятниця
  • Найгірші дні : неділя та понеділок

Транспорт і логістика

  • Найкращий час : 9:00-12:00
  • Найкращий день : субота
  • Найгірші дні : неділя, понеділок, четвер і п’ятниця

Рекламні та маркетингові організації

  • Найкращий час : 9:00-15:00
  • Найкращі дні : понеділок, четвер, субота, неділя
  • Найгірші дні : вівторок і п’ятниця

Як знайти правильний час для публікації в Instagram для охоплення

Дані про найкращий час публікації в Instagram неймовірно корисні. Тим не менш, це часто найефективніше, коли ви тільки починаєте.

Продовжуючи розвивати свою присутність на платформі, можливо, ви захочете покращити свої результати та самостійно дослідити час публікації. Наведені нижче поради є корисними для початку.

1. Перевірте свої найкращі публікації

Відстеження найпопулярніших публікацій може допомогти вам зрозуміти, які публікації є найпопулярнішими та які теми викликають найбільше залучення. Це також може допомогти вам побачити, як час публікації впливає на ці фактори.

Наприклад, чи є нещодавня публікація про заходи компанії найцікавішим вмістом для онлайн-компанії краси? Або він отримав найбільше лайків минулого місяця, тому що його було опубліковано в суботу ввечері, найкращий час для взаємодії з електронною комерцією?

Ви можете використовувати Instagram Insights , щоб перевірити свої найефективніші публікації, а також такі фактори, як:

  • Залучена аудиторія
  • Всього підписників
  • Найактивніші часи

Коли ви починаєте дивитися на свою соціальну аналітику , може виникнути спокуса зосередитися на цифрах. Але коли ви переглядаєте найпопулярніші публікації, важливо дотримуватися творчої сторони та дивитися на свої цифри з точки зору клієнта. Переглядаючи свої найпопулярніші публікації, запитайте себе:

  • Що особливого в цій публікації?
  • Що це за вміст?
  • Якщо це відео, то чим це відео виділяється?
  • Якщо це фотографія, чим вона відрізняється від інших, які ви опублікували?
  • Ви редагували пост?
  • Ви додали текст або елементи дизайну до публікації?
  • Чи є щось, що об’єднує людей, яким сподобався цей пост?
  • Чи пов’язана ця публікація з поточною тенденцією чи подією?

Можливо, ви захочете збирати статистичні дані про найпопулярніші публікації протягом кількох місяців, перш ніж заглибитися в аналіз вмісту публікації. Це може допомогти вам побачити найкращий вміст, на який реагують ваші користувачі, і коли вони хочуть бачити цей тип вмісту.

2. Відстежуйте час розміщення публікацій конкурентів

Ще один спосіб вибрати правильний час для публікації для вашої аудиторії – визначити, хто ще приверне їхню увагу. Починаючи з ваших провідних конкурентів, ви зможете визначити, коли публікувати та який вміст працює в різні дні та час. Аналіз конкуренції також може допомогти вам:

  • Дізнайтеся про тенденції та контрольні показники у своїй ніші
  • Оновіть свою соціальну стратегію
  • Визначте нові можливості

Є кілька способів почати це дослідження.

По-перше, просте прокручування Instagram може дати вам велику кількість інформації про конкурентів. Подивіться на лайки бренду, копію хештегів і кількість хештегів, які вони використовують. Це може дати вам швидкий профіль того, хто слідкує за цією маркою та які ключові слова вони використовують, тож це може натякати на стратегію цього конкурента.

3. Зосередьтеся на взаємодії

Сильне залучення в Instagram становить 1-5%. Згідно з дослідженням, середнє залучення у 2021 році становило 5,86% . Середній рівень залучення в 2020 році становив лише 2,26%, тому ці показники можуть швидко змінюватися.

Якщо ви хочете покращити залученість, почніть із розрахунку рівня залучення в Instagram . Ви можете виміряти свій показник за допомогою загальних показників, але може бути корисно розбити ці дані на менші секції, як-от місяці чи тижні. Таким чином ви зможете побачити моделі залучення для свого облікового запису з часом. Це також може допомогти побачити, як час, який ви публікуєте в Instagram, може вплинути на ваш рівень залучення.

Коефіцієнт залученості показує, як люди реагують на ваш вміст. Отже, незалежно від того, чи ділитеся ви Reels, ведете пряму трансляцію в Stories або публікуєте опитування, запитання та вікторини, ви можете виміряти свій вплив. Коефіцієнт залученості може коливатися залежно від:

  • Інтерес аудиторії
  • Актуальність
  • Соціальний авторитет

Важливо також пам’ятати, що ваш найцікавіший вміст може бути не таким липким щодня в одні й ті самі години. Деякому вмісту потрібен час, щоб набрати переглядів і поділитися, перш ніж він вплине на увагу в години піку залучення. Інший вміст схожий на феєрверк — швидко вибухає і так само швидко зникає.

Щоб оптимізувати час публікації для залучення, вам потрібно організуватися. Найкращий спосіб знайти ідеальний час публікації – перевірити час публікації, щоб побачити, який час публікації викликає найбільше залучення аудиторії.

Наприклад, що, якщо ви хочете визначити, коли ви отримуєте найбільшу кількість лайків і коментарів у своїх каруселях Instagram ?

Скажімо, ви створюєте та публікуєте п’ять різних каруселей на тиждень і публікуєте їх у довільний час. Такий підхід ускладнить отримання даних, які показуватимуть найкращий час для публікації каруселей для залучення.

Але що, якщо ви щодня публікуєте п’ять подібних каруселей у трохи різний час? Тоді ви можете порівняти свої показники залученості з часом публікації кожної каруселі. Це може показати вам найкращий час для публікації каруселей для взаємодії, щоб ви могли планувати майбутні каруселі з урахуванням цього часу.

4. Використовуйте свої дані

Коли ви новачок в Instagram, кількість підписників і зацікавленості часто низька. Цифри щодо часу публікації, типу вмісту, хештегів тощо можуть бути настільки схожими, що ви можете не помітити закономірності, які можуть допомогти вам розвиватися.

Аналітика соціальних медіа може полегшити перегляд цих моделей і експериментувати з ними.

Наприклад, розділ аудиторії в Instagram Insights може показати вам дні та години, коли ваші підписники активні. Ви можете використовувати цю інформацію для створення розкладу публікацій. Це може допомогти вам побачити, чи публікація в години пік покращить ваше охоплення.

У той же час важливо пам’ятати, що будь-хто, хто має обліковий запис, має доступ до Insights Instagram. А згідно з дослідженням HubSpot , 52% облікових записів Instagram мають 1000-10 000 підписників.

Отже, є хороша ймовірність того, що інші бренди з’являться у стрічках ваших підписників протягом цього активного часу. Ви можете опублікувати публікацію в неактивний час, щоб побачити, чи привертає ваш обліковий запис більше уваги, коли конкуренція менша.

Чудово мати найкращі часи в Instagram під час планування своєї стратегії. Але відстеження власних даних може дати вам персоналізовану інформацію, яка вам потрібна, щоб виділитися.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment