Що таке Контент-план і які завдання він виконує?
Контент-план — это список конкретных тем для сайта, блога, группы в социальных сетях с указанием даты их публикаций. Он включает информационные, развлекательные и рекламные посты. В рамках рекламной кампании в контент-план могут также входить тексты для email-рассылок. При этом под контентом понимаются не только текстовые статьи, но также картинки и видеоролики.
Зачем нужен контент-план
Точный план размещения тематических материалов помогает следовать маркетинговой стратегии, что повышает ее эффективность. Ориентируясь на конкретные сроки, можно заранее подбирать авторов и готовить хороший контент.
Если рекламная кампания охватывает сайт и несколько социальных сетей, контент план поможет не забыть ни об одной площадке. Также появляется возможность заблаговременно оповещать пользователей о праздниках и мероприятиях в компании.
Как составить контент-план
Контент-план — це список конкретних тем для сайту, блогу, групи у соціальних мережах із зазначенням дати їх публікацій. Він включає інформаційні, розважальні та рекламні пости. У рамках рекламної кампанії до контент-плану можуть також входити тексти для email-розсилок. При цьому під контентом розуміються не лише текстові статті, а й картинки та відеоролики.
Навіщо потрібний контент-план
Точний план розміщення тематичних матеріалів допомагає наслідувати маркетингову стратегію, що підвищує її ефективність. Орієнтуючись на конкретні терміни, можна заздалегідь підбирати авторів та готувати добрий контент.
Якщо рекламна кампанія охоплює сайт та кілька соціальних мереж, контент план допоможе не забути про жодний майданчик. Також з’являється можливість завчасно сповіщати користувачів про свята та заходи в компанії.
Як скласти контент-план
- Починати потрібно з аналізу: з’ясувати, який контент найкращий для цільової аудиторії на сайті, у блозі та в соціальних мережах. Для цього використовуються послуги аналітики, які є в кожній соцмережі.
- Важливо поділити весь контент за цілями. Інформаційні та розважальні публікації служать для підтримки контакту з клієнтами, підвищення лояльності до бренду. Рекламні статті мають на меті залучення нових клієнтів. До контент-плану повинні входити і ті, й інші. Конкретна кількість визначає маркетолог, з завдань кампанії.
- Для підвищення ефективності враховується ідеальний час для розміщення постів у різних соціальних мережах. Наприклад, Twitter користується популярністю з понеділка по п’ятницю, а піковий годинник – з 15:00 до 16:00. На Facebook можна розміщувати пости щодня з 13:00 до 15:00. Таймінг найкраще відразу прописувати у контент-плані, а матеріал готувати за день до дедлайну.