Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Що таке таргетинг. Пояснюємо простими словами

Коваленко Марія 

Таргетинг – маркетинговий механізм, який дозволяє виділити цільову аудиторію за певними критеріями. Використовується насамперед у соцмережах.

Він допомагає ефективно рекламувати товар чи послугу: показувати її всім користувачам, лише тим, хто входить у цільову аудиторію рекламодавця.

Приклад вживання на «Секреті»

«Платформа попросила нас організувати кампанії з інфлюенсерами YouTube, Twitter та “Facebook та Франції з націленням на передплатників віком від 25 років з інтересами у геймінгу, відео, гуморі, науці, кіно».

Нюанси

Є кілька видів націлення:

  • тематичний – реклама демонструється на сайтах схожої тематики (пропозиція авіаквитків на сайтах про подорожі);
  • географічний – коло потенційних клієнтів обмежується певним регіоном (магазин у Києві показує рекламу тільки киянам);
  • локальний — показує рекламу тим, хто перебуває у заданому радіусі (підійде до бізнесу з кількома філіями);
  • тимчасової – реклама демонструється у певний час (реклама доставки їжі в обідній час);
  • соціально-демографічний – реклама орієнтується на стать, вік, соціальний статус споживача (реклама дитячих товарів для жінок дітородного віку);
  • контекстний – враховуються інтереси потенційного клієнта (якщо ви погуглили кавомолки, банери з кавовими товарами вас переслідуватимуть ще якийсь час).

Критика

Націлювання — зручний інструмент у просуванні бізнесу, але має темну сторону. Дедалі більше занепокоєння висловлюється у ЗМІ через те, що цей механізм сприяє дискримінації та посиленню гендерної та соціальної нерівності. Facebook звинувачували в тому, що жінки рідше отримують рекламу вакансій на високі посади, ніж чоловіки, а реклама житла враховує расову приналежність користувачів.

Восени 2020 року Apple і Facebook навіть посварилися один з одним на грунті націлювання. IT-гіганти обмінялися взаємними звинуваченнями на тему стеження своїх користувачів. Зокрема, Apple звинуватила Facebook у зайвому шпигунстві заради націлення реклами та бажання «зібрати якнайбільше» даних. Після цього Facebook почав питати дозвіл на стеження у власників iPhone.

Recommended Posts

Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як поділитися коментарями в Instagram Story: Покрокова інструкція

Історії в Instagram – це простий спосіб швидко поділитися оновленнями зі своїми підписниками. Протягом багатьох років до історій було додано кілька функцій, щоб підтримувати інтерес користувачів до історій. Останнім серед них є можливість ділитися коментарями в Instagram. Іноді ми вважаємо коментар смішним і хочемо поділитися ним з усіма в Instagram stories, але лише нещодавно з’явилася […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment