Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Скільки коштує реклама в «Інстаграм»

Коваленко Марія 

Будь-який рекламодавець прагне витратити на рекламу менше, а отримати більше лідів. Але чи реально в сучасних реаліях навіть за невеликого рекламного бюджету вести ефективні рекламні кампанії, залучати клієнтів та збільшувати продажі? Загалом так, але з деякими нюансами.

Сьогодні ми розповімо, скільки коштує реклама в «Інстаграм», чому це справді чудовий майданчик для просування та як раціонально використовувати свій рекламний бюджет. Сподіваємося, інформація буде для вас не лише цікавою, а й корисною.

Що являє собою реклама в «Інстаграмі»

Для початку варто розглянути, якою буває реклама у Instagram. По суті, існує два формати:

1) Таргетована реклама.

Таргетована реклама

Таку рекламу ви налаштовуєте та запускаєте самостійно – безпосередньо у додатку «Інстаграм» або через Facebook Ads Manager. Перевага цього формату не тільки в гнучких налаштуваннях цільової аудиторії, яка побачить ваші рекламні публікації, а й у можливості встановлювати бюджети на рекламу в Instagram. Принцип простий – чим більше вкладаєте, тим більшим буде охоплення за короткий час.

2) Реклама у блогерів, інфлюенсерів чи інших розкручених акаунтах.

Реклама у блогерів

Перевага такої реклами — можливість швидко охопити велику і, як правило, лояльну аудиторію. Особиста думка популярного блогера нерідко виявляється більш значущою для ваших потенційних клієнтів, ніж наймасштабніша рекламна кампанія. Головне – добре вивчити свою цільову аудиторію та знайти блогерів, читачі яких максимально підпадають під неї. Але враховуйте, що вартість реклами в «Інстаграм» у цьому випадку може виявитися незрівнянно вищою.

Вартість реклами у блогерів в Інстаграм

Від чого залежить ціна реклами в «Інстаграм»

Якщо говорити про офіційну рекламу, її вартість ви встановлюєте самостійно. Достатньо вказати термін проведення рекламної кампанії та добовий бюджет. Мінімум – $1 на добу.

У деяких випадках така маленька вартість реклами в Instagram виявляється недостатньою. Соцмережа під час налаштування повідомить про це повідомлення: «Надто низький бюджет. Ви не можете отримати результати» . Достатньо збільшити ціну, і повідомлення зникне.

Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм

Зверніть увагу : чим більший бюджет для запуску рекламної кампанії в «Інстаграм» на добу, тим вища прогнозована кількість охоплень. Instagram сам розраховує приблизно охоплення, але діапазон зазвичай занадто великий, щоб орієнтуватися на нього.

Кількість охоплень Instagram

Щоб самостійно дізнатися вартість реклами в Instagram, достатньо перевести свій профіль у бізнес-аккаунт (якщо ви цього ще не зробили), натиснути під будь-яким постом кнопку «Просувати», налаштувати ЦА та перейти до пункту «Бюджет та тривалість рекламної кампанії». Вказуючи добовий бюджет та термін дії рекламної кампанії, ви побачите, яким буде охоплення та в яку суму обійдеться реклама. Тут же є коротка довідка.

Самостійно дізнатися вартість реклами у Instagram

При співпраці з блогерами ціна реклами в «Інстаграмі» залежить від ряду факторів:

  1. Аудиторія блогера: її кількість та «якість».
  2. Спосіб подання реклами: інтеграція, відгук, огляд тощо.
  3. Вид реклами: пост у стрічці, історіях, відео в IGTV.
  4. Особливості вашого товару чи послуги.

Основним чинником формування вартості реклами в Instagram все ж таки залишається кількість передплатників. Але ми не радили б орієнтуватися тільки на нього. Інакше є ризик «не потрапити» у свою ЦА та прорекламувати свій продукт мільйонам людей, яким ваша пропозиція зовсім не цікава.

Скільки коштує реклама в «Інстаграм»

Скільки коштує реклама в Інстаграм

Якщо з офіційною ціною реклами в Instagram все загалом зрозуміло, то з просуванням через блогерів та популярні акаунти все не так однозначно. Тут бюджет може бути різним. Власники одних сторінок готові до безкоштовного взаємного піару. З іншими можна домовитися про рекламу бартером. А третім доведеться заплатити реально великі гроші за посаду в Інстаграмі або публікацію в Stories.

Розрахунок оптимального бюджету для просування в Instagram

НАДІСЛАТИ

Розгляньмо ціни на рекламу в «Інстаграм» залежно від того, де і як ви плануєте її розміщувати.

Таргетована реклама

Таргетована реклама в Інстаграм

Як і було зазначено вище, вартість таргетованої реклами в Instagram — від $1 на добу. Але працювати з такими маленькими бюджетами — сумнівне рішення. Охоплення буде мінімальним. Починайте хоча б із $2—3 на добу.

Чи варто спрямовувати великий бюджет для запуску рекламної кампанії до «Інстаграм» на самому початку просування бізнесу? Це спірне питання. З одного боку, це дозволить охопити справді величезну аудиторію – сотні тисяч людей. Але з іншого, дайте відповідь собі на запитання: а чи готові ви до стрімкого зростання заявок? Іноді маленька компанія вкладає пристойну суму в рекламу, що таргетує, а потім просто не справляється з замовленнями. Це також не дуже добре.

До речі, максимальна зараз добова сума на рекламу в «Інстаграмі» — $1000. З таким бюджетом цілком реально охопити кілька сотень тисяч користувачів. Але тут все дуже залежить від ваших налаштувань націлювання.

Реклама у блогерів

Реклама у блогерів в Інстаграм

Просування через блогерів може виявитися дуже вдалим вкладенням рекламного бюджету. Головне — знайти сторінки з відповідною аудиторією та домовитися про ціну. Єдиної формули формування ціни на рекламу в Інстаграм у блогерів не існує. Ви можете відштовхуватися від $10 за кожні 10 000 передплатників. Але це дуже грубий розрахунок.

Те, скільки коштує реклама у блогерів в «Інстаграмі», безпосередньо залежить від їхньої кількості передплатників:

  • наноблогери – до 10 тисяч передплатників. Нерідко працюють за символічну плату, за бартером або за взаємну рекламу. Незважаючи на порівняно маленьку аудиторію наноблогерів, реклама у них може бути дуже ефективною. Читачі у них, як правило, більш лояльні та сильніше довіряють їх думці;
  • мікроблогери – до 100 тисяч передплатників. Тут уже бартер чи взаємопіар працюють не так часто. Зазвичай за рекламу все ж таки доводиться платити. Але ціна порівняно невелика – $50-100. Рідко більше;
  • мідлблогери – до 500 тисяч передплатників. Вартість реклами у них зазвичай стартує від $100 і багато в чому залежить від обраного формату, специфіки пропозиції та інших параметрів;
  • макроблогери – від 500 000 передплатників. Їхній цінник відчутно вище. За пост у стрічці доведеться заплатити від $350 і більше, а за публікацію у Stories – від $200;
  • блогери-мільйонники – від мільйона передплатників і більше. Вартість реклами зазвичай стартує від $1000, а верхньої стелі немає. У деяких випадках ціна на рекламу в Інстаграм у популярного блогера вимірюється десятками тисяч доларів.
Просування через блогерів в Інстаграм

Трохи осторонь перебувають різні медійні особи. Вони вартість рекламного розміщення часто залежить немає кількості передплатників, як від рівня медійності. Тому у двох людей з однаковим числом фоловерів прайс може бути різним.

Реклама у пабликах

Просування в популярних пабликах – хороша альтернатива рекламі блогерів. При тому ж чисельному охопленні аудиторії вартість реклами в Інстаграм, як правило, відчутно нижче. Такий спосіб просування має свої переваги та недоліки:

  • перевага – доступніша ціна просування і в деяких випадках можливість охопити максимально підходящу вам аудиторію. Наприклад, замовивши рекламу в популярному паблику вашого міста, ви охопите користувачів по потрібній вам геолокації. Відмінний варіант для просування закладів громадського харчування, різних салонів краси, послуг тощо;
  • недолік — не така висока ефективність і нижчий за рівень довіри аудиторії. Якщо реклама у блогера сприймається скоріше як особиста думка і будь-який досвід використання, то рекламна публікація в звичайному паблику – це саме реклама в типовому її прояві.

Але в цілому, якщо вам потрібна ефективна реклама в Instagram, ціна якої не буде захмарною, просування в популярних пабликах ми все ж таки радимо розглянути.

Реклама у пабликах

Як оптимізувати вартість ліда

Немає «золотого правила», як ефективно оптимізувати вартість ліда і знизити при цьому вартість реклами в Instagram. Але деякі поради ми можемо вам дати:

  1. Зверніть увагу на налаштування націлювання, спробуйте різні налаштування, порівнюйте та підбирайте оптимальні налаштування. Не довіряйте автоналаштуванню, яке вам пропонує сам «Інстаграм».
  2. Використовуйте ретаргетинг як нагадування користувачеві про вашу пропозицію. Це не тільки стимулює потенційного клієнта вчинити цільову дію, а й підвищує впізнаваність бренду.
  3. Використовуйте схожі аудиторії – look-alike. Іноді це дає дуже добрі результати (залежно від ніші).
  4. Обов’язково налаштовуйте винятки, щоб не показувати реклами аудиторії, якій ваша пропозиція точно не підійде. Бо навіть за нерелевантні покази доведеться платити.
  5. Експериментуйте з форматами – фото, відео, кільцева галерея тощо.Як оптимізувати вартість ліда
  6. Створюйте ефектні креативи. Якщо ваші креативи невиразні та нудні, то навіть найбільший бюджет для запуску рекламної кампанії в Інстаграм виявиться неефективним.
  7. Не намагайтеся вкладати у рекламу максимум коштів. Експериментуйте з форматами та налаштуваннями націлювання. І лише коли виведете свою найуспішнішу формулу, можна збільшувати рекламний бюджет.

Щоб розрахувати та сформувати бюджет на просування у Instagram, проводьте комплекс робіт:

  1. Аналізуємо та сегментуємо цільову аудиторію клієнта за різними параметрами — від статі та віку до інтересів та сфери діяльності.
  2. Вивчаємо конкурентів, знаходимо їх головні сильні та слабкі сторони.
  3. Розробляємо первинну стратегію просування, готуємо контент-план з урахуванням бізнес-цілей проекту.
  4. Налаштовуємо та запускаємо рекламні кампанії, проводимо обов’язкове А/Б-тестування. Таким чином, нерідко досягаємо зниження ціни реклами в Instagram до 25%.
  5. Регулярно відслідковуємо аналітику та за необхідності коригуємо просування для досягнення найкращих результатів.

Все це ви можете робити самостійно. Питання лише в тому, скільки часу, сил і засобів вам знадобиться, щоб досягти бажаних результатів. Ми пропонуємо комплексну послугу SMM-просування без зайвих витрат і в найкоротші терміни.Персональна консультація з таргетологом та розрахунок оптимального бюджету для вас

Разом із фахівцем позначте цілі вашої реклами, та визначте оптимальних бюджет для їх досягнення.

image
Комплексна послуга SMM-просування без зайвих витрат

Резюме/висновки

Instagram — чудовий рекламний майданчик, який вже зараз надає всі необхідні інструменти для просування товарів, послуг та брендів. А багатомільйонна аудиторія цієї соцмережі робить її дуже привабливою для рекламодавців та представників різних сфер бізнесу.

Вартість реклами в «Інстаграм» за всієї його популярності залишається досить демократичною. Це набагато дешевше, ніж, наприклад, SEO просування сайту. Навіть із бюджетом кілька доларів на день можна отримувати стабільний приплив клієнтів, якщо грамотно налаштувати націлення. Або звернутися до популярних блогерів та замовити рекламу безпосередньо у них.

Який би формат ви не обрали, він матиме як свої переваги, так і недоліки. Одне можна сказати точно. “Інстаграм” – одна з найбільш універсальних платформ, де можна ефективно рекламувати і продавати практично що завгодно. Головне — правильний підхід та розуміння принципів Instagram-просування.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment