SMM - Соціальні медіа Tik-tok блог

8 фактів про Тік Ток, які вам потрібно знати

Коваленко Марія 

TikTok – найшвидше зростаюча соціальна мережа у світі, яка надає дуже простий майданчик для публікації та розповсюдження контенту. Платформа дозволяє користувачам створювати короткі відео з музикою, фільтрами та деякими іншими функціями. І на цю нескінченну стрічку з контенту легко підсісти.

Що таке Тік Тік: для тих, хто зовсім не в темі

TikTok – це додаток для iOS та Android, який можна використовувати для створення та публікації коротких відеороликів. Спочатку вона була запущена під назвою Douyin (Доуінь) у вересні 2016 року в Китаї. У 2017 році програма була запущена китайською компанією ByteDance для ринків за межами Китаю. TikTok і Douyin використовують те саме програмне забезпечення, але підтримують різні мережеві протоколи, щоб відповідати обмеженням китайської цензури. TikTok доступний у світі в магазинах App Store або Google Play. Наприкінці 2017 року компанія-засновник TikTok, ByteDance, викупила програму Musical.ly та вийшла на підлітковий ринок США.

Головні переваги Tik Tok у порівнянні з іншими соцмережами:

  • це розважальна платформа із нескінченною стрічкою контенту, вона реально затягує;
  • практично будь-який може стати виробником контенту через простоту використання програми;
  • отримувати перегляди та лайки на цій платформі набагато простіше, ніж у тому ж Instagram.

Далі йтиметься про основні показники та факти про цей додаток. Буде цікаво як простим користувачам, і маркетологам зі стажем.

1. Скільки користувачів у TikTok?

ТікТок, запущений у вересні 2016 року, став дуже популярним за останні п’ять років. Остання статистика TikTok показує, що станом на січень 2021 року платформа мала 689 мільйонів активних користувачів на місяць по всьому світу ( DataReportal, 2021 ). Це робить TikTok сьомою за величиною платформою за кількістю користувачів, він уже обігнав Snapchat, Pinterest та Twitter.

Просто, щоб ви розуміли. Instagram знадобилося шість років з моменту запуску, щоб отримати таку ж кількість активних користувачів на місяць, якого TikTok вдалося досягти менш ніж за три роки.

І це з урахуванням, що в цих 689 мільйонах користувачів немає користувачів із Китаю, де знаходиться материнська компанія TikTok, ByteDance. Китайська версія Тік Ток – Douyin – може похвалитися 600 мільйонами активних користувачів на день. Разом TikTok і Douyin мають 1,29 мільярда активних користувачів по всьому світу.

2. Скільки завантажень у TikTok?

У цього відео від Bella Poarch, половина мільярда переглядів.

У лютому 2019 року TikTok досяг першого мільярда завантажень. Через 8 місяців кількість завантажень досягла 1,5 млрд. Ці цифри вражають, враховуючи, що програма була запущена лише у 2016 році.

Сьогодні зростання TikTok не припиняється. Остання статистика TikTok показує, що станом на квітень 2020 року популярний відеододаток було завантажено більше двох мільярдів разів як в Apple App Store , так і в Google Play (Sensor Tower, 2020). Іншими словами, TikTok зміг подвоїти кількість завантажень всього за рік – явна ознака стрімкого зростання популярності програми.

У першому кварталі 2020 року TikTok було завантажено 315 мільйонів разів. Це більше на 58 відсотків, порівняно з попереднім кварталом. Зростання завантажень, швидше за все, викликане пандемією коронавірусу. В умовах ізоляції споживачі все більше часу проводять за своїми мобільними телефонами у пошуках розваг та нових способів залишатися на зв’язку, що, у свою чергу, сприяє завантаженню TikTok.

3. TikTok – найзавантаженіша програма в Apple App Store.

Станом на перший квартал 2019 року TikTok є найбільш завантаженою програмою в Apple App Store з 33 мільйонами завантажень за один квартал (Sensor Tower, 2019). Програма сильно перевершує YouTube, Instagram, WhatsApp і Facebook Messenger, які замикають п’ятірку найкращих.

Більше того, вже п’ятий квартал поспіль TikTok є найпопулярнішим додатком у App Store. Це означає, що TikTok не тільки зберігає базу користувачів, але й швидко приваблює нових користувачів. Але на Android показники не такі вражаючі. TikTok є “лише” третім завантаженням додатком в Google Play після WhatsApp і Facebook Messenger.

4. TikTok підкорює молодь з усього світу.

ТікТок дуже сподобався поколінню зумерів, і набагато менше сподобався мілініалів.

У Росії частка користувачів молодше 24 років становить 76% , що однозначно відносить нову соціальну мережу до молодіжного розряду.

Чому так вийшло, що TikTok популярний серед молодого покоління, а більшість із старших користувачів про нього навіть не чули? Тому що спочатку так і було задумано.

Розробляючи маркетингову стратегію, команда ТікТок наголошувала на перевагах і звичках молодих людей, в першу чергу – на творче самовираження. Користувачі роблять це найпростішими способами – співають пісні, танцюють чи синхронно відкривають рота під музику. І це лише найпопулярніші варіанти. Facebook свого часу зробив революцію у людському спілкуванні, а TikTok – у людському самовираженні.

5. У якій країні TikTok найпопулярніший?

Однозначно, TikTok (вірніше, його китайський аналог) найпопулярніший у Китаї . Але дані за 2020 показують, що найбільша аудиторія TikTok знаходиться в Південній Америці. Тільки за вересень 2020 року в Бразилії програма була завантажена 3,08 мільйона разів.

На другому місці Мексика з трохи меншою кількістю завантажень – 3 мільйони, за нею слідують США та Росія з 2,31 та 2,24 мільйонами відповідно.

Пакистан займав п’яте місце у списку швидкості приросту аудиторії, і на нього припадало 1,65 мільйона завантажень TikTok на квартал. Але в жовтні 2020 року його було заблоковано , тому що влада порахувала контент у додатку “аморальним і непристойним”. Це сталося через чотири місяці після того, як програма була заборонена в сусідній Індії, де до цього проживала більшість користувачів TikTok. Якийсь момент завантаження TikTok в Індії становили до 30 відсотків від загальної кількості завантажень програми у світі.

6. Скільки в середньому часу на день проводять користувачі TikTok?

Користувачі проводять у додатку в середньому 52 хвилини на день (Business of Apps, 2019) . Це означає, що люди щодня використовують програму або для створення та обміну короткими відеороликами про себе, або для перегляду величезної кількості відеороликів TikTok, завантажених на платформу. У будь-якому випадку, вони роблять це майже годину кожен день. ТікТок – справжній “вбивця часу”.


Типове відео з ТікТок

Що щодо статистики щодо інших соцмереж? Люди проводять майже стільки часу в Instagram (53 хвилини) і трохи менше в Snapchat (49,5 хвилин). Facebook лідирує-користувачі проводять у соціальних мережах в середньому 58,5 хвилин щодня . Це надзвичайно важливий показник для маркетологів. Чим більше часу проводять люди у додатках, тим більше реклами їм можна показати за день.

7. У скільки країн доступний TikTok?

Станом на 2021 рік TikTok доступний у 141 країні зі 155 . Він також доступний 75 мовами. Така кількість мов охоплює більшість населення Землі.

Розробка програми під більшість мов у світі – один із ключових факторів успіху Тік Ток. У компанії вдалося швидко наростити аудиторію, за рахунок купівлі схожих по функціоналу додатків. Використовуючи досвід західного Musical.ly та східного Douyin, вдалося створити механіки та алгоритми, які однаково добре працювали у всіх точках світу.

Тому маркетологам на замітку: ТікТок це всесвітня соціальна мережа, працювати з якою можна практично в будь-якій країні, крім тих, де її заблоковано.

8. Дев’ять із десяти користувачів TikTok використовують програму кілька разів на день.

Три чверті всіх програм завантажуються, відкриваються один раз, а потім повністю забуваються. ТікТок не відноситься до цієї категорії.

90 відсотків всіх користувачів TikTok відкривають програму щодня. Мало того, вони дуже активні у додатку. Дослідження, присвячене поведінці користувачів TikTok протягом одного місяця, показує, що 68 відсотків користувачів TikTok дивляться чужі відео , а 55 відсотків завантажують свої власні (GlobalWebIndex, 2019).

Співвідношення споживачів та творців контенту вражає. Це ще раз демонструє рівень творчої свободи та простоти TikTok як соціальної платформи.

Висновок

ТікТок не захоплює ринки, він його захопив, і це факт. TikTok конкурує з великими гравцями на ринку, такими як YouTube, Instagram або Snapchat. Але платформа служить трохи іншою метою. Це насамперед платформа, орієнтована творців контенту. І легкість, з якою кожен може стати таким, є одним з головних факторів, які роблять TikTok таким популярним.

Це допоможе і вам або вашій компанії почати вести свій обліковий запис у ТікТок. Якщо у вас його ще немає, саме час завести. Величезна частина споживачів вже давно знаходиться там, і з кожним днем ​​їх дедалі більше.

Recommended Posts

Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як поділитися коментарями в Instagram Story: Покрокова інструкція

Історії в Instagram – це простий спосіб швидко поділитися оновленнями зі своїми підписниками. Протягом багатьох років до історій було додано кілька функцій, щоб підтримувати інтерес користувачів до історій. Останнім серед них є можливість ділитися коментарями в Instagram. Іноді ми вважаємо коментар смішним і хочемо поділитися ним з усіма в Instagram stories, але лише нещодавно з’явилася […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment