SMM - Соціальні медіа Tik-tok блог

Як заробити гроші в Тік-Ток – всі схеми та способи монетизації облікового запису

Коваленко Марія 

Ми вже писали про те, як заробляти в Інстаграмі або на своєму YouTube-каналі , а в цій статті поговоримо про те, як заробити гроші в Тік-Ток. Напевно, вже багато хто зрозумів, що ця соцмережа має величезний потенціал у плані заробітку.

У статті розберемося, на чому і скільки можна заробити в TikTok і в чому складність монетизації.

Особливості монетизації облікового запису в TikTok

У Тік-Ток немає офіційної партнерки, як у Ютубі, де вам платили б за перегляди. Раніше існувала неофіційна, коли топові блогери отримували персональну пропозицію від соцмережі, укладали договір із Тік-Ток та їм нараховували бонуси за перегляди. Потім бонуси можна було перевести у реальні гроші. Але з січня 2020 року Тік-Ток зупинив цю програму.

Особливості монетизації облікового запису в TikTok

Можливо, у майбутньому Тік-Ток відновить партнерку, але поки що доводиться шукати інші способи монетизації облікового запису.

У чому особливості монетизації на цьому майданчику:

  • Тут не важливо скільки у вас передплатників. Важлива кількість переглядів відео, лайків та коментарів та тривалість перегляду роликів. Якщо блогер має мільйон передплатників, а відео набирають по тисячі переглядів, це погано.
  • Вік аудиторії. Незважаючи на те, що в ТікТок заходить все більше людей старше 20 років, поки це все ще соцмережа для підлітків. І, відповідно, контент має створюватися під них. Така аудиторія не дуже платоспроможна, і поки що в цій соцмережі мало рекламодавців.
  • Тренди в TikTok змінюються з шаленою швидкістю. Щоб зберігати популярність, потрібно генерувати багато контенту та постійно шукати нові ідеї для відео.
  • У профіль та під відео не можна поставити клікабельне посилання на сайт. Через це важко перенаправити користувачів на конкретний ресурс. Їм доведеться копіювати адресу сайту та вставляти його вручну у браузері, через це можна втратити частину трафіку. Але соцмережа тестує посилання у профілі , тому, можливо, вже в 2020 їх можна буде додавати до профілю.
  • ТікТок ненавидить накрутки. Обчислюються вони дуже швидко, за них можна отримати тіньовий бан акаунту. Тому, щоб заробити вам доведеться зосередити всі зусилля на контенті. Просто вкласти грошей у накрутку переглядів та заробити на цьому тут не вийде.

При цьому у Тік-Ток більше плюсів, ніж мінусів. Безкоштовне охоплення відео, можливість будь-якому відео потрапити до рекомендацій, багато готових ідей (візьміть популярний хештег і зробіть ролик, зніміть дует, реакцію на чуже відео). Тому заробити в TikTok можна, що підтверджено безліччю прикладів, але все по порядку.

Всі способи та схеми заробітку в TikTok

Розбираємось, на чому заробляють у Тік-Ток.

Зйомка відео під пісню

У TikTok добре просуваються музичні треки. Цим користуються як початківці, так і відомі співаки та музиканти. І вони готові платити за просування своєї музики. Якщо у вас популярний обліковий запис – можна зняти відео на чужу пісню за гонорар.

Скільки можна заробити : за зйомку відео під трек платять так само, як і за звичайну рекламу, гонорар залежить від кількості передплатників та апетитів конкретного блогера. Ціни за 1 відео починаються від 200-300 рублів.

Всі способи заробітку в TikTok

Заробіток на рекламі

Що потрібно буде робити – знімати рекламу на тему замовника. Вас можуть попросити дотримуватись конкретного сценарію або придумати щось своє. Часто блогерам дають завдання використовувати конкретний хештег, показати якийсь товар у відео, сказати певні фрази, зробити огляд тощо.

Є 2 варіанти знайти замовлення на рекламу:

  1. Стати популярним блогером із кількома тисячами передплатників та мільйонними переглядами, і тоді рекламодавці знайдуть вас самі.
  2. Викласти пост про себе на біржах реклами та брати замовлення. Наприклад, вбийте у ВК «TikTok реклама», і ви побачите кілька груп, де можна запропонувати свій профіль потенційним рекламодавцям.Є аналогічні групи у Телеграмі. Там можна викласти опис свого профілю та ціну, після чого зацікавлені рекламодавці зв’яжуться з вами безпосередньо.

Скільки можна заробити : все залежить від кількості передплатників, розкид цін йде в діапазоні 1000 – 10000 рублів за відео. Є, звичайно, і дешевше, наприклад, хлопець з 13,5К передплатників пропонує розміщення дуету або реакції на відео замовника за 150 рублів, а зйомку рекламного відео із закликом до дії та розміщення у своєму акаунті за 300 рублів. У зарубіжних блогерів цінник може становити 2000 – 5000 $ за мільйон переглядів.

Скільки можна заробити в Тік-Ток

Партнерські програми

Все просто – ви наводите компанії клієнта, вона вам платить відсоток від продажу. Наприклад, якийсь інтернет-магазин продає косметику, а ви б’єте блогер. Ви можете знімати відео на тему краси, робити огляди косметики та пропонувати передплатникам перейти на сайт інтернет-магазину за вашим партнерським посиланням. За кожного покупця, який прийшов від вас, вам платять винагороду.

Партнерські програми для Тік-Ток

Є різні партнерки – одні сплачують відсоток від продажу фізичного товару, інші від цифрового (наприклад, % від продажу інфокурсу), хтось платить за реєстрацію чи скачування додатків. Більше про партнерок ви можете дізнатися в нашій статті про партнерський маркетинг .

Тобто, ви створюєте певний контент у ТікТоку та перенаправляєте трафік звідти на партнерку. Як саме – або створюєте коротке посилання і ставите у профіль, щоб люди могли вбити адресу вручну (клікабельних посилань у Тікток поки немає). Або перенаправляєте на свій Інстаграм чи Ютуб, а там ставите посилання. Деякі партнерки видають вебмайстрам промокоди, тоді все ще простіше – вказуєте промокод під відео або прямо в ньому.

Де шукати партнерки:

  1. Безпосередньо на сайтах магазинів чи сервісів. Якщо на якомусь сайті є партнерка, у футері можна знайти відповідний розділ.
  2. У CPA-мережах, наприклад, Admitad, KMA.biz, SalesDoubler.
  3. Просто вбити у пошуковій системі «партнерські програми».

Скільки можна заробити : кожна компанія або CPA-мережа встановлює свій відсоток. Іноді новачкам платять менше, потім відсоток можуть збільшити.

Як заробити в Тік-Ток

Офіційна монетизація

Офіційна монетизація не працює із січня 2020 року. Та й пілотний проект був доступний лише блогерам мільйонникам. Можливо, Тік-Ток запустить нову партнерку найближчим часом. Але можна заробити на прямих ефірах.

Прямі ефіри

Прямі ефіри можна вести, якщо у вас більше 1000 передплатників. Тут є два варіанти заробітку – пропонувати якісь товари чи послуги під час прямого ефіру або заробити на монетах. У Тік-Ток можна купити віртуальні монети за реальні гроші, купувати за ці монети стікери та дарувати їх блогеру у прямому ефірі.

Скільки можна заробити : Мінімальна кількість монет – 100 штук, коштують 1$. Допустимо, передплатник подарував блогеру стікер за 10 монет. Блогер отримує 80% вартості стікера собі на баланс і потім може перевести їх у реальні гроші. Мінімальний поріг для виведення – 10$.

Найгучніша історія – це китаєць Мен Лей, який заробив близько 167 000 $ під час ігрового стриму в ТікТок.

Послуги

Можна просувати свої послуги як приватник або виступати в ролі агентства. Наприклад, ви фрілансер та монтуєте відео. Можна запропонувати таку послугу тиктокерам. Або ви чудово обробляєте фотографії, навчаєте іноземних мов, красиво малюєте портрети. Можна просувати інших фрілансерів та отримувати відсоток від їх замовлень.

Скільки можна заробити : залежить від вартості ваших послуг. Ось невеликий приклад з телеграм каналу, як 1 ролик приніс дівчині перукарю 5 клієнтів на суму 8100 руб.

Заробіток у Тік-Ток на своїх послугах

Продаж товарів

Ви можете продавати товари за допомогою популярності в TikTok. Фізичні або цифрові, наприклад, аудіокниги, інфокурси, принти тощо. Якщо своїх товарів немає, то можна продавати чужі за партнерською програмою чи дропшипінгом .

Скільки можна заробити : залежить від вартості товарів. У Тік-Ток є облікові записи відомих брендів, наприклад, RedBull, Ощадбанк, Guess та інші. Очевидно, всі ці бренди мають заробіток від ведення своїх облікових записів у цій соцмережі.

Заробіток на лайках та передплатах

Це варіант для школярів чи студентів – виконання завдань через сайти накруток. Наприклад, потрібно подивитися якесь відео до кінця, поставити лайк та залишити коментарі.

Деякі продають кілька лайків, а самі накручують їх через подібні сайти, залишаючи різницю собі. Але ви повинні розуміти, що такий заробіток вкрай ризикований – можна позбутися свого облікового запису або, що ще гірше, знищити обліковий запис замовника. Тому що ТікТок проти накруток, вони обчислюються дуже швидко і, у кращому разі, накручене відео потрапляє бан, у гіршому обліковий запис блокують.

Скільки можна заробити : якщо на цьому щось і можна заробити, це будуть якісь разові замовлення, адже після бана ніхто не захоче замовляти накрутку ще раз. Натомість негатив забезпечений. Але подивимося, скільки вдалося заробити іншим:

Автор Ютуб каналу “Як заробити в інтернеті” спробував заробляти на лайках у ТікТок через сервіс TikTopFree . За 1 хвилину йому вдалося заробити 75 копійок з одного пристрою. Можна лайкати одночасно з двох-трьох пристроїв і заробляти близько 2 рублів на хвилину, тобто близько 120 рублів на годину. На самому сайті вказано, що можна заробити до 99 копійок за лайк.

Інші сервіси для заробітку на лайках, переглядах та підписках у Тік-Ток:

  1. Vktarget – крім Тік-Ток можна виконувати завдання і в інших соціальних мережах.
  2. Cashbox — завдань для ТТ тут поки що небагато, але є інші соцмережі, а також довільні завдання. Наприклад, написати відгук, зареєструватися на сайті або встановити програму.
  3. Taskpay – підтримує роботу з Тік-Ток, а також будь-які довільні завдання.

Просування себе як експерта

Ви можете добре розумітися на якійсь темі або навіть бути експертом у ній. Чому б не створити навчальний курс чи книгу і не заробити на цьому? Якщо вам є що сказати широкому колу людей, можна проводити онлайн вебінари або живі конференції та заходи, а слухачів знаходити в Тікток.

До речі, 2020 року з’явився новий тренд – люди охоче підписуються на профілі фахівців, наприклад, лікарів, психологів, юристів. Але для цього потрібно вміти спілкуватися мовою аудиторії Тікток. Так у січні 2020 року газета New York Times опублікувала історію гінеколога Даніелли Джонс, яка веде свій профіль у ТікТок. Одне з її відео набрало понад 11 мільйонів переглядів.

Просування себе як експерта

Сама вона так коментує свою діяльність у цій соцмережі:

«Моя присутність у TikTok схожа на те, якби у вас був друг, який просто виявився акушером-гінекологом. Це хороший спосіб дати інформацію людям, які її потребують, і зустрітися з ними там, де вони знаходяться».

Скільки можна заробити : знову ж таки все залежить від вартості ваших консультацій, книг, вебінарів. Наприклад, кредитний юрист Ілля веде канал про кредити, переказує трафік до Інстаграм, а звідти вже на свій сайт, де пропонується юридична допомога для тих, хто взяв кредит. Вартість послуг розраховується індивідуально.

Просування особистого бренду

Деяким блогерам вдалося досягти широкої популярності завдяки соцмережам. Суть у тому, що якщо ви – яскрава, харизматична особистість і стали популярними в інтернеті, то на вас може чекати кар’єра в медійній сфері. Яскравий приклад – Настя Івлєєва, Іда Галич (обидві розкрутилися на війнах), Максим Голополосов (автор Ютуб каналу +100500), Івангай (вів стрими за грою Майнкрафт) та багато інших. Їх часто запрошують на тв шоу, вони ведуть свої передачі, пробують себе в музиці, загалом дорога в шоу бізнес їм тепер відкрита.

Приклад популярності завдяки ТікТоку – Олексій Савко, який страждає на карликовість і знімає ролики з жартами про зростання.

Скільки можна заробити : у Савка більше 4 мільйонів передплатників, за оцінкою Форбс його жарти принесли йому понад 500 000 доларів виручки за півтора роки, але це можуть бути неточні цифри. Сам Олексій зізнається, що його гонорари іноді доходили до 30 000 доларів на місяць. Він заробляє на прямих ефірах, рекламі інших блогерів та брендів.

Як заробити гроші в Тік-Ток на переглядах

Інші способи заробітку:

  • прийом донатів;
  • ведення чужих акаунтів (адміністрування);
  • продаж готових роликів; послуги монтажу;
  • продаж своїх акаунтів через біржу;
  • пропозиція зробити щось за гроші, може, навіть абсурдна, наприклад, «Вислухаю скарги вашої дівчини за вас», «Станцюю в костюмі банана», «Запишу звернення голосом Дарт Вейдера» тощо;
  • можна складати вірші чи вітання на замовлення;
  • шаути за гроші – це термін, що означає згадування інших блогерів у своїй стрічці. Можна рекламувати не тільки користувачів ТікТок, але й сайти, канали Телеграм, Ютуб канали, Інстаграм профілі та багато іншого;

Приклад заробітку на шаутах – блогер Сергій Ніколаєв. Він та його брат знімають дуети з іншими тиктокерами та піарять їх. Це приносить братам від 2000 до 15000 рублів на тиждень.

Заробіток на дуетах у Тік-Ток

Висновок

За яким заробітком іти до Тік-Току? Поки що в цій соцмережі не платять за перегляди, як у Ютуб, але є багато інших способів заробітку. Це отримання стікерів під час прямих ефірів та подальше виведення віртуальної валюти у реальні гроші. Це продаж товарів та послуг, просування партнерок, зйомка відео за гроші, замовлення на рекламу, донати та інше.

Можна просувати свій особистий бренд, тобто себе, як експерта або просто популярного блогера, а потім брати більше грошей за свої послуги. Можна поєднувати кілька способів монетизації тощо. Можливо, незабаром сам ТікТок запропонує нові ідеї щодо монетизації контенту.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment