Як зробити красивий текст для Інстаграм: +16 прикладів оформлення тексту в постах
Навіщо морочитися з оформленням тексту в Інстаграм? Адже можна просто робити гарні фото. Якщо ви ведете комерційний обліковий запис, і ваша мета – залучення клієнтів та продажу, то одними фотографіями не обійтися.
Красиво оформлений текст легко читається, привертає увагу, розкриває суть фото, викликає інтерес. Текст може спонукати передплатників підписатися на аккаунт, зробити покупку, розповісти про вас та ваш бізнес знайомим або, як мінімум, проявляти активність у профілі.
У статті ми дамо поради, як краще оформити текст під фото в Інстаграм, щоб він працював на вас та допомагав залучати клієнтів.
Секрети оформлення тексту в Інстаграм
Наводимо кілька порад, які дозволять гарно оформити текст в Інстаграмі.
1. Поділіть текст на абзаци
Не пишіть полотно тексту, розділіть його на абзаци, тому набагато легше сприймати інформацію.
Якщо ліньки редагувати текст вручну, можна скористатися Telegram-ботом Text4InstaBot . Знаходимо та відкриваємо бота в месенджері, натискаємо «Запустити».
Текст повинен бути заздалегідь розділений на звичайні абзаци, тоді бот зможе розділити їх на «невидимі» абзаци, які коректно відображатимуться в Інстаграм (якщо просто кинути текст навіть з абзацами в Інсту, все одно вийде полотно). Якщо цього не зробити, то від бота вискочить попередження. Візуально готові тексти не відрізняються, але потрібно скопіювати саме той, який надіслав бот.
Крім розподілу тексту на абзаци бот вміє вирівнювати його центром, підкреслювати і закреслювати слова. Ще можна використовувати будь-який сервіс відкладеного постінгу для інстаграм , де є оформлення тексту.
Якщо немає бажання витрачати час на бот або послуги, є варіант для лінивих – розділити абзаци крапками.
2. Торкайтеся 1 теми під 1 фото
Не намагайтеся запхати в один пост усі переваги вашого товару, візьміть якусь вузьку тему та присвятіть їй конкретну посаду. Наприклад, ви провели захід, випустили новинку, готуйтеся до конкурсу – для кожної теми напишіть свій текст.
У самій структурі теж має бути логіка:
- Вступ;
- суть посту;
- заклик до дії.
3. Використовуйте емодзі
Емодзі допомагають упорядкувати текст та викликати певні емоції у читачів. Та й просто роблять текст яскравим. Але використовуйте смайли акуратно і у справі – емодзі, наторкані у різних частинах тексту без логіки та сенсу, навпаки, дратують. Як і занадто велика їх кількість – піст рясніє яскравими фарбами, через що стає складно сприймати сам текст.
Приклад хорошого використання емодзі в тексті :
Приклад невдалого використання емодзі в тексті :
4. Робіть списки у постах, використовуйте пункти
Для добірок, перерахування кроків або питань добре використовувати емодзи у вигляді піктограм списку або пунктів з числами. Як на цій картинці:
З ними навіть великий текст читається легко і можна відзначити для себе найважливіші моменти.
5. Правильно використовуйте хештеги
Ми вже неодноразово писали, що полотно з хештегів більше не працює – вони можуть бути розцінені алгоритмами Інстаграм, як переспам і візуально виглядають некрасиво. Крім того, надто довгий список хештегів відволікає увагу від самого тексту. Виберіть 3-5 найважливіших тегу для посту.
6. Використовуйте заклики до дії
Це не означає заклик щось купити у вас, це може бути фраза чи питання, яке спровокує обговорення у коментарях. Активність у коментарях вплине на охоплення та просування облікового запису в цілому. В Інстаграм-текстах заклик до дії пишіть наприкінці посту.
Якщо ж ви закликаєте передплатників перейти на сайт або написати вам у месенджери, тоді надсилайте їхній профіль, де є всі ці контакти. Або зробіть мультипосилання .
7. Використовуйте заголовки
За замовчуванням Інстаграм не має функції заголовків та підзаголовків. Заголовок можна візуально виділити за допомогою капслока, смайликів, рис, символів. Заголовок допоможе позначити тему посту та привернути увагу.
Також можна оформити заголовок у вигляді напису на фото .
8. Додайте текст до каруселя
Іноді тексти виходять дуже великими і хочеться ділити їх у кілька постів. А кількість символів у пості Інстаграм, як ви знаєте, обмежена – 2200 знаків з урахуванням пробілів.
Якщо хочеться закінчити свою думку, а текст вже не міститься, можна розмістити його у вигляді фотографій, що йдуть за основним фото. Наприкінці посту залишайте заклик «Читайте продовження у каруселі».
9. Закреслений текст в Інстаграм
Періодично можна викладати пости із закресленим текстом, щоб показати двояке ставлення до чогось або залишити в тексті недомовленість. Така функція є у Телеграм-боті Text4InstaBot та додатку Spectrox.
Як зробити закреслений текст в Інстаграм за допомогою робота Text4InstaBot :
Запускаємо бота та кидаємо туди текст. Закреслені слова мають бути відокремлені з двох сторін трьома дефісами, ось так: «Пишіть тексти, начебто спілкуєтеся — не з клієнтами, а з друзями». Потім готовий текст копіюємо та вставляємо в пост.
Як зробити закреслений текст у Spectrox :
На сайті всього 2 вікна. У ліве вставляємо слова чи фрази, які потрібно закреслити та натискаємо >>.
Готовий шматок залишиться скопіювати та вставити в піст.
10. Згадка профілю у тексті
У тексті Інстаграм поста не можна залишити посилання на сайт, але можна залишити посилання на профіль. Ви можете завести окремий рекламний обліковий запис або кілька облікових записів з потрібними посиланнями в шапці профілю. І перенаправляти передплатників туди за допомогою згадки профілю в текст – @другийакк. При цьому не доведеться чіпати основний обліковий запис.
Згадування профілів у пості більше використовують для реклами чужих акаунтів, але не варто недооцінювати потенціал цієї функції щодо розкрутки власних.
11. Контакти наприкінці посту
Можна залишити свої контакти у тексті посту, тоді людям доведеться шукати в профілі. Але цей варіант підходить не всім.
12. Хештег у тексті
Пару хештегів можна заховати в тіло посту як частину пропозиції. Вони добре сприймаються читачами, у своїй виконують головну функцію.
Поради щодо оформлення текстів у сторіс
У сторіс за умовчанням дуже слабкий редактор тексту. Мабуть, оскільки ця функція спочатку замислювалася створення відео контенту, тобто. багато тексту там просто ні до чого. Що можна зробити:
- Використовуйте текстові стікери . Так, це не унікально, але стікери, як і раніше, привертають увагу. Слідкуйте за виходом нових і одразу використовуйте їх у сторіс.
- Використовуйте кольорове редагування . Наприклад, перейдіть до найважливішого слова в тексті.
До речі, можна використовувати не лише запропоновані кольори, але й самому вибрати потрібний відтінок на панелі. Для цього потрібно стиснути конкретний колір. - Зробіть 3D текст . У сторіс немає функції, що дозволяє зробити об’ємний текст, доведеться піти на хитрість. Напишіть слово та зробіть заливку кольором, наприклад, чорним. Потім напишіть слово ще раз і зробіть заливку вже іншим кольором. Зробіть накладання одного слова на інше, але з невеликим зсувом, щоб було схоже на 3D ефект.
- Додайте фон для тексту . Для цього потрібно натиснути кнопку А в лівому верхньому кутку.
Якщо стандартних налаштувань тексту у сторіс вам не вистачає, можна скористатися конструкторами постів для соцмереж – наприклад, Canva та Crello. Або купити готові шаблони для Photoshop, After Effects та Premiere Pro та налаштувати їх на свій смак.
Висновок
Красиво оформлені тексти в Інстаграм привертають увагу передплатників та підвищують залученість. Окрім оформлення текстів у тілі посту, можна також додати текст на саму фотографію або у сторіс за допомогою сторонніх сервісів.