10 ТРЕНДІВ ПРОСУВАННЯ В ІНСТАГРАМ 2022, ЯКІ НЕ МОЖНА ІГНОРУВАТИ
Інстаграм не стоїть на місці, постійно оновлює алгоритми ранжирування і викочує нові функції, тому важливо розвиватися одночасно і слідувати трендам кожному, хто хоче успішно просуватися. У статті докладно розповімо про головні методи просування в Інстаграм 2022: автоматизація, шопінг, інста-опитування, меми, каруселі, Reels та спілкування з передплатниками.
Instagram shopping
Інстаграм стає повноцінною платформою електронної комерції та майданчиком для покупок. Купувати можна прямо через публікації та сторіс. Instagram Shopping допомагає якісніше презентувати та просувати товар. Прогресивні бренди, які активно використовують нові функції та інструменти, набувають більше залученості та охоплень.
Інстаграм прагне стати повноцінною діджитал вітриною для брендів. Нові функції шопінгу дозволяють простіше знаходити товари та інформацію про них, переглядати магазини, вітрини, ціни та розпродажі. Інструменти шипінгу спрощують шлях клієнта до покупки, підвищують увагу та інтерес до товару. Малий бізнес та світові бренди можуть однаково успішно продавати в Інстаграм.
Опитування, тести та вікторини
Щоб отримати більше реакцій на сторіс, потрібно використовувати стікер-опитування. Щоб швидше налагодити спілкування з аудиторією, створюйте розважальні та пізнавальні сторіси, вставляйте в них інтерактивні стікери — вікторина, опитування, питання та шкала-смайликів. Кожна реакція на сторис підвищує залученість до облікового запису та органічні охоплення.
Як найлегше викликати реакцію в сторіс? Попросити в аудиторії відреагувати на сторіс або запропонувати взяти участь у вікторині чи опитуванні. Важливо щодня викладати сторіс, тому що сторіс – це як факт того, що ви на зв’язку і хочете спілкуватися та взаємодіяти у відповідь на реакції аудиторії.
Активний директ
Аудиторія в інстаграм чекає на швидкі відповіді від магазинів і брендів. У дослідженні проведеному Statista зазначено, що 18% клієнтів чекають на миттєву відповідь, а 28% готові чекати не більше години. Крім того, якщо обліковий запис повільно відповідає або ігнорує повідомлення в директ, алгоритми зменшують органічні покази в стрічках цільової аудиторії. Активне спілкування з передплатниками в директ – це найвищий показник залучення користувачів. Щоб якісно комунікувати та підтримувати клієнтів в Інстаграмі, допоможе чат-бот Smmbot.net .
Чат-бот в Інстаграм – це один із ключових трендів автоматизації в Instagram. Чат-ботів може працювати з клієнтами на будь-якому етапі маркетингової вирви, кваліфікувати клієнтів у CRM та надсилати заявки відділу продажів.
Автоматизація допомагає заощаджувати гроші. За допомогою чат-бота можна в половину скоротити витрати на підтримку клієнтів, тому що замість групи відділу продажів, чат-бот самостійно буде відповідати на питання, що часто ставляться, надавати інформацію про продукти, бренди, програми лояльності або переводити клієнта до менеджера.
Взаємодія з аудиторією
Щоб отримати високу залученість, зростання органічних охоплень та попадання в рекомендації, потрібно не лише стимулювати активність передплатників, але й самостійно реагувати на контент цільової аудиторії: лайкати, коментувати та переглядати облікові записи. Алгоритми враховують як реакції вашої аудиторії, а й активність самого акаунту з аудиторією. Важливо переглядати, реагувати на чужі сторіс та коментувати публікації впливових користувачів. Чим більше взаємодіяти з клієнтами, тим більше шансів отримати від них реакцію у відповідь. Якщо реагувати на контент аудиторії, тоді ви не пропадатимете з топу їх стрічки та сторіс.
Каруселі
Контент, що залучає, стимулює аудиторію до взаємодії: коментарю, збереженню або репосту. Каруселі допоможуть утримати увагу користувача та продовжити час перегляду. У 2022 році важливо робити контент, орієнтований не на лайки, а на глибину взаємодії. У пріоритеті, щоб аудиторія зберігала, ділилася контентом, надсилала повідомлення в директ, реакції, згадки та коментарі. У каруселях можна поглибитись та розкрити тему, використовуючи ілюстрації, колажі та інші візуальні елементи, які допоможуть залучити та зацікавити.
Меми
Круті меми, які оцінить аудиторія, підвищать охоплення, тому що таким контентом поділяються на сторіс і репостять друзям. Додатково меми збирають багато коментарів та реакцій, а це стимулює алгоритми рекомендувати контент у стрічках та актуальному схожій аудиторії.
UGC
User-generated content або контент, створений користувачами – це те, що викликає увагу, емоції та довіру . UGC може бути відгук, огляд чи реакція. Важливо показувати продукт у його використанні та функціональності, а для цього краще публікувати контент, зроблений не в ідеальних умовах із спеціальною технікою та командою. Контент, зроблений вашою аудиторією, отримає більше реакцій та взаємодій, аудиторія зможе об’єднатися у ком’юніті, підвищиться лояльність до бренду. Виростуть охоплення, тому що кожен користувач обов’язково зробить репост публікації до себе в обліковий запис.
Короткі відео
Останні оновлення Інстаграм показують, що платформа йде до того, щоб зробити відео ключовим форматом. Фото підуть на другий план, а Stories та Reels стануть головними розділами. Користувачі легше взаємодіють із відео, простіше залучаються. Популярність Тік Ток вплинув і на Інстаграм, розробники вирішили запозичити цей формат і, схоже, бачать у ньому великі перспективи. Reels – це новий канал просування, яким потрібно обов’язково почати користуватися в 2022 році. Що знімати для Reels: огляди трендів, майстер-класи, освітні та смішні відео, рекламу та ремікси. Створюючи Reels у 2022, ви отримаєте більше охоплень, тому що алгоритми підтримують користувачів, які використовують нові формати.
Якість передплатників
У 2022 вже остаточно не важлива кількість передплатників, важлива їх якість. Якщо у підписках багато ботів і фейкових облікових записів, тоді алгоритм знижує позиції облікового запису в стрічці і падають охоплення. Важливо, щоб кожен ваш передплатник був залучений до контенту та спілкування, а неактивні та нецільові акаунти краще чистити.