Як створити бізнес-аккаунт у Instagram: покрокова інструкція
Бізнес-профіль в Instagram відкриває додаткові можливості для власника облікового запису. Завести бізнес-сторінку слід блогерам, а також тим, хто просуває у соцмережі товари чи послуги. У цьому матеріалі розберемося, як правильно створити бізнес-сторінку в Instagram і для чого це потрібно.
Створення бізнес-акаунту в Instagram: кому і навіщо
Бізнес-аккаунт в Instagram – це обліковий запис, що володіє більшим набором функцій, ніж звичайний. У ньому зручніше налагодити комунікацію з передплатниками, відстежувати їхню активність та ефективність постів. У такому обліковому записі доступні:
Статистика. Власник отримує доступ до статистики щодо дій користувачів, складу цільової аудиторії, ефективності постів у стрічці та Stories. В особистому обліковому записі можна дивитися лише кількість лайків та коментарів до своїх постів, на бізнес-сторінці також відстежуються охоплення, кількість показів, відвідувань профілю тощо.
Спілкування із передплатниками. Власнику бізнес-акаунту передплатники можуть написати електронний лист, повідомлення або зателефонувати, натиснувши на відповідну кнопку.
Адреса компанії. Користувачі прямо з Instagram можуть подивитися, як дістатися офлайн-точки, відкрити адресу на картах та побудувати маршрут.
Запуск реклами. Це одна з найважливіших функцій для блогерів та власників бізнесу. Щоб отримати можливість запускати рекламу, необхідно обов’язково підключити бізнес-профіль. Рекламуватися можна двома способами:
- Через Ads Manager у Facebook.
- Через сам додаток Instagram. Для цього потрібно зайти в розділ «Промоакції», натиснути «Створити акцію» і вибрати публікацію для просування. Також можна вибрати будь-який пост зі стрічки або Stories та натиснути кнопку «Просувати».
Перехід з особистого облікового запису на бізнес-сторінку: інструкція
Заходимо у загальне меню та знаходимо розділ «Налаштування».
Перейти на бізнес-аккаунт можна в розділі «Акаунт». Там з’явиться кнопка «Переключитися на професійний обліковий запис».