Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити бізнес-аккаунт у Instagram: покрокова інструкція

Коваленко Марія 

Бізнес-профіль в Instagram відкриває додаткові можливості для власника облікового запису. Завести бізнес-сторінку слід блогерам, а також тим, хто просуває у соцмережі товари чи послуги. У цьому матеріалі розберемося, як правильно створити бізнес-сторінку в Instagram і для чого це потрібно.

Створення бізнес-акаунту в Instagram: кому і навіщо

Бізнес-аккаунт в Instagram – це обліковий запис, що володіє більшим набором функцій, ніж звичайний. У ньому зручніше налагодити комунікацію з передплатниками, відстежувати їхню активність та ефективність постів. У такому обліковому записі доступні:

Статистика. Власник отримує доступ до статистики щодо дій користувачів, складу цільової аудиторії, ефективності постів у стрічці та Stories. В особистому обліковому записі можна дивитися лише кількість лайків та коментарів до своїх постів, на бізнес-сторінці також відстежуються охоплення, кількість показів, відвідувань профілю тощо.

Статистика
Статистика взаємодій

Спілкування із передплатниками. Власнику бізнес-акаунту передплатники можуть написати електронний лист, повідомлення або зателефонувати, натиснувши на відповідну кнопку.

Адреса компанії. Користувачі прямо з Instagram можуть подивитися, як дістатися офлайн-точки, відкрити адресу на картах та побудувати маршрут.

Запуск реклами. Це одна з найважливіших функцій для блогерів та власників бізнесу. Щоб отримати можливість запускати рекламу, необхідно обов’язково підключити бізнес-профіль. Рекламуватися можна двома способами:

  1. Через Ads Manager у Facebook.
  2. Через сам додаток Instagram. Для цього потрібно зайти в розділ «Промоакції», натиснути «Створити акцію» і вибрати публікацію для просування. Також можна вибрати будь-який пост зі стрічки або Stories та натиснути кнопку «Просувати».

Перехід з особистого облікового запису на бізнес-сторінку: інструкція

Заходимо у загальне меню та знаходимо розділ «Налаштування».

Перехід до налаштувань
Розділ налаштувань

Перейти на бізнес-аккаунт можна в розділі «Акаунт». Там з’явиться кнопка «Переключитися на професійний обліковий запис».

Перемикання на професійний обліковий запис

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment