Схема розташування постів у стрічці Інстаграм – топ 2022
Візуальна структура
Візуальна структура облікового запису – це схема розташування ваших постів в Інстаграмі. Такі схеми допомагають зробити обліковий запис у Instagram зрозумілим, гармонійним, структурованим.
Незважаючи на те, що подібних візуальних структур існує небагато, вибору схеми публікацій постів необхідно підходити обдумано. Не важливо, яку концепцію ви виберете, важливо їй слідувати до кінця.
Навіщо потрібна структура профілю
- обліковий запис виглядає красиво, гармонійно, стильно;
- легко знайти потрібну інформацію новим та старим передплатникам (ціни, відгуки, навігація, доставка, контакти);
- при деяких схемах легко планувати стрічку всього на 2-3 пости вперед;
- структура створює довіру блогу або бізнесу в інстаграм
- привабливий і зручний обліковий запис більше продає, а на красиві профілі частіше підписуються користувачі інстаграм
Структура облікового запису – це не завжди шаблони . Структуру можна створити за допомогою фотографій: кольору, світла, композиції, колірних плям.
Схема розташування постів в Інстаграмі в стовпчик
Все просто. Виділяєте в окремі стовпчики корисні та продають пости, в третій стовпчик – все інше. Щоб вийшов хороший обліковий запис просто публікуйте кожну третю картинку в стилі того стовпчика, в якому воно знаходиться.
Найзрозуміліша і найпростіша структура, стовпчиків може бути один, два чи три. Пости нікуди не з’їжджають, стовпчики просто переміщуються зліва направо. Все чітко та зрозуміло.
Не повторюйте одноманітні фотографії в стовпчиках, це нудно.
Приклади розташування постів “у стовпчик” в облікових записах Інстаграм
Схема розташування постів в Інстаграмі у шаховому порядку
Шахи або шахи – одна з найпростіших схем, досить чергувати викладку постів через один.
Чергувати можна за принципом розмаїття:
- Світлі темні;
- Чорно-білі, кольорові;
- Шаблони, просто фото;
- Фото товару, інформаційний пост;
- Кольорові плями та сірий фон;
- Особи, пейзажі та багато іншого.
Плюсів у шахової схеми багато:
- Не обов’язково писати контент-план, достатньо планувати на 2-3 посади вперед.
- Не потрібно мати особливі навички, потрібно просто викладати пости через один.
- Для бізнес-аккаунтів ідеальне рішення, т.к. передплатникам легко знайти потрібну інформацію за умови, що грамотно розміщені інформаційні пости.
- Така схема ставить ритм, приковує увагу. Все чітко та зрозуміло.
- Підходить для всіх облікових записів: блогів, магазинів, коучів, послуг і т.д.
Порада: Щоб шаховий порядок не виглядав нудним і одноманітним, не розташовуйте поряд фотографії одного ракурсу та локації.
Приклади розташування постів у шаховому порядку в облікових записах Інстаграм
Схема розташування постів в Інстаграмі з діагоналі
Дуже цікава схема. За такої схеми погляд відвідувачів можна вести у потрібне русло (наприклад до інформаційних постів). Ця схема задає добрий ритм.
По діагоналі можна викладати як шаблони, так і фотографії за кольорами або кольорові плями на фото. Також по діагоналі можна розкладати сюжети фотографій (наприклад, пейзаж, портрет).
Приклади розташування постів по діагоналі в облікових записах Інстаграм
Схема розташування постів в Інстаграмі по горизонталі
Схема та ж, як і у схемі “стовпчик”. Незручність у тому, що викладати пости потрібно по три рази.
Приклади розташування постів по горизонталі в облікових записах Інстаграм
Схема розташування постів в Інстаграмі в форматі, що перетікає
Ось вам мої суб’єктивні рекомендації, які об’єктивно працюють:
- Зав’язуйте з кружальцями. Ну дуже багато однакових, сіреньких з однаковим чорним шрифтом. Начебто один-єдиний додаток винайшли, і за оригінальність штрафують.
- Не більше 2 шрифтів та не більше 2 кольорів. Закон дизайну сайтів, що працює і тут. Але я б уточнила: ОДИН шрифт та 1-2 акцентні кольори.
- Заморочтеся з пошуком того самого шрифту. З кирилицею майже у всіх додатках біда. Завантажуйте шрифти та завантажуйте додатки або купуйте шрифти.
- І забудьте про важкі шрифти із засічками, заморочених загогулінах та повсюдному Arial. Коли я вибирала шрифт, винесла мозок усім подругам, надсилаючи різні варіанти. Вибрала. Задоволена.
- Виділяєте написами НЕ БІЛЬШЕ ПОЛОВИНИ фото в акаунті.А краще за третину. Мета напису – привернути увагу та звернути читача ТУДИ, КУДИ ТРЕБА ВАМ. А не розпорошувати його. Так-так, це ви керуєте поведінкою читача на своїй сторінці. Ну чи повинні керувати.
Що важливо у такій структурі?
- Колірне рішення.
Поверніться до прикладів вище. Можете, не читаючи, про що профіль, визначити, який обліковий запис належить психологу, а який бізнес-консультанту? Уявіть, що було б навпаки. Дивно, правда? - Почуття міри.
Все те ж правило, 2 основних шрифти, 2 акцентні кольори (або ооооочень ретельно підібрана палітра з декількох). - Професійне виконання.
Той випадок, коли не треба заощаджувати на дизайнері. - Дисципліна.
Якщо вибрали варіант, коли всі шаблони зливаються в гармонійну картинку і утворюють єдиний ряд, будьте ласкаві, не перетворюйте його на хаос.
Будьте готові до того, що ви не зможете опублікувати фото з відпустки, не зруйнувавши всю концепцію.
Якщо не готові до таких жертв, так і кажіть дизайнеру: мовляв, хочу кілька універсальних шаблонів та фільтрів для моїх відпускних фоточок, щоби не вибивалися.