Чи працюють популярні хештеги в Інстаграм 2022?
Хештеги в Інстаграм все ще ефективний інструмент для розкручування в 2022. Якщо про ваш обліковий запис ще майже ніхто не знає, то єдиний безкоштовний спосіб розповісти про себе іншим користувачам в Інстаграм – це робити нові пости і ставити під ними релевантні (що стосуються теми посту) хештеги .
Ви можете скопіювати нижче найпопулярніші хештеги Інстаграм для лайків і тупо ставити цей список під кожним постом. Але в 2022 році вони не дадуть вам «якісних» підписників, лише інтернет-магазини та консультантів з просування. А добрі (“залучені”) підписники – це додаткові лайки для нових фото . Тому якщо ви шукаєте “хештеги в інстаграм для лайків”, то краще навчитеся ставити правильні хештеги.
Але якщо ліньки – то додайте нашу статтю в закладки і пишіть найпопулярніші хештеги в Інстаграм для лайків. Подивіться на результат та повертайтеся до нашої статті.
Найпопулярніші хештеги в Інстаграм 2022
На українській #інстаграм #інстаграмані #інстаграмтижня #інстаграм_по-українські #інста #інстатаг #селфі #любов #любовмоя #дівчата #київ #краса #супер #я #усмішка #дружба #лайки #фото #фотографія #Україна #життя #день #ніч #природа #друзі
На англійській #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #cute #tbt #like4like #followme #picoftheday #follow #me #selfie #summer #art #instadaily #friends #repost #nature #girl #fun #style #smile #food #instalike #likeforlike #family #travel #fitness #igers #tagsforlikes #follow4follow #nofilter #life #beauty #amazing #instamood #instagram #photography #vscocam #sun #photo #music #beach #followforfollow #bestoftheday #sky #sunset #sunset
Іноді навпаки, люди повністю ігнорують хештеги в Інстаграм:
- напевно, хештеги у 2022 вже не працюють;
- хештеги виглядають як спам;
- ліньки підбирати правильні хештеги (а найпопулярніші хештеги в Інстаграм не дають результату).
Але повірте, якщо ви навчитеся правильно ставити хештеги, то отримуватимете БЕЗКОШТОВНО нових цільових підписників з кожного посту. А у 2022 найкраще хештеги працюють у Інстаграм Reels .
У цій статті ми розповімо вам, як правильно ставити хештеги у 2022 для лайків та залучення нових передплатників.
Що таке хештеги в Інстаграмі?
Хештег – це слово зі знаком #, яке ви ставите в описі фото.
Як вас знайдуть за хештегами:
- Через основний пошук по хештега в Інстаграм.
- Натиснувши на хештег під чужим фото.
В основному пошуку люди будуть вводити найпростіші слова – “квіти”, “манікюркиїв”, “кішки”, “купальники” і т.д.
А ось багатоскладні хештеги ніхто руками друкувати у пошуку не буде — ліньки. Але якщо під якимось цікавим фото стоїть «довгий» хештег — тобто ймовірність, що користувачі перейдуть у загальну стрічку постів з таким хештегом.
Звідси висновок – і короткі (одне/два слова), і довгі хештеги треба ставити. Лайки та підписки отримайте з усіх.
Популярні хештеги для розкручування в Інстаграм – як знайти?
- Високочастотні хештеги – з кількістю запитів понад 100 000.
- Середньочастотні хештеги – 100 – 50 000 запитів.
- Низькочастотні хештеги – до 50 000 запитів.
Де шукати найпопулярніші хештеги в Інстаграм:
- загальний пошук Інстаграм (введіть слово та дивіться кількість запитів)
- під фото у топі пошуку по хештегах (перші 9 фото)
- у пошуку по хештегу зверніть увагу на рядок над усіма фото – там будуть схожі популярні хештеги
- ТОП-100 хештегов англійською
- найпопулярніші хештеги укїнською (за темами – для передплатників, лайків, дівчата, чоловіки, макіяж, одяг, подорожі тощо)
Ми не рекомендуємо вам сліпо копіювати список найпопулярніших хештегов:
- Такі хештеги «живуть» буквально кілька секунд (у спільній стрічці ви відразу ж опуститеся вниз) — конкуренція занадто висока
- Найпопулярніші хештеги на кшталт “follow”, “beautiful”, “likes” і т.д. не матимуть нічого спільного з вашим постом. Тому максимум, що вийде, це ви зберете автолайки . Ніхто не поцікавиться, що у вас за пост. А для продажу вам потрібна висока залучення — щоб люди заходили до вас в обліковий запис, читали пости, підписувалися. Витратьте час на підбір тематичних хештегов та відчуєте різницю (як написано нижче у статті).
Як використовувати хештеги в Інстаграм для просування?
- За допомогою релевантного хештега ви розповідаєте інстаграм, про що вам піст і кому його потрібно показувати. Актуально, коли по фото поста це незрозуміло (на фото – комп’ютер, а ви просуваєтеся як таргетолог ). Потрапите в рекомендоване – збільшіть за рахунок цього охоплення.
- Привернення уваги брендів та великих пабліків для блогерів . Складіть тематичний хештег бренду і можливо вони опублікують вас у себе в акаунті.
- Просування бренду . Вигадуєте свій унікальний хештег і завжди використовуєте, щоб він запам’ятався передплатникам.
- Навігація з облікового запису в Інстаграм. Щоб зробити аккаунт цікавішим, створюєте рубрики та відзначаєте їх відповідними хештегами. За ними передплатники, зацікавившись цією рубрикою, легко зможуть переглянути всі пости на цю тему.
- Відстеження вмісту користувачів. Якщо люди ставлять хештег вашого бренду, то ви зможете знайти такі пости та опублікувати їх у себе (з дозволу автора). Це можуть бути відгуки чи фото у вашому закладі, наприклад. Такий контент користувача підвищує довіру до вас інших користувачів Інстаграм.
- Гівевеї , марафони, конкурси, акції. Якщо ви використовуєте такі методи просування, то хештеги допоможуть вам і вашим передплатникам відстежувати потрібну інформацію.
- Продаж через хештеги. Щоб передплатники легко могли замовити у вас товар/послугу, просіть їх під відповідним постом ставити хештег #хочукупить_имябренда + e-mail. Якщо ви починаєте або асортимент невеликий, то такі хештеги можна відстежувати самостійно. Також самостійно писати на пошту клієнтам деталі замовлення. Але далі можна скористатися платним сервісом, який робить це автоматично.
Як зібрати релевантні хештеги в Істаграм для передплатників?
Релевантні хештеги – це ті, які підходять за змістом до вашої посади. Наприклад, у вас магазин квітів у Казані. Вас будуть шукати за хештегом #квітильвів. Такий хештег приведе нових передплатників та клієнтів.
Як підібрати правильні хештеги для просування Інстаграм?
- Основний пошук по хештегам в Інстаграм. Не полінуйтеся та подивіться, які ще хештеги пропонує сам Інстаграм при пошуку по вашому хештегу (нагорі над усіма фото у видачі).
- Геотеги. Додайте до основного хештегу назву вашого міста/регіону. Наприклад, #манікюркиїв.
- Подібні хештеги. У пошуку за популярними хештегами натисніть на сам хештег, після поряд з кнопкою «Підписатися» на стрілку. Відкриється список схожих, його можна перегортати.
- Підпишіться на найпопулярніші хештеги. Так у вашій стрічці з’являтимуться пости конкурентів. Дивіться, які інші хештеги використовують.
- Хештеги конкурентів. Подивіться, які хештеги ставлять ваші конкуренти (не будь-які, а ті, у яких багато лайків, наприклад з топу).
Як правильно ставити хештеги в Інстаграм
- Максимум – 30 хештегов під одним постом.
- Змінюйте Хештегі під кожним новим постом, інакше може бути тіньовий бан. Такі дії сильно нагадують дії бота, тому важливо міняти хештеги під постами.
- Можна використовувати літери (російські, латинські), цифри, емодзі, знак підкреслення (_).
- Подивіться, які пости із вибраним хештегом зараз у топі Інстаграм. Ваше фото має вирізнятися серед конкурентів.
- Перевірте, чи актуальний хештег. Якщо постів з ним дуже мало і останній був рік тому, то ставити такий хештег в Інстаграм марно.
- Якщо у вас закритий профіль – то фото в пошуку не беруть участі і ставити хештеги для просування в Інсаграм не потрібно.
- Якщо ви ставите хештеги в коментарях в чужому обліковому записі — то чуже фото не потрапляє в пошук по цьому хештегу.
Як не ставити хештеги в Інстаграм
- Не ставте хештеги із «чорного списку». Цей список періодично оновлюється, але загалом це теги з тем: насильство, мат, образи, фетшеймінг (образи на ґрунті зайвої ваги) тощо. Іноді до цього списку заборонених хештегов потрапляють найпопулярніші і тому спамлені теги на кшталт «love».
- Не робіть підпис до фото суцільними хештегами. Це можуть собі дозволити дівчата у купальниках, але не бізнес-аккаунти. Пояснюйте своє фото текстом, інакше піст виглядає як спам. Навіть якщо ви фотоблогер – можете написати, де і коли зроблена фотографія.
- Не вставляйте хештеги в пост, ставте їх нижче, під текстом. Читати текст, у якому є хештеги, – неприємно.
- Чи не публікуйте пости зовсім без хештегов! Як правило, підбирати хештеги – це окрема робота. І робити її ліньки. Але тоді будьте готові до того, що вашу посаду крім передплатників ніхто не побачить і ви втратите потенційних клієнтів. Не отримайте додаткових лайків та нових передплатників.
- Не робіть занадто довгі хештеги – око просто не може сприйняти такі довгі слова – наприклад, #горящіпутівкивіталіюкиїв.
Далі три перевірені схеми залучення передплатників через хештеги. Вони чудово працювали перші кілька років, коли основний спосіб розкручування в Інстаграм був за допомогою популярних хештегов. Але в 2022 ми рекомендуємо скористатися порадами вище в нашій статті. Залишаємо ці три схеми для ознайомлення, щоб ті, кому цікаво, могли дізнатися, як раніше використовували хештеги для просування в Інстаграм.
Схема для виходу у ТОП-9
- Підбираємо максимально привабливе око фото (щоб виділятися в загальній мозаїці).
- Збираєте 70 (!) тематичних хештегів до вашого посту (див. вище «Де шукати популярні хештеги в Інстаграм»). Подивіться, які фото у ваших конкурентів за цими хештегами і намагайтеся зробити краще (пройдіться хоча б по 5-10 хештегах).
- Сортуєте хештеги: 30 високочастотних, 30 середньочастотних, 10 низькочастотних (тут можуть бути і ваші унікальні хештеги, і хештеги з геолокацією (наприклад, #дверімосква)
- Спочатку публікуєте пост із першими 30 хештегами. Чекаєте 7-10 хвилин.
- Видаляєте перші та публікуєте замість них другі 30 хештегов (можна у коментарях).
- Чекаєте ще близько 10 хвилин і видаляєте другі 30 хештегов, додаєте останні 10 хештегов. Ці хештеги залишаються назавжди. Вони низькочастотні, релевантні (належать до теми вашого посту). Це не виглядає, як спам і ніхто по них не подумає: «Фу-фу-фу, знову ці хештеги!».
Що маємо на виході:
- за рахунок високо- та середньочастотних (найпопулярніших) хештегов ми швидко (!) зібрали лайки
- потім додалися у видачу за низькочастотними хештегами
- потрапили до ТОП-9 за низькочастотними хештегами.
Таким чином ми, інстаграмери-початківці, потрапили в ТОП-9 за тематичними хештегами. Отже, нас помітять і поступово підписуватимуться. Через якийсь час ми маємо шанс вийти в ТОП-9 і за середньочастотними хештегами. Але потрібно регулярно робити пости та набирати передплатників (які будуть додавати лайків). Це не так легко, як здається. Це робота! Якщо у вас є бюджет, довірте цю роботу контент-менеджеру. Якщо ж ні, то цю роботу ви робитимете самі, день за днем і місяць за місяцем. Але результат неодмінно буде, головне працювати!
трійка
- Ретельно відберіть 90 основних тематичних хештегів (у цій добірці будуть і найпопулярніші, і тематичні, і унікальні хештеги).
- Підготуйте три пости, схожі за тематикою (тобто якщо людина прийшла по хештегу на один з цих постів, його зацікавили б і інші два поруч)
- Поступово розподіліть 90 хештегов за трьома постами (у кожному будуть і популярні, і тематичні, і унікальні)
- Опублікуйте із затримкою 5-15 хвилин усі три пости.
Що маємо на виході:
90 тематичних хештегов – це максимальне охоплення у вашій сфері. Замість 30 хештегов ви отримуєте одночасне охоплення за 90 Хешегом. Плюс швидше за все, людину, яку зацікавить один із ваших постів, зацікавлять й інші два. Так ви отримаєте максимальну кількість лайків по всіх трьох постах. І більшу ймовірність виходу в ТОП-9.
КОНТЕНТ-ПЛАН
Схеми це все добре, але вам ще потрібен довгостроковий план розвитку акаунту в Інстаграм.
- Для максимального охоплення потрібно відібрати 210 хештегов
- Ділимо ці 210 хештегов на 7 (кількість днів на тиждень)
- Отримуємо 30 хештегов день, ділимо на 3 пости на день
- Разом у нашому конент-плані 3 пости на день по 10 хештегов у кожному.
За допомогою такого контент-плану ви можете охопити 210 хештегів на тиждень. Найкраще змішуйте високо- середньо- та низькочастотні в кожному пості