Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Гаряча лінія Інстаграм підтримки

Коваленко Марія 

Instagram – популярна платформа, що об’єднує можливість обміну фото, відеозаписами, а також включає елементи соціальної мережі. При цьому користувач отримує додаткові функції для застосування фільтрів до своїх знімків, а також їхнього поширення. Щороку кількість зареєстрованих власників облікового запису зростає. Так, на поточний рік кількість користувачів досягла 1 млрд. 100 млн. осіб. При цьому приблизно 14% власників відвідували свою сторінку Instagram щодня.

Виникли проблеми з використанням свого облікового запису або підписками – слід звернутися за керівництвом до представників сервісу. Розглянемо докладніше всі доступні методи.

Безкоштовна гаряча лінія Інстаграм в Україні

Отримати наживо відповідь за номером телефону від оператора не вийде, оскільки компанія не організувала такий спосіб взаємодії з клієнтами. Служба підтримки в Instagram розрахована на низку певних дій з боку користувача.

Інші способи зв’язку

Звернутися до представників соціальної мережі можна безпосередньо зі свого облікового запису. Для цього користувач повинен зайти у вкладку “Налаштування”.

Потім перейдіть до пункту «Підтримка».

Далі необхідно натиснути “Повідомити про проблему”. Після перерахованих маніпуляцій відкриється форма для надсилання листа.

Скласти звернення необхідно відповідно до інструкції адміністрації. Слід також додати скріншот із помилкою, що виникає.

Наступний спосіб зв’язатися зі співробітниками служби підтримки – написати листа на електронну адресу [email protected] . Звернення має містити:

  • Ім’я облікового запису;
  • Короткий, але конкретний опис проблеми;
  • Інші важливі відомості, на думку користувача.

Важливо! Лист має бути коротким, включати лише конкретну інформацію. Інакше власник облікового запису ризикує залишитися без відповіді.

Спробувати звернутись до адміністрації Instagram можна через інші соціальні мережі. Рідко, але цей спосіб спрацьовує. Іноді представники компанії реагують такі повідомлення. Лист можна надіслати до Твіттера або Фейсбука. Для реалізації методу достатньо зайти до іншої соціальної мережі, перейти на сторінку Інстаграм, ввести текст звернення та відправити.

Найефективніший спосіб вирішення питань, пов’язаних з обліковим записом Instagram – це здійснити перехід на сторінку – https://help.instagram.com/ та виконати дії, дотримуючись покрокового керівництва служби підтримки. Для полегшення пошуку потрібної відповіді можна скористатися рядком пошуку «Чим ми можемо допомогти?». Достатньо прописати кілька ключових слів.

Наприклад, проблема з входом в обліковий запис відноситься до часто задаваних питань. Тому її рішення слід шукати у відповідному розділі, розташованому внизу сторінки.

Далі слід вибрати розділ максимально відповідний ситуації, що склалася. Після проведення перерахованих маніпуляцій відкриється інструкція з подальших дій.

З яких питань фахівці зможуть допомогти?

Фахівці служби підтримки сприяють вирішенню проблем із володінням облікового запису Instagram відповідно до умов угоди. Якщо не було порушено правил користування сервісом, то проблема його відновлення буде вирішена в порядку черги.

З яких питань допомогти не зможе?

Відповідно до умов угоди, сервіс Instagram надається без забезпечення, з боку адміністрації, його безпеки, а також захисту та безперебійної роботи.  До обов’язків Instagram не входить забезпечення безпеки права та контроль володіння інтелектуальною власністю.

Компанія не проводить моніторинг висловлювань та дій фізичних осіб. Відповідно, Інстаграм не бере на себе зобов’язання стежити за діями користувачів у межах облікового запису або поза ним, а також за функціями чи сервісами, які були запропоновані іншими організаціями чи інстаграмниками. З усіх перелічених обмежень, адміністрація сервісу не контролює виникнення можливих наслідків. Співробітники Instagram не несуть відповідальності за втрату інформації, виручки та інших даних. Вони не займаються поверненням коштів чи відомостей користувача. Крім того, компанія не несе відповідальності за видалення сервісом інформації, особистого кабінету або інших даних.

Час відповіді та компетентність фахівців

Час відповіді технічної служби підтримки не регламентується. За оцінками користувачів, найкращим варіантом є самостійне вирішення проблем, дотримуючись покрокової інструкції адміністрації.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа

Що таке контент-план і які завдання він виконує

Контент-план — це список конкретних тем для сайту, блогу, групи у соціальних мережах із зазначенням дати їх публікацій. Він включає інформаційні, розважальні та рекламні пости. У рамках рекламної кампанії до контент-плану можуть також входити тексти для email-розсилок. При цьому під контентом розуміються не лише текстові статті, а й картинки та відеоролики. Навіщо потрібний контент-план Точний план розміщення тематичних […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа

Як відкрити успішний інтернет-магазин.

Сьогодні ми розглянемо які помилки найчастіше роблять підприємці, які хочуть відкрити свій інтернет магазин і як потрібно робити, щоб підвищити свої шанси на успіх. Запуск інтернет-магазину з нуля – це марафон, а не спринт. Тут у вас не вдасться швидко розбагатіти. Якщо ви робите все правильно, то приплив вільних грошей ви отримаєте лише за кілька років […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

ЯК ЗНАЙТИ МАСКУ В ІНСТАГРАМ

У 2021 році ні в кого не залишиться сумнівів, що AR фільтри в соціальній мережі Instagram укоренилися як основний інструмент цифрової комунікації. Вони надають користувачам можливість налаштовувати свої історії, наповнюючи стрічку унікальним і креативним відео- і фото контентом. Є безліч популярних фільтрів Instagram, які можна спробувати, і ви, мабуть, бачили їх в історіях своїх друзів чи […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment