Як оформити шапку профіля в Інстаграм. 40 найкращих прикладів
Шапка профілю в Інстаграм – перше, що впадає у вічі користувачам при вході на Ваш обліковий запис. В ідеалі вона має відповідати формулі: прийшов – побачив – купив (або хоч би підписався).
Якщо Ваша шапка профілю ще не викликає такого ефекту в аудиторії, то над нею необхідно попрацювати. У статті зібрала сорок придатних лайфхаків, як оформити шапку профілю та зробити її продавцем.
ЯКОЮ МАЄ БУТИ ШАПКА ПРОФІЛЮ
Оформлення шапки профілю в інстаграм включає аватар, назву акаунта, блок тексту з описом і місце для посилання. Щоб успішно презентувати обліковий запис потенційному клієнту, у Вас є зображення та 150 символів. Тому розповім по блоках, де і які фішки застосувати для цього.
1. Аватар
Перше, що необхідно підібрати – це аватарка для сторінки. Ви вже не раз чули про те, що головне фото має містити зображення власника облікового запису крупним планом або логотип компанії. Повторюватися не буду. Розповім тільки про свіжі фішки.
– Сфера
Вибирайте як головне зображення, яке відобразить Вашу сферу діяльності навіть без прочитання опису. Наприклад, якщо Ви фотограф, то чудово підійде аватар з фотоапаратом у руках.
– 3D-ефект
Створіть аватарку, яка виходить за межі стандартних розмірів, так званий 3D-аватар. Це виглядає ефектно, і, як мінімум, викличе у користувачів бажання зайти у профіль та розглянути картинку ближче.
– Арт-портрет
Як правило, аватарки в стилі арт-мистецтва виконуються в яскравих фарбах, тому відразу впадають у вічі користувачам. Відповідно таке зображення допоможе підвищити відвідуваність облікового запису.
– Сториз-ефект
Створіть на фотографії профілю сториз-ефект, це допоможе збільшити кількість відвідувань. Крім звичайної рожевої рамки, можна зробити зелене обрамлення для аватара, що нагадує активну сториз для категорії “Близькі друзі”. Це допоможе користувачам відчути пріоритет, і підвищить лояльність до облікового запису.
2. Ім’я профілю
Не плутайте з ніком в інстаграм . Ім’я – рядок під аватаркою, саме він індексується у пошуку Інстаграм, і по ньому Вас зможуть знайти нові користувачі та клієнти.
– Сфера діяльності
Прописуйте в імені напрямок своєї діяльності. Коли люди хочуть знайти фахівців, вони пишуть у пошуку їхню назву, а не вигадують, як би її могли звати.
– Ім’я власника
Використовуйте його тільки в тому випадку, якщо просуваєте особистий бренд або медійну особистість, яка не вимагає зайвого уявлення. Якщо Ви, наприклад, маловідомий візажист Марія Іванова і просто вкажете своє ім’я, то клієнти навряд чи знайдуть Вас у пошуку.
– ГЕО
Вкажіть географічне положення у шапці, якщо у Вас локальний бізнес. Так клієнтам буде легше знайти профіль. При цьому вказувати місто в рядку БІО безглуздо, оскільки воно не буде індексуватися у пошуку встаграмі.
– Обмеження ЦА
Позначте категорію цільової аудиторії, з якою Ви працюєте, щоб залучити максимально релевантний трафік із пошуку.
– Смайли
Використовуйте відповідні емоджі в назві, щоб виділити обліковий запис у пошуковій видачі серед однотипних імен конкурентів.
– Акція
Опишіть у назві профілю актуальну акцію, щоб привернути увагу аудиторії. При цьому не пропускайте ключових слів, вони потрібні відображення Вашого облікового запису в пошуковій видачі.
3. Опис
Його основна частина не індексується у пошуку, але відіграє важливу роль при знайомстві з профілем. Завдання БІО – розповісти про Вас, Вашу діяльність, показати, чим Ви відрізняєтесь від конкурентів, і чому варто звернутися саме до Вас.
– Слоган
Використовуйте його в описі профілю в інстаграмі, якщо Ваш бренд має належну популярність, і слоган працює сам на себе без зайвих пояснень та доповнень.
– Список послуг
Розмістіть список послуг, що надаються, в називному порядку, щоб при першому відвідуванні профілю користувач розумів, вирішите Ви його проблему чи ні.
– Умови співпраці
Опишіть їх коротко, наприклад, робочі години, можливість та терміни доставки тощо. Особливо це актуально це для інтернет-магазинів, які ховають цю інформацію у вічних сторизах, і її доводиться шукати.
– UTP
Розкажіть про Ваші конкурентні переваги. При цьому уникайте оціночних суджень на кшталт “найкращий”, “якісний”, “ексклюзивний”, а також заїжджених фраз на кшталт “сертифікований майстер” і т.д. Покажіть, чим реально відрізняється від конкурентів. Наприклад, для турагента це може бути швидкий вибір туру або надання подорожі під ключ за рекордно низьку ціну.
– Заклик
Розмістіть мотивуючий заклик підписатися на Вас, орієнтуючись на інтереси ЦА. Наприклад, запропонуйте знижку за передплату.
– Цінність
Покажіть, яку користь Ви принесете передплатникам після співпраці, і що вони отримають після взаємодії з Вами. Наприклад, в обліковому записі SMM-щика можна відзначити, що Ви виведете сторінку клієнта в ТОП або приведете нових клієнтів. Використовуйте більше конкретики і менше загальних фраз.
– Факти
Замість абстрактних понять вкажіть, наприклад, цифри про Вашу компанію – статистика, кількість успішних проектів чи років на ринку тощо. Конкретні факти викликають довіру у клієнта і схиляють його до покупки.
– Експертність
Покажіть, що ви є топовим експертом у своїй галузі, розпишіть участь у престижних преміях, позиції у професійних рейтингах, значні нагороди.
– Документи
Вкажіть номери ліцензій та сертифікатів, на підставі яких Ви провадите свою діяльність. Це особливо актуально у сфері медицини та косметології, а надання цієї інформації стане Вашою додатковою конкурентною перевагою.
– Подарунок
Запропонуйте користувачам подарунок за передплату чи купівлю товарів на певну суму грошей. Це можуть бути недорогі супутні товари, безкоштовна доставка або бонус на замовлення.
– Актуальні акції
Розмістіть в описі облікового запису в інстаграм інформацію про акції, що проходять, щоб залучити користувачів. Тільки вкажіть конкретно, наприклад, яку знижку отримає клієнт і за що. Або зробіть це у вигляді хештегу, за яким можна знайти публікацію і дізнатися про умови.
– Анонс заходів
Зробіть анонс заходів чи онлайн-курсів, які плануються у Вашому профілі найближчим часом. Розкажіть про конкретні дати старту, щоб передплатники могли підписатися на оновлення та чекати на вихід заходу.
– Інші напрямки
Вкажіть у БІО позначки облікових записів через символ @, якщо Ви ведете кілька проектів. Так користувачі зможуть ознайомитися з усіма напрямками Вашої діяльності та підвищать охоплення на інших облікових записах. Наприклад, в обліковому записі жіночого одягу доречно розмістити посилання на дитячий шоурум або сторінку з косметикою. При цьому важливо 1-2 словами описати, куди веде вказане посилання, щоб уникнути непорозуміння.
4. Посилання
Завершальний етап оформлення шапки профілю. Люди люблять, коли все автоматизовано і без зайвих проблем. Тому клікабельне посилання допоможе користувачеві швидко вчинити потрібну Вам дію.
– Сайт
Розмістіть посилання на корпоративний сайт компанії з УТМ-міткою, щоб відстежувати ефективність просування профілю.
– Онлайн-запис
Реалізуйте цю можливість, додавши посилання на сервіс запису клієнтів , щоб вони могли самостійно вибрати відповідну дату та час для відвідування. До того ж, це значно заощадить Ваш час або час співробітника на відповіді кожному бажаючому записатися через Директ.
– Ціни
Дайте посилання на прайс-лист. Такий підхід знову ж таки збереже час на обробку тисячі однакових питань “а скільки коштує?”
– Зв’язок
Розмістіть посилання на whats-app для зв’язку клієнта з Вами. Багатьом зручніше спілкуватися у месенджерах. До того ж, наприклад, для інтернет-магазинів спілкування на замовлення за номером телефону все більше довіряє, ніж листування в Direct.
– Теги
Розмістіть фірмовий тег у тілі опису, якщо він допоможе читачам швидше ознайомитись з Вашою діяльністю. Зверніть увагу, що хештеги з БІО не індексуються в пошуку Інстаграм, і в деяких випадках краще не витрачати обмежену кількість символів на їх розміщення.
– Лід-магніт
Вставте посилання на завантаження безкоштовних матеріалів, які послужать лі-магнітом для Вашої аудиторії. Це може бути чек-лист, книга, методичка, пробний онлайн-урок – будь-який корисний продукт, який спричинить покупку платних матеріалів. Обов’язково прописуйте, який безкоштовний продукт пропонуєте завантажити, щоб користувачі знали, що на них чекає.
– Інші майданчики
Додайте посилання на профіль іншої соц.мережі для підвищення охоплень на всіх своїх майданчиках. Тільки не залишайте її без підпису, оскільки деякі користувачі досі не користуються всіма соціальними платформами.
– Мультисилка
Об’єднайте з її допомогою кілька активних посилань в одну, позбавтеся громіздкого опису профілю та створіть сторінку-візитку або лендинг, а також оптимізуйте трафік переходу в соціальні мережі.
5. Текст шапки
Вище розібрали фішки по контекстному наповненню кожного блоку шапки, що продає. Тепер перейдемо до візуального оформлення. Дам кілька порад, як зробити текст в описі зручним та приємним для сприйняття.
– Чотири рядки
Блок тексту з описом автоматично обрізається після четвертого рядка. Щоб побачити текст повністю, необхідно натиснути кнопку “детальніше”. Тому найважливішу інформацію про себе вказуйте лише у перших 4-х рядках.
– Абзаци
Поділяйте на них опис, публікуйте кожну думку з нового рядка. Це робить текст візуально легким, він не відштовхує, а ось вивчати простирадло тексту ніхто не захоче.
– Шрифти
Не використовуйте в оформленні шапки незвичайні шрифти, вони складні для прочитання та зменшують Ваші можливості потрапити у пошукову видачу Instagram. Це стосується й назви профілю. Для виділення важливої інформації в тілі опису виділіть текст жирним.
– Емоджі
Вставляйте смайли на початку кожного рядка опису для візуального поділу блоків та інтуїтивного сприйняття інформації. При цьому відмовтеся від використання емоджі в середині рядків, оскільки це відволікає від суті.
– Капс
Виділіть ключові думки великими літерами, щоб акцентувати на них увагу. При цьому не варто оформлювати весь опис капсом, щоб не зробити його занадто громіздким і нечитаним.
– Іноземщина
Не захоплюйтесь використанням англомовних слів, навіть якщо ви репетитор. Зробіть максимально доступний опис російською мовою, щоб користувачам не доводилося витрачати час на переклад Вашої шапки.
– Вирівнювання
Використовуйте функцію вирівнювання тексту центром, щоб виділитися серед конкурентів. Головне, слідкуйте за тим, щоб текст при форматуванні не з’їжджав на рядки нижче та не псував загальну картинку.
– Додатковий простір
Якщо стандартного місця для розміщення відомостей про Вас та компанії недостатньо, скористайтесь рядком адреси. Вона дозволяє розмістити досить великий обсяг інформації, що може бути додатковим лід-магнітом для Вашого профілю.
КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕ
Ви можете міксувати будь-які лайфхаки для створення ідеальної шапки профілю в інстаграм. А можете користуватися вже готовими формулами нижче. Вони підійдуть як для бізнес-акаунта, так і для особистого профілю. Відповівши на запитання формул, Ви можете скласти правильну шапку в інстаграм.
Формула 1:
- Хто я? Як Ви себе позиціонуєте одним словом – модель, копірайтер, майстер манікюру і т.д.;
- Що я роблю? Чим Ви займаєтеся однією пропозицією – “веду підготовку до ЗНО та ДПА”, “створюю кулінарні шедеври”;
- Чим я корисний? Ваша приваблива пропозиція – “дарую знижку 10% на перше замовлення”, “всім учням методичні рекомендації у подарунок”;
- Як зв’язатися зі мною? Ваші контакти, посилання на соцмережі чи сайт.
Формула 2:
- Хто я? За аналогією з першим шаблоном – “репетитор”, “дизайнер”, “бровіст” тощо;
- Кому допомагаю? Категорія цільової аудиторії, на яку спрямований Ваш контент – “готую 10-11 класи до ЄДІ”;
- Як досягаю результату? Що допомагає Вам нести користь та цінність цільової аудиторії – “навчаю за авторською методикою”;
- Як протестувати? Можливість затестіти Ваш продукт через посилання на лід-магніт – “дивися перший урок безкоштовно”.