Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як оформити стрічку в Інстаграмі: варіанти, тренди, фішки

Коваленко Марія 

Від кожної соцмережі користувачі звикли чекати чогось конкретного: від телеграм – експертних текстів, залаштунки у вигляді гуртків та голосових; від ВК – різноманітності форматів та розривних мемів. А ось в Інстаграмі користувачі люблять очима – наголос у цій соцмережі був і залишається на візуалі.

Тому, якщо ви продовжуєте працювати з Інстою, варто приділити час та увагу оформленню стрічки в Інстаграмі. Це допоможе збільшити кількість реакцій та зачепити увагу аудиторії.

Чи всім потрібна красива стрічка в Інсті?

У будь-якому правилі є винятки – у деяких випадках можна знехтувати візуалом і, наприклад, просто дублювати матеріал з інших соцмереж як є.

Оформлення стрічки важливо для:

  1. Товарна ніша. Якщо у вас інтернет-магазин, від маленького бренду з одним товаром до гіпермаркету з тисячами позицій вам важливий візуал. У цьому випадку стрічка Інстаграма виступає аналогом вітрини реального магазину. Щоб знайомити аудиторію з товарами і потім продавати, викладка мала бути продуманою та естетичною.
  2. Тих, хто продає красу. Якщо ваш товар купують насамперед через його естетику, хороша стрічка Інстаграма повинна не просто зручно представляти асортимент магазину, а й передавати настрій, створювати атмосферу, викликати бажання подивитися, торкнутися та купити. До цієї категорії належать, наприклад, ювелірні прикраси, косметика, декор для дому, одяг. Цим та подібним нішам точно потрібна гарна стрічка в Інстаграмі.
  3. Експерти. Якщо ви навчаєте аудиторію, даєте їй корисний контент, стрічка «Інстаграма» повинна допомагати читачеві орієнтуватися у ваших постах. Тут при створенні стрічки в Інстаграмі важливо вибрати відомий стиль картинок і додавати на фото чіпляючі заголовки, відображати користь, яку отримає читач.
  4. Тих, хто має візуальний результат. Якщо ви перукар чи салон краси, фітнес-тренер, тату-майстер, художник – найкраще створити стрічку «Інстаграма» з постійною демонстрацією результату роботи. З цієї причини найчастіше стрічки салонів краси з простими «до після» приводять більше клієнтів, ніж модні та естетичні картинки.

Як ви вже зрозуміли, стрічка «Інстаграма» залежатиме від завдань, які вона повинна вирішувати. Давайте розберемося, як на практиці працювати з різними видами стрічок.

Варіанти гармонійних стрічок

Стрічка з упором на навігацію

Завдання такої розкладки в тому, щоб користувач, який заходить у ваш профіль вперше, міг швидко пробігтися очима по картинках і вибрати тему посту. Цей варіант ідеальний для навчального та корисного контенту. Психологи, викладачі, коучи, консультанти та інші експерти – це історія про вас.

Як зробити таку стрічку:

  1. Виберіть один шрифт або плашку (текст усередині геометричної фігури), яку ви використовуватимете на всіх корисних постах. Бажано утвердити і єдиний колір тексту. Якщо є фірмові кольори бренду, можна звернутися до них або вибрати нейтральні відтінки – білий, чорний, сірий. Головне правило – читабельність на зображенні. Наприклад, якщо у вас є всі фото пастельних кольорів, не варто вибирати тонкий білий шрифт.
  2. Виберіть 1-3 кольори, які доповнюватимуть графіку ваших постів: вони будуть використовуватися для підкладок під текстом, ілюстрацій, інфографік. 
  3. Для кожного посту формулюйте заголовок, що чіпляє, до 3-х слів. Наприклад: “Як впоратися з тривогою?”, “5 ідей подарунків мамі”, “10 секретних налаштувань iPhone”. Ці короткі тексти можна поміщати на картинку для привернення уваги.
Приклад експертного облікового запису сервісу SMMplanner: на обкладинках скрізь текстом винесені чіпляючі заголовки

Стрічка-каталог

Для інтернет-магазинів, особливо із широким асортиментом, підійде стрічка-каталог. У центрі картинки зазвичай товар або кілька товарів з нейтральним тлом або взагалі без тла. Доповнюють його ціна, знижка чи опис переваг товару.

Приклад готового шаблону «Полотна» для публікації про продукт
Приклад готового шаблону «Полотна» для публікації про продукт

Як зробити таку стрічку:

  1. Створіть чи візьміть готові шаблони для карток товарів: один – для одного товару без знижки, один – для одного товару зі знижкою та один – для кількох товарів. Затвердіть кольори елементів та шрифт тексту . Достатньо вибрати 1-2 кольори.
  2. Розбавляйте такі пости вільнішими дизайнами – наприклад, мінімалістичними фотографіями товарів, фото людей, ілюстраціями з однотонним тлом та текстом.
Приклад гіпермаркету «Лента»: фокус на продуктах та акціях, схожий на цифровий аналог паперового каталогу

Стрічка-настрій

Гарним продуктам – гарну стрічку! Якщо ваш товар вибирають очима, стрічку та сторіс варто робити естетичними та актуальними. Тут в ідеалі використовувати якісний фото- та відеоконтент з хорошим освітленням. Чергуйте ракурси, додайте людей у ​​кадр, передавайте емоції. Намагайтеся навіть у простий кадр додавати цікаву задумку.

Для планування такої стрічки вкрай важлива нагляд – підписуйтесь на акаунти з гарним візуалом, створюйте добірки крутих ідей на Pinterest, переглядайте тематичні блоги про дизайн та візуал.

Важливим є не тільки якість окремих картинок, а й планування стрічки в Інстаграмі в цілому. Вона має виглядати гармонійною та збалансованою. Чергуйте ракурси, витримуйте єдину кольорову гаму, додайте повітря. Зробити стрічку Інстаграма легкої та повітряної допоможуть мінімалістичні, чисті картинки.

Як зробити таку стрічку:

  1. Визначтеся зі стилем: виберіть колірну гаму – наприклад, світла тепла, неон, холодна сіра, пастельна. Знайдіть кілька хороших облікових записів з подібною гамою для натхнення, стежте за ними адаптуйте вдалі ідеї складання стрічки.
  2. Створюйте фотографії та відео порціями. Наприклад, раз на 2-3 місяці наймайте контент-фотографа і готуйте контент на 40-50 постів. Якщо не хочете або не можете делегувати, зберіть бюджетну фотозону: допоможуть кілька однотонних фонів, реквізит та дрібні деталі, кільцева лампа для телефону. Тоді ви зможете створювати якісний контент.
  3. Заздалегідь плануйте стрічку: будуйте візуал так, щоб картинки гармонійно поєднувалися один з одним, чергуйте плани та ракурси. При заздалегідь обдуманому плануванні набагато простіше вести профіль.
  4. Слідкуйте за трендами та потроху додавайте фішки до контенту. Наприклад, зараз є тренд на мінімалізм і природність, тому нескінченна стрічка в Інстаграмі з яскравими шаблонами у будь-якому випадку виглядатиме застарілою, навіть якщо виконана якісно.
Приклад бренду Mojo Cacao: не просто фото товару, є естетика, відомий стиль, настрій

Стрічка ДОПІСЛЯ

Якщо вам належить вести акаунти в б’юті-сфері, танцях чи фітнесі, дизайні інтер’єрів, навчитеся естетично фотографувати та представляти результати своєї діяльності. Сюди відносяться всі ніші, в яких немає фізичного товару, але є ваш чи клієнтський результат, який можна продемонструвати.

Тут не така важлива поєднання, стрічка публікацій Інстаграма може бути однотипною, але важливо, щоб профіль чіпляв і викликав думку «Я теж так хочу!».

Як зробити таку стрічку:

  1. Оформіть фотозону – місце з гарним світлом та приємним тлом, де ви фотографуватимете клієнтів, себе чи, наприклад, свої картини. Допоможуть недорога кільцева лампа для смартфона та фотофон.
  2. Робіть детальні фоторезультати з різних ракурсів.
  3. Вчіться створювати трендові відео. “Допісля” в коротких роликах – один з найпопулярніших форматів, який можна дивитися нескінченно. Не варто упускати таку можливість. Накладайте трендові звуки та показуйте вражаючий результат своєї роботи. Як у постах, так і у сторіс.
Приклад стрічки з акцентом на результат роботи: готові манікюри та укладання брів.

Інші типи формування стрічки

Крім перерахованих типів, можна виділити унікальніші і складніші варіанти складання стрічки Інстаграма. До них відносяться:

  1. Стрічка для особистого бренду та блогерів. Тут важливо показувати людину не лише як експерта, а й демонструвати емоції, розкривати різні аспекти її особистості та життя. Надихнутися допоможуть великі блогери. Багато з них наймають фотографів і як основний контент використовують креативні зйомки, розбавляючи їх рілс і простими життєвими кадрами.
  2. Стрічка для ріллс. За відсутністю інших способів просування, багато облікових записів переходять повністю на формат ріллс. В цьому випадку можна і потрібно приділяти увагу обкладинкам – виберіть тип стрічки для себе з прикладів вище і оформляйте за нашими порадами не просто картинки, а саме відеообкладинки. Тим більше що це необов’язково має бути кадр із відео, обкладинку можна завантажити окремо.
  3. Креативна стрічка. Звичайно, є складні, професійні та цікаві рішення. Особливо такі стрічки є актуальними для великих брендів, де за оформлення відповідає професійна команда дизайнерів. Тут візуал стрічки Інстаграма починає відображати цінності бренду, заявляти компанію як трендову та актуальну. В цьому випадку можна все: від лише мальованого візуалу до відео зі складною 3D-анімацією. Якщо у вас є певне бачення, знаходите облікові записи, які вас надихнуть, і спробуйте креативити. Якщо це поки що складно, можете складати стрічки, про які ми розповіли вище.
Стрічка МТС: креативний підхід та максимум технологій.  Важко відтворити, але можна надихнутись

Як оформити стрічку в Інстаграмі актуально

Ми вже поговорили про логіку оформлення стрічки Інстаграма, а тепер торкнемося її наповнення. У 2023 році в Інстаграмі (пости, стрічка, сторіс) популярні:

  1. Мінімалізм. Нескінченна кількість деталей, кричущий візуал і незграбні картинки – залишилися в минулому. Намагайтеся, щоб у будь-якому пості був один головний акцент чи об’єкт. Якщо на фото є текст та об’єкт, робіть щось одне яскравим та великим, а друге – нейтральним та спокійним.
  2. Природність. Моделі із мінімальним макіяжем, природні живі відтінки на фото, відсутність жорстких фільтрів. Якщо хочете зробити трендове фото, інвестуйте час і сили у створення кадру з природним освітленням, а не в пост-обробку, яка до невпізнанності змінить картинку. Сюди належить фейстюн і фотошоп осіб і тіл моделей.
  3. Урожай. Якщо вам не хочеться робити природні та прості візуали, то актуальною залишається вінтажна обробка: плівкові фото, атрибути 90-х та 00-х років, зернистість на картинках. Все це привертає увагу та є трендом.
  4. Малювання та ілюстрації. Якщо у вас немає можливості якісно знімати товар або клієнт взагалі не надає вам жодного фотоконтенту, можна складати стрічку в стилі, що мальується. Намальовані вручну ілюстрації, особливо милі, смішні та життєві, чудово конкурують з фото та відео.
Приклад природного фотоконтенту від бренду 12 STOREEZ

Підсумки

Отже, щоб зробити оформлення стрічки в Інстаграмі, вам слід дотримуватися цього плану:

Визначити, до якого типу належить ваш обліковий запис. У деяких випадках достатньо додавати заголовки, що чіпляють, на кожну обкладинку, а в інших варто продумати повноцінну концепцію і готувати професійні фото і відео.

Вибрати вид стрічки відповідно до ніші бізнесу:

  • стрічка з акцентом на навігацію;
  • стрічка-каталог;
  • стрічка-настрій;
  • стрічка допісля;
  • інші види стрічок.

Продумати підхід та стиль з урахуванням актуальних трендів. Вибрати кольори, шрифти та графічні елементи, які ви будете використовувати. Якщо треба, підготувати фотозону або найняти контент-фотограф.

Заздалегідь планувати стрічку в Інстаграмі онлайн за допомогою сервісів для комп’ютера та програм для телефону, порівняти різні варіанти розташування картинок та знайти свою оптимальну схему.

До безпам’ятства милуватися гармонійною стрічкою , насолоджуватися компліментами від клієнтів та розповідати всім, як зробити гарну стрічку в Інстаграмі.

Удачі на шляху до ідеального візуалу та величезних продажів 🙂

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment