SMM - Соціальні медіа Tik-tok блог

Як працюють алгоритми TikTok у 2023 році?

Коваленко Марія 

Як платформа з високим потенціалом залучення та зростання, TikTok є вигідним додатком для компаній, які хочуть представити свої рішення більшій кількості людей.

За даними TikTok, 49% користувачів (понад 490 мільйонів людей) щомісяця шукають і відкривають щось нове в додатку. Високоперсоналізований алгоритм TikTok надає користувачам релевантний вміст через стрічку For You, зберігаючи зацікавленість користувачів.

TikTok оновлює застарілий лінійний процес продажів і зосереджується на стимулюванні масштабного зростання. Більш плавний і плавний досвід клієнтів від їх унікального шляху до покупки описується як «нескінченний цикл». Замість воронки продажів із визначеною початковою та кінцевою точками, користувачі TikTok входять, виходять і знову входять у шлях покупця на етапі, який найкраще відповідає їхнім потребам і бажанням.

Чому бренди мають бути TikTok у 2023 році

Давайте будемо чесними. Складання цілої стратегії для кожної соціальної платформи, моніторинг результатів і оптимізація продуктивності — це велика робота. І бренди не наважувалися використовувати TikTok у своїй існуючій соціальній стратегії.

Незалежно від того, чи це через обмежену внутрішню пропускну здатність, чи через те, що його вважають додатком «покоління Z», чи ніхто в офісі не хоче бути за камерою — неможливо заперечувати потенціал TikTok, дивлячись на цифри.

Давайте зануримося в головну статистику TikTok, яку потрібно знати брендам:

  • Активні користувачі TikTok щомісяця: у TikTok є 1 мільярд активних користувачів щомісяця .
  • Кількість встановлень додатків: TikTok було завантажено 3 мільярди разів , а за 6 місяців у 2021 році було встановлено найбільше неігрових додатків, досягнувши 383 мільйонів завантажень із січня по червень 2021 року.
  • Перевершити конкуренцію: у 2021 році TikTok був 7-м у рейтингу додатком для соціальних мереж . Перевершити Pinterest, Twitter, Snapchat, Reddit за щомісячними активними користувачами вражає, враховуючи, що він був запущений лише в 2016 році.
  • Рівень залученості: із тривалістю сеансу 10,85 хвилин TikTok визнано найкращою платформою соціальних мереж для залучення. Це вдвічі більше, ніж у Pinterest на другому місці з 5,06 хвилини.
  • Темпи зростання : у США темпи зростання кількості користувачів TikTok склали 787,86% , а кількість користувачів у всьому світі зросла на 1157,76%.
  • Заробітки впливових людей : впливові особи та творці TikTok можуть заробляти до 5 мільйонів доларів на рік , якщо у них до 100 мільйонів підписників. Найпопулярнішими категоріями інфлюенсерського контенту є краса, фітнес, танці, розваги та розваги.

Інноваційний та унікальний алгоритм цього додатка для соціальних мереж, який швидко розвивається, дозволяє користувачам охоплювати більше людей залежно від того, як вони взаємодіють із вашим вмістом.

Ключова відмінність TikTok – відчуття спільності в додатку. Спеціальні спільноти TikTok є місцем для спілкування, і нові спільноти постійно з’являються, оскільки до програми приєднується все більше людей.

Якщо ви новачок у TikTok, перегляньте #BusinessTok або #BrandTok. Ці спеціалізовані спільноти надають інформацію для маркетологів, підприємців і власників бізнесу щодо порад, реального досвіду та прямих трансляцій їхніх мережевих подій.

Джина Накнак, менеджер із партнерства з брендами в HireInfluence, поділилася з нами важливістю маркетингу TikTok для брендів у 2023 році:

У 2023 році ми побачимо зростання кількості творців контенту в TikTok, які створюють контент спеціально для каналу бренду, який виступає як обличчя бренду протягом узгодженого періоду часу, наприклад, щоквартально або кожні шість місяців. Це надасть більше можливостей для монетизації меншим творцям і дасть брендам способи справжнього зв’язку зі споживачами через відповідний авторський контент.

Унікальний шлях TikTok до покупки

TikTok змінює спосіб зв’язку брендів зі своєю аудиторією, стимулювання покупок і досягнення успіху. Платформа нещодавно провела глобальне дослідження , щоб зрозуміти роль і сприйняття TikTok у роздрібній торгівлі. Ось що вони знайшли:

  • Користувачі TikTok мають у 1,5 рази більше шансів миттєво купити те, що знайшли на платформі, ніж користувачі інших платформ.
  • TikTok має в 1,7 раза більше шансів стати джерелом для відкриття продукту порівняно з іншими соціальними платформами.
  • TikTokers в 1,4 рази частіше, ніж інші користувачі платформи, досліджують продукти/бренди, які вони знаходять на платформі.
  • Користувачі TikTok у 1,5 рази частіше, ніж користувачі інших платформ, переконають друзів або родину придбати продукт або послугу, яку вони знайшли в додатку.
  • Користувачі TikTok у 2,4 рази частіше, ніж користувачі інших платформ, створять публікацію та позначать бренд після покупки товару.
  • Користувачі TikTok більш ніж вдвічі частіше залишають коментарі або DM про бренд після покупки продукту порівняно з іншими користувачами платформи.

Бренди, які мають величезний успіх у TikTok, не просто просувають продукти та створюють контент, коли настає час продавати. Натомість вони розвивають постійну присутність, використовуючи інструмент планування TikTok і зосереджуючись на ролі свого бренду як творця розваг. Успішні бренди використовують свій бізнес-акаунт TikTok, щоб створити дім на платформі, створити унікальний голос бренду та створити спільноту.

TikTok революціонізує маркетинговий ландшафт соціальних медіа завдяки своїй нескінченній подорожі покупців. Порівняно з іншими платформами, TikTok лідирує на кожному етапі клієнтського шляху — обізнаності, розгляду та прийняття рішень.

Як працює алгоритм TikTok у 2023 році

Одним із ключових сигналів ранжирування в алгоритмі TikTok є завершення відео. Кожного разу, коли користувач переглядає відео повністю, це відео, швидше за все, буде запропоновано для каналів інших користувачів.

Ще одним великим впливом на алгоритм TikTok є хештеги та звички перегляду. TikTok фіксуватиме тип відео, яке ви переглядаєте, і з яких нішевих спільнот вони надходять. Потім він запропонує вам схожі відео на основі споживання вмісту.

Наприклад, якщо ви не можете насолодитися DanceTok, хороша новина — алгоритм продовжуватиме пропонувати пов’язані відео. Бренди, які хочуть збільшити охоплення своїх відео, повинні використовувати популярні пісні, хештеги та танці.

Ось як TikTok визначив алгоритм сторінки For You:

«Ця стрічка працює на основі системи рекомендацій, яка надає кожному користувачеві вміст, який, імовірно, буде цікавий цьому конкретному користувачу. Частина магії TikTok полягає в тому, що немає єдиної стрічки для вас, а різні люди можуть натрапити на деякі з ті самі видатні відео, стрічка кожної людини унікальна та адаптована до цієї конкретної особи».

Ключові компоненти алгоритму TikTok:

  • Відеоінформація: сигнали відеоінформації базуються на вмісті, який ви шукаєте на вкладці Discover (тобто підписи, звуки, хештеги).
  • Взаємодія з користувачем: як згадувалося вище, на алгоритм TikTok впливає використання вмісту користувача та його взаємодія в програмі.
  • Параметри пристрою та облікового запису: хоча вони не так сильно впливають на алгоритм TikTok, все ж варто згадати про це. Ці налаштування (тобто мова, країна, тип пристрою), які користувач вибирає у своєму обліковому записі, TikTok враховує під час оптимізації вмісту.

Які взаємодії не важливі для алгоритму TikTok

Як ми вже згадували, алгоритм TikTok враховує кілька ключових сигналів ранжирування, пропонуючи відео у вашій стрічці. Але які найменш важливі показники залучення?

  • Вміст уже переглянуто
  • Дубльований вміст
  • Потенційно обурливий вміст (TikTok надає приклади «легального споживання товарів, що регулюються законом» або «графічних медичних процедур»)
  • Вміст, який позначається як спам

А найкраща новина? Для нових користувачів або TikTokers з низькою кількістю підписників алгоритм TikTok не використовує кількість підписників як сигнал рейтингу. Це означає, що невеликі облікові записи все ще мають потенціал для високого охоплення.

Хочете дізнатися, що інші компанії роблять у TikTok? Перегляньте цю підбірку маркетингових прикладів TikTok , щоб надихнути свій бренд.

Висновок

Включення останніх тенденцій платформи в маркетингову стратегію бренду може допомогти їм ефективніше залучати, навчати та підтримувати свою аудиторію в спільноті TikTok. Не знаєте з чого почати? Ми вас забезпечимо! Ознайомтеся з інструментом виявлення тенденцій , щоб у режимі реального часу дізнатися, що є трендовим у вашій галузі, про що думають споживачі та що є вірусним у TikTok.

У 2023 році компанії повинні бути в курсі нових маркетингових методів, тенденцій і платформ, що розвиваються, щоб стимулювати важливе зростання та краще зв’язуватися зі своєю аудиторією. Одним із них є TikTok, і немає жодних ознак його сповільнення. Для компаній є величезна можливість скористатися перевагами вірусної природи програми та дозволити їй вивести свої цифрові кампанії на новий рівень.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment