Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як прив’язати фейсбук до інстаграму і навіщо це потрібно

Коваленко Марія 

Переваги прив’язки Instagram до Facebook

Звичайно, можна вести окремо брендові сторінки у Facebook та Instagram. Але якщо ви хочете, щоб про ваш бренд дізналися, краще зв’язати акаунти. Що це дасть?

1. Доступ до статистики Instagram

Ви отримаєте можливість переглядати дані за тиждень про те:

  • скільки людей переглянуло ваш профіль;
  • скільки передплатників додалося;
  • стать, вік та місце розташування своїх передплатників;
  • скільки переходів було на сайт;
  • скільки людей натискали кнопки «Зателефонувати», «Як дістатися», «Ел. адресу».

Крім того, стане доступною статистика публікацій: охоплення, лайки, коментарі, збереження, переходи на профіль, передплати тощо.

У статистиці з акцій (пропоновані публікації) можна буде побачити покази, залучення, переходи на сайт і аудиторію показів.

2. Можливість просувати обліковий запис Instagram

Через фейсбук можна давати рекламу в Instagram і без прив’язки облікових записів. Але в цьому випадку ви даєте рекламу від імені сторінки Facebook. І коли користувач побачить рекламу, захоче перейти на профіль компанії – він перейде у фейсбук. Погодьтеся, якщо користувач сидить в інстаграмі, він навряд чи хоче переходити в іншу соціальну мережу. До того ж, якщо він не зареєстрований у Facebook, він не зможе прочитати інформацію про вашу компанію.

Після прив’язування облікових записів реклама, створена через Facebook, буде відображатися від імені профілю інстаграм.

Також після прив’язки ви зможете давати рекламу безпосередньо через програму Instagram. У цьому варіанті доступні дві цілі просування: переходи на профіль або сайт та охоплення поблизу певної адреси.

3. Можливість прямо у Facebook редагувати інформацію профілю та відповідати на коментарі Instagram

Після прив’язки у розділі повідомлень у фейсбук з’являється вкладка “Instagram”, в якій можна відповідати на коментарі:

А в налаштуваннях сторінки у вкладці «Instagram» можна швидко відредагувати таку інформацію, як ім’я, сайт, біографію (опис), пошту, телефон та адресу. Як знайти цю вкладку читайте нижче.

Як приєднати Instagram до Facebook

Тепер, коли ми переконали вас, що варто прив’язати облікові записи Facebook і Instagram, ми розповімо, як це зробити.

Прив’язати інстаграм та фейсбук можна двома способами:

1. Через Facebook

Зайдіть в налаштування сторінки, потім на вкладку “Instagram”. Після натискання на кнопку “Увійти” введіть ім’я користувача та пароль.

2. Через Instagram

У програмі Instagram зайдіть в налаштування (три точки) і виберіть пункт “Переключитися на профіль компанії”. Після цього програма вимагає вибрати сторінку фейсбук, до якої буде прив’язаний обліковий запис інстаграм.

Вибравши сторінку, у профіль перенесеться вся інформація – адреса, сайт, номер телефону та електронна пошта. Також з’явиться піктограма статистики 

Тепер ви знаєте, як прив’язати інстаграм до фейсбуку.

Використовуйте можливості Instagram максимально!

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment