SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як розкрутити Телеграм канал: огляд найефективніших способів

Коваленко Марія 

Розбираємося, як розкрутити канал у Telegram, які переваги у каналу у цьому месенджері та за що можна отримати бан.

Переваги ведення Telegram каналу

Канал – це односторонній зв’язок з аудиторією(якщо коментарі відключені). Ви публікуєте пости (новини, фотографії, посилання на інші джерела), а ваша аудиторія не може відповісти на самій сторінці тільки в особисті повідомлення адміністратору. Нагадує телебачення чи радіо.

Повідомлення. Передплатники вашого каналу одразу дізнаються про появу нового повідомлення через повідомлення. Якщо повідомлення не відключені, то про нову публікацію користувачі дізнаються через спливаюче вікно на їх девайсі. А якщо звук повідомлень вимкнений, то ваша аудиторія побачить сповіщення в додатку про кількість непрочитаних публікацій і повернеться до них у вільний час.

Крос-девайсність.Телеграм доступний не тільки на смартфонах, але й на комп’ютерах у форматі програми або десктопній версії сайту. Це робить зручним створення матеріалів різного формату, наприклад довгі тексти можна набирати на комп’ютері, а медіафайли (фото, відео, голосові повідомлення та ін.) підвантажувати зі смартфона.

Зворотній зв’язок. У телеграм каналі зручно спілкуватися з аудиторією через реакції та коментарі. Обидві функції працюють самостійно: можна підключити щось одне або обидві опції одночасно. Реакції у вигляді звичних для всіх емодзі допомагають “зчитувати” настрій аудиторії. На відміну від коментарів реакції анонімні.

Швидкість. Телеграм працює швидше за звичайні сайти або сервісні розсилки, а інтерфейс програми не розділяє звичайні чати від каналів, що дозволяє вбудуватися в повсякденну стрічку і не виділятися.

Зручність та простота. У додатка зрозумілий інтерфейс, тому навіть непросунутий користувач зможе в ньому розібратися і підписатися на канал, який буде йому цікавий і корисний.

Безлімітні передплатники. Канал можна використовувати як альтернативу e-mail-розсилці. Плюс у тому, що у додатку немає ліміту на кількість людей у ​​розсилці. І створити пост тут простіше, ніж загорнути повноцінний лист.

Створення роботів.Вони допомагають взаємодіяти з передплатниками, створювати інтерактиви, а також допомагають передплатникам шукати інформацію на каналі за розділами, за ключовими словами тощо. Ботов можна зв’язати з сайтом і налаштувати так, що за його допомогою можна буде зробити замовлення ресторану або викликати таксі.

Можливість перетворити канал на окремий бізнес. Транслюйте цікавий контент та розкручуйте канал, щоб надалі його монетизувати. Наприклад, набрати велику кількість релевантних передплатників на каналі та використовувати як майданчик для розміщення рекламних повідомлень.

Способи розкручування каналу

Існує безліч способів збільшити кількість аудиторії на каналі. Якісь із них платні, інші – ні. Якщо передплатників менше 1000, варто почати з безкоштовного просування. Ось кілька способів.

Ексклюзивний контент

Сформулюйте свою унікальність. Придумайте назву каналу, що чіпляє, підготуйте опис і зображення, які відображають тематику каналу, привертають увагу і легко запам’ятовуються.
Підготуйте план публікацій та запас захоплюючого контенту. Це дозволить публікувати цікаві матеріали вчасно та послідовно, та “привчить” користувачів до певного часу/дня виходу публікацій.
Придумайте свій стиль, який зробить ваші матеріали відомими, навіть якщо не буде видно автора.
Покажіть свою експертність у вашій галузі. Якщо ваших знань не вистачає, то на допомогу можна залучити експертів, наприклад, знайомого сомельє, якщо ваш канал про винну індустрію.

Сарафанне радіо

Розкажіть про свій канал друзям, знайомим, колегам. Попросіть їх поділитися посиланням на канал у соціальних мережах і зробити короткий опис каналу: про що він, і навіщо на нього підписуватися. Так збереться первісна аудиторія і канал почне поступово зростати.

Інші соціальні мережі

Зробіть анонс Telegram-каналу у всіх соціальних мережах. Нехай не лише друзі та знайомі, а й ваші передплатники підтримають новий проект. Також розмістіть посилання на канал та його короткий опис, можна зробити акцент на унікальності контенту, який виходитиме на каналі, щоб показати відмінність від публікацій в інших соціальних мережах.

Взаємопіар

На етапі запуску каналів деякі блогери об’єднуються і допомагають один одному в наборі передплатників: публікують пости один одного, розповідають про проекти у себе на каналах. Це працює в каналах зі схожою тематикою та цільовою аудиторією. Варто вивчити подібні канали, переглянути тематику постів, проаналізувати статистику (при необхідності її можна запросити у адміністратора). Рекомендації досить ефективно працюють та передплатники охоче приходять за унікальною інформацією на новий канал.

Тематичні добірки

Якщо в пошуковій системі ввести, наприклад, ТОП-10 каналів про маркетинг, то у видачі ми побачимо ресурси з добірками каналів за заданою тематикою. Ранжуватися канали в таких добірках можуть за популярністю або залежно від переваг їх укладача.

Просування за допомогою бота

Перевага цього способу в тому, що боти не такий поширений спосіб просування на платформі, і по відношенню до цього способу доставки повідомлень аудиторія не має “сліпоти”. За останніми даними, у Телеграмі близько 800 000 ботів, але більшість із них платні. Тому можна задуматися над розробкою власного.

Інтерактив

Опитування, конкурси, голосування – ці механізми допоможуть захопити користувачів, мотивують взаємодію з контентом і згенерують зворотний зв’язок. Такі активності збільшать кількість репостів, піднімуть охоплення та залучать нових передплатників як на новий канал із невеликою аудиторією, так і на популярний блог.

Просування через чати Телеграм

Спосіб нагадує рекомендації, але тут ви публікуєте інформацію про канал у чаті якогось ком’юніті. Такі чати, в основному, існують, щоб ділитися корисними посиланнями, локаціями, фахівцями. Вхід до них може бути вільним, на запрошення адміністратора чи учасників. Наприклад, багато житлових комплексів мають “будинкові чати”, де можна розмістити пост з посиланням на ваш канал. У професійних спільнот, молодих мам, студентів – чати користуються популярністю серед великих та маленьких груп, варто лише вибрати потрібні за тематикою та зайти з вигідною пропозицією.

Авторські стікери

Створіть оригінальний стікерпак. У деяких стікерах можна вписати назву бренду, каналу або фразу, якою аудиторія вас розпізнає. При завантаженні стікерів також вказується їх творець, тому якщо стікери розійдуться в широке користування, передплатники періодично будуть відкривати їх автора, заходити на канал.

Можна створювати безліч наборів з метою охопити різну аудиторію.

Для створення стікерів використається бот @stickers. Він крок за кроком пояснить, що потрібно зробити, щоб отримати унікальний стікерпак. Підготуйте набір зображень розміром 512×512 пікселів з білим або прозорим фоном, які відображають різні емоції, та завантажуйте їх у бот.


Платні методи

Купівля реклами у Telegram

Для покупки реклами використовуються біржі, які є посередником між майданчиком розміщення і рекламодавцем. Через спеціальні фільтри біржа підбере необхідні майданчики та запропонує їх на вибір рекламодавцю.

Популярні майданчики:

  • telega.in
  • mgid.com
  • telegrator.ru
  • combot.org

Після того, як біржа запропонує майданчики, вибирати їх варто виходячи з:

  • відсотка приросту читачів; Ця метрика показує, скільки читачів приєдналося до каналу за певні проміжки часу. Якщо приріст користувачів поступовий, канал просувається природним чином, немає накруток і на ньому “жива” аудиторія.
  • кількість реклами, що розміщується; Усі рекламні пости автоматично видаляються через 48 годин. Видалені рекламні пости каналу можна подивитися на www.tgstat.ru . Якщо канал публікує багато реклами низької якості, то рівень залучення передплатників на такому каналі буде невилік.
  • інтерес передплатників. На деяких каналах можна коментувати новини. Подивіться, наскільки активно аудиторія залишає коментарі та чи залишає взагалі.

Купівля реклами у соціальних мережах

Реклама в інфлюенсерів, блогерів в Instagram, Facebook та інших соціальних мережах, допоможе залучити “живу” аудиторію, якій безумовно цікава тематика вашого каналу.

Публікація на сторонньому ресурсі

Створіть унікальний матеріал, який буде корисним та цікавим для вашої аудиторії, та розмістіть його на сторонньому ресурсі (сайті, соціальній мережі, блозі та ін.) з посиланням на ваш Телеграм-канал. Якщо користувач отримає справді корисну інформацію з вашого матеріалу або він буде йому цікавий, то за бажання дізнатися більше або регулярно отримувати експертні матеріали він перейде за посиланням на ваш канал і стане його новим передплатником.

Автоматизовані сервіси розкручування

Сама по собі накрутка передплатників є малоефективною. Але на порожній канал без передплатників цільова аудиторія не дуже активно підписується. Тому на початковому етапі можна використати такий метод, щоб створити видимість популярності. Для накрутки існують спеціальні сервіси, наприклад unu.im або bosslike.ru .

За що можна одержати бан

Бан в Телеграмме – как заблокировать неугодного пользователя

Телеграм позиціонує себе як месенджер, для якого безпека користувачів понад усе. У поняття безпеки також входить захист користувачів від спаму, нав’язливої ​​реклами та шкідливих посилань. Якщо акаунт буде помічений за розсилкою подібних повідомлень, то блокування такого каналу неминуча – достатньо кількох скарг користувачів і ви втратите канал разом з усіма передплатниками. Звичайно, це найгірший сценарій, блокування не завжди встановлюється назавжди. Її тривалість залежить від “тяжкості злочинів”, які ви вчинили щодо користувачів.

Ось список, чого варто уникати при просуванні каналу:

  • розсилати рекламу (спам);
  • надсилати посилання на сторонні сайти;
  • просувати курси, інфокурси, товари та інші продукти;
  • одночасно запрошувати велику кількість користувачів на канал.

Тривалість блокування

Так, канал може потрапити під вічний бан. Але найчастіше термін бана залежить, наскільки часто і які порушення ви робили. Якщо канал потрапив під блокування за пару повідомлень, то триватиме воно тиждень, два, а може, й зовсім кілька днів. Але якщо порушення більші – масове спам-розсилання, наприклад – будьте готові розлучитися з каналом на кілька місяців або назавжди.

Як зняти бан

Якщо ви не робили жодних дій, за які можна потрапити в бан, але канал все одно заблокували, то:

  • У пошуку чатів введіть @spambot;
  • Запустіть робота через /start;
  • Якщо обмежень на каналі немає, то робота повідомить вам про це;
  • Якщо ж обмеження діють, то робота вкаже, за що вони введені і на який термін.

Висновок

Просування каналу в телеграмі не буде швидким, воно займе деякий час. Але зі зростанням передплатників зросте і ваша можливість отримувати дохід від каналу: зростуть продажі вашого бізнесу, якщо Телеграм канал створювався для його просування, або блог стане окремим проектом, який можна монетизувати.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment