Як створити групу у Фейсбук: покрокова інструкція
Якщо для продажу товарів або послуг вам потрібна лояльна спільнота – розвивайте групу у Фейсбуці . Розкажемо, чим вона відрізняється від бізнес-сторінки, як її створити та налаштувати.
Чим група відрізняється від бізнес-сторінки
Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці . Дозволяє публікувати пости від імені бренду, запускати рекламу, що таргетує, продавати товари або послуги, листуватися з клієнтами.
Група — спільнота, в якій спілкуються люди зі схожими інтересами, наприклад, любителі котів чи мешканці одного мікрорайону. Для бізнесу група корисна, якщо попит на товар чи послугу не є ситуативним.
Ви створюєте спільноту за інтересами, публікуєте корисні пости та ненав’язливо розповідаєте про компанію. Згодом учасники групи переймаються довірою і стають покупцями.
Як створити та налаштувати групу у
Фейсбуці
- Зайдіть у свій обліковий запис на комп’ютері або в мобільному додатку, натисніть кнопку «Створити». У меню виберіть розділ «Група».
- Вкажіть назву групи, додайте перших учасників та настройте конфіденційність. У Фейсбуці
- Група створена, тепер натисніть кнопку «Ще» у верхній панелі та виберіть «Редагувати налаштування групи».Основні налаштування, які можуть знадобитися:
- Тип групи . Галочка у графі “Соціальне навчання” додає функцію модулів. Вона корисна, якщо ви викладаєте освітні матеріали.
- Опис . Додайте опис, щоб користувачі Facebook
- Прив’язані сторінки . Зв’яжіть групу з існуючою бізнес-сторінкою або створіть нову.
- Розташування . Корисна, якщо ви створюєте локальну спільноту, наприклад, для мешканців певного міста. Групу побачать користувачі Фейсбука , які шукають геолокацію.
- Схвалення учасників . Виберіть, хто приймає заявки на вступ: лише адміністратори та модератори або всі учасники.
- Запити на вступ . Вкажіть три питання, на які мають відповісти нові учасники, подаючи заявку. Відповіді бачать лише адміністратори та модератори.
- Дозвіл на публікацію . Виберіть, хто публікує пости у групі: лише адміністратори чи всі учасники.
- Додайте обкладинку групу, натиснувши на значок у верхньому правому куті. Завантажте свою ілюстрацію або виберіть із запропонованих Фейсбуком.
- Все, ви створили та налаштували групу у Фейсбуці . Публікуйте пости, створюйте обговорення, запрошуйте учасників. Налаштування фейсбуку
Запам’ятати:
- Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці , а група допомагає створити навколо бренду лояльну спільноту.
- Натисніть кнопку «Створити» і виберіть розділ «Група» в меню. Введіть назву групи, додайте учасників, настройте конфіденційність.
- Група створена, тепер відредагуйте налаштування, додайте обкладинку, опублікуйте перші пости та запросіть учасників.