Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як просувати публікацію в Інстаграм: покрокова інструкція

Коваленко Марія 

Цей матеріал для тих, хто хоче дізнатися, як просувати пост в Інстаграмі прямо з програми або через рекламний кабінет Фейсбука.

У статті покажемо нюанси просування публікації в Instagram, дамо рекомендації щодо вибору фото або відео для просування, а також відповімо на запитання, пов’язані з помилками в роботі кнопки «Просувати».

Що означає кнопка “Просувати” і як вона працює

Якщо вам потрібен швидкий запуск рекламної кампанії, просування публікації в Інстаграм, саме те, що потрібно. Кнопка «Просувати» під постами з’явиться, коли ви перейдете на професійний обліковий запис:  бізнес-профіль або  обліковий запис автора .

Що означає кнопка “Просувати”? При натисканні на кнопку «Просувати» автоматично створюється рекламне оголошення з обраним постом. Цю функцію також можна назвати, підняти пост або вивести пост у ТОП, тому що він показуватиметься одним із перших у стрічці.

Кнопка виглядає ось так :

Що означає кнопка "Просувати" і як вона працює

Як це працює? Ця функція дозволяє створити та запустити рекламу через Інстаграм без використання Facebook Ads Manager .

При цьому, для деяких постів, просування буде недоступне, в цьому випадку кнопка «Просувати» буде відображатися, але буде неактивна.

Як просувати пост в Інстаграм: покрокова інструкція

Крок 1:

Вибираємо що просувати

Визначтеся, яке завдання вам потрібно вирішити за допомогою просування посту і що найкраще підійде як рішення. Ось 3 типи контенту, які можна просувати:

  • звичайний пост з фотографією – підходить здебільшого;
  • відео – якщо хочете отримати охоплення;
  • галерея – для презентації кількох товарів.

Якщо мета – залучення клієнтів, підготуйте пост, що продає, для Інстаграм , якщо мета отримати зворотний зв’язок, то зробіть публікацію, що втягує . Після вибору публікації відкриваємо її і натискаємо внизу кнопку «Просувати».

Що означає кнопка "Просувати" і як вона працює

Порада: Підготуйте публікацію заздалегідь. Використовуйте зображення, за яке легко чіпляється око або опублікуйте фото з написом.

У тексті найголовніше перший рядок. Саме її бачить користувач, гортаючи стрічку. Постарайтеся із самого початку зацікавити, а закінчіть закликом до дії : залишити коментар, перейти на сайт, зареєструватися.

Крок 2:

Вибираємо мету просування

Далі потрібно вибрати мету просування: переходи на сайт, переходи на профіль або повідомлення в Direct. Виберемо “Більше відвідувань сайту” – підходить, якщо у вас основні продажі йдуть через сайт. Щоб задати потрібну адресу, натискаємо редагувати та вказуємо потрібну URL-адресу.

Ціль просування

Виберіть те, що підходить для вашої рекламної кампанії. Якщо ви хочете залучити нових передплатників, вибираємо переходи в профіль. Якщо потрібно більше контактів із клієнтами – повідомлення. Якщо реклама, це перший етап в автоворонці , то спрямовуйте трафік на лід-магніт  або подаруйте чек-лист .

Крок 3:

Кнопка дії

Залежно від вибору мети рекламного поста, будуть відображатися різні кнопки із закликом до дії:

  • Мета “Більше відвідувань профілю” – кнопка “Перейти до профілю”.
  • Мета “Більше повідомлень” – кнопка “Написати в Direct”.

Для кнопки, яка супроводжуватиме рекламну публікацію, яка веде на сайт, можна змінити напис на кнопці. Доступні варіанти: Докладніше, У магазин, Дивитися ще, Зв’яжіться з нами, Забронювати та Зареєструватися .

Кнопка дії

При виборі кнопки дії спирайтеся на те, що ви рекламуєте. Для заходів та онлайн-сервісів підійде кнопка «Зареєструватися», для готелів, кафе та ресторанів – «Забронювати».

Крок 4:

Створення аудиторії

Можна залишити автоматичний вибір аудиторії, вибрати раніше створену аудиторію або аудиторію для ретаргетингу , а також налаштувати вручну. Розглянемо останній варіант – натискаємо «Створити свою аудиторію».

Створення аудиторії

Для аудиторії вигадуємо назву та налаштовуємо націлення: місце розташування, інтереси, вік та стать.

Налаштування націлення

Щоб правильно настроїти націлення, спершу створіть портрет своєї цільової аудиторії .

Крок 5.

Бюджет та тривалість

Спочатку варто виставляти невеликий бюджет на невеликий термін просування.

Бюджет та тривалість просування

Щоб змінити бюджет та термін дії рекламної кампанії, просто рухайте повзунок ліворуч або праворуч. При цьому вам буде показуватися приблизний охоплення, яке ви отримаєте.

Крок 6:

Перевірка публікації

На заключному кроці подивіться, як виглядатиме рекламна публікація у стрічці — кнопка «Перегляд публікації». Перевірте, чи всі опції налаштовані правильно.

Перевірка публікації

Тут ми налаштовуємо оплату. Клацаємо «Оплата», відкривається розділ, де поповнюємо рекламний бюджет із вже прив’язаної картки або додаємо нову.

Оплата просування

На завершення тиснемо «Просувати публікацію». Реклама піде на модерацію, після завершення якої прийде відповідне повідомлення. Скільки публікації проходять перевірку? Зазвичай протягом дня приходить результат.

Статистика рекламної публікації

Щоб переглянути статистику просування публікації в Інстаграм, заходимо на рекламну публікацію — тиснемо «Подивитися просування» і далі «Подивитися статистику».

Оскільки наша рекламна кампанія ще не запущена, тут нульові показники. Коли дані статистики оновляться, можна буде порахувати вартість кліка, вартість однієї заявки або реєстрації.

Просування посту в Інстаграм через Facebook

Так само, можна налаштувати поступ посту в Інстаграм через Фейсбук. Якщо порівнювати цей спосіб, з методом, описаним вище, налаштування через Ads Manager дає більше можливостей. Наприклад, запуск просування з комп’ютера і точніший націлення.

Далі, під час створення креативу, потрібно вибрати «Використовувати існуючу публікацію».

Просування посту в Інстаграм через Facebook

Потім натиснути кнопку “Виберіть публікацію”

Вибрати публікацію

У вікні переключаємося на вкладку «Instagram» і вибираємо пост, який просуватимемо.

Як вибрати фото чи відео для просування

Після вибору публікації, потрібно буде вибрати кнопку дії та вказати посилання на сайт (якщо він обраний як ціль).

Заклик до дії

На завершення тиснемо “Опублікувати” і реклама йде на модерацію.

Якщо не працює кнопка «Просувати» в Інстаграм чи ні дозволу на рекламу, то…

Причин може бути кілька:

  • заборгованість з оплати в особистому кабінеті – рішення просте, погасіть заборгованість або поповніть баланс;
  • немає прав доступу адміністратора до сторінки на Facebook, до якої прив’язаний обліковий запис Інстаграм. Рішення: попросіть власника сторінки надати вам права адміністратора;
  • аккаунт не пов’язаний зі сторінкою у Facebook;
    Не можу просувати пост в Інстаграм
  • глюки Фейсбук. На території РФ рекламний кабінет Фейсбуку у зв’язці з Інстаграм працює не завжди стабільно, тому проблема з кнопкою «Просувати» може виникнути буквально на рівному місці. Вирішення: з бізнес-профілю перейдіть на особистий профіль, а потім знову підключіть бізнес-аккаунт;
  • немає кнопки “Просувати” – ви не перейшли на професійний обліковий запис;
  • якщо нічого з вищезгаданого не допомагає , а потрібно запускати рекламу саме з телефону, встановіть безкоштовну програму Ads Manager Facebook і запускайте рекламу з нього.

Висновок

Отже, сподіваюся, цей мануал був корисним. Якщо у вас залишилися питання, ставте їх у коментарях

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment