Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу у Фейсбук: покрокова інструкція

Коваленко Марія 

Якщо для продажу товарів або послуг вам потрібна лояльна спільнота – розвивайте групу у  Фейсбуці . Розкажемо, чим вона відрізняється від бізнес-сторінки, як її створити та налаштувати.

Чим група відрізняється від бізнес-сторінки

Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці . Дозволяє публікувати пости від імені бренду, запускати рекламу, що таргетує, продавати товари або послуги, листуватися з клієнтами.

Група — спільнота, в якій спілкуються люди зі схожими інтересами, наприклад, любителі котів чи мешканці одного мікрорайону. Для бізнесу група корисна, якщо попит на товар чи послугу не є ситуативним.

Ви створюєте спільноту за інтересами, публікуєте корисні пости та ненав’язливо розповідаєте про компанію. Згодом учасники групи переймаються довірою і стають покупцями.

Як створити та налаштувати групу у Фейсбуці

  1. Зайдіть у свій обліковий запис на комп’ютері або в мобільному додатку, натисніть кнопку «Створити». У меню виберіть розділ «Група».
  2. Вкажіть назву групи, додайте перших учасників та настройте конфіденційність. У Фейсбуці група може бути загальнодоступною, закритою та секретною. Подати заявку на вступ до загальнодоступної або закритої групи може будь-який користувач Фейсбука , вхід до секретної — тільки на запрошення.
  3. Група створена, тепер натисніть кнопку «Ще» у верхній панелі та виберіть «Редагувати налаштування групи».Основні налаштування, які можуть знадобитися:
    • Тип групи . Галочка у графі “Соціальне навчання” додає функцію модулів. Вона корисна, якщо ви викладаєте освітні матеріали.
    • Опис . Додайте опис, щоб користувачі Facebook відразу розуміли, чому присвячена група.
    • Прив’язані сторінки . Зв’яжіть групу з існуючою бізнес-сторінкою або створіть нову.
    • Розташування . Корисна, якщо ви створюєте локальну спільноту, наприклад, для мешканців певного міста. Групу побачать користувачі Фейсбука , які шукають геолокацію.
    • Схвалення учасників . Виберіть, хто приймає заявки на вступ: лише адміністратори та модератори або всі учасники.
    • Запити на вступ . Вкажіть три питання, на які мають відповісти нові учасники, подаючи заявку. Відповіді бачать лише адміністратори та модератори.
    • Дозвіл на публікацію . Виберіть, хто публікує пости у групі: лише адміністратори чи всі учасники.
  4. Додайте обкладинку групу, натиснувши на значок у верхньому правому куті. Завантажте свою ілюстрацію або виберіть із запропонованих Фейсбуком.
  5. Все, ви створили та налаштували групу у Фейсбуці . Публікуйте пости, створюйте обговорення, запрошуйте учасників. Налаштування фейсбуку працюють так, що ви можете додати до групи будь-якого користувача без його згоди. Але це неввічливо, тому запрошуйте передплатників бізнес-сторінки або використовуйте рекламу, що таргетує.

Запам’ятати:

  1. Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці , а група допомагає створити навколо бренду лояльну спільноту.
  2. Натисніть кнопку «Створити» і виберіть розділ «Група» в меню. Введіть назву групи, додайте учасників, настройте конфіденційність.
  3. Група створена, тепер відредагуйте налаштування, додайте обкладинку, опублікуйте перші пости та запросіть учасників.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment