Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу у Фейсбук: покрокова інструкція

Коваленко Марія 

Якщо для продажу товарів або послуг вам потрібна лояльна спільнота – розвивайте групу у  Фейсбуці . Розкажемо, чим вона відрізняється від бізнес-сторінки, як її створити та налаштувати.

Чим група відрізняється від бізнес-сторінки

Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці . Дозволяє публікувати пости від імені бренду, запускати рекламу, що таргетує, продавати товари або послуги, листуватися з клієнтами.

Група — спільнота, в якій спілкуються люди зі схожими інтересами, наприклад, любителі котів чи мешканці одного мікрорайону. Для бізнесу група корисна, якщо попит на товар чи послугу не є ситуативним.

Ви створюєте спільноту за інтересами, публікуєте корисні пости та ненав’язливо розповідаєте про компанію. Згодом учасники групи переймаються довірою і стають покупцями.

Як створити та налаштувати групу у Фейсбуці

  1. Зайдіть у свій обліковий запис на комп’ютері або в мобільному додатку, натисніть кнопку «Створити». У меню виберіть розділ «Група».
  2. Вкажіть назву групи, додайте перших учасників та настройте конфіденційність. У Фейсбуці група може бути загальнодоступною, закритою та секретною. Подати заявку на вступ до загальнодоступної або закритої групи може будь-який користувач Фейсбука , вхід до секретної — тільки на запрошення.
  3. Група створена, тепер натисніть кнопку «Ще» у верхній панелі та виберіть «Редагувати налаштування групи».Основні налаштування, які можуть знадобитися:
    • Тип групи . Галочка у графі “Соціальне навчання” додає функцію модулів. Вона корисна, якщо ви викладаєте освітні матеріали.
    • Опис . Додайте опис, щоб користувачі Facebook відразу розуміли, чому присвячена група.
    • Прив’язані сторінки . Зв’яжіть групу з існуючою бізнес-сторінкою або створіть нову.
    • Розташування . Корисна, якщо ви створюєте локальну спільноту, наприклад, для мешканців певного міста. Групу побачать користувачі Фейсбука , які шукають геолокацію.
    • Схвалення учасників . Виберіть, хто приймає заявки на вступ: лише адміністратори та модератори або всі учасники.
    • Запити на вступ . Вкажіть три питання, на які мають відповісти нові учасники, подаючи заявку. Відповіді бачать лише адміністратори та модератори.
    • Дозвіл на публікацію . Виберіть, хто публікує пости у групі: лише адміністратори чи всі учасники.
  4. Додайте обкладинку групу, натиснувши на значок у верхньому правому куті. Завантажте свою ілюстрацію або виберіть із запропонованих Фейсбуком.
  5. Все, ви створили та налаштували групу у Фейсбуці . Публікуйте пости, створюйте обговорення, запрошуйте учасників. Налаштування фейсбуку працюють так, що ви можете додати до групи будь-якого користувача без його згоди. Але це неввічливо, тому запрошуйте передплатників бізнес-сторінки або використовуйте рекламу, що таргетує.

Запам’ятати:

  1. Бізнес-сторінка — візитівка компанії у Фейсбуці , а група допомагає створити навколо бренду лояльну спільноту.
  2. Натисніть кнопку «Створити» і виберіть розділ «Група» в меню. Введіть назву групи, додайте учасників, настройте конфіденційність.
  3. Група створена, тепер відредагуйте налаштування, додайте обкладинку, опублікуйте перші пости та запросіть учасників.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment