SEO Блог

Що таке органічний трафік та навіщо він потрібен?

Коваленко Марія 

Органічний трафік – це користувачі, які самостійно перейшли на сайт, обравши його у пошуковій видачі. Вони вводять ключовий запит, а потім шукають найкращий ресурс. Є потенційними лідами, які здійснюють цільову дію: покупка, скачування, перегляд тощо. СЕО-трафік щодо безкоштовний, хоча оптимізація сайту все ж таки потребує певних інвестицій.

ОРГАНІЧНИЙ ТРАФІК – ЩО ЦЕ, У ЧОМУ ЙОГО ЦІННІСТЬ?

Стабільний потік виду трафіку, що розглядається, забезпечує підвищення кількості цільових дій. Механізм роботи простий:

  • людина, зацікавлена ​​у конкретній пропозиції, відкриває браузер;
  • він запроваджує різні ключові запити;
  • вибирає сайт, який відповідає його вимогам та заданим параметрам.

Такий користувач хоче зробити цільову дію, що забезпечує інформаційному чи комерційному ресурсу прибуток, високу конверсію, інші вигоди. Варто пам’ятати про те, що SEO-трафік можна залучити на сайт за допомогою правильно виконаної зовнішньої, а також внутрішньої оптимізації. Адже дослідження, проведені аналітичними агентствами, доводять, що користувачі найчастіше обирають ресурси з ТОП-10 пошукової видачі. Чим далі у видачі знаходиться сайт, тим складніше залучити organic traffic.

ЯК ЗАЛУЧИТИ ДО САЙТУ ОРГАНІЧНИЙ ПОШУКОВИЙ ТРАФІК?

Залучення органічного трафіку на сайт – це робота не одного дня, адже необхідні:

  • правильна SEO-оптимізація (зовнішня, внутрішня);
  • регулярне оновлення контенту, додавання нових постів, описів;
  • покращення параметрів сайту: видалення дублюючих сторінок, спрощення навігації, створення правильної структури, інше;
  • підвищення загальної якості контенту: – унікальність, релевантність, чітка ієрархічна структура;
  • розробка стратегії залучення СЕО-трафіку: контент-план, рекламна кампанія та інші.

Відвідувач може вибрати ваш ресурс серед сотень інших, але він не затримається на ньому, якщо:

  • контент містить помилки: пунктуація, граматика, синтаксис тощо;
  • зміст веб-сторінок не відповідає заявленій тематиці;
  • тексти переоптимізовані. В цьому випадку сайт може навіть потрапити під фільтри пошукових систем («Баден-Баден», Google Penguin).

Пам’ятайте: необхідно грамотно підходити до розробки сайту, добре оцініть усі варіанти, перш ніж вирішувати комусь доручити створення сайту .

Потрібно приділити увагу веденню груп та просуванню у соціальних мережах. І тут користувачі добровільно почнуть ділитися цікавими постами, що підвищить лояльність аудиторії, пошукових систем до ресурсу.

ПЛЮСИ ПОШУКОВОГО SEO-ТРАФІКУ

  1. Оптимізований сайт швидко просувається у видачі.
  2. Отримання безкоштовних переходів, що допомагає заощадити на рекламних кампаніях.
  3. Збільшення обсягу звернень, замовлень, завантажень, інших цільових дій – суттєве підвищення конверсії без особливих витрат.
  4. Залучення на сайт користувачів, які дійсно зацікавлені у тому чи іншому реченні.

ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНКИ ОПТИМІЗАЦІЇ

При проведенні оцінки оптимізації слід звертати увагу на 3 основні показники:

  1. ранжування у пошукових системах;
  2. обсяг залученого органічного трафіку;
  3. конверсія.

Сайти, що знаходяться на 1-2 сторінках пошукової видачі, одержують до 92% природних переходів. Кількість трафіку можна оцінити за допомогою метриків та інших аналітичних інструментів, звертаючи увагу на:

  • кількість відвідувачів за звітний період;
  • число переходів внутрішніми сторінками;
  • кількість цільових процесів.

Важливо відстежувати модель поведінки користувачів:

  • час перебування на сайті, переходи на внутрішні сторінки. На цьому етапі варто вирішити питання, пов’язані з правильною перелінкування – це необхідно для зручності користувачів;
  • обсяг будь-яких звернень: дзвінок, онлайн-консультація, питання у картках товару, інші;
  • кількість відгуків, перерепостів, коментарів, підписок, реєстрацій, зібраних персональних даних;
  • активність користувачів: завантаження, замовлення, покупка та інші.
Seo-продвижение

Постійний аналіз допоможе провести роботу над помилками, розробити план заходів, спрямованих на оптимізацію ресурсу та те, щоб клієнти проходили усі етапи вирви продажів. Підвищити ці показники допоможе SMM-маркетинг, якісний контент і чітка СЕО-стратегія.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment