Тренди візуалу в Інстаграм 2022 року
В інстаграм щороку змінюється не тільки підхід до ведення облікового запису, але й тренди на його оформлення. Візуал дуже важливий, адже насамперед користувачі звертають увагу на картинку, а вже потім на зміст. Щоб блог виглядав круто та сучасно, важливо знаходити, аналізувати та адаптувати під себе нові тенденції.
Нижче розповім про тренди візуалу в Інстаграм на 2022 рік.
Кольоровий фон
М’які натуральні відтінки та мінімалізм вже встигли стати новою класикою, але у 2022 році в оформленні найчастіше зустрічаються кольори. Один із трендів Інстаграм 2022 – кольоровий фон.
Такий фон добре виділяє текст, привертає увагу. Можна використовувати його для оформлення тексту в каруселі або сторіс. Не обов’язково вибирати кислотні відтінки, якщо це не підходить під вашу візуал. Просто замініть білий та бежевий фон кольоровим
Різноманітні ракурси
Стрічка з однаковими ракурсами виглядає дуже нудно і вже встигла стати антитрендом. За такими акаунтами не цікаво стежити, вони не чіпляють погляду і їх зовсім не хочеться розглядати.
Нові тренди візуалу в Інстаграмі це:
- Різні ракурси;
- Чергування середнього, загального, великого планів;
- Різноманітні пози.
Замість такого оформлення сторінки:
Вибирайте таке:
Вітаються розбивні кадри у стрічці. Навіть якщо ви б’юті-блогер, ваше обличчя не єдине, що варто показувати в стрічці. Викладаючи той самий об’єкт, ви зробите стрічку перевантаженою, однотипною, нецікавою.
Навіщо потрібні розбивні кадри? Такі фотографії допомагають краще розповісти про вас, створити цілісний образ. А також такі фотографії найкраще розбавляють стрічку, тому що стрічка, що складається тільки з ваших фото, може виглядати перевантажено та одноманітно. До таких фотографій можна віднести: предметні фотографії на вашу тему, графічні елементи та текстові картинки, архітектуру, інтер’єр, тварин, деталі
Інклюзивна графіка
Інклюзія – один із головних трендів СММ 2022 року. Сьогодні люди хочуть бачити не тільки струнких, здорових і молодих, але так само людей різного віку, рас, комплекцій. Тренд на трансляцію різноманітності людського життя зачіпає не лише рекламу, а й графіку у соціальних мережах.
Якщо ви доповнюєте пости, сторіси або рекламні макети ілюстраціями, не забувайте показувати різних людей. Незвичайний колір волосся, не “модельна” фігура, зморшки, різні віки, зріст, колір шкіри, стан здоров’я – все це не складно зобразити навіть у найпростішій графіці.
Пости та сторіс в єдиному стилі
Створювати контент у “єдиному стилі” не означає обробляти всі фото та відео одним пресетом. Так, обробка дуже важлива. Якщо одне фото буде у пастельних тонах, а друге – з соковитими елементами – це буде виглядати дивно. Обробка не повинна бути надто різною, інакше контент не передаватиме однакового настрою, а блог перестане виглядати як одна пов’язана між собою історія.
Але крім обробки важливі:
- Шрифт. Використовуючи різні шрифти на сторінку не вдасться створити відомий контент. Краще вибрати 1-2 основних шрифти та використовувати саме їх. По можливості вибираючи схожу друкарню для нанесення тексту на фото у стрічці.
- текстури. Добре, коли виходить визначитись із текстурою фону. Наприклад, ви можете наносити текст на картинку з текстурами асфальту або використовувати для фону лише відтінки сірого кольору.
Ви можете створити серію відповідних постів та історій зі схожою візуальною темою, а потім змішати їх. Якщо ви занадто довго використовуєте ті самі візуальні елементи, дизайн може здатися плоским, або передплатники можуть подумати, що вони це вже бачили. Підбір кольорів, стилів та візерунків для постів та історій у Instagram – це важливий бонус для особистого брендингу та створення модної естетики.
Великі шрифти
Інстаграм поступово йде лише від фотоконтенту. Сьогодні у багатьох аккаунтах текст написаний поверх фону та поміщений у карусель. Разом із зростанням популярності тексту з’явилося багато трендів на шрифти.
Вибір шрифту впливає на візуал облікового запису. У 2022 році у тренді негабаритні шрифти. Вони підходять:
- Як чіпляючі заголовки;
- Для оформлення цитат;
- Для написання слів, що відображають цінності бренду/блогера.
Яскрава стрічка
Тренд на природність та приглушені тони минулого року поступово замінюється кольором. Яскраві фарби, різні кольори, обробка з використанням одразу кількох пресетів — це сьогодні в тренді на візуал Інстаграм.
Якщо ви починаєте оформлення сторінки, сміливо використовуйте яскраві колірні рішення
Якщо соковиті кольори далекі від вашої естетики, можна використовувати більш м’які, приглушені відтінки. Яскрава стрічка – це не обов’язково строкаті рішення. Вона може виглядати так:
Важливо дотримуватися загальної ідентичності вашого бренду, але це не означає, що ви не можете внести деякі нові креативні елементи у свої соціальні мережі. Не бійтеся трохи освіжитись. Такі дрібниці, як додавання нового кольору, не відштовхнуть вашу аудиторію, поки ви зберігаєте свої основні естетичні цінності.
Тренди візуала Інстаграм — не те, що слід миттєво та сліпо втілювати у життя. Уявіть, що бренд довго вибудовує візуал стрічки на основі пастельних відтінків, а потім різко починає викладати знімки яскравих насичених кольорів. Різкі зміни у блозі можуть призвести до відписок. Люди звикають до певного стилю, і може виявитися, що новий візуал зовсім не сподобається.
Для кардинальних змін існує ребрендинг . В інших випадках тренди візуала варто адаптувати під свою естетику. Наприклад, у випадку з трендом на яскраві кольори, досить урізноманітнити звичну пастельну стрічку яскравими, але не дуже яскравими елементами. Повністю візуал профілю це не змінить, але зробить його в рази сучаснішим
Якщо прочитавши статтю, у вас залишилися питання, то приходьте на консультацію і ми разом створимо унікальне оформлення Instagram акаунту, яке на 100% відображає вашу особу та цінності вашого бренду, а також сформує ваш експертний образ.