Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

15+ ідей для Instagram* Highlights, які може втілити кожен

Коваленко Марія 

Наприкінці 2017 року Інстаграм запустив нову функцію – Stories Highlights (Альбоми Історій). З того часу компанії почали приділяти Історіям ще більше уваги, а в деяких рекламних агентствах навіть з’явилися відділи, які відповідають за їхній контент.

Highlights («хайлайтс», «альбом сторіс») – альбом збережених історій, що відображаються в обліковому записі в Інстаграм*. Сценарій їх використання різноманітний – у цьому матеріалі ми зібрали найкласніші Highlights-реалізації, які зможе повторити будь-який обліковий запис в Інстаграм*.

Навіщо потрібні Stories Highlights

Історії тримаються у стрічці всього добу, а отже, там може бути лише та інформація, яка є актуальною у найближчі 24 години. А якщо ви хочете зробити сторіс з контактними даними, ця інформація має бути доступна до перегляду набагато довше – таку Історію зазвичай розміщують у HIghlights (або Альбом). І навпаки, якщо вам потрібно вивісити оголошення, що телефон тимчасово недоступний, окремого додавання в Highlights не потрібно.


1. Про себе/проект

У цій історії блогер розповіла, про що її блог і розділила контент з хештегам для зручної навігації.
У цій історії блогер розповіла, про що її блог і розділила контент з хештегам для зручної навігації.

Бізнес може використовувати категорії для різних типів постів: реклама, товар, асортименти, команда і так далі. Блогери – ділити пости напрямки та сенс. Наприклад: про себе, про роботу, про сім’ю.

2. Маршрут до місця

У профілі кав'ярні показують, як дістатися до закладу
У профілі кав’ярні показують, як дістатися до закладу

Маршрут до місця буде корисним тим, чиї відвідувачі часто блукають і не можуть знайти вхід (наприклад, якщо бізнес у ТЦ або десь у дворі). Також можна додати інформацію про всі філії: адресу, телефон, карту.

3. Асортимент

AliExpress розділили найпопулярніші товари за категоріями
AliExpress розділили найпопулярніші товари за категоріями

Це можна вважати нагодою, коли Історії самі по собі приносять реальні гроші. Особливо, якщо відкритий доступ до розміщення посилань (для цього потрібно понад 10 тисяч передплатників), але навіть без посилань можна групувати товари за сезоном, типом, цінами, напрямками.

4. Меню

Тут меню розмістилося на одному слайді, іноді показують окремі страви на окремих історіях.
Тут меню розмістилося на одному слайді, іноді показують окремі страви на окремих історіях.

Меню – це дійсно зручно: не потрібно шукати фотографії на сайті чи посади у стрічці профілю.

5. Огляд продукту

Виробник дронів DJI у своїх Highlights розповідає про продукти, їх відмінності та демонструє їхні здібності
Виробник дронів DJI у своїх Highlights розповідає про продукти, їх відмінності та демонструє їхні здібності

Продемонструйте вигідні сторони продукту та збережіть їх в альбомі. Особливо актуально, якщо у вас є модельний ряд чи різні категорії послуг – це допоможе передплатнику швидше зорієнтуватися.

6. Акції

Слідкуйте, щоб інформація про знижки була актуальною
Слідкуйте, щоб інформація про знижки була актуальною

Розміщувати інформацію про тимчасові акції та знижки можуть всі, хто хоче продавати товари чи послуги.

7. Пошук співробітників

Такий альбом стане у пригоді великій мережі, куди постійно потрібні нові співробітники.
Такий альбом стане у пригоді великій мережі, куди постійно потрібні нові співробітники.

Якщо ви з тих, хто вважає, що найефективніші співробітники — амбасадори бренду, вам підійде ідея пошуку працівників через Інстаграм*.

8. Інтерв’ю з командою (за кадром)

Інтерв'юер може бути як керівництво, так і співробітники
Інтерв’юер може бути як керівництво, так і співробітники

Покажіть, що ті, хто працює над проектом, — такі ж живі люди. Так вчинив Uber, і це правильно, тому що публічність зараз відіграє вкрай важливу роль у США. А в нас поки що просто важливу.

9. Афіша заходів

Особливо буде добре, якщо формат афіші дорівнює 9:16
Особливо буде добре, якщо формат афіші дорівнює 9:16

Якщо ваша діяльність перетинається з проведенням заходів, зробіть афішу Highlights.

10. Поради

Об'єднайте в альбом сторіс, які допоможуть передплатникам
Об’єднайте в альбом сторіс, які допоможуть передплатникам

В історії можна публікувати поради, тісно пов’язані з тематикою вашого облікового запису. Наприклад, якщо ви ведете облік пральні — в Історіях можна наочно показувати, як доглядати речі, щоб вони не вицвітали.

11. Анонс

Анонси також дозволять вести трафік на корпоративний блог
Анонси також дозволять вести трафік на корпоративний блог

Якщо ви (про вас) написали статтю або зняли ролик, зробіть анонс в історії.

12. До/після

Формат наочно показує зміни
Формат наочно показує зміни

Покажіть, що буде, якщо скористатися послугами. Ідеально для тих, хто надає послуги: перукарі, дизайнери, стилісти.

13. Цифри дня

Цифри, списки, номери – контент, що привертає увагу
Цифри, списки, номери – контент, що привертає увагу

Цифри всюди. Можна писати про те, яка цифра була значущою цього дня — потім цікаво погортатиме відразу десяток таких слайдів. До речі, цей формат підходить, щоби постити щодня.

На нашому скрині історія з додатку банку «Тінькофф», але реалізувати щось подібне можна і в Інстаграмі*. До речі, якщо у вас цей банк, частіше дивіться їх історії, там роблять справді класні речі, якими можна надихатися.

14. Відповіді на запитання (FAQ)

Можна оформити відповіді, а можна просто зробити скрини з листування в директі
Можна оформити відповіді, а можна просто зробити скрини з листування в директі

Зробіть добірку відповідей на питання, які найчастіше надходять у ваш Директ. Імовірність, що перш ніж написати повідомлення, користувачі спочатку подивляться ваш профіль і знайдуть все самі.

15. Опитування

Можна використовувати стікери «тест» та «опитування»
Можна використовувати стікери «тест» та «опитування»

За допомогою стікера можна створювати опитування та отримувати зворотний зв’язок. Важливо, щоб, крім питань про якість надання послуг, були і розважальні, інакше дивитися це буде зовсім нудно.

16. Інтер’єр

Для такого типу сторіс тест не обов'язковий
Для такого типу сторіс тест не обов’язковий

Якщо у вас є офлайн-бізнес, покажіть, що знаходиться всередині, там, куди приходять клієнти. Це особливо важливо для ресторанів, то можна залучити — а можна й відлякати! – Потенційних відвідувачів.

17. Відгуки

Відгуки можна оформити з фотографіями гостей
Відгуки можна оформити з фотографіями гостей

Люди продовжують вірити відгукам, тому можна розміщувати в Історія найбільш інформативні з них (і добре, якщо не проплачені!). У цьому випадку підвищується ймовірність, що ваші послуги скористаються, тому що видно, що є фідбек і до вас звертаються реальні клієнти.

18. Посилання на соцмережі

Намагайтеся вести на соцмережі, де контент не дублюється
Намагайтеся вести на соцмережі, де контент не дублюється

Ведете один проект на кількох майданчиках? Зробіть посилання в Highlights, щоб переманити частину аудиторії на іншу платформу (найчастіше підписуються відразу на кількох майданчиках).

19. Плейлисти

Плейлистами можуть активно ділиться, що підвищить залученість
Плейлистами можуть активно ділиться, що підвищить залученість

Якщо до вас приходять люди та запитують, що за музика грає, тоді варто розміщувати добірки у Highlights.

20. Контент користувача

У Леруа Мерлен вже кілька альбомів із відмітками клієнтів
У Леруа Мерлен вже кілька альбомів із відмітками клієнтів

Передплатники відзначають вас у своїх сторіс? Створіть для цього альбом – так вони бачитимуть, що ви уважно підходите до своїх клієнтів, а значить – є сенс згадувати вас далі. Про те, як впровадити таке в акаунті – у статті « Як створювати контент користувача ».

21. Ігри та вікторини

Передплатники можуть пропустити гру, але знайти її в альбомі
Передплатники можуть пропустити гру, але знайти її в альбомі

Створення гри – процес часто складний та трудомісткий, та й за 24 години не всі можуть побачити ваші старання. Тому зберігайте їх у хайлайтс.

22. Новинки

Новинки дозволять передплатникам, які рідко заходять, одразу ознайомиться з актуальними пропозиціями
Новинки дозволять передплатникам, які рідко заходять, одразу ознайомиться з актуальними пропозиціями

Збережіть в альбомі інформацію про новинки або нові надходження товару. Слідкуйте за оновленням цього альбому.

23. Рецепти чи «як зробити»

Краще використовувати відео з накладенням тексту
Краще використовувати відео з накладенням тексту

Широка тема для альбому, куди можна помістити рецепти, покрокові гайди з використання продуктів чи просто творчий контент, який допоможе передплатнику зробити щось самому. Докладніше про розробку посту та сторіс з рецептами – у статті « Ідея для посту. Рецепт ».

24. Бонусна програма

Сторіс повинні наочно показати зиск
Сторіс повинні наочно показати зиск

Передплатнику (і майбутньому покупцю) буде зручно одразу ознайомитись з умовами бонусної програми або порядком отримання картки постійного клієнта.

25. Шпалери на телефон

Можна прикріпити свій логотип, але ненав'язливо
Можна прикріпити свій логотип, але ненав’язливо

Якщо ви робите дуже багато фотоконтенту, то можете викладати шпалери для телефону, щоб передплатники скринили і ставили їх собі на заставку. Або можна брати кадри з фотостоків – головне, перевірити, щоб ліцензія була на комерційне використання подібних знімків.

26. Чек-листи

Чек-листи чудово підійдуть для магазинів та освітніх облікових записів.
Чек-листи чудово підійдуть для магазинів та освітніх облікових записів.

Зберігайте чек-листи, щоб передплатники завжди могли повернутися до них. Докладніше – у статті « Ідея для посту. Чек-лист ».

Як робити не потрібно

Не варто використовувати хайлайтс як «звалище» випущених сторіс. Якщо не буде структури та теми, то їх ніхто не дивитиметься.

Всі Highlights називаються "Актуальне".  Серйозно?
Всі Highlights називаються “Актуальне”. Серйозно?

Також не варто забувати про актуалізацію альбому, особливо в розділах з новинками та акціями. Людина може зайти один раз і побачити, що дати не відповідають і більше не заглядати до цього розділу.

Якщо 1 липня подивитися Highlights цього облікового запису, то можна дізнатися, що 8 червня буде відкрита вечеря.  Нічого, що це неактуально?
Якщо 1 липня подивитися Highlights цього облікового запису, то можна дізнатися, що 8 червня буде відкрита вечеря. Нічого, що це неактуально?

Що ще потрібно знати

Зробити обкладинки для Highlights в єдиному стилі – круто. Найкраще, якщо обкладинки будуть першим слайдом, але якщо ні, це не страшно. Нагуглити про створення обкладинок можете самі, а я дам пару корисних посилань:

  • Flaticon – тут можна завантажити набір іконок у єдиному стилі, щоб накласти їх на зображення;
  • Adobe Spark (безкоштовно та онлайн), Canva, Crello – прості інструменти, в яких можна створювати графіку для соцмереж. У тому числі й обкладинки для Історій.

Не забувайте надихатися ідеями інших облікових записів.

Статтю оновлено. Перша публікація 16 липня 2018 року

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment