Tik-tok блог

49 ідей для відео в Тік-Ток

Коваленко Марія 

Один із невгасаючих трендів SMM – це відео та Тік-Ток тому прямий доказ. Додаток відвідуваності обганяє таких гігантів, як Інстаграм і Фейсбук і йому ще є куди рости.

Щоб ваше відео найчастіше потрапляли в рекомендації Тік-Ток , потрібно бути в тренді. Але в Тік-Ток тренди змінюються дуже швидко. З’являється якийсь новий хештег або челендж, на нього одразу знімають десятки тисяч відео і це вже стало мейнстримом. Щоб виділятись, потрібно постійно шукати нові ідеї для відео або додавати креативу у старі.

У статті ми перерахуємо ідеї, які все ще популярні, і ви можете сміливо працювати з ними в 2022 році, щоб просунути свій обліковий запис у Тік-Ток . Намагайтеся не просто копіювати відео, а приносити щось своє.

Що знімати в Тік-Ток – круті ідеї для відео

Що знімати у Тік-Тоці у 2022 році? Декілька ідей.

1. Відео про тварин

Тема тварин завжди актуальна – вони викликають розчулення або сміх. Але тут є проблема – тварини не вміють працювати за сценарієм, а відео про те, як ви вигулюєте собаку або годуєте рибок нікому не цікаві. Декілька ідей на замітку:

1.1. Дресирування тваринё

1.2. Хештег #шефпитомец – знімайте відео, як домашні вихованці допомагають вам «готувати» їжу

1.3. Приколи з тваринами

1.4. Тварини з подорожей

1.5. Зворушливі відео – популярні завжди і скрізь

Милі відео з кітами

1.6. Окремий аккаунт для вихованця

Приклад реалізації цієї ідеї – хом’як Homura Ham, який проходить усі квести, придумані господарем. Люди доглядають до кінця, бо цікаво, чи пройде хом’як випробування чи ні.

Окремий аккаунт для вихованця

Тільки не потрібно вигадувати якісь травмонебезпечні квести для тварин заради лайків або заводити собі спеціально хом’яка.

2. Слоумо

Це уповільнене відео, часто з додатковими ефектами.

3. #стежизарукою

Це хештег для нового стікера від Тік-Ток. Потрібно повторити певний жест рукою, а камера зараз робить зйомку.

4. Фокуси

Цей тип контенту завжди привертає увагу через ефект несподіванки, такі відео хочеться доглядати до кінця. Можна реально показувати фокуси або просто навчитися кільком прийомам монтажу швидко стати популярним в Тік-Ток Яких авторів подивитися для натхнення:

4.1. Монтаж

Zach King – прославився ще у Youtube, як Король монтажу. 32 мільйони передплатників у TikTok. Тут усе гаразд і з самим монтажем, і з сюжетом, і з харизмою автора. Це той рівень, на який варто орієнтуватись, якщо вирішили знімати подібні ролики.

4.2. Фокуси та монтаж

Макс Виноградов – це вже російськомовний блогер і він саме фокусник. Але періодично також використовує прийоми монтажу.

5. Відео приколи

Це емоційні війни, скетчі, розіграші. Так як Тік-Ток – це, в першу чергу, розважальний додаток, то гумор тут заходить на ура. Але перед тим, як піти в цю нішу тверезо оціните свої сили – як мінімум, ви (або актор) повинні бути харизматичними, як максимум – ви повинні вміти генерувати реально смішний контент. Подивіться, що роблять конкуренти:

5.1. Відео вдома

Артем @ waterfork. Більшість роликів винаймає в квартирі (до речі, беріть на замітку, якщо шукайте ідеї для відео в Тік-Ток вдома), ніякого складного монтажу, мінімум реквізитів. Хлопець підкорює виключно своєю харизмою. І вона вже принесла йому 1,5 мільйонів передплатників.

Відео вдома

5.2. Пародії

Брати близнюки Верзакові. Знімають пародії на мультики.

Пародії

5.3. Скетчі

Christian Delgrosso – знімає скетчі.

Скетчі

Що ще можна знімати:

5.4. Відео із забавними ефектами

5.5. Просто смішні відео на будь-яку тему

6. Соціальні ролики

Це ролики про нагальні теми – проблеми у суспільстві, допомога тваринам, ставлення до людей з обмеженими можливостями, тема доброти, благодійності – загалом, це все. Не обов’язково знімати якісь сумні відео, але їх більше серед роликів на соціальну тему.

7. Відео з перевдяганням

Ідея з перевдяганням вже не настільки популярна, як раніше, тому що більшість тіктокерів знають, як робляться такі ролики. Якщо хочете зняти відео з перевдяганням, додайте креативності, як у цьому ролику:

Ось ще хороший приклад від гурту Little Big, тут вони поєднали танець із перевдяганням:

Приклад з гумором:

8. Б’юті блогер

Це відео де показують як робити зачіски, наносити макіяж, дають лайфхаки по догляду за собою. Таких відео дуже багато на Youtube, і вже чимало Тік-Токе. Можна встигнути зайняти свою нішу.

9. Кліп під пісню

Зніміть версію кліпу на популярну пісню. Ще можна знімати кавери зі своїм голосом чи смішні кліпи-пародії.

10. Текст на відео

У Тік-Ток можна додати напис у редакторі відео. Цю функцію можна використовувати як субтитри для тих, хто дивиться відео без звуку. Але найчастіше текст використовують як повноцінну ідею для відео. Наприклад, у цьому відео немає жодного сюжету, хлопець просто лежить на дивані, а весь зміст ролика полягає у тексті.

11. Арт, хенд мейд, будь-яка творчість

Тут головний принцип – відео мають бути красивими та залипальними. Приклади незвичайного арту з гарною подачею:

11.1. salavat.fidai – робить міні скульптури з олівців

11.2. rivkawilkins – художник

11.3. DenisThePhotoholic – фотограф, що показує процес зйомок за кадром у дуже незвичайній подачі

12. Лайфхаки та туторіали

Ця тема ще довго буде популярною, вже навіть з’явилися туторіали на тему, як знімати та монтувати відео для самого Тік-Тока. Але ми радимо вибрати якусь свою нішу.

Лайфхаки та туторіали

13. Їжа

Можна знімати кулінарні рецепти (чомусь вони завжди і всюди набирають перегляди)

Або просто красиві залипальні відео з їжею.

14. Спорт

У таких відео можна показувати якісь трюки, стрибки, просто знімати, як ви займаєтесь спортом. Головне, без фанатизму та травм.

Приклад №2 з облікового запису Олексія Мерінова, там є багато інших цікавих трюків.

15. Авто

У цій тематиці потрібно наголошувати на красиві авто. Або на зйомку та саму ідею. Аудиторії Тік-Ток нецікаво дивитися, як ви заводите двигун у мороз чи чистите фільтри.

Якщо вирішили знімати ролики про машини, ось чудовий приклад – автоблогер, чемпіон світу з NFS. Подорожує, їздить на міжнародні виставки та знімає дуже гарні тачки.

Відео з автомобілями

Приклад, як не треба знімати на тему авто. Тут і якість зйомки кульгає, і сюжету як такого немає. Такі відео будуть цікаві, хіба що вузькому колу друзів. Втім, все видно по кількості лайків і передплатників.

як НЕ треба знімати на тему авто

16. Освітні ролики

Довгий час вважалося, що такий контент не заходить, тому що в Тік-Ток приходять розважитись і витратити час. Але нещодавно почали з’являтися хештеги, на кшталт #займисьсаморозвитком з мільйонними переглядами, це означає, що дано старт освітньому контенту. Але треба знімати його із поправкою на вік аудиторії. Тобто ролики про теорію струн або причини розпаду СРСР, як і раніше, не заходитимуть. А ось тема психології, особистісного зростання, навчання іноземних мов, принципів фотозйомки тощо може вистрілити.

Щоб зрозуміти, що саме знімати, і як реагує аудиторія, моніторте хештег #займись саморозвитком тощо.

17. Професійна зйомка

Тут можна вибрати будь-яку ідею для зйомки, хоч скетчі, хоч кліп, вся суть як картинка. Такі ролики не обов’язково знімати в студії та наймати професійного оператора – за наявності гарної камери, реквізиту та навичок монтажу можна обійтися самотужки.

18. Вгадати сцену з фільму

Ви знімаєте якийсь шматок із відомого фільму та просите учасників вгадати у коментарях, що за фільм. Можна викладати ролики не лише на тему фільмів, а й мультиків, серіалів, токшоу, пісень.

Вгадати сцену з фільму

19. Відео на роботі

Знімайте цікаві моменти під час роботи чи перерви. Цю ідею потрібно взяти на озброєння тим, хто хоче використовувати Тік-Ток для просування бренду.

20. Relax відео

Це залипальні ролики під хештегом #relax , які хочеться переглядати. Наприклад, відео як щось плавиться, кришиться, ламається, давиться під пресом і таке інше. Сам хештег вже набрав понад 600 мільйонів переглядів.

21. Філософські думки, цитати, мотиватори

Хороший приклад такого відео має Крид. В описі написано фразу «Час непомітно витікає, як пісок крізь пальці. І кожна піщинка неповторна, наче кожна мить твого життя…». І ця фраза наочно продемонстрована у відео, де він бере до рук пісок.

22. Відео про подорожі

Знімайте свої подорожі, відрядження та просто поїздки до цікавих місць.

23. Незакінчені або абстрактні відео

Суть таких відео в тому, що людина чекає на якусь розв’язку у відео, а вона не настає. При цьому через очікування користувач не помічає, як відео починає прокручуватись по другому колу. Але не зловживайте такими відео і не будуйте на них весь контент – передплатники можуть відреагувати негативно.

Незакінчені або абстрактні відео

Приклад такого відео – у ролику висить напис “Дивіться, кого зустрів у метро”. Користувач старанно вдивляється в людей на відео, щоб зрозуміти, кого ж зустрів автор, але виявляється, що він просто йде і знімає всіх підряд.

24. Відео на тему екології, захисту довкілля, порятунку тварин

Знімаючи такі відео, можна не тільки отримати порцію лайків, але й зробити свій внесок у покращення цього світу. Приклад такого ролика – хлопець купив живого раку у продуктовому магазині, відвіз його до іншої країни (або міста) та випустив у море. Не закликаємо робити те саме, але відео захотілося доглянути до кінця.

25. Відео у смішних костюмах

Купуйте прикольний костюм і зніміть у ньому. Нижче просто приклад, з інопланетянином вже багато відео, краще знайти якийсь інший костюм.

Відео у смішних костюмах

26. Відео з екшн камер

Якщо займаєтеся фізичною активністю, візьміть із собою екшн-камеру, з нею виходять вражаючі відео. Не обов’язково знімати екстрим, можна показати, як ви катаєтесь на лижах, сноуборді чи велосипеді.

Відео з екшн камер

27. Вулична зйомка

Пройдіть вулицями вашого міста (або чужого, якщо ви в поїздці) – напевно вам трапиться щось цікаве. Можна знімати вуличних музикантів, гарні будинки, природу.

Вулична зйомка

28. Невдалі дублі

Якщо щось пішло не так під час зйомок, це також можна викласти. Можливо, таке відео виявиться кращим за задумане спочатку.

29. Змагання з другом

Можна вигадувати ігри з друзями та змагатися, хто виявиться швидше та краще. Наприклад, швидше з’їсть кавун. Щоб було цікавіше, можна додати гумор.

30. Що залишилося за кадром

Зніміть крутий ролик, а потім покажіть передплатникам, як проходив процес, і що залишилося за кадром.

Що залишилося за кадром

31. Відео із родичами

Попросіть родичів знятись з вами у відео. Не репетируйте надто багато, імпровізуйте. Такі ролики найчастіше виходять забавними, тому що у рідні або щось не виходить, або просто виглядають смішно.

32. Експерименти

Тут головне не перестаратися і не ризикувати здоров’ям та майном заради лайків. Найбанальніша і побита ідея (просто як приклад) – показати, що буде з пляшкою Кока Коли, якщо кинути туди ментос. Погуглите, які є безпечні експерименти або знайдіть чужі відео та зніміть по-своєму.

33. Пранки

Це розіграші з інших людей чи друзів. Тут головне пам’ятати, що не всі пранки безпечні та смішні. І далеко не всі полюбляють розіграші. Проте такі відео все ще популярні. Щоб нікого не налякати і не отримати по зубах за невдалий жарт, можна домовитися з друзями – нехай вони підігрують, показують щире здивування, ніби нічого не знали про пранку.

34. Розпакування

Можна знімати, як ви розпаковуєте подарунки чи покупки. Так, як усім цікаво, що ж усередині, то відео додивляться до кінця.

Розпакування

35. Реакції

Знімайте свої або чужі реакції на камеру. Зазвичай такі відео виходять емоційними та набирають багато переглядів. Можна знімати реакції як людей, а й тварин.

36. Відео з незвичайних ракурсів

Придумайте незвичайний ракурс або спосіб зйомки, щоб виділитися серед селфі-відео та звичайних вертикальних роликів. Швидше за все, для зйомки такого відео знадобляться помічники.

37. Відео про дітей

Якщо ви вирішили знімати своїх чи чужих дітей, то одразу хочемо попередити про ризики. У Європі та США діє закон про захист особистих відомостей дітей в Інтернеті (COPPA). Про це можна прочитати в оригіналі на сайті Федеральної торгової комісії США. Поки що не зовсім зрозуміло, як саме працює цей закон, та яке покарання передбачено за його порушення. Наприклад, у Youtube для відео з дитячим контентом вже відключили показ персональної реклами. Але все-таки Тік-Ток – це китайська програма і поки що там багато відео з дітьми.

Відео про дітей

Поради, щоб випадково не нарватися на бан через цей закон:

  • діти мають бути у кадрі з батьками;
  • діти не повинні бути оголені;
  • не повинно бути нічого, що може порушити права або розкрити персональні дані дитини.

Якщо вам потрапило в Тік-Токе відео, яке не відповідає цим правилам, це не означає, що так можна. Можливо, до цих відео ще не дістався алгоритм. Це, до речі, стосується взагалі всіх відео, що порушують правила Тік-Ток.

Що вже НЕ працює в ТікТок

Які відео марно знімати у 2022 році.

  • липсинки – рух губ під музику;
  • примітивні танці;
  • перевдягання без родзинки.

З цього почалася популярність Тік-Тока, тому зараз конкуренція у цих нішах настільки висока, що це вже нікому не цікаво.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment