4 парсери аудиторії у Facebook: як зібрати та вивантажити дані з груп
Парсер Facebook – безцінний помічник таргетолога. Збирає та вивантажує в рекламний кабінет необхідну спеціалісту інформацію з цільової аудиторії, за рахунок чого підвищує ефективність кампанії.
У цій статті ми оглядаємо: які дані збирають парсери, як використовувати їх для рекламної кампанії. Пропонуємо короткі характеристики 4 парсери для Facebook.
Навіщо парсити групи у Фейсбуці
Таргетована реклама працює і без парсингу, але при тих же вкладеннях конверсія буде нижчою. Це відбувається через те, що параметри налаштування рекламного кабінету можуть передбачити багато, але не все. Жоден таргет не гарантує на 100%, що профілі, які підходять під кампанію за критеріями, — потенційні клієнти.
Тому основна мета парсингу в Facebook – забезпечити безпомилкове потрапляння в цільову аудиторію.
Сенс у наступному. Допустимо, ви видали кулінарну книгу і шукаєте цільову аудиторію для реклами. Налаштовує таргет на заміжніх жінок від 25 до 36 років. Чи ви впевнені, що всі такі жінки цікавляться кулінарією? Більшість, але не все, звичайно ж. А чому б не запустити показ і на чоловіків, адже серед них також є любителі готувати? Буде неефективно, тому що в цьому сегменті кулінарія досить рідкісне захоплення.
Натомість ви знаходите групу у Facebook, яка називається «Кулінарні рецепти на всі випадки життя» і містить 150 тис. передплатників. Ці люди вже заявили, що цікавляться темою. Як ви вважаєте, було б ефективно показати рекламне оголошення кулінарної книги саме їм?
Парсинг дозволить вам вивантажити список користувачів Facebook, підписаних на групу до рекламного кабінету соціальної мережі, щоб запустити кампанію з ретаргетингом цієї аудиторії.
Крім цього, у парсерів можуть бути й інші функції:
- Пошук спільнот конкурентів, для парсингу потенційних клієнтів (за ключовими словами, кількістю передплатників, інтересам, віросповіданням, кількістю контенту).
- Парсер допоможе вивантажити користувачів за параметрами, яких немає у рекламному кабінеті: батьків віком дітей; дружин, чиї чоловіки святкують день народження через тиждень; людей, що поставили лайк/зробили репост на контент, аналогічний до вашого.
- Збір бази телефонів/пошт/акаунтів у соцмережах потенційних клієнтів для завантаження в рекламний кабінет та створення look a like аудиторії.
- Моніторинг угруповань конкурентів: можна налаштувати показ реклами новим передплатникам тієї чи іншої групи або, навпаки, людям, які покинули її.
4 найкращі парсери для Фейсбуку
Pepper.ninja
Сервіс проводить аналіз аудиторії сторінок соціальних мереж, використовуючи просунуті алгоритми.
Вивантажує контакти та прямі посилання:
- друзів користувача;
- передплатників групи;
- людей, яким подобається конкретна сторінка/група.
Є функція пошуку сторінки Facebook за посиланням на профіль людини у Instagram.
Через обмеження Facebook сервіс повідомляє клієнтів, що:
- шукає аудиторію у СНД;
- охоплення парсерів становить 10-80%;
- ціни на Facebook дорожчі, ніж на роботу з іншими соцмережами, у зв’язку зі складністю роботи.
Тестовий період: саме для роботи з Facebook необхідно набувати повної версії.
Плюси : зручний інтерфейс, обробка великих обсягів даних, очищення зібраної аудиторії від роботів.
Мінуси : висока вартість.
FB TargetZ
Програму називають “комбайном” для просування. Відзначають зручність її інтерфейсу. Пропонує базовий та розширений парсинг.
Базовий парсинг:
- Парсинг передплатників, постів, лайків, коментарів, контактів адміністрації групи із розвантаженням даних.
- Збір даних про нововведені в групу.
- Вивантаження ID груп, на які підписано конкретного користувача.
- Конвертація імені користувача в його ID та навпаки.
- Отримання інформації про користувачів у форматі Excel (стаття, вік, день народження, геолокація).
- Пошук користувачів, спільнот, публічних сторінок по email/номеру телефону
Розширений парсинг:
- Пошук цільової аудиторії.
- Статистика вибірки (підлога, геолокація).
- Розширена інформація про користувача (сімейний стан, родичі, навчання та інше).
- Парсинг партнерів/родичів.
- Пошук по хештегам.
- Збір з геолокації.
- Фільтр груп/публічних сторінок/подій/локацій за назвою.
- Збір позначок на фото.
Тестовий період : ні.
Плюси : можливість працювати з декількома аккаунтами одночасно, імпорт/експорт даних із програми.
Мінуси : розробник не повідомляє, як працює з обмеженнями Facebook, тобто не гарантує безпеки та успішного парсингу.
FB Group Parse Pro
Макрос для браузера Firefox, що дозволяє парсити групи Facebook за заданим запитом.
Є можливість встановлювати обмеження на мінімальну та максимальну кількість передплатників. Створює базу з трьох колонок (посилання на групу, назву, кількість учасників). Зберігає їх у форматі *.txt.
Вартість : ліцензія 6,99 $.
Тестовий період : ні.
Плюси : швидкодія, обхід обмежень соціальної мережі.
Мінуси : робота тільки з конкретним браузером Firefox.
FBSender
Програма з функцією пошуку цільової аудиторії у Facebook. Дозволяє:
- збирати базу передплатників груп/друзів сторінок конкурентів;
- шукати користувачів за заданими параметрами/за вмістом записів/по лайках до записів;
- здійснювати пошук постів за коментарями/ключовими словами;
- знаходити групи за заданими критеріями.
Вартість : безкоштовна, але для повноцінної роботи необхідно використовувати платні послуги обходу капчі, проксі-сервери, VPN.
Тестовий період : ні.
Плюси : широкий функціонал, простий інтерфейс, безкоштовний доступ.
Мінуси : розробник не повідомляє, як працює з обмеженнями Facebook, тобто не гарантує безпеки та успішного парсингу.
Висновок
Використання парсерів у Facebook ускладнене обмеженнями адміністрації соціальної мережі, але більшість сервісів успішно функціонують.
Парсинг робить таргетовану рекламу ефективнішою, що дозволяє підвищити її конверсію при менших вкладеннях. Рекомендації зі статті допоможуть вам якнайточніше підбирати цільову аудиторію, використовуючи цей інструмент, і досягати найкращих результатів.