Ідея для сторіс. Тест на знання
В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту.
Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест».
Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки “Тест” – це можливість відразу показати правильну відповідь без зайвих сторіс. Тому краще використовувати цей стікер.
Процес підготовки нескладний. Головне – заздалегідь сформулювати тексти, тому що в полі для питання міститься до 30 символів, а у відповіді – до 35. Фон використовуйте залежно від самого тесту: можна розробити один загальний для всіх або індивідуально під кожен, якщо є потреба у візуалізації.
Далі після завантаження картинки (фону) у розділі “Стікери” вибираєте “Тест”.
Вписуєте запитання, потім відповіді. Не забудьте відзначити правильний варіант. У редакторі поле з ним забарвлене зеленим. Також можна вибрати колір самого стікера, натиснувши на коло спектр вгорі екрана.
Обов’язково підсумуйте підсумки вікторини. Зараз популярно використовувати для цього стікер-бігунок. Або можна визначити рівень знань, придумавши невеликі описи кожного користувача – залежно від цього, скільки правильних відповідей він дав.
Застереження . Увага користувача – річ дуже тендітна, і поки ви викладаєте одне питання за іншим, аудиторія вже перейде до наступних сторінок.
Будьте дуже уважними при виборі правильних відповідей у редакторі – не помилитеся.
Питання краще вибирати однозначні, які не можуть потенційно мати дві відповіді, щоб не засмучувати аудиторію, яка може бути впевнена в одній із версій. Намагайтеся уникнути провокаційних тем.
Якому бізнесу підійде. Придумати хороший тест можна для будь-якої галузі: компаніям – про товари, продукти чи сферу діяльності, блогерам та інфлюєнсерам – про себе чи історію блогу.
Не бійтеся робити складні та вузькоспеціалізовані тести, вони також знайдуть свою цільову аудиторію.
Просувайте акції за допомогою тестів на тему активностей. Як це робить Стрічка.