Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Коваленко Марія 

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників.

Розміри зображень для Інстаграма*

Максимальна вага фото – 30 Мб.

Розмір аватарки в Інстаграмі *

Оптимальний : 320 х 320 px.
Формат : JPG та PNG.

Розмір фото для Інстаграма * на аватарку – 320х320 px. Можна завантажити зображення більшого розміру, але його буде підігнано соцмережею до цього значення. Тому не використовуйте занадто маленькі картинки – наприклад, фото розміру 110 х 110 px буде розтягнуто до 320 х 320 px, і його якість впаде.

Не забувайте, що аватарка в Інстаграмі кругла - краї завантаженого фото будуть обрізані
Не забувайте, що аватарка в Інстаграмі кругла – краї завантаженого фото будуть обрізані

Розмір іконки хайлайтс в Інстаграмі

Оптимальний : 150 х 150 px.
Формат : JPG та PNG.

Зображення в Актуальному беруться з архівних сторінок
Зображення в Актуальному беруться з архівних сторінок

Розмір картинки для Інстаграма в хайлайтс – 150 на 150 пікселів. Для коректного відображення краще розміщувати іконки у файлах 1080х1920 пікселів.

Розмір картинки для поста в Інстаграмі *

Оптимальний : 1080 x 1080 px.
Формати : JPG та PNG.

Розмір фото для публікації в Інстаграмі може бути різним. Соцмережа не обмежує верхню планку дозволу для завантаження фотографій у стрічку, але рекомендує дотримуватися вимог:

  • Для картинок формату 1:1 роздільна здатність – 1080 на 1080 пікселів.
  • Для картинок формату 4:5 роздільна здатність – 1080 на 1350 пікселів.
  • Для картинок формату 1.91:1 роздільна здатність – 1080 на 600 пікселів.
Пропорції постів у стрічці Інстаграма*
Пропорції постів у стрічці Інстаграма*

Можна завантажити пост шириною від 500 пікселів, але якість буде не дуже гарною. Усі картинки, які не потрапляють у діапазон від 1.91:1 до 4:5, відображатимуться з чорними полями. Тому оптимальний розмір фото у стрічці Інстаграма* – класичний квадрат 1:1 у роздільній здатності більше 1080 х 1080 пікселів.

Розмір картинок для сторіс

Оптимальний : 1080 х 1920 px.
Формати : JPG та PNG.

Сторіс в Інстаграмі *
Сторіс в Інстаграмі *

Мінімальний розмір фото для сторіс в Інстаграмі * – 600 х 1067 зі співвідношенням сторін 9:16. Краще використовувати роздільну здатність 1080 на 1920 пікселів та вище. Максимальна вага файлу для сторінок – до 30 Мб.

Розмір картинок в Інстаграм для таргетованої реклами

Вимоги Мета* до зображень для реклами:

  • Стрічка – масштаб 1:1, мінімум 1080 х 1080 px.
  • Цікаве і сторіс – масштаб 9:16, мінімум 1080 х 1080 px.

Розміри зображень для Facebook*

Максимальна вага зображення для Facebook – 30 Мб.

Розмір аватарки у Фейсбуці*

Мінімальний: 128 х 128 px.
Формати: JPG та PNG.

Аватарки на особистій сторінці у Фейсбуці* та у групі
Аватарки на особистій сторінці у Фейсбуці* та у групі

На аватарку в Facebook можна поставити фотографію в будь-якій роздільній здатності, але відображатися буде тільки 170 х 170 px на комп’ютерах і 128 х 128 px на телефонах. Це дані із офіційної довідки соцмережі. За моїми вимірами на комп’ютері аватарка на особистій сторінці відображається більша – в роздільній здатності 220 х 220 пікселів.

Розмір обкладинки сторінки у Фейсбуці*

Мінімальний : 400 х 150 px.
Оптимальний : 1640 x 856 px.
Формати : sRGB, JPG та PNG.

Для швидкого завантаження фейсбук* рекомендує вибирати зображення вагою менше 100 кілобайт у форматі sRGB
Для швидкого завантаження фейсбук* рекомендує вибирати зображення вагою менше 100 кілобайт у форматі sRGB

Розмір картинки для обкладинки сторінки у Фейсбуці* – 1640 x 856 із співвідношенням сторін 1.91:1. 96 пікселів знизу та зверху будуть приховані – враховуйте це при розробці макету.

Під час перегляду на комп’ютері обкладинка сторінки відображається у роздільній здатності 1174 х 435 пікселів та 640 x 360 пікселів на телефонах. Мінімальний розмір для завантаження – 400 на 150 пікселів, але картинка буде сильно розтягнута, і її якість впаде.

Через календар обкладинка у заходах займає менше місця у шапці
Через календар обкладинка у заходах займає менше місця у шапці

Обкладинка для заходів менша, рекомендований мінімальний розмір – 1200 х 628 пікселів. Масштаб – 300:157.

Розмір картинки для поста у Фейсбуці*

Оптимальний : 1200 х 630 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Пост у Фейсбуці*
Пост у Фейсбуці*

У стрічці постів Фейсбук добре відображає картинки з шириною не менше 630 пікселів. Можна завантажувати квадратні, горизонтальні та вертикальні зображення, але Фейсбук* додаватиме до них рамки. Оптимальний розмір картинки для посту у Фейсбуці* – 1200 на 630 пікселів.

Розмір картинки в пості з посиланням на Фейсбук*

Мінімальний : 500 х 261 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Зображення з посилання у Фейсбуці*
Зображення з посилання у Фейсбуці*

Розмір картинки із посилання – 630 на 320 пікселів. Замінити зображення не можна. Частину зображення закриває кнопка «Додаткова інформація про посилання».

Розмір картинки для сторіс у Фейсбуці*

Мінімальний : 1080 х 1920 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Сторіс у Фейсбуці*
Сторіс у Фейсбуці*

Розмір картинки для Історії Фейсбуку* стандартний – 1080 на 1920 пікселів у масштабі 9:16.

Розмір картинок у Фейсбуці* для таргетованої реклами

Вимоги для зображень у рекламних оголошеннях:

  • Стрічка постів, моментальні статті, пошук – масштаб від 1.91:1 до 1:1, мінімальний розмір 1080 х 1080 px.
  • Правий стовпець, маркетплейс – масштаб 1:1, мінімальний розмір 1080 х 1080 px.
  • Історії – масштаб 9:16, мінімальний розмір 1080 x 1080 px.
  • Audience Network – масштаб 9:16, мінімальна роздільна здатність 398 х 208 px.

Головне

  • Розмір картинки для сторіс в Інстаграмі * – 1080 х 1920.
  • Розмір фото для поста в Інстаграмі * – 1080х1080.
  • Розмір вертикального фото в Інстаграм * – 1080 х 1350.
  • Розмір горизонтального фото в Інстаграм * – 1080 х 600.
  • Розмір фото для посту у Фейсбуці* – 1200х630.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment