Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Коваленко Марія 

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників.

Розміри зображень для Інстаграма*

Максимальна вага фото – 30 Мб.

Розмір аватарки в Інстаграмі *

Оптимальний : 320 х 320 px.
Формат : JPG та PNG.

Розмір фото для Інстаграма * на аватарку – 320х320 px. Можна завантажити зображення більшого розміру, але його буде підігнано соцмережею до цього значення. Тому не використовуйте занадто маленькі картинки – наприклад, фото розміру 110 х 110 px буде розтягнуто до 320 х 320 px, і його якість впаде.

Не забувайте, що аватарка в Інстаграмі кругла - краї завантаженого фото будуть обрізані
Не забувайте, що аватарка в Інстаграмі кругла – краї завантаженого фото будуть обрізані

Розмір іконки хайлайтс в Інстаграмі

Оптимальний : 150 х 150 px.
Формат : JPG та PNG.

Зображення в Актуальному беруться з архівних сторінок
Зображення в Актуальному беруться з архівних сторінок

Розмір картинки для Інстаграма в хайлайтс – 150 на 150 пікселів. Для коректного відображення краще розміщувати іконки у файлах 1080х1920 пікселів.

Розмір картинки для поста в Інстаграмі *

Оптимальний : 1080 x 1080 px.
Формати : JPG та PNG.

Розмір фото для публікації в Інстаграмі може бути різним. Соцмережа не обмежує верхню планку дозволу для завантаження фотографій у стрічку, але рекомендує дотримуватися вимог:

  • Для картинок формату 1:1 роздільна здатність – 1080 на 1080 пікселів.
  • Для картинок формату 4:5 роздільна здатність – 1080 на 1350 пікселів.
  • Для картинок формату 1.91:1 роздільна здатність – 1080 на 600 пікселів.
Пропорції постів у стрічці Інстаграма*
Пропорції постів у стрічці Інстаграма*

Можна завантажити пост шириною від 500 пікселів, але якість буде не дуже гарною. Усі картинки, які не потрапляють у діапазон від 1.91:1 до 4:5, відображатимуться з чорними полями. Тому оптимальний розмір фото у стрічці Інстаграма* – класичний квадрат 1:1 у роздільній здатності більше 1080 х 1080 пікселів.

Розмір картинок для сторіс

Оптимальний : 1080 х 1920 px.
Формати : JPG та PNG.

Сторіс в Інстаграмі *
Сторіс в Інстаграмі *

Мінімальний розмір фото для сторіс в Інстаграмі * – 600 х 1067 зі співвідношенням сторін 9:16. Краще використовувати роздільну здатність 1080 на 1920 пікселів та вище. Максимальна вага файлу для сторінок – до 30 Мб.

Розмір картинок в Інстаграм для таргетованої реклами

Вимоги Мета* до зображень для реклами:

  • Стрічка – масштаб 1:1, мінімум 1080 х 1080 px.
  • Цікаве і сторіс – масштаб 9:16, мінімум 1080 х 1080 px.

Розміри зображень для Facebook*

Максимальна вага зображення для Facebook – 30 Мб.

Розмір аватарки у Фейсбуці*

Мінімальний: 128 х 128 px.
Формати: JPG та PNG.

Аватарки на особистій сторінці у Фейсбуці* та у групі
Аватарки на особистій сторінці у Фейсбуці* та у групі

На аватарку в Facebook можна поставити фотографію в будь-якій роздільній здатності, але відображатися буде тільки 170 х 170 px на комп’ютерах і 128 х 128 px на телефонах. Це дані із офіційної довідки соцмережі. За моїми вимірами на комп’ютері аватарка на особистій сторінці відображається більша – в роздільній здатності 220 х 220 пікселів.

Розмір обкладинки сторінки у Фейсбуці*

Мінімальний : 400 х 150 px.
Оптимальний : 1640 x 856 px.
Формати : sRGB, JPG та PNG.

Для швидкого завантаження фейсбук* рекомендує вибирати зображення вагою менше 100 кілобайт у форматі sRGB
Для швидкого завантаження фейсбук* рекомендує вибирати зображення вагою менше 100 кілобайт у форматі sRGB

Розмір картинки для обкладинки сторінки у Фейсбуці* – 1640 x 856 із співвідношенням сторін 1.91:1. 96 пікселів знизу та зверху будуть приховані – враховуйте це при розробці макету.

Під час перегляду на комп’ютері обкладинка сторінки відображається у роздільній здатності 1174 х 435 пікселів та 640 x 360 пікселів на телефонах. Мінімальний розмір для завантаження – 400 на 150 пікселів, але картинка буде сильно розтягнута, і її якість впаде.

Через календар обкладинка у заходах займає менше місця у шапці
Через календар обкладинка у заходах займає менше місця у шапці

Обкладинка для заходів менша, рекомендований мінімальний розмір – 1200 х 628 пікселів. Масштаб – 300:157.

Розмір картинки для поста у Фейсбуці*

Оптимальний : 1200 х 630 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Пост у Фейсбуці*
Пост у Фейсбуці*

У стрічці постів Фейсбук добре відображає картинки з шириною не менше 630 пікселів. Можна завантажувати квадратні, горизонтальні та вертикальні зображення, але Фейсбук* додаватиме до них рамки. Оптимальний розмір картинки для посту у Фейсбуці* – 1200 на 630 пікселів.

Розмір картинки в пості з посиланням на Фейсбук*

Мінімальний : 500 х 261 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Зображення з посилання у Фейсбуці*
Зображення з посилання у Фейсбуці*

Розмір картинки із посилання – 630 на 320 пікселів. Замінити зображення не можна. Частину зображення закриває кнопка «Додаткова інформація про посилання».

Розмір картинки для сторіс у Фейсбуці*

Мінімальний : 1080 х 1920 px.
Формати : JPG, PNG, GIF.

Сторіс у Фейсбуці*
Сторіс у Фейсбуці*

Розмір картинки для Історії Фейсбуку* стандартний – 1080 на 1920 пікселів у масштабі 9:16.

Розмір картинок у Фейсбуці* для таргетованої реклами

Вимоги для зображень у рекламних оголошеннях:

  • Стрічка постів, моментальні статті, пошук – масштаб від 1.91:1 до 1:1, мінімальний розмір 1080 х 1080 px.
  • Правий стовпець, маркетплейс – масштаб 1:1, мінімальний розмір 1080 х 1080 px.
  • Історії – масштаб 9:16, мінімальний розмір 1080 x 1080 px.
  • Audience Network – масштаб 9:16, мінімальна роздільна здатність 398 х 208 px.

Головне

  • Розмір картинки для сторіс в Інстаграмі * – 1080 х 1920.
  • Розмір фото для поста в Інстаграмі * – 1080х1080.
  • Розмір вертикального фото в Інстаграм * – 1080 х 1350.
  • Розмір горизонтального фото в Інстаграм * – 1080 х 600.
  • Розмір фото для посту у Фейсбуці* – 1200х630.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Про що вести канал у Телеграмі: приклади та застереження

Треба писати новий пост чи створити канал, але поки що не знаєте, про що? Потрібно придумати тему одного посту чи одразу десятка? Ми вивчили безліч каналів, щоб розповісти вам, на які тематики та що пишуть спільноти. Розібралися, що писати в каналах на різні теми, а про що точно говорити не варто. Користуйтесь 😉 З чого почати Якщо поки що […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідея для сторіс. Тест на знання

В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту. Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест». Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників. Розміри зображень для Інстаграма* Максимальна вага фото – 30 Мб. Розмір аватарки в Інстаграмі * Оптимальний : 320 х […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment