SEO Блог

Чим відрізняються анкорні та безанкорні посилання

Коваленко Марія 

Посилальна маса – один із основних факторів ранжирування. Алгоритми Яндекса та Google враховують понад сотню параметрів для оцінки якості посилань. Не останнє місце у тому числі займає текст анкора. Він здатний впливати на хід SEO просування сайту. Ми вже згадували посилальні анкори в статті Як правильно нарощувати масу сайту. Сьогодні ми розберемо їх докладніше.

Що таке анкор

Зовнішня оптимізація сайту включає розміщення посилань на схожих на тематику сайтах. При цьому важливо не тільки підібрати відповідний сайт, але правильно скласти анкори.

Будь-яке посилання в інтернеті складається з двох частин:

  • URL – адреса сторінки, яку вона веде;
  • анкор – текст посилання, що бачить відвідувач сайту.

Анкор – це клікабельний текст у статті. При натисканні на нього ви переходите на іншу сторінку або взагалі на інший сайт. Анкор у перекладі з англійської – якір. Зазвичай анкор містить ключове слово, за яким йде СЕО просування сайту. Таким чином, пошукові системи розуміють, за якими словами треба виводити ту чи іншу сторінку в пошуковій видачі. 

Також анкор є одним із факторів посилального просування сайту. По ньому пошукові роботи визначають якість посилання, а користувач наперед дізнається, куди вона веде.

Фахівці ділять усі посилання на анкорні та безанкорні. Вони відрізняються текстом анкору.

Анкорні посилання

Текст анкора містить ключову фразу, що відповідає тематиці сайту, що просувається. Анкорне посилання можна органічно включити до сторінки, не порушуючи змісту та граматики контенту. Нею відвідувач чітко розуміє, куди переходить. Кількість зайвих дій зводиться до мінімуму.

Анкорні посилання бувають двох типів:

  • Точний (нерозлучений) анкор – використовується дослівна ключова фраза. Наприклад, просування сайту, контекстна реклама, створення сайту;
  • Неточний (розбавлений) анкор – словоформи ключових фраз, їх синоніми або опис тематики сайту. Наприклад, розкрутити сайт, настроїти контекстну рекламу, створити сайт.

У тексті анкора повинно бути помилок. В іншому випадку пошуковий робот вважає його некоректним і прирівнює до спаму.

Анкорні посилання використовують переважно для внутрішньої перелінкування сайту. Вони допомагають відвідувачам орієнтуватись на ресурсі. Для розміщення на зовнішніх джерелах застосовуються рідко, оскільки пошукові системи часто вважають їх покупними і або не враховують їхню вагу, або банять сайт.

Безанкорні посилання

У тексті анкора нейтральні слова, що не містять ключі і прямо не вказують на тему сайту. Для таких посилань є кілька варіантів анкорів:

  • загальні – вказівні чи нейтральні фрази. Наприклад, тут, тут, на сайті, за посиланням;
  • брендові – назва бренду, продукту чи компанії. Зазвичай, таке посилання веде на головну сторінку сайту компанії. Наприклад, Біла Ворона, інтернет-магазин Адідас, Бітрікс24;
  • адреса – URL сторінки, яку веде посилання. Наприклад, https://bvorona.su, bvorona.su;
  • заголовок – назва статті чи розділу. Більше підходять для блогів. Наприклад, Яндекс Кью, Чат-боти в Бітрікс24;
  • зображення – посилання, прив’язане до картинки, анкором є текст атрибута ALT.

Безанкорні посилання вважаються природними. Саме у такому вигляді найчастіше їх залишають звичайні користувачі. При просуванні сайту фахівці наголошують саме на них. Розміщують їх на зовнішніх джерелах, переважно на форумах та тематичних майданчиках (крауд-маркетинг).

Яких анкорів варто уникати

В Яндексі за посилання відповідає алгоритм Мінусинськ, Google – Пінгвін. Серед інших факторів вони враховують анкори. За які анкори можна потрапити під фільтри:

  • написані з порушенням правил російської. У деяких випадках точна ключова фраза суперечить правилам граматики. Не можна використовувати її у такому вигляді. Наприклад, створення сайту недорого Чебоксари, контекстна реклама Директ налаштувати;
  • що містять комерційні запити. Пошукові роботи з високою ймовірністю вважають спамом анкор зі словами купити, замовити. Наприклад, замовити просування сайту, купити контекстну рекламу;
  • нерелевантні навколишньому тексту . Якщо текст на сторінці про контекстну рекламу, а посилання та анкор ведуть на сайт з будівельними матеріалами, пошуковик прийме це за спам. Нині такий метод використовують тільки зовсім запеклі сеошники;
  • приховані. Деякі недобросовісні фахівці замість анкорів вписують крапки, коми та інші розділові знаки або спеціальні символи. Це відвертий спам.

Не слід той самий анкор застосовувати багато разів навіть у різних джерелах. Це суперечить логіці пошукових систем. Різні користувачі залишають посилання на сайт, що сподобався, за допомогою різних анкорів. Один анкор зустрічається багато разів – очевидна спроба вплинути на видачу.

Співвідношення анкорних та безанкорних посилань у посилальному профілі

Усі посилання впливають всі сторінки, куди вони ведуть. Зовнішні (з інших сайтів) – відповідають за динамічну вагу. Саме на них будується посилальне ранжування. Внутрішні (всередині сайту) – передають статистичну вагу. Вони враховуються пошуковими системами і теж впливають на рейтинг ресурсу.

Головне правило пошукових систем – посилання мають бути природними. Такими є безанкорні заслання. Їх можна розміщувати на форумах, блогах, соціальних мережах. Найчастіше це навіть безкоштовно. 

Просування анкорними посиланнями працює слабко, оскільки системи зазвичай вважають покупними. Їх частіше використовують для внутрішніх посилань та навігації.

Хороший посилальний профіль повинен включати всі види анкорних і безанкорних посилань. Повинні переважати безанкорні заслання. Зразкове співвідношення таке:

  1. безанкорні – 50%;
  2. неточні анкори – 35%;
  3. точні анкори – 15%.     

Універсального відсоткового співвідношення немає – кожен фахівець досвідченим шляхом знаходить оптимальний варіант. Багато залежить від просувається ресурсу і від ніші.

Цікавить просування сайту, але не хочете в цьому розбиратися?

Ми можемо взяти всі роботи зі складання посилального портфеля на себе. Запропонуємо анкор лист із внутрішніх та зовнішніх посилань. Зробимо так, щоб Ваш сайт виходив за “гарячими” запитами у пошуковій видачі.Замовити консультацію

Як скласти анкор-лист

Для успішного просування потрібен анкор-лист – таблиця із зазначенням посилань, анкорів та його кількості. Він дозволяє відстежувати відсоткове співвідношення різних типів анкорів і зберігати природність профілю профілю.

Послідовність складання анкор-листа:

  1. Знаходимо прямих конкурентів. У пошуку забиваємо ключовий запит і дивимось перші 5 або 10 позицій;
  2. Аналізуємо посилальний профіль конкурентів з допомогою спеціальних сервісів. Наприклад, Ahrefs покаже топ-5 анкорів безкоштовно. Також підійдуть послуги Semrush, LinkPad, MegaIndex, Open Site Explorer, Majestic.com. Власний сайт можна проаналізувати безкоштовно Вебмайстром та Google Search Console;
  3. Розбавляємо отримані посилання брендовими та власними. Для цієї роботи можна найняти копірайтера або скористатися спеціальними сервісами – PromoPult, RooKee, WebEffector;

Вносимо анкори та посилання в таблицю, проставляємо необхідну кількість для дотримання відсоткового співвідношення. Розміщуємо посилання та відзначаємо їх у документі.

Резюме

Анкор – це текстова частина посилання, видима користувачеві. Залежно від тексту анкору посилання бувають анкорними та безанкорними. У анкорних у тексті ключова фраза або її форма, у безанкорних – нейтральні слова, адреса чи назва сайту. Поряд з іншими посилальними факторами анкор враховується пошуковими системами. За помилки та спам в анкорах можна потрапити під фільтр.

У посилальному профілі мають переважати безанкорні посилання. Вони вважаються природними. Їх найкраще розміщувати за допомогою крауд-маркетингу. Анкорні посилання найбільше підходять для внутрішніх посилань.

Для збереження пропорцій різних типів посилань необхідно створювати анкор-аркуш. У його складанні та аналізі посилального профілю конкурентів допоможуть спеціальні послуги.

Посилальна маса – це лише частина чинників ранжирування. Не слід забувати і про інші. Упорядкувати сайт допоможуть фахівці Білої Ворони. Залишіть заявку на сайті або зателефонуйте нам. Наведемо клієнтів із інтернету. 

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment