Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як дізнатися, хто відписався від вашої сторінки в Інстаграмі

Коваленко Марія 

Взагалі, дізнатися, хто відписався в Інстаграмі*, неможливо — соціальна мережа не надсилає повідомлень, коли хтось перестає бути вашим фолловером. І навіть у статистиці бізнес-акаунтів та профілів автора не можна подивитися, хто саме пішов. Там є лише загальні відомості про кількість нових підписок та відписок.

Якщо у вас всього 100–200 фоловерів і ви підписані на них у відповідь, звичайно, можна перевірити список вручну. Але якщо передплатників тисячі або ви не підписуєтеся взаємно на всіх, хто додається, це нереально.

Єдине рішення в цьому випадку – використовувати сторонні програми. Але це небезпечно. Будь-які подібні програми вимагають авторизації з логіном та паролем від Instagram* і можуть потім використовувати ваш обліковий запис у своїх цілях: підписатися на когось або просто зламати. Ми розповімо про програми для перегляду тих, хто відписався, але не рекомендуємо їх використовувати.

⚠️Увага! Подивитися записаних можна буде лише за період роботи додатків. Дізнатися, хто перестав бути фолловером кілька днів тому, неможливо.

Програми на Android

Усі програми на Android, в яких можна дізнатися, хто відписався в Instagram*, доступні у Play Market. Їх багато, і ми розповімо про найцікавіші:

Unfollower for Instagram* (4,5 ⭐️). Сервіс створений для відписок від тих, хто не підписаний на вас. Він не повідомляє про те, що хтось перестав бути вашим фоловером, але показує таких людей у ​​загальному списку.

Через програму можна відписуватися від 10 людей одночасно. Безкоштовно – лише 5 разів, за перегляд реклами. Платний доступ коштує 4,99$.

FollowMeter (3,9 ⭐️). Програма створена для комплексної аналітики облікового запису. Воно показує, хто від вас відписався, а також тих, хто:

  • не підписався на вас взаємно;
  • заблокував вас;
  • переглядав ваші історії;
  • дивиться ваші історії найбільше;
  • заходить у ваш профіль, але ніяк не проявляє себе.

Базові функції, у тому числі перегляд тих, хто відписався, безкоштовні. За решту доведеться заплатити – 1,99 $ до 23,88 $ за товар.

“Reports+ для Instagram*” (3,0 ⭐️). Аналізує передплатників, зокрема показує, хто відписався. Також дозволяє дивитися, хто:

  • відвідує профіль;
  • не підписується на вас у відповідь;
  • найчастіше цікавиться вами.

Також доступна розширена аналітика з постів та активностей. Більшість звітів обмежені — наприклад, можна переглядати п’ять останніх відвідувань профілю. Щоб отримати більше інформації, потрібно переглянути рекламу або оплатити преміум доступ. Він коштує від 2,99$ на тиждень.

Користувачі скаржаться на спроби зламування облікових записів після авторизації. Друга за популярністю скарга — те, що гроші списуються, але функції преміум доступу залишаються закритими.

Програми на iOS

В App Store теж є кілька додатків. Ось два найпопулярніші:

“Підписувачі Інстаграм* Аналітика” (4,8 ⭐️). Повідомляє про відписки та показує список усіх, хто перестав бути вашим фоловером, заблокував або не підписався у відповідь. Також:

  • допомагає аналізувати аккаунт та залученість;
  • публікує останні новини соціальних мереж;
  • показує найпопулярніші та нові хештеги;
  • дозволяє заробляти монети.

Монети, отримані в програмі, можна витратити на накрутку передплатників. Більшість користувачів незадоволені функцією – баланс порожніє, але нові фоловери не приходять.

Дивитись відписки можна безкоштовно. 

“Хто відписався в Інстаграм” (3,8 ⭐️). Додаток для комплексної аналітики облікового запису. Усього в ньому понад 30 метрик – крім перегляду тих, хто відписався, можна бачити, хто:

  • підписується та не підписується у відповідь;
  • блокує ваш обліковий запис;
  • видаляє коментарі та лайки під вашими постами.

Також додаток пропонує шаблони для історій, автоматичний генератор тегів до фото, вибірку найкращих тегів та аналітику ефективності публікацій.

За більшість функцій доведеться платити. 

❗️Нагадуємо: користуватись подібними сервісами ризиковано. Instagram може тимчасово заблокувати профіль, якщо помітить на ньому підозрілу активність. Або ви натрапите на шахраїв і ваш аккаунт просто “відведуть”. Особливо це актуально для тих сервісів, які вимагають введення логіну та паролю від вашого Інстаграм-акаунту – будьте обережні!

Краще не відслідковувати дії кожного фоловеру, а працювати з аудиторією загалом: публікувати для неї цікавий та корисний контент – так ви отримаєте лояльних передплатників. Як дізнатися, що писати? Pepper.Ninja допоможе вам дізнатися більше про ваших передплатників: хто вони, де живуть, чим займаються та цікавляться. А DataFan звітує про активність і залученість: які публікації працюють краще, коли отримуєте найбільше лайків, який охоплення у ваших публікацій.

Коли ви почнете працювати з аудиторією, зрозумієте, хто взагалі підписаний на вас і на який контент люди реагують краще. Отже, можете робити більш ефективні пости. І вже не ви будете бігати за кожною людиною, що відписалася, а користувачі будуть заходити у ваш профіль і самі підписуватися на оновлення.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Про що вести канал у Телеграмі: приклади та застереження

Треба писати новий пост чи створити канал, але поки що не знаєте, про що? Потрібно придумати тему одного посту чи одразу десятка? Ми вивчили безліч каналів, щоб розповісти вам, на які тематики та що пишуть спільноти. Розібралися, що писати в каналах на різні теми, а про що точно говорити не варто. Користуйтесь 😉 З чого почати Якщо поки що […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідея для сторіс. Тест на знання

В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту. Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест». Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників. Розміри зображень для Інстаграма* Максимальна вага фото – 30 Мб. Розмір аватарки в Інстаграмі * Оптимальний : 320 х […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment