Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися статистику сторіс в Інстаграмі – докладний гайд

Коваленко Марія 

Бажаєте оцінити свою ефективність чи SMM-фахівця? Будь-який аналіз починається зі збору даних – для цього потрібна статистика. 

Як переглянути загальну статистику Інстаграм Історій

Щоб знайти всю статистику розділу Історій, натисніть на три рисочки в правому кутку та виберіть пункт «Статистика». Перейдіть до розділу «Контент, який ви опублікували». Вкажіть період – тепер в Інстаграмі доступний рандомний вибір дат, але в межах 90 днів. І перейдіть до Історія – Інстаграм покаже, скільки Історій опубліковано.

Як знайти розділ статистики в Інстаграмі* з історії
Як знайти розділ статистики в Інстаграмі з історії

І знову доступні вибір періоду та фільтрація всіх Історій за вказаною метрикою. Також Історії можна відсортувати від нових до старих та навпаки. Які метрики доступні, розпишемо трохи нижче.

Як переглянути статистику окремої історії

Щоб переглянути статистику окремої Історії, відкрийте її, натиснувши на аватарку, і натисніть на міні-прев’юшки аватарів у лівому кутку з написом «Переглянуто».

Щоб переглянути статистику, піктограма «Діаграми» має бути активного синього кольору.  В іншому випадку ви просто побачите користувачів, які переглянули вашу історію
Щоб переглянути статистику, піктограма «Діаграми» має бути активного синього кольору. В іншому випадку ви просто побачите користувачів, які переглянули вашу історію

Як дивитися статистику Історій в Інстаграмі, розібралися. Переходимо до того, які показники у ній відображаються.

Які є показники у статистиці Історій?

У загальному розділі статистики в налаштуваннях облікового запису у фільтрі можна вибрати такі метрики:

У загальній статистиці метрики будуть спільними для профілю, а не тільки для Історій в Інстаграмі*
У загальній статистиці метрики будуть спільними для профілю, а не тільки для Історій в Інстаграмі*

Метрики в статистиці окремої історії будуть залежати від того, які дії виконували користувачі, чи стосувалися вони наклейок/стікерів. Якщо ви прикріплювали в Історію посилання на сайт або наклейку зі згадкою облікового запису, то буде доступна статистика за ними.

Якщо користувачі написали в Директ з історії або відправили реакцію, у статистиці з'явиться кількість відповідей.  Якщо прикріпили посилання, з'явиться статистика кліків по ньому і т.д.
Якщо користувачі написали в Директ з історії або відправили реакцію, у статистиці з’явиться кількість відповідей. Якщо прикріпили посилання, з’явиться статистика кліків по ньому і т.д.

Цікавий факт – Інстаграм тестує можливість для акаунтів з менш ніж 10 000 передплатників можливість прикріплювати посилання за допомогою стікера «Посилання». Але статистики з цього стікеру поки немає, на відміну від Історій зі стандартним посиланням – див.

Статистику Історій із новим стікером тестували на обліковому записі Govorit.moroz
Статистику Історій із новим стікером тестували на обліковому записі 

Тепер до розшифрування значень метрик.

Основні метрики статистики Інстаграма: розшифровка

Метрики охоплення та передплатників

«Охоплення облікових записів» – це кількість унікальних користувачів, які переглянули Вашу Історію.

“Покази” – сума всіх переглядів Історії. Вважаються в тому числі багаторазові – одним і тим самим користувачем.

❗️Якщо ви подивилися Історію 2 рази, то в її статистиці це позначиться так: охоплення – 1, а переглядів буде 2.

«Підписки» – показує кількість облікових записів, які передплатили Вашу історію.

Навігаційні метрики

“Навігація” – сума значень всіх метрик у розділі.

“Назад” (у статистиці окремої Історії це “Перехід назад”) – показує, скільки разів користувач переходив до попередньої сторіс, щоб подивитися її ще раз.

“Перехід до наступної Історії” (у статистиці окремої Історії це “Перехід вперед”) – показує кількість переходів до наступної Історії. Показник зараховується, якщо користувач не стежив за вашим сторісом до кінця.

«Наступна Історія» – показує перехід від Історії до Історій іншого користувача Інстаграма*.

«Виходи» – показує кількість користувачів, які закрили історію, тобто натиснули на хрестик для виходу з розділу.

Важливо! Якщо ви бачили метрику «Переслати» і не можете зрозуміти відмінність її від інших навігаційних метрик, то почитайте статтю Олі Кочкіної про її розшифровку – все відразу стане зрозуміло.

Метрики взаємодії з Історією

«Статистика дій для цієї Історії» – це сума всіх метрик у розділі «Взаємодія».

«Кліки за посиланням» – показує кількість кліків за посиланням, що прикріплено в Історії.

“Переходи на сайт” – покаже користувачів, які перейшли на сайт після перегляду. Не плутайте із метрикою вище.

«Відповіді» – показує, скільки користувачів написали вам у Директ із Історії або відреагували на неї емодзі.

«Відвідування профілю» – кількість тих, хто перейшов до вашого облікового запису з Історій. Вважає натискання ваш аватар у верхньому лівому кутку.

“Число торкання наклейок” – якщо ви прикріпили наклейку з ім’ям користувача Інстаграма (неважливо, свого або чужого), покаже кількість користувачів, що натиснули на неї. Або якщо ви, наприклад, розпорошили чужу Історію, покаже кількість переходів на неї. У статистиці буде відображено ім’я користувача.

З’ясували, як подивитись значення метрик сторис Інстаграма. Що стосується використання їх в аналітиці роботи з Історіями, потрібно знати лише 3 правила:

  1. Усі негативні дії (закриття, перегортання та відсутність взаємодій) сигналізують про те, що ваш контент не цікавий передплатникам.
  2. Всі позитивні дії (повторні перегляди, надсилання відповідей та реакцій) дозволяють вашим Історіям виявитися ближче до початку видачі, отримати більше охоплення. Так працює алгоритмічна стрічка.
  3. Щоб аналізувати, потрібно збирати та порівнювати дані про формати та зміст вашого контенту в розділі Історій. Тож уперед – до наступного пункту!

Яким чином оцінювати ефективність сторіс?

Аналіз ефективності Історій в Інстаграмі

Почнемо з того, що в самому додатку Інстаграма недостатньо даних для повної інтерпретації. Немає метрики переглядів сторис до кінця , адже це показник утримання уваги вашого передплатника і, звичайно, якості контенту, що виробляється.

Ще немає ER View – щоб зрозуміти співвідношення кількості реакцій на історію та її переглядів. Це аналог ERR для постів, важливий показник для аналізу.

Ну і звичайно, хоча ми можемо скласти на основі даних програми власні розрахунки, з Інстаграма їх доведеться переносити вручну для кожної Історії і витрачати багато часу. А для SMM-щиків час – цінний ресурс. Плюс це незручно.

Щоб спростити аналіз Інстаграм Історій, заощадити час, отримати розширену статистику та постійно моніторити стан облікового запису, використовуйте DataFan – сервіс динамічних звітів з інтеграцією в Google Data Studio, PowerBi.

На дашборді – основні метрики та позитивна чи негативна динаміка показників, для швидкого коригування роботи з Історіями
На дашборді – основні метрики та позитивна чи негативна динаміка показників, для швидкого коригування роботи з Історіями

Зрозумілі візуальні графіки можна завантажити у форматі .png або .jpg:

Можна швидко скласти звіт з Історія для замовника і завантажити в потрібному форматі з основними метриками для аналізу
Можна швидко скласти звіт з Історія для замовника і завантажити в потрібному форматі з основними метриками для аналізу

Сервіс також допомагає SMM-щикам оцінити якість просування Історій у порівнянні з органічним трафіком. Ну і звичайно, порахує за вас середню кількість реакцій – тепер не потрібно створювати окремі таблиці для підрахунку даних:

Розшифровка даних зі статистики Історій Інстаграма* у сервісі DataFan
Розшифровка даних зі статистики Історій Інстаграма у сервісі DataFan

Якщо статистика Історій у вашому обліковому записі залишає бажати кращого, швидше починайте аналізувати її за допомогою автоматизації – не витрачайте час, підключайте DataFan. Він працює з популярними рекламними кабінетами, наприклад myTarget, та 4 соціальними мережами. Усім, хто працює з великими обсягами даних, особливо важливо мати статистику щодо соцмереж в одному місці – саме тому я обов’язково рекомендую сервіс усім своїм великим клієнтам.

Пам’ятайте, що збір даних та аналіз Історій дозволяють ефективно розподіляти зусилля для просування в Інстаграмі. Якщо хочете досягати цілей, дивіться, які дії з контентом у розділі дають максимум результатів, а які вимагають коригування. Статистика Історій потребує уваги.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Про що вести канал у Телеграмі: приклади та застереження

Треба писати новий пост чи створити канал, але поки що не знаєте, про що? Потрібно придумати тему одного посту чи одразу десятка? Ми вивчили безліч каналів, щоб розповісти вам, на які тематики та що пишуть спільноти. Розібралися, що писати в каналах на різні теми, а про що точно говорити не варто. Користуйтесь 😉 З чого почати Якщо поки що […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідея для сторіс. Тест на знання

В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту. Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест». Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників. Розміри зображень для Інстаграма* Максимальна вага фото – 30 Мб. Розмір аватарки в Інстаграмі * Оптимальний : 320 х […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment