SEO Блог

Як правильно скласти Title

Коваленко Марія 
Ранжування сайту залежить від багатьох факторів, серед яких є три важливі теги – це Title, Description та H1. Насамперед пошукові системи аналізують саме метатег Title, який слід заповнювати у будь-якому випадку.

Про те, чому він такий важливий і навіщо взагалі потрібен цей тег, поговоримо у сьогоднішній статті.

Що таке Title

Title – це HTML-елемент, який у стислому форматі розповідає пошуковим системам та відвідувачам про те, що відбувається на даній сторінці сайту. Він відображається у вкладці браузера, а також видно у пошукових системах при задовільному запиті.

Даний тег часто називають визначальним фактором у SEO-просування сайту, так як він відображається як частина сніппет у вигляді клікабельного заголовка для результату пошуку. Це важлива частина як SEO-, так і соціальної складової.

Наприклад, ось так виглядає Title у браузері:

Як знайти Title у браузері

А ось так виглядає той же Title у пошуковій видачі:

Як знайти Title сайту в пошуковій видачі

Зверніть увагу на те, що в пошуковій системі назва виглядають трохи інакше, але це лише так здається. Воно таке саме, просто у Google, як і в будь-якої іншої пошукової системи, є свої ліміти на довжину Title. Якщо ліміт перевищений, довжина обрізається до потрібного розміру.

У чому різниця між H1 та Title.

Теги Title і H1 мають різні призначення – вони мають нести єдиний сенс, але не повинні один одного повторювати. Title дозволяє пошуковому роботі зрозуміти, чи відповідає вміст заголовка вмісту сторінки. H1 розповідає, про що йтиметься в тексті статті або розділі сторінки сайту (заголовок текстового контенту).

Основні відмінності:

  • Title – це високочастотні запити, а H1 – про середньочастотні.
  • Довжина Title більша, ніж довжина H1, тому в нього можна включити більше різних запитів, що збільшить охоплення і посилить ранжування в пошукових системах.

Оптимальний формат та довжина Title

Побудову Title можна описати однією схемою: первинне ключове слово – вторинне ключове слово.

Наприклад, це може виглядати як «Хостингова спільнота «Timeweb Community» – база знань про хостинг та серверні технології».

Його довжина Google зазвичай не перевищує 50-60 символів. Якщо ліміт буде перевищено, то пошукова система просто уріже Title і наприкінці проставить трикрапку. Якогось точного обмеження символів немає, тому Google встановив ліміт не в символах, а в пікселях – їх кількість не повинна перевищувати 600 пікселів.

Де знайти Title у пошуковій системі

Розмір тега в Гуглі зазвичай знаходиться в межах від 30 до 80 символів. Оптимальною довжиною Title, що дозволяє ефективно використовувати ключові фрази та додатковий текст, можна вважати 70-80 символів.

Як написати хороший Title

Написати тайтл досить легко, для цього не потрібно мати спеціальні знання в SEO-просуванні. Однак рекомендується слідувати деяким усталеним правилам. Наприклад, важливо, щоб довжина не йшла за прийнятий діапазон, не було переспам ключових слів і так далі.

Для вашої зручності я наведу кілька рекомендацій. 

Порада 1: Слідкуйте за довжиною

Занадто довгий Title урізається пошуковою системою, а в кінці додається трикрапка. Мало того, що це буде не дуже добре для пошукача, так і користувач не побачить всього, що ви хотіли розповісти через цей тег.

Нагадаю ще раз, що довжина Title у Google не повинна перевищувати 600 пікселів, а це означає, що розмір залежить від того, які літери будуть використані. Наприклад, літера «Щ» буде набагато більшою, ніж «Р» або «Е». Крім того, є дефіс “-“, тире “-” і ще довше тире “-“, і це також варто враховувати.

Також намагайтеся не писати капсом, так як це сильно збільшить розмір вашого заголовка, який в результаті не влізе в обмежений контейнер.

Порада 2: Використовуйте зрозумілий Title як для людини, так і для пошукача

Ми можемо повністю відповідати правилам пошукової системи, але не слід забувати, що насамперед ми пишемо для людей, а не для роботів. Тут важливо знайти баланс: Title має бути читаним як для пошукової системи, так і для людини. Намагайтеся виключати марні, нудні та безглузді фрази.

Пам’ятайте, що Title це можливість залучити відвідувача на свій сайт. Можна зробити його кричущим, щоб він викликав емоції у вашої цільової аудиторії. Якщо все буде так, то він напевно підвищить відвідуваність вашого ресурсу.

Разом з цим не можна забувати і про ключові слова, які використовуються користувачами при пошуку потрібної їм інформації в пошуковій системі. Крім того, використання ключових слів у тайтлі підвищує ранжування сайту в Google.

Отже, важливо знайти баланс – намагайтеся створити креативний тайтл, але з використанням потрібних ключових слів у встановленому діапазоні.

Порада 3: Не заграйте з ключовими словами

Ключові слова – це добре, але не коли вони надміру. Якщо включити занадто багато ключових слів, це буде виглядати вкрай безглуздо. Крім того, можна буде зіткнутися з проблемами під час ранжування сайту.

Не рекомендується використовувати те саме ключове слово в різних формах в одному тайтлі. Пошукові системи чудово розуміють різні форми одного слова, тому можуть на це погано зреагувати. Наприклад, просто вважають це спамом.

Також SEO-фахівці рекомендують не використовувати такі приводи, як «або», «к», «в», «не», «про», «перед», «до», «і» та подібні до них. Пов’язано це з тим, що вони входять до ліміту і водночас ігноруються пошуковими системами.

Розміщуйте ключові слова тільки на початку Title – це дозволить бути впевненим у тому, що вони не пропадуть з уваги, а користувач побачить те, що він шукав.

Орієнтуйтесь на семантичне ядро ​​всього сайту. Якщо у ньому кілька тисяч сторінок, то метатеги мають опрацьовуватися систематизовано. У такому випадку використовується генерація метаданих і створюється шаблон (при створенні нової сторінки буде заповнено тайтл автоматично на його основі). Якщо ж на сайті близько ста сторінок, то краще опрацювати кожну сторінку індивідуально.

Порада 4: Прописуйте унікальний Title на кожній сторінці

Унікальність – це ще один важливий момент під час роботи з пошуковими системами. Якщо у вас багатосторінковий сайт, слід прописати для кожної сторінки оригінальний тайтл. Може здатися, що зробити це неможливо, але це не так.

Наприклад, якщо у вас кожна сторінка однотипна, але в ній змінюється продукція, то про це можна сказати так:

[Назва продукту] – [Категорія продукту] | [Бренд]

Не використовуйте тайтли типу «Головна» або «Нова сторінка». Такий підхід каратиметься пошукачами – вони можуть подумати, що ваша сторінка неунікальна або дублююча. Те саме стосується і копіювання тайтлів у конкурентів: мало того, що у вас буде неунікальний контент, так це ще може зашкодити і бізнесу.

Лапки, розділові знаки – прийнятні символи, які ви можете використовувати у своїх Title. Також часто використовується символ «|», за допомогою якого можна відокремити одну частину від іншої («Хостингова спільнота | Timeweb»).

Порада 5: Можна використовувати emoji

Чи можна використовувати емодзі у Title на сайті

Використання emoji – це необов’язковий захід, але ніхто не забороняє включити їх у заголовок. За допомогою них можна підвищити CTR у пошуковій видачі та збільшити органічний трафік. Подібні тайтли можуть залучати користувача, так і відволікати його, тому варто використовувати їх розумно. Додавання емоджі відбувається через HTML-код або Unicode.

Як зрозуміти, що складений Title ефективний

Немає такого інструменту, який дозволив би визначити, чи коректно Title був прописаний, успішний він чи ні. Навіть коли відстежується динаміка відвідувань сайту, оцінюється робота всіх інструментів відразу – це буде і Title, і Description, і заголовки H1, H2, H3, і унікальність контенту.

Однак можна запустити  A/B-тестування , в ході якого тестується 2 і більше варіантів деякої ланки вирви з метою з’ясування найбільш ефективного варіанту. Припустимо, що ми змінили Title, але не знаємо, чи він став кращим. У такому разі слід створити кілька сторінок з різними тайтлами і через 2-3 тижні перевірити, яка сторінка була найефективнішою.

Часті помилки під час написання Title

Найпоширеніші помилки при заповненні тайтлу:

  • Не відповідає темі сторінки. Наприклад, користувач шукає огляд свіжого айфону, переходить за посиланням у пошуковій системі та потрапляє на картку товару в інтернет-магазині, де немає потрібного огляду. Мало того, що користувач не знайде того, що шукав, так це ще й сильно зіпсує репутацію вашого ресурсу.
  • Немає назви бренду. Якщо не включити назву компанії або сайту в тайтл, це може сильно знизити як клікабельність, так і впізнаваність бренду.
  • Кожна сторінка сайту використовує однаковий Title. Дублювання в пошукових системах – це дуже погано: індексація таких сторінок буде на нулі.
  • Використовуються неправильні ключові слова або їх немає. Вибір ключового слова повинен бути заснований на цілі сторінки та її ролі у вирві продажів. Наприклад, для карток товарів більше підходять низькочастотні ключі. Справа в тому, що клієнт, який шукає продавця та порівнює умови у різних магазинах, вже, як правило, вибрав конкретний товар. У пошуку він вводитиме марку, назву моделі та технічні характеристики.
  • Занадто складний опис. Якщо тайтл містить кілька прикметників, то користувачеві, швидше за все, буде складно зрозуміти сенс.
  • Використовується багато стоп-слів. Стоп-слова для тайтла – це частинки та займенники. Як я вже казав, пошукові системи не враховують їх при розрахунку релевантності тайтлу, тому намагайтеся скоротити їх до мінімуму.

Висновки

Складання будь-якого Title завжди починається з розподілу запитів на сторінках та складання семантичного ядра.

Узагальнивши все вищесказане, можна сказати, що при складанні тайтла слід:

  • використовувати ключові слова спочатку так, щоб вони були видні користувачам (перші 3 слова);
  • використовувати роздільники;
  • вивчати Title конкурентів та не копіювати їх;
  • відповідати контенту: тайтл не повинен суперечити вмісту сторінки;
  • розумно використовувати ключові слова, але не слід заповнювати ними весь тайтл;
  • враховувати як рекомендації пошукової системи, так і людські фактори: все має бути збалансовано, зрозуміло як для пошукової системи, так і для користувача;
  • використовувати унікальний Title для кожної сторінки;
  • використовувати лише частотні ключові слова;
  • не перевищувати довжину, допустиму пошуковою системою: для Google це 600 пікселів, для Yandex – 70-80 символів.

І останнє – Title не вирішує всіх питань з оптимізацією, але є найважливішим метатегом. Грамотне використання цього елемента дозволить виділитися серед конкурентів та задати правильний тон для ранжування сайту у пошуковій системі.

Recommended Posts

Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як поділитися коментарями в Instagram Story: Покрокова інструкція

Історії в Instagram – це простий спосіб швидко поділитися оновленнями зі своїми підписниками. Протягом багатьох років до історій було додано кілька функцій, щоб підтримувати інтерес користувачів до історій. Останнім серед них є можливість ділитися коментарями в Instagram. Іноді ми вважаємо коментар смішним і хочемо поділитися ним з усіма в Instagram stories, але лише нещодавно з’явилася […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment