Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як розмістити рекламу на Facebook у 2023 році [Повний посібник]

Коваленко Марія 

Реклама на Facebook не вмерла. Незважаючи на те, що на сцені соціальних медіа з’явилися нові гравці — TikTok, ми дивимося на вас — знання того, як розміщувати рекламу на Facebook, усе ще є важливою навичкою для більшості маркетологів.

Прямо зараз, якщо ви розміщуєте рекламу на Facebook, ваша реклама може охопити 2,17 мільярда людей — іншими словами, близько 30% населення світу. Крім того, база активних користувачів платформи продовжує зростати.

Звичайно, це вражаючі цифри. Але Facebook полягає в тому, щоб донести ваше повідомлення до потрібного сегменту цих людей. Користувачі, які, швидше за все, будуть зацікавлені в покупці ваших продуктів або послуг.

Продовжуйте читати, щоб дізнатися все, від того, скільки коштує реклама у Facebook, до того, як спланувати свою першу кампанію.

Що таке реклама у Facebook?

Оголошення у Facebook — це платні публікації, які компанії використовують для просування своїх продуктів або послуг користувачам Facebook.

Реклама весняно-літнього чорного замшевого взуття Fairfax & Favor
Джерело: Fairfax & Favor у Facebook

Оголошення у Facebook зазвичай націлені на користувачів на основі:

  • Демографія
  • Місцезнаходження
  • Інтереси
  • Інша інформація профілю

Компанії встановлюють рекламний бюджет і ставку за кожен клік або тисячу показів оголошення.

Подібно до Instagram, реклама Facebook з’являється у всій програмі, зокрема в стрічках користувачів, Stories , Messenger , Marketplace тощо. Вони виглядають подібно до звичайних публікацій, але завжди містять позначку «спонсорована», щоб показати, що вони рекламні. Оголошення у Facebook містять більше функцій, ніж звичайні публікації, наприклад кнопки CTA, посилання та каталоги продуктів.

Щоб ваш бренд представили більшій кількості користувачів, реклама має бути складовою будь-якої маркетингової стратегії Facebook.

Скільки коштує реклама на Facebook?

Немає жорстких правил щодо рекламних бюджетів у Facebook . Вартість реклами у Facebook залежить від кількох змінних факторів, зокрема:

  • Орієнтація на аудиторію. Зазвичай показ оголошень вужчій аудиторії коштує дорожче, ніж ширшій.
  • Розміщення реклами. Витрати можуть змінюватися між оголошеннями, які показуються у Facebook та Instagram.
  • Тривалість кампанії. Кількість днів і годин, протягом якої триває кампанія, впливає на кінцеву вартість.
  • Конкурентоспроможність вашої галузі. Деякі галузі є більш конкурентоспроможними за рекламний простір, ніж інші. Витрати на рекламу зазвичай зростають, чим вища ціна продукту або наскільки цінним є потенційний клієнт, якого ви намагаєтеся залучити.
  • Пора року. Витрати на рекламу можуть коливатися протягом різних сезонів, свят або інших галузевих подій.
  • Час дня. У середньому CPC є найнижчою між північчю та 6 ранку в будь-якому часовому поясі.
  • Місцезнаходження. Середні витрати на рекламу в кожній країні дуже різняться.

Встановлення витрат на кампанію відповідно до цілей

Встановлення правильної мети кампанії — це найважливіше, що ви можете зробити, щоб контролювати витрати на рекламу у Facebook . Правильний вибір також збільшує ваші шанси на успіх.

Порівняльні показники ціни за клік відрізняються залежно від мети кожної кампанії. Є п’ять основних цілей кампанії на вибір:

  • Перетворення
  • Враження
  • Досяжність
  • Натискання посилань
  • Генерація потенційних клієнтів

Середня ціна за клік залежить від різних цілей рекламної кампанії Facebook. Наприклад, у середньому ціль кампанії з показами коштує 1,85 доларів США за клік , тоді як кампанія з метою конверсій коштує 0,87 доларів США за клік .

Вибір правильної цілі для вашої кампанії є ключовим для досягнення цілей при зниженні витрат.

Види реклами в Facebook

Маркетологи можуть вибирати між різними типами та форматами оголошень у Facebook відповідно до цілей своєї кампанії, зокрема:

  • Зображення
  • відео
  • Карусель
  • Миттєвий досвід
  • Колекція
  • Вести
  • Слайд-шоу
  • оповідання
  • Messenger

Широкий вибір форматів реклами Facebook означає, що ви можете вибрати найкращий тип реклами, який відповідає вашим бізнес-цілям. Кожне оголошення має різний набір CTA, щоб направляти користувачів до наступних кроків.

Нижче наведено більш детальний опис кожного формату реклами Facebook:

Графічні оголошення

Графічні оголошення є найпростішим рекламним форматом Facebook. Вони дозволяють компаніям використовувати окремі зображення для реклами своїх продуктів, послуг або бренду. Графічні оголошення можна використовувати в різних типах оголошень, місцях розташування та співвідношеннях сторін.

Графічні оголошення добре підходять для кампаній із сильним візуальним вмістом, який можна показати лише на одному зображенні. Ці зображення можуть бути зроблені з ілюстрацій, дизайну або фотографії.

Ви можете створити його лише кількома клацаннями миші, доповнивши наявну публікацію зображенням зі своєї сторінки Facebook.

Графічні оголошення прості у створенні, і вони можуть успішно відображати вашу пропозицію, якщо ви використовуєте високоякісні зображення. Вони підходять для будь-якого етапу воронки продажів — незалежно від того, хочете ви підвищити впізнаваність бренду чи просувати запуск нового продукту для збільшення продажів.

Графічні оголошення можуть бути обмеженими — у вас є лише одне зображення, щоб передати ваше повідомлення. Якщо вам потрібно відобразити кілька продуктів або показати, як працює ваш продукт, формат реклами з одним зображенням — не найкращий вибір.

Графічна реклама Bark Box Bark 2 Шкільні іграшки та ласощі
Джерело: BarkBox у Facebook

Професійна порада: зверніть увагу на специфікації графічної реклами та пропорції, щоб ваш продукт не обрізався чи не розтягувався.

Відеореклама

Подібно до графічної реклами, відеореклама на Facebook дозволяє компаніям використовувати одне відео для демонстрації своїх продуктів, послуг або бренду.

Вони особливо корисні для демонстрацій продуктів, навчальних посібників і демонстрації рухомих елементів.

Відео може тривати до 240 хвилин, але це не означає, що ви повинні використовувати цей час! Коротші відео зазвичай більш привабливі. Facebook рекомендує дотримуватись відео тривалістю до 15 секунд.

Відеореклама може додати трохи руху до каналу будь-якого користувача, як ця коротка та мила відеореклама від Taco Bell:

Відеореклама нагород Taco Bell
Джерело: Taco Bell у Facebook

Недоліком відеореклами є те, що її створення займає багато часу та може бути дорогим. Карусель або графічне оголошення краще підходять для простих повідомлень або продуктів, які не потребують демонстрації.

Карусельні оголошення

Карусельні оголошення демонструють до десяти зображень або відео, які користувачі можуть клацати. Кожен має власний заголовок, опис або посилання.

Каруселі є чудовим вибором для демонстрації серії різних товарів. Кожне зображення в каруселі може навіть мати власну цільову сторінку, спеціально створену для цього продукту чи послуги.

Цей формат реклами у Facebook також корисний для скерування користувачів через процес або демонстрації серії пов’язаних продуктів, розділяючи кожну частину на різні розділи вашої каруселі.

Карусельна реклама Fold London, розписана вручну
Джерело: The Fold London у Facebook

Оголошення Instant Experience

Оголошення Instant Experience, раніше відомі як Canvas Ads, — це інтерактивні оголошення лише для мобільних пристроїв, які дозволяють користувачам взаємодіяти з рекламованим вмістом у Facebook.

Використовуючи оголошення Instant Experience, користувачі можуть натискати карусель із зображеннями, зміщувати екран у різних напрямках, а також збільшувати або зменшувати вміст.

Facebook пропонує використовувати від п’яти до семи зображень і відео в кожній рекламі Instant Experience для найкращих шансів залучення . Заготовлені шаблони також допоможуть вам заощадити час і повторити вашу ключову тему в рекламі.

Реклама Spruce Instant Experience у Facebook

Колекція оголошень

Колекція оголошень нагадує захоплюючі каруселі, які покращують взаємодію з користувачем. Колекція оголошень – це мобільні вітрини, де користувачі можуть гортати ваш асортимент продуктів. Більше настроюваних, ніж каруселі, вони також повноекранні. Користувачі можуть купувати продукти безпосередньо з оголошення Collection.

Оголошення про колекцію продуктів Feroldi місцевого виробництва на Facebook

Компанії також можуть дозволити алгоритмам Facebook вибирати, які продукти з вашого каталогу включено для кожного користувача.

Колекція оголошень – чудовий вибір для великих компаній, які продають різноманітні товари та послуги. Для менших компаній із обмеженою лінійкою продуктів краще підійдуть інші типи оголошень, як-от каруселі.

Провідні оголошення

Оголошення для потенційних клієнтів доступні лише для мобільних пристроїв. Це тому, що вони спеціально розроблені, щоб людям було легко надати вам свою контактну інформацію, не вводячи багато тексту.

Вони чудово підходять для збору підписок на інформаційні бюлетені, підписки на пробну версію вашого продукту або дозволу людям запитувати у вас додаткову інформацію. Кілька автовиробників успішно використовували їх для стимулювання тест-драйвів.

Провідна реклама автосалону Endomoto у Facebookзнайдіть свою машину сьогодні, головна реклама на Facebook

Слайд-шоу оголошень

Оголошення в режимі слайд-шоу складаються з 3–10 зображень або одного відео, яке відтворюється у вигляді слайд-шоу. Ці оголошення є чудовою альтернативою відеорекламі, оскільки вони використовують у п’ять разів менше даних, ніж відео. Це робить рекламу слайд-шоу найкращим вибором для ринків, де люди мають повільніше підключення до Інтернету.

Оповідання реклами

Мобільні телефони призначені для вертикального тримання. Оголошення Stories — це повноекранний вертикальний відеоформат лише для мобільних пристроїв, який дає змогу максимізувати площу екрана, не очікуючи, що глядачі повертатимуть екрани.

Наразі 62% людей у ​​США кажуть, що планують використовувати Stories навіть більше в майбутньому, ніж сьогодні.

Історії можуть складатися із зображень, відео та навіть каруселей.

Історії надають більше творчої свободи, ніж звичайна графічна чи відеореклама. Компанії можуть пограти з емодзі, наклейками, фільтрами, відеоефектами та навіть доповненою реальністю.

Недоліком Facebook Stories є те, що вони не розміщуються в каналах Facebook, тому користувачі можуть бачити їх не так часто, як інші формати оголошень Facebook.

Історії у Facebook також вимагають іншого форматування, ніж відео- чи графічні оголошення, тому вам може знадобитися створити оригінальний вміст лише для Історій.

Оголошення в месенджері

Оголошення месенджера відображаються на вкладці месенджера Facebook. Оскільки це місце, де люди проводять час у спілкуванні з друзями та родиною, реклама Messenger виглядає більш особистою, ніж прокручування зображень або відеореклами.

Люди бачать вашу рекламу Messenger серед своїх розмов і можуть натиснути, щоб почати розмову з вашим брендом. Ці оголошення є чудовим способом заохотити людей взаємодіяти з вашим брендом. Для невеликих компаній, які рекламують місцеві продукти чи послуги, реклама Messenger може допомогти розпочати розмову.

Приклад реклами Facebook Messenger Jasper's Market

Як розмістити рекламу на Facebook

Якщо у вас уже є бізнес-сторінка Facebook (і ви повинні), ви можете перейти прямо до Ads Manager або Business Manager , щоб створити свою рекламну кампанію Facebook. Якщо у вас ще немає бізнес-сторінки, спочатку її потрібно створити.

Ми виконаємо кроки для Ads Manager у цій публікації. Якщо ви бажаєте використовувати Business Manager, ви можете отримати докладну інформацію про те, як користуватися Facebook Business Manager, у нашій публікації.

Менеджер реклами — це початкове місце для показу реклами у Facebook і Messenger. Це комплексний набір інструментів для створення оголошень, керування місцем і часом їх показу та відстеження ефективності кампанії.

Крок 1. Виберіть свою мету

Увійдіть у Facebook Ads Manager і виберіть вкладку «Кампанії» , потім натисніть «Створити» , щоб розпочати нову рекламну кампанію у Facebook.

Вкладка «Кампанії» Facebook Ads Manager

Facebook пропонує 11 маркетингових цілей на основі того, чого ви хочете досягти своєю рекламою.

Ось як вони узгоджуються з бізнес-цілями:

  • Поінформованість про бренд: представте свій бренд новій аудиторії.
  • Охоплення: покажіть свою рекламу якомога більшій кількості людей у ​​вашій аудиторії.
  • Трафік: спрямуйте трафік на певну веб-сторінку, програму або розмову в Facebook Messenger.
  • Залучення: охопіть широку аудиторію, щоб збільшити кількість публікацій або підписок на сторінку, збільшити відвідуваність вашої події або заохотити людей отримати спеціальну пропозицію.
  • Встановлення програми: спонукайте людей установлювати вашу програму.
  • Перегляди відео: залучіть більше людей до перегляду ваших відео.
  • Залучення потенційних клієнтів: залучайте нових потенційних клієнтів до своєї воронки продажів.
  • Повідомлення: заохочуйте людей зв’язуватися з вашою компанією за допомогою Facebook Messenger.
  • Конверсії: спонукайте людей виконувати певну дію на вашому веб-сайті (наприклад, підписуватися на ваш список або купувати ваш продукт), у вашій програмі або у Facebook Messenger.
  • Продажі за каталогом: підключіть свою рекламу Facebook до каталогу продуктів, щоб показувати людям рекламу продуктів, які вони, швидше за все, захочуть купити.
  • Трафік магазину: залучайте клієнтів поблизу до звичайних магазинів.

Виберіть ціль кампанії на основі ваших цілей для цієї конкретної реклами. Майте на увазі, що для цілей, орієнтованих на конверсію (наприклад, продажів), ви можете платити за дію, але для цілей охоплення (наприклад, трафік і перегляди) ви платите за покази.

Для цього прикладу ми виберемо мету «Залучення» . З цього моменту ми повинні визначити, якого типу залучення ми хочемо.

Наразі ми виберемо оцінку “подобається” сторінці .

Деякі параметри, які ви побачите на наступних кроках, відрізнятимуться залежно від того, яку мету ви обрали.

Крок 2. Назвіть вашу кампанію

Назвіть свою рекламну кампанію у Facebook і вкажіть, чи підходить ваша реклама до будь-яких спеціальних категорій, таких як кредит чи політика.

Якщо ви хочете налаштувати A/B спліт-тест , натисніть «Почати» в розділі «A/B Test», щоб зробити це оголошення контрольним. Ви можете вибрати різні версії для показу цієї реклами після її публікації.

Прокрутіть ще трохи вниз, щоб вибрати, чи вмикати Advantage Campaign Budget+.

Ця опція може бути корисною, якщо ви використовуєте кілька наборів оголошень, але поки що ви можете залишити її вимкненою.

Натисніть Далі.

Крок 3. Встановіть свій бюджет і графік

У верхній частині цього екрана ви введете назву свого набору оголошень і виберіть, яку сторінку рекламувати.

Далі ви вирішуєте, скільки грошей ви хочете витратити на свою рекламну кампанію у Facebook. Ви можете вибрати щоденний або довічний бюджет. Потім встановіть дати початку та завершення, якщо ви хочете запланувати показ оголошення в майбутньому або вибрати його показ відразу.

Показ платної реклами Facebook за розкладом може бути найефективнішим способом витратити ваш бюджет, оскільки ви можете вибрати показ реклами лише тоді, коли ваша цільова аудиторія найімовірніше буде на Facebook. Ви можете встановити розклад, лише якщо ви створили тривалий бюджет для своєї реклами.

Крок 4. Націльтесь на свою аудиторію

Прокрутіть вниз, щоб почати формувати цільову аудиторію для своїх оголошень.

Почніть із вибору цільового регіону, віку, статі та мови. У розташуванні можна навіть включити або виключити міста певного розміру.

Ви також можете визначити пріоритетність людей, які нещодавно виявили інтерес до продукту чи послуги, які ви продаєте.

Роблячи вибір, слідкуйте за індикатором розміру аудиторії праворуч на екрані, який дає вам уявлення про потенційне охоплення вашої реклами.

Ви також побачите приблизну кількість щоденного охоплення та лайків сторінки . Ці оцінки будуть більш точними, якщо ви проводили кампанії раніше, оскільки Facebook матиме більше даних для роботи. Завжди пам’ятайте, що це оцінки, а не гарантії.

Тепер настав час детального націлювання.

Пам’ятайте: ефективне націлювання є ключовим фактором максимізації рентабельності інвестицій, і немає браку способів націлити свою аудиторію за допомогою Facebook Ads Manager.

Використовуйте поле «Детальне націлювання» , щоб конкретно включити або виключити людей на основі демографічних показників, інтересів і поведінки. Тут ви можете бути дуже конкретними. Наприклад, ви можете вибрати націлювання на людей, які зацікавлені в подорожах і походах, але виключити людей, які цікавляться подорожами з рюкзаком.

Крок 5. Виберіть місця розміщення реклами у Facebook

Прокрутіть вниз, щоб вибрати, де відображатимуться ваші оголошення. Якщо ви новачок у рекламі на Facebook, найпростішим вибором буде використання Advantage+ Placements.

Коли ви вибираєте цей параметр, Facebook автоматично розміщуватиме ваші оголошення у Facebook, Instagram, Messenger і Audience Network, коли вони, ймовірно, отримають найкращі результати.

Коли у вас буде більше досвіду, ви можете вибрати Ручне розміщення. Вибираючи цю опцію, ви отримуєте повний контроль над тим, де відображатимуться ваші оголошення у Facebook. Чим більше місць розташування ви виберете, тим більше у вас буде можливостей охопити цільову аудиторію.

Ваші варіанти залежатимуть від вибраної мети кампанії, але можуть включати наступне:

  • Тип пристрою: мобільний, настільний або обидва.
  • Платформа: Facebook, Instagram, Audience Network та/або Messenger
  • Розташування: канали, історії, Reels, In-Stream (для відео), пошук, повідомлення, накладання та реклама після циклу на Reels, пошук, у статтях, а також програми та сайти (зовнішні для Facebook).
  • Конкретні мобільні пристрої та операційні системи: iOS, Android, мобільні телефони або всі пристрої.
  • Лише під час підключення до Wi-Fi: оголошення відображається лише тоді, коли пристрій користувача підключено до Wi-Fi.

Крок 6. Встановіть безпеку бренду та контроль витрат

Прокрутіть униз до розділу «Безпека бренду» , щоб виключити будь-який тип вмісту, який було б неприйнятним для показу у вашій об’яві. (Щоб дізнатися більше про безпеку бренду , ознайомтеся з нашим повним посібником із керування ризиками розміщення реклами в соціальних мережах.)

Наприклад, ви можете уникнути конфіденційного вмісту та додати певні списки блокування. Списки блокування можуть виключати певні веб-сайти, відео та видавців.

Коли ви задоволені всіма варіантами, перегляньте останній раз оцінки потенційного охоплення та лайків сторінки.

Якщо ви задоволені тим, що бачите, натисніть «Далі» .

Крок 7. Створіть своє оголошення

Спочатку виберіть формат оголошення, а потім введіть текст і медіа-компоненти для оголошення. Доступні формати відрізнятимуться залежно від мети кампанії, яку ви вибрали на початку цього процесу.

Якщо ви працюєте із зображенням, виберіть медіафайли зі своєї галереї на Facebook і виберіть потрібне кадрування, щоб заповнити місце розташування.

Скористайтеся інструментом попереднього перегляду в правій частині сторінки, щоб переконатися, що ваша об’ява добре виглядає для всіх потенційних місць розташування. Коли ви задоволені своїм вибором, натисніть зелену кнопку «Опублікувати» , щоб запустити свою рекламу.

3 поради щодо розміщення оголошень у Facebook

1. Зверніть увагу на рекламні характеристики Facebook

Розміри оголошень у Facebook змінюються частіше, ніж погода (серйозно). Щоб ваші оголошення у Facebook не були розтягнутими, обрізаними чи іншим чином спотвореними, вам потрібно переконатися, що вибрані зображення та відео відповідають потрібним розмірам.

2. Тестуйте все

Важливо не робити припущень щодо того, що буде працювати, а що ні у ваших оголошеннях у Facebook.

Кожного разу, коли ви пробуєте щось нове, перевіряйте це на порівняння з попередніми оголошеннями, щоб побачити, чи вдосконалюєте ви показники, які для вас найважливіші.

Найкращі методи реклами у Facebook постійно змінюються. Тільки ви знаєте, що працює для вашої конкретної аудиторії. І єдиний спосіб підтримувати ці знання в актуальному стані – це тестування.

3. Спростіть робочий процес

Маркетологи соціальних медіа — зайняті люди, у яких, здається, нескінченні списки справ. Але є кілька способів спростити робочий процес.

Hootsuite Boost дозволяє рекламувати публікації в соціальних мережах безпосередньо з інформаційної панелі Hootsuite. Керуйте націлюванням на аудиторію, витратами на кампанію та тривалістю. Налаштувавши тригери автоматизації, ви можете дозволити Hootsuite керувати тим, які публікації підвищувати відповідно до ваших критеріїв.

Hootsuite Social Advertising допомагає оптимізувати робочі процеси соціального маркетингу та максимізувати витрати на рекламу. Ви можете збільшити кількість своїх найпопулярніших органічних публікацій, щоб охопити більше людей. Створюйте рекламні кампанії, відстежуйте ефективність і вносьте корективи для покращення результатів. Пізніше створіть розширені аналітичні звіти, щоб побачити, які кампанії досягли ваших цілей.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment