Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити, налаштувати та встановити піксель Фейсбук на сайт

Коваленко Марія 

Піксель Фейсбук дозволяє відстежувати конверсії та збирати дані про аудиторію сайту або програми. Дані можна використовуватиме аналізу ефективності реклами та наступного ретаргетингу на зібрану аудиторію.

У статті розповімо, де створюється піксель ФБ, як його настроїти, куди додавати отриманий код.

Як створити, налаштувати та встановити піксель Facebook: докладна інструкція

Спочатку коротко про те, що таке піксель Фейсбук, і що він може. Піксель – це шматок коду, який відстежує дії відвідувачів сайту або програми. Так він може зберегти дані про користувачів, які переглянули картку товару в інтернет-магазині, але не купили його. На цих людей можна настроїти показ реклами в соцмережах, тобто «наздогнати» їх і зробити реальними клієнтами. Наприклад, запропонувати їм знижку на переглянутий товар і цим мотивувати їх зробити покупку.

Тобто, з пікселем можна зібрати аудиторію, яка вже зацікавилася товарами і з великою ймовірністю здійснить покупку. Реклама, спрямована на таких користувачів, набагато ефективніша, ніж просто реклама з націленням за віком, країною та статтю.

Створення пікселя

Піксель Фейсбук створюється за допомогою інструмента Events Manager. До нього можна потрапити одним із двох способів — через рекламний обліковий запис Ads Manager або через Facebook Business Suite .

Через Ads Manager:

Заходимо до особистого рекламного кабінету. У верхньому лівому меню (всі інструменти) знаходимо Events Manager.

Events Manager

Через Facebook Business Suite:

У лівій панелі меню знаходимо пункт “Всі інструменти”.

Facebook Business Suite

Прокручуємо вниз і в пункті “Розмістити рекламу” знаходимо Events Manager.

Events Manager

Відкриваємо інструмент. У лівому меню натискаємо на зелений гурток із плюсом «Підключити джерела даних».

Піксель Фейсбук

*Якщо робити це вперше, то в головному вікні Events Manager ще буде синя кнопка з такою самою командою – “Підключити джерела даних”.

З’являється вікно з вибором джерела даних: інтернет (якщо хочемо збирати дані з сайту), програму, офлайн (для збору дій у роздрібних магазинах, офісах), CRM. Вибираємо пункт «Інтернет» та тиснемо «Підключити».

Піксель Фейсбук

Доступні два способи підключення: Api Conversions (дані надсилаються з сервера) і безпосередньо Піксель Facebook. Вибираємо друге.

Піксель Facebook

Система показує пам’ятку, що таке піксель і як він працює. Тиснемо далі.

Піксель Facebook

Потрібно придумати назву пікселя та вказати посилання на сайт, на якому розміщуватимемо код. Назва будь-яка, головне, щоб вам було зрозуміло. Можна написати назву сайту або товару, якщо код буде на лендингу.

Як налаштувати піксель Фейсбук

Як додати код пікселя на сайт

Піксель можна встановити вручну за допомогою самостійного додавання коду на сайт або через партнерські інтеграції.

Піксель Фейсбук на сайт

*Другим способом можна підключити піксель до сайту, створеного на CMS (WordPress, Joomla, Drupal), конструкторах (Wix, Jimdo), платформах електронної комерції (Shopify, Magento, Ecwid). Доступно 45 інтеграцій. При такому додаванні пікселя не потрібно мати справу з кодом – просто вибираємо в галереї інтеграцій потрібну і дотримуємося інструкцій.

Піксель Фейсбук на сайт

Повертаємось до ручного способу додавання коду. Тиснемо на кнопку «Встановити код вручну». Копіюємо його.

Як встановити піксель Фейсбук

Щоб додати код, потрібно зайти на свій хостинг, відкрити папку із сайтом та файл index.html. Скопійований шматок коду потрібно вставити перед тегом </head>. Код пікселя необхідно встановити на кожній сторінці сайту або на тих, де хочете відстежувати події. Наприклад, якщо після виконання замовлення користувач потрапляє на сторінку підтвердження та подяки за покупку, там теж варто встановити піксель. Потім дані CRM або форми замовлення можна буде зіставити з даними з пікселя.

Налаштування Фейсбук пікселя

Радимо ще на етапі створення пікселя увімкнути автоматичний розширений пошук збігів. Або зробити це пізніше в налаштуваннях. Піксель зможе зіставляти контакти відвідувачів сайту з контактами користувачів Фейсбук, що дозволить точніше відслідковувати події та знадобиться при подальшому настроюванні реклами.

Які збіги може відслідковувати піксель:

  • місто, країну, поштовий індекс;
  • електронну пошту;
  • ім’я та прізвище;
  • країну;
  • зовнішній ID;
  • номер телефону;
  • дату народження;
  • стать.

*Можна вручну настроїти, які пункти залишити для пошуку збігів.

Як встановити піксель Фейсбук

Далі з’являється вікно із пропозицією додати події. Це можна зробити і пізніше в установках пікселя. За замовчуванням після встановлення коду піксель враховує близько 18 основних подій: перегляд сторінок, додавання платіжної інформації, оформлення платної підписки, подання заявки. Але він може розпізнавати не всі події, потрібно випробувати кожне.

Можна створювати події для відстеження вручну за допомогою інструмента налаштування подій. Відразу на етапі створення пікселя чи пізніше. Для роботи з цим інструментом ви повинні керувати сайтом, і на ньому вже повинен бути встановлений код. Про цей інструмент ми розповімо в розділі про додавання своїх подій.

Події пікселя Фейсбук

Підтвердження домену

Після встановлення коду на сайт потрібно підтвердити володіння доменом. Фейсбук перевірить наявність коду на сторінках. Це можна зробити у вікні створення пікселя або Business Manager. У першому випадку тиснемо на кнопку “Підтвердити домен”. У другому потрібно зареєструвати обліковий запис Business Manager як власника домену, потім зайти в розділ «Безпека бренду», вибрати пункт «Домени» та підтвердити домен сайту.

Піксель Фейсбук

Тестування пікселя

Після того, як додали код на сайт та підтвердили домен, потрібно перевірити, які події сайт відстежує. Основні відображаються в головному розділі «Огляд», але їх можна переглянути у розділі «Тестування подій». Навіщо це потрібно — піксель може розпізнавати в повному обсязі події і треба заздалегідь розуміти, що він бачить, що ні. Наприклад, він розпізнає не всі форми заповнення заявок. Якщо ви заповнюєте заявку на сайті, а вона не відображається в подіях пікселя або відображається некоректно, то потрібно створювати відстеження цієї події вручну.

Для тестування подій заходимо у відповідний пункт у меню пікселя в Events Manager та пишемо адресу сайту. Після чого потрібно відкрити цей сайт, походити по сторінках, залишити заявку – робити все, що хочете відстежувати і подивитися, які події подають у дашборд пікселя, а які ні.

Піксель Фейсбук

Важливо: якщо у вас не налаштований редирект між доменами з www та без www, то можуть фіксуватися не всі події. Наприклад, ви тестуєте сайт site.ru, але зайшли на нього через www.site.ru. Якщо редирект не налаштований, то події не відображатимуться. Радимо попередньо налаштувати редирект, щоб не втрачати дані щодо трафіку. Або тестувати обидва домени окремо.

Радимо кожного разу після додавання нової події тестувати, чи бачить його піксель, і чи відображаються дані коректно.

Розділ «Огляд» пікселя

У розділі «Огляд» відображається графік із кількістю подій та список цих подій. Можна побачити назву події, спосіб підключення (браузер, мобільний пристрій) час, коли ця подія була зафіксована пікселем.

Піксель Facebook

Як створити свою подію для пікселя

Фейсбук може зчитувати не всі події, і тоді потрібно створювати їх вручну. Також може виникнути потреба відслідковувати конкретну конверсію або подію з кастомною назвою. Щоб було зрозуміло, що це за подія. Наприклад, додавання конкретного товару у кошик або заявка на зворотний дзвінок.

Є два способи створити свої події. Перший — додати спеціально налаштовані конверсії в окремому розділі Events Manager. Другий — додати події за допомогою інструмента налаштування подій (без додавання коду).

Як створити спеціально налаштовану конверсію:

У лівому меню Events Manager відкриваємо інструмент Спеціально налаштовані конверсії.

Спеціально налаштовані конверсії

Натискаємо на синю кнопку для створення конверсії, відкривається вікно налаштувань. Вказуємо назву конверсії, зрозумілу вам. Наприклад, “Кнопка оформити замовлення”. У сусідньому полі можна написати короткий опис. У джерелах даних вибираємо потрібний піксель.

Події пікселя Фейсбук

Далі слід зазначити умову для події. Наприклад, ви хочете налаштувати відстеження оформлення замовлення. Після оформлення користувач потрапляє на сторінку “дякую”. Отже, потрібно вказати посилання на цю сторінку в розділі «Правила» у рядку під кнопками «URL» та «містить».

Події пікселя Фейсбук

Потім слід вказати категорію події зі списку. Наприклад, “Купівля”. Якщо немає потрібної категорії або ви не знаєте, яку вибрати, можна залишити за замовчуванням “Категорія, вибрана Facebook”. Тоді фейсбук сам визначить категорію.

Події пікселя Фейсбук

Після всіх налаштувань, створена подія відображатиметься у вкладці «Огляд» та в розділі тестування подій під назвою, яка була заздалегідь зазначена.

Піксель Фейсбук

Як додати подію через інструмент налаштування подій:

Це можна зробити на етапі створення пікселя або пізніше в його налаштуваннях. У другому випадку переходимо у вкладку «Огляд» та тиснемо на кнопку «Додати події».

Події пікселя Фейсбук

Тиснемо «З пікселя».

Події пікселя Фейсбук

У вікні потрібно буде натиснути на кнопку «Відкрити інструмент налаштування подій». Далі вказуємо адресу сайту. Ви повинні мати доступ до цього сайту.

Піксель Фейсбук

Відкриється ваш сайт, і зліва з’явиться невелике вікно з двома кнопками «Відслідковувати нову кнопку» та «Відслідковувати URL».

Піксель Фейсбук

Посилання відслідковуються, як і при створенні спеціально налаштованих конверсій. Якщо ж вибрати відстеження кнопок, піксель автоматично визначить всі кнопки на сайті і виділить їх у рамочку.

Піксель Фейсбук

Щоб налаштувати подію, потрібно натиснути кнопку та вибрати тип події зі списку, наприклад, «Додати до кошика» або «Купівля».

Піксель Фейсбук

Зазначаємо «Не включати значення», якщо вам не важливе відстеження ціни і тиснемо «Підтвердити». Подія створена. Ця подія відображатиметься у розділі «Огляд» та «Тестування».

Піксель Facebook

Висновок

Створення та налаштування пікселя Фейсбук здається складним лише на перший погляд. Якщо грамотно використовувати піксель під час запуску рекламних кампаній та аналізу їх ефективності, можна помітити збільшення конверсії порівняно із запуском реклами перед використанням цього інструменту.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment