Як задати анонімне питання в Інстаграм в Сторіс?
Нова тенденція у спілкуванні в Інстаграм – це анонімні питання від користувачів. Що більше спілкування з аудиторією, то ближче стають передплатники з блогером . Як агітувати шанувальників та друзів на активну взаємодію? Розкажемо корисні лайфхаки для інстаграми.
Як зробити анонімні питання в Інстаграм
Спілкуйтеся зі своїми передплатниками всіма можливими способами: через пости в Інстаграм, сторіз, Дірект . Якщо Direct та коментарі під публікацією ніяк не зробити анонімними, то в сторіз можна спробувати створити інтригу.
Щоб дізнатися думку аудиторії в Інстаграм про випуск продукту, ідеї, новини, є кілька варіантів:
- Додайте тест у міні-ролик.
Для цього зайдіть в розділ створення сторіз в Інстаграм і запишіть відео (або виберіть із наявного матеріалу). Натисніть на піктограму наклейки та виберіть наклейку «Тест» . Проставте потрібні варіанти та спостерігайте за динамікою відповідей.
- Створіть опитування.
Виберіть піктограму Опитування . Він знаходиться в тому самому місці редактора для сторіз. Напишіть своє питання та 2 варіанти можливих відповідей. Підсумком ви побачите відсоткове співвідношення відповідей. Хто саме і що натиснув — лишиться таємницею.
- Запитання.
Значок «Питання» розташований у розділі стікерів для сторіз. За допомогою даного вікна ви даєте можливість аудиторії задати цікаві для дилеми.
Причому блогер, який отримає ці пропозиції, знатиме, хто саме написав повідомлення. Але, додавши, сам запит та відповідь на нього в історію, інші користувачі не побачать нікого. Таким чином виходить відповісти на «анонімні» звернення.
Як зробити анонімні питання в Інстаграмі F3
Щоб повідомлення були надіслані анонімно, розробники створили нову програму F3. Для застосування програми виконайте такі кроки:
- Зайдіть у Play Market або App Store. Вбийте у пошук F3.
- Встановіть програму на свій смартфон.
- Зареєструйтесь у програмі.
- Дайте у профілі в Інстаграм посилання на свій обліковий запис у F3. Можна це зробити через сторїз. Або додайте активне посилання у профіль в Інстаграм у розділ із зазначенням сайту.
- Отримуйте і відповідайте на запити, що надійшли. Вони точно будуть анонімними. Записуйте повідомлення на відео.
- Натисніть на іконку Instagram і виберіть спосіб демонстрації своїх відгуків та звітів: за допомогою Direct, сториз, посту.
- Бажаєте поділитися відповідями з рештою світу? Зробіть скріншот відповіді із програми та додавайте картинку в будь-яку соц.мережу.
Як додати анонімні питання до Інстаграм
Розробники давно придумали масу додатків для спілкування людей без іменників. Не всіма їх можна поділитися в соціальних мережах. Але творці не стоять дома і розширюють межі своїх продуктів.
Також можна використовувати стандартний знімок екрана або запис відео з монітора для демонстрації відповідей на отримані повідомлення. Ось кілька цікавих мобільних додатків для додаткової взаємодії з оточуючими:
- ASKfm. Ця програма з елементами гри: ставиш відкриті питання – отримуєш монети. Анонімність також гарантовано. Можливе створення фотоопитування в профілі ASKfm.
- Питай ру. Популярний сайт та адаптивна мобільна версія. Діліться посиланням на свій обліковий запис у будь-яких соц.мережах і більше спілкуйтеся з аудиторією. Орієнтовано на Вконтакті.
- Reach. Дозволяє викладати посилання на сторінки у Facebook та Instagram.
Анонімні питання в Інстаграмі. Що запитати?
Можна писати повідомлення на будь-які теми. Але якщо ви хочете точно отримати адекватну відповідь на відправлений запит, дотримуйтесь рамок пристойності. Поважайте іншу людину.
Список актуальних тем для блогера:
- Запитайте у своєї аудиторії, який контент їм найбільше подобається. Що передплатники хочуть бачити у вашому профілі? На основі відповідей складайте нову стратегію розвитку або покращуйте стару.
- Знайомство. Цей варіант найбільш популярний для створення постів. Дізнайтеся у передплатників хто вони, звідки, скільки років їм, чим захоплюються, чому вони на вас підписалися.
- Порада. Найбільше люди люблять роздавати поради. Попросіть їх поділитися своїм баченням проблеми, що виникла. Особливо добре ця рубрика зайде у блогах молодих мам або вагітних.
- Обговорити покупки. Чи подобається аудиторії ваш новий образ? Чи варто придбати ці джинси чи доглянути інші? Також проведіть опитування щодо нової стрижки або колір волосся.
- Рецепти. Дізнайтесь цікаві та прості рецепти приготування страв.
- Грошове питання. Запитайте, які доходи мають передплатники. Чи вистачає їм? Підійде для тих облікових записів, які продають навчальні курси. Якщо ви можете запропонувати людям освоїти нову професію, то уточніть для початку їхню поточну кар’єру.
- Ностальгія. Усім іноді хочеться згадати минуле. Дізнайтеся в інтсаграмерів про їх найкращі або гірші моменти в житті. Будьте готові також відкрито ділитися своїми подіями.
- Освіта. Чи не знаєте, на кого піти вчитися? Поставте це питання у своєму профілі. Прочитавши численні варіанти, ви можете знайти потрібний.
- Новинки техніки. Проводьте огляди ринку сучасних технологій. Уточнюйте, хто з передплатників уже користувався цим гаджетом. Демонструйте відповіді у профілі.
- Подарунки. Тема подарунків актуальна завжди. Свят у світі повно. Запитуйте людей поради про те, що подарувати мамі, татові, чоловікові, дружині, бабусі, дідусеві тощо.
Бізнес-профілі в Інстаграмі можуть скористатися наступним набором відповідних тез:
- Безпосередньо запитайте передплатників, що подобається, а що – ні.
- Чи потрібно розширювати асортименти продукції? Дізнайтеся, щоб клієнти хотіли придбати в магазині. Можливо щось варто прибрати.
- Відгуки про придбаний товар. Залишайте не лише позитивні коментарі, а й негативні. Перевірте чесність кожного повідомлення.
- Продаєте послуги? Влаштуйте майстер-клас у сторіс або публікуйте експертні пости.
- Спрощуйте процес замовлення товару чи послуги. Додати форму для заповнення звернення. Вставте посилання в шапку профілю . Чим менше дій потрібно буде зробити потенційному клієнту, тим вищий шанс продажу.
- Розіграш із призами чи знижками.
Використовуйте будь-які можливості для налагодження контакту з аудиторією. Будьте відкритими та використовуйте розробки від творців Інстаграм.