SMM - Соціальні медіа

10 правил успішної реклами у соцмережах

Коваленко Марія 

Як націлена реклама допомагає досягати цілей вашої компанії, і що потрібно врахувати при рекламі в соціальних мережах.

У 2016 році відбулася подія, яка змінила світ та світогляд людей – перемога Дональда Трампа на виборах у США. Експерти в один голос стверджують, що соціальні мережі та конкретно таргетування зробили вирішальний внесок у такі несподівані результати. Команда Трампа розробила безліч мікротаргетів на тисячі аудиторій соціальних мереж.

Клінтон наголосила на телевізійну рекламу. Реклама була розділена за принципом: для чорношкірих, для жінок, азіатів і т.д. Передбачалося, що проблеми у цих великих аудиторій однакові, і звертатися до них треба відповідно. Трамп зробив вужчу вибірку. Наприклад, у кварталі Маленький Гаїті в Майамі була запущена інформація про відмову Фонду Клінтон брати участь у ліквідації наслідків землетрусу в Гаїті. (Дані Швейцарського видання Das Magazin)

Чиє просування виявилося ефективнішим, ви знаєте.

Ілюстрація: Ryan Putnam

Який можна зробити висновок?

За персоналізованою рекламою — майбутнє, а націлення — це перший та головний інструмент такої реклами. При правильному її використанні можна перемогти на виборах у США, навіть якщо ви Дональд Трамп.

Ми розповімо про 10 правил і про типові помилки, яких можна допустити при використанні таргетованої реклами в соціальних мережах — Facebook, Instagram. Ці помилки сформульовані на основі власного майже п’ятирічного досвіду, їхнє виправлення призвело до позитивного комерційного ефекту у замовників.

1. Наповніть групу та сайт контентом

Часта помилка фахівців-початківців — запуск таргетованої реклами в порожню групу. Уявіть себе на місці користувача: він клікнув на класну пропозицію, але замість цікавої спільноти чи сайту побачив групу з трьома постами чи жахливий лендінг. По-перше: ви витратили гроші на залучення користувача, але втратили потенційного клієнта, по-друге, що, мабуть, найнегативніше: ви прогавили можливість створити позитивне перше враження на аудиторію. Створіть унікальний дизайн у ваших групах, щоб користувачеві було цікаво вступати в них,

Гарне оформлення та постійне оновлення контенту унікальними новинами створює сприятливу атмосферу для зростання передплатників. Часи вступів у тисячі груп та підписок на сотні сторінок уже минули. Тепер сторінка кожної людини в соцмережах — її друга особа, і підписуються лише на цікаві та гарні спільноти. Запам’ятайте: порожнеча та сірість викликає тугу та байдужість. А це головні вороги продажу.

2. Встановіть ліміт бюджету

Будьте уважні. Неуважність може закінчитись плачевно, а саме незапланованими витратами.

Найчастіше, після перших спроб самостійного налаштування таргетингової рекламної та марнування грошей, більшість цю справу кидають, оскільки «вона не працює». Щоб не розчаруватися на початку шляху, спустивши весь рекламний бюджет на першу в своєму житті рекламну кампанію, встановіть межі витрат. Запам’ятайте: в інтернет-рекламі великий бюджет не гарантує великого результату.

А от якщо підходити до витрат з розумом та правильно налаштувати рекламу – все вийде.

Ілюстрація:Karolis Strautniekas

3. Визначте демографію вашої аудиторії

Будь-які аналітичні висновки мають бути підкріплені статистичними даними чи досвідом. Таргетування показу реклами на аудиторію, яку ви не знаєте, загрожує перевитратою коштів та низькою ефективністю рекламної кампанії.

Джерела даних для сегментування аудиторії (у порядку зменшення достовірності):

  • Маркетингове дослідження аудиторії Гіпотеза обґрунтована та одразу працює. Проводити такі дослідження і старанно готуватися варто лише в тому випадку, коли ви готові виділити великі гроші на рекламу.
  • На другому місці за достовірністю дані з Яндекс Метрики та Google Analytics . Для цього має бути сайт (несподівано, так), зібрана статистика хоча б за два місяці, налаштовані конверсійні цілі. Тут вам допоможуть звіти за статтю та віком, з умовою досягнення хоча б однієї з цілей. Націлення відбувається на підставі підготовлених аналітичних звітів маркетологів.
  • Якщо сайту немає, то ви можете переглянути статистику в групі та визначити, передплатників з якими демографічними даними в ній найбільше. Вони є вашою цільовою аудиторією.
  • Якщо ніша нова, бізнес новий і сайту немає, то доведеться провести одну-дві тестові рекламні кампанії на якомога ширшу аудиторію, і тільки тоді ви отримаєте дані для націлення.

Чим більше ви вкладаєте в маркетингові дослідження, тим вища віддача від витрат на рекламу. На наш досвід можна сказати, що чим краще ви знаєте вашу аудиторію, тим краще аудиторія знає вас.

4. Кожному сегменту – своє оголошення

У жодному разі не показуйте те саме оголошення аудиторії з різними демографічними характеристиками. Рекламне посилання для чоловіків віком 18 – 24 років буде зовсім іншим, ніж для жінок 44 – 50 років. Навіть якщо вони купують той самий товар. Хороший приклад диференціації таргету наведено на початку цієї статті, і стосується передвиборної програми Дональда Трампа. Ось вам приклад.

Послуги професійного підбору автомобіля.

Макросегменти: жінки віком від 25 – 40 років, та чоловіки віком 21 – 40 років.

Приклад рекламного посту для жінок:

Основний посил – підбери машину і в тебе не буде проблем. Ти їздитимеш у своїх дівочих справах, а машина не ламатиметься, бо ти замовила автоексперта. Також персоналізація в обігу в жіночому роді відіграє позитивну роль.

Приклад рекламного посту для чоловіків:

Тут посил уже глибший: чоловіки більше розбираються в авто ніж жінки, тому увагу варто зачепити фотографіями, як можуть розбиті авто привести в стан майже нового. Відмінне рішення зіграти на чоловічому страху не розпізнати битий автомобіль.

Чим більше ваша реклама буде персоналізована, тим вищий її шанс на успіх. Намагайтеся розбивати рекламу як мінімум за статевою ознакою.

5. Будьте лаконічні та привабливі

Людині у світі доводиться пропускати через себе дуже великі обсяги інформації. Ви помічали, як ви самі реагуєте на рекламу? Спочатку людина бачить образ, потім зображення, потім заголовок, потім текст. Якщо ви припустилися помилки в цій послідовності, то швидше за все пропустіть потенційного клієнта.

  • Підбирайте графіку так, щоб вона чіпляла увагу у всьому інтерфейсі обраної соціальної мережі. Образ формується бічним зором, зображення аналізується прямим. Не треба розміщувати стокове зображення посміхаючись і тиснути один одного руки людей. Ці картинки потопають у загальному інформаційному шумі. Розміщуйте яскраві, емоційні зображення, які захочеться розглянути.
  • Користувачі аналізують лише заголовки у стрічці новин. Детально пропрацюйте заголовки оголошень — якщо вони будуть нудними, далі ніхто не читатиме.
  • У тексті оголошення пишіть коротко : більше конкретики, фактів, емоцій. Тут можна «поштурмувати» і вигадати кілька цікавих пропозицій, які потім протестувати в рекламі.

6. Подаруйте користувачеві нагороду за дію

Бажаєте, щоб користувач вступив до групи? Дайте знижку, запропонуйте класну акцію, запросіть взяти участь у конкурсі.

У вас паблік новин? Тоді покажіть у рекламному оголошенні новину, яка може зацікавити цільову аудиторію. Ви також можете розповісти про те, що такий вміст розміщуєте регулярно.

Ілюстрація:DAN Gartman

Перехід по рекламному оголошення та вступ до спільноти — це певною мірою робота, яку зробив користувач. І, не давши нічого натомість, не розраховуйте, що хтось вступатиме до вашої групи.

Приклади цінностей для реклами:

  • Вступи в групу та отримуй щодня гарячі пропозиції;
  • Вступи в групу та отримай знижки при замовленні;
  • Підпишись та отримуй актуальні новини щодня;
  • Вступи в групу та отримай безкоштовну доставку;
  • Отримай бонус за залученого друга;
  • Купуючи брендовий міні подарунок.

7. Використовуйте ретаргетинг

Ретаргетинг – це показ реклами аудиторії, яка вже взаємодіяла з вашим бізнесом. Є два види ретаргетингу:

  1. Показ реклами для всіх відвідувачів вашого сайту. Встановлюйте на сайт спеціальний код – («піксель»), і, якщо людина протягом 28 днів була на вашому сайті, її наздоганятиме наша «особлива» реклама. Поторгуйтесь, додайте знижку якщо він все ж таки купить у вас. Для користувачів, які ще вибирають, де купити товар або планують скористатися послугою, нагадування про вас дозволить схилити шальки терезів на свою користь.
  2. Якщо у вас є готова база даних клієнтів, у якій є хоча б один із наступних параметрів: номер телефону, або email, то ви можете налаштувати рекламу, що таргетується , на цю аудиторію. Така реклама буде набагато ефективнішою порівняно з рекламою для нової аудиторії.

Приклад: якщо у вас є база клієнтів з номерами телефонів, ви можете сповіщати цих людей у ​​стрічці новин про розпродаж та акції. Даний вид реклами ефективніший, ніж email розсилання, тому що користувач розцінює дане оголошення як випадково показану рекламу, але ми з вами знаємо.

8. Не перегинайте палицю

Ваша реклама впливає на репутацію компанії, тому не давайте нездійсненних обіцянок і не використовуйте провокаційних зображень і текстів. Одного разу створивши неправильне враження в аудиторії, його складно змінити. Відповідайте на грубу критику ввічливішим тоном. Якщо вашому клієнту щось не сподобалося, зробіть подарунок. Допоможе лише скидання до нуля – ребрендинг компанії. Один задоволений клієнт наводить двох, а незадоволений веде десять.

Ілюстрація: Jonas Mosesson

9. Не набридайте

При налаштуванні рекламної кампанії можна встановити частоту показу реклами від 1 до 5 разів на кожного користувача, проте ніхто не любить занадто нав’язливу рекламу. Ми вважаємо, що оптимально показувати оголошення 2-3 рази для першого запуску реклами і 1-2 для повторного. Якщо ви показуєте занадто часто, користувачі почнуть скаржитися на оголошення. Ви ризикуєте не лише втратити аудиторію, а й потрапити під бан модераторів соціальної мережі. Краще покажіть рекламу ще раз за два тижні.

10. Розробляти відразу – добре

Найбільший ефект від реклами досягається у перші два дні її показу. Тож не лінуйтеся і налаштовуйте рекламну кампанію якісно відразу — так ви не «солієте» бюджет і отримаєте результат.

Підсумки

Реклама у соціальних мережах – страшна сила. Як би ми не хотіли бути унікальними у цьому світі, завжди знайдеться як мінімум пара сотень схожих персонажів, у яких виникають однакові потреби. І найближчим часом реклама ставатиме дедалі персоналізованішою. Перевага виявиться у тих компаній, які будуть бити за інтересами вузьких аудиторій та спілкуватися з ними їхньою мовою. Така робота потребує багато ідей та професіоналізму. Від націленої реклами можна досягти колосальних успіхів, якщо, звичайно, робити її з розумом.

Ми працюємо з таргетинговою рекламою вже понад 5 років, практично від початку її запуску в Facebook. Ми маємо багатий досвід, як робити не можна і ще більше досвіду у нас у питаннях, як робити потрібно. Якщо хочете запропонувати цікавий проект, ми раді взяти його в роботу і відповісти на всі питання, що вас цікавлять.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment