SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити розсилку в телеграм. Боти, програми та сервіси

Коваленко Марія 

Розсилка повідомлень у Телеграм це нова заміна поштовим розсилкам — вона дешевша та ефективніша.

Для розсилок найзручніше використовувати боти чи сервіси – як і які саме, розповімо у статті.

Чому розсилки у Телеграм ефективніші за поштові

1. Всі повідомлення надходять до адресатів.

Листи з email-розсилок часто опиняються в папці «Спам», і навіть у тих, що потрапляють у вхідні, може бути невисоке розкриття. Деякі листи одержувачі видаляють або позначають як прочитані (така функція є в Gmail), навіть не відкриваючи їх.

Чому розсилки у Телеграм ефективніші за поштові

У Телеграм абсолютно всі повідомлення сягають адресатів — користувач отримує звукове повідомлення і бачить червоний значок вхідного повідомлення. Повідомлення з груп виглядають так само, як повідомлення від друзів.

Доставляння розсилок у Телеграм

Навіть якщо відключити повідомлення, вони все одно доходять до адресата, доки він підписаний на групу. Вони приходять без звукового сповіщення та виглядають, як сірий гурток.

Незалежно від того, увімкнені повідомлення чи ні, у Телеграмі відображається кількість вхідних повідомлень. Щоб його прибрати, потрібно відкрити повідомлення і прогортати його до кінця, тобто воно у будь-якому разі трапляється на очі. Одержувач або читає розсилку одночасно, або пізніше, або перегортає.

2. Це дешевше.

Для емейл-розсилок потрібно не тільки оплачувати послуги надсилання листів, але й оформляти листи, щоб вони відрізнялися від звичайних. Потрібно купувати шаблони html, звертатися до дизайнерів або користуватися платними сервісами з вбудованим редактором листів. У Телеграм все простіше – потрібен тільки текст, смайли та вкладення (картинка, відео, гіфка, посилання). Тобто ви вже витрачаєте менше грошей на оформлення – короткий текст і картинка у фрілансера коштують дешевше, ніж лист та html шаблон. Можна взагалі робити посади самостійно.

Навіщо потрібне масове розсилання повідомлень

Які завдання вирішують розсилки :

  1. Збільшення продажів . З Телеграма можна спрямовувати трафік на свої або партнерські сайти, програми та сервіси з метою подальшої монетизації.
  2. Підвищення впізнаваності бренду та лояльності з боку клієнтів. Нагадуйте про себе цільову аудиторію за допомогою інформаційних розсилок.
  3. Оповіщення про новини, акції, конкурси. Розкажіть, що нового сталося у компанії — розширено виробництво, відкрито ще одну торгову точку, запущено акцію.
  4. Отримання зворотного зв’язку . Проведіть опитування або запропонуйте користувачам поставити вам свої запитання – це дозволить краще дізнатися аудиторію.
  5. Промо-розсилання. Розкажіть про нові пропозиції компанії.
  6. Доставка персональних повідомлень. Це підтвердження транзакцій, інформація про статус замовлення, персональні знижки. Такі розсилки робляться з допомогою роботів.
  7. Навчальні розсилки. Підходить для тих, хто займається онлайн навчанням – школи, інфобізнесмени.

Види розсилок у Телеграм :

  • інформаційний контент – добірки, огляди, авторські нотатки, текстові підведення з посиланнями;
  • візуальний контент;
  • рекламні публікації;
  • персоналізовані розсилки.

Ще розсилки можна розділити на: розсилку за власною базою, масове розсилання рекламних повідомлень в чужі чати через послуги і персоналізовану розсилку через робота.

Розглянемо послуги для перших двох типів розсилок — за своєю базою та по чужих чатах.

Боти, програми та сервіси для розсилок у Телеграм

3 продавець

3seller – сервіс масових розсилок у чати Телеграм. Створений для рекламних агенцій, smm-фахівців , арбітражників , власників своїх каналів та ботів, інтернет-магазинів, продавців будь-яких товарів та послуг.

Принцип роботи : спочатку до сервісу потрібно підключити свій Телеграм-акаунт – з нього надсилатимуться повідомлення в чати. Він автоматично підписується на вибрані чати та починає розсилку. Радимо завести для цього окремий обліковий запис. Потім потрібно вибрати список чатів, написати повідомлення та розпочати надсилання повідомлень.

Основні функції

Розсилка по готовому списку або зі свого файлу . Радимо відібрати чати вручну та зберегти їх у файл. Можна вибрати готові чати зі списку сервісів, але там можуть виявитися неякісні, наприклад, такі, де розсилається кілька рекламних повідомлень за хвилину — користі від такого розсилання не буде.

Дублювання повідомлення . Дозволяє надсилати повідомлення в чат повторно через проміжок часу. До повідомлень можна додати посилання, фото чи відео.

Плюси :

  • простий інтерфейс після реєстрації відразу з’являється вікно, де потрібно вибрати чати і написати повідомлення;
  • дешева вартість розсилок;
  • немає абонентської плати;
  • Після реєстрації доступно 10 безкоштовних повідомлень для тестування.

Мінуси : у готовому списку чатів можуть траплятися неякісні.

Ціна – 1 карбованець за одне доставлене повідомлення в чат.

SendPulse

сервіс для розсилок у Телеграм

SendPulse – відомий сервіс емейл-розсилок, але в ньому також є функція розсилок через месенджери та соцмережі (Телеграм, Вайбер, Фейсбук месенджер, ВКонтакте).

Принцип роботи : спочатку потрібно створити безкоштовний бот через @BotFather і прив’язати його до облікового запису SendPulse. Бота можна доопрацювати в конструкторі – налаштувати автовідповіді з кнопками, зробити меню.

Бот для розсилки в Телеграм

Далі потрібно набрати передплатників для створеного робота. Якщо є свій сайт, запропонуйте його відвідувачам передплатити розсилку в Телеграм. Рекламуйте робота в групах та соцмережах. Коли зібрано базу передплатників, можна почати надсилати їм повідомлення від імені бота.

Основні функції для масових розсилок

Віджет для залучення передплатників – його можна повісити на веб-сайті і збирати передплату для бота. Якщо є кілька ботів у різних месенджерах, створіть для них єдиний віджет.

Сегментація аудиторії – потрібна для фільтрації одержувачів. Одержувачів можна відфільтрувати за датою підписки, активності, настроїти умови зі змінними (містить/не містить/рівно/не рівно).

Змінні в тексті — дозволяють надсилати особисті повідомлення, наприклад, «Привіт, {{Ім’я}}», де підставляється ім’я отримувача.

Статистика з боту – скільки всього передплатників у бота, скільки нових підписок / відписок за сьогодні, кількість сесій та відправлених повідомлень.

Статистика розсилки — скільки повідомлень було доставлено і який відсоток залученості. Залученість враховує будь-яку взаємодію — натискання кнопки або повідомлення у відповідь.

Кнопка – веде на зовнішній ресурс або створює тригерний ланцюжок (залежно від налаштувань).

Надсилання за розкладом – можна запустити розсилку одразу або через час.

Плюси :

  • багатофункціональний сервіс – можна робити розсилки не тільки в телеграм;
  • дозволяє доопрацювати безкоштовний бот;
  • є віджет для залучення передплатників;
  • докладна статистика з розсилок;
  • є безкоштовний тариф.

Мінуси : підтримка не завжди швидко реагує.

Ціни — на безкоштовному тарифі можна надіслати до 10 000 повідомлень на місяць необмежену кількість передплатників та створити 3 боти. 

Сlienthunter

Сервіс для розсилки повідомлень у Телеграмі

Сlienthunter — сервіс розсилки повідомлень своїм передплатникам. По суті це конструктор ботів для створення автоворонків .

Принцип роботи : спочатку потрібно створити безкоштовний бот через @BotFather і прив’язати його до облікового запису Сlienthunter. Для розсилок у бота мають бути передплатники.

Основні функції

Розсилання повідомлень за розкладом — можна налаштувати розсилку так, що перше повідомлення прийде одразу після передплати, а друге за кілька хвилин.

Вибіркова розсилка — це функція надсилання повідомлень конкретним передплатникам залежно від їхньої дії. Наприклад, можна надіслати повідомлення лише тим, хто прочитав попередні.

Важливо : функція вибіркової розсилки знаходиться в розділі «Розсилки». Розділ «Повідомлення» потрібний для надсилання повідомлень усім передплатникам.

Кнопка – у сервісі 2 типу кнопок – одна веде на зовнішній сайт (прописуємо url), друга надсилає наступне повідомлення з розсилки.

Рекламна мітка – це аналог utm-міток, він потрібен при рекламі робота в інших групах, щоб розуміти, звідки прийшли передплатники.

Плюси :

  • створення робота безкоштовно;
  • бот налаштовується один раз;
  • докладна статистика;
  • рекламні позначки;
  • простий інтерфейс, підходить новачкам;
  • при оплаті сервісу на 3 місяці можна отримати безкоштовну допомогу в налаштуванні Skype.

Мінуси : безкоштовний тариф дозволяє відправити всього 10 повідомлень на 50 передплатників в одній автоворонці.

Ціна – є безкоштовна версія з обмеженим функціоналом та тариф Профі без обмежень.

Як зробити масове розсилання повідомлень у Телеграм

Після вибору сервісу – переходимо до створення розсилки. Тут скрізь стандартно:

  • Налаштуйте список одержувачів (якщо це надсилання в різні чати).
  • Напишіть текст повідомлення.
  • Додати кнопку.
  • Доповніть повідомлення елементами: зображення, файл, відео, гіфка або емодзі.
  • Додайте посилання, якщо потрібно.
  • Налаштуйте час надсилання.
  • Запустіть розсилку.

Аналізуйте статистику, щоб розуміти, які повідомлення отримують більший відгук.

Порада : не створюйте агресивну рекламу, не потрібно відразу пропонувати в лоб щось у вас купити – таке повідомлення визнають за спам, і вас просто заблокують. Чат – це місце спілкування за інтересами, тому повідомлення має бути ненав’язливим. Приклад відповідних повідомлень для чату:

  1. В Інстаграм вже рік і за перші 4 місяці зробив 100 000 передплатників, потім аккаунт отримав тіньовий бан, але через місяць отримав приріст ще в 90 000. Продовжую знімати та монтувати, пишу про це і ділюся секретами на своєму каналі @ канал.
  2. Створили з хлопцями біржу реклами в Тікток, де можна знайти замовлення без посередників. Ви забираєте собі 100% замовлення. Єдина умова – в акаунті має бути від 10 000 передплатників. Додати можна через нашого бота @tiktok.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment