SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Статистика каналу в Телеграм – як подивитися та проаналізувати

Коваленко Марія 

Починаючи з 6 версії Telegram месенджера, адміністратори каналів можуть побачити статистику. Щоправда, вона доступна для каналів, у яких від 1 000 передплатників, сам адмін при цьому повинен мати право на публікацію повідомлень у каналі.

У статті розповімо, де знаходиться статистика у Телеграм, які там є розділи та що робити з отриманими даними. А також, які альтернативні методи доступу до статистики.

Як подивитися статистику в Телеграм та як її аналізувати

Статистика каналу Телеграм відображається на пристроях під керуванням Android, iOS і macOS. Користувачі десктопної версії месенджера на Windows поки що не можуть побачити статистику (незалежно від кількості передплатників), але, можливо, у нових версіях месенджера ці обмеження заберуть (інформація є актуальною для версій від 6.0. до 7.1.).

Де знаходиться статистика?

Якщо у вас Андроїд, потрібно перейти на сторінку з інформацією про канал, натиснути на меню 3 точки – Статистика. На iOS те саме, тільки замість трьох точок треба натиснути на «Ще».

Загальна статистика

Загальна статистика показує зведені дані протягом останніх 7 днів, а саме:

  • кількість передплатників та приріст;
  • кількість переглядів публікацій;
  • кількість користувачів із включеними повідомленнями (у відсотках);
  • кількість ріпостів.
Аналіз статистики у Телеграм

Що дає ця інформація:

  • Кількість передплатників . З кількістю передплатників та їх приростом все зрозуміло – різкий приріст (на відміну від середнього) може бути наслідком запущеної реклами або перенаправлення трафіку з інших ресурсів, наприклад, з Тік-Току, YouTube каналу, каталогу ТГ каналів. Також посилання на ваш канал могли залишити на ресурсі (навіть без вашого відома). Якщо люди масово відписуються, слід переглянути свою стратегію ведення каналу — швидше за все, контент не цікавий аудиторії або ви десь перегнули ціпок у своїх постах.
  • Загальна кількість переглядів публікацій також показує, наскільки людям цікавим є ваш контент.
  • Повідомлення . Відсоток передплатників з увімкненими повідомленнями говорить про те, що ці користувачі з більшою ймовірністю побачать повідомлення, ніж ті, хто відключив повідомлення. Цю інформацію можна використати, плануючи розміщення реклами на каналі. Якщо відсоток дуже низький, можливо, ви занадто часто публікуєте контент і постійні повідомлення дратують користувачів. Один із способів підвищення відсотка – перейти від кількості постів до їхньої якості.

Багато користувачів відключають повідомлення на всіх каналах, незалежно від їх якості, тому цей показник не настільки точний. На нього варто звертати увагу у зв’язці з іншими даними.

  • Кількість ріпостів також свідчить про інтерес до контенту. Чим більше ріпостів, тим краще.

Зріст

Тут уже можна переглянути більш детальну динаміку зміни кількості передплатників по днях. Повзунок у нижній частині розділу дозволяє вибрати часовий проміжок – мінімум 10 днів, максимум – близько 3 місяців.

Передплатники

Якщо попередній графік про загальну зміну кількості передплатників, то 2 кольорові графіки у розділі «Підписчики» більш детально показують, скільки людей відписалося та скільки підписалось у конкретні дні. Зелений графік показує передплати, червоний – відписки.

Аналіз передплатників у Телеграм

Що дає ця інформація :

Ви можете вивчати причини передплати/відписки у вибрані дні. Наприклад, минулої середи у вас відписалося нетипово багато людей. Ви переглядаєте публікації за цей день і виявляється, що один із них надто провокаційний — можливо, саме в ньому і є причина.

Важливо : періодичні відписки – природний процес для каналів у телеграмах. Погано, коли відписуються різко і величезними кількостями.

Сповіщення

Дані графіки показують, у які дні передплатники включали або вимикали сповіщення каналу.

Статистика сповіщень у Телеграм

Що дає ця інформація :

Тут нас цікавить графік відключень. По ньому можна відстежити, після яких постів передплатники відключали повідомлення та викладати менше такого контенту. Але як ми вже писали вище, причина може взагалі не пов’язана з контентом.

Перегляди по годинах

Графіки показують, як змінювалася кількість переглядів за годинами. Один із графіків показує дані за останнім тижнем, інший — за попереднім.

Перегляди по годинах

Що дає ця інформація :

Якщо двома тижнями приблизно однакові показники (немає різких стрибків), ці дані можна використовуватиме визначення часу активності аудиторії. Якщо найбільше переглядів у середу о 17 годині вечора, варто викладати важливу інформацію або рекламні пости в цей період.

Джерела переглядів

Графік показує, звідки отримано перегляди публікацій. Які доступні метрики:

  • Передплатники — Перегляди передплатників каналу.
  • URL — Перегляди людей, які відкрили пост за посиланням.
  • Пошук – перегляди від людей, які знайшли вас у пошуку месенджера.
  • Канали — Перегляд публікації в інших каналах.
  • Особисті чати – перегляди в особистих листуваннях.
  • Групи – перегляди в чатах.
  • Інше.
Джерела переглядів у Телеграм-каналі

Що дає ця інформація :

За метриками URL та Канали можна відстежувати ефективність рекламних постів. Якщо ви розміщували посилання на публікацію в соцмережах або на своєму сайті, можна також оцінити скільки переглядів це принесло.

Метрики Особисті чати та Групи показують, що передплатники діляться вашим контентом. Якщо з репостів ви отримуєте багато переглядів, то варто робити більше публікацій, якими хочеться поділитися. Зазвичай передплатники охоче діляться корисними та вірусними публікаціями.

Джерела нових передплатників

Аналогічно попередньому пункту, але тут уже інформація щодо передплатників. Метрик менший: URL, Пошук, Особисті чати, Групи, Канали. Відверто кажучи, не вистачає метрики за соцмережами та YouTube.

Джерела нових передплатників

Що дає ця інформація :

Дає зрозуміти, звідки до вас приходить найбільше передплатників. За метриками URL та Канали можна оцінювати ефективність реклами, а також ефект від самостійного розміщення посилань. Якщо до вас приходять з Груп та Особистих листувань, то каналом діляться, і це хороший показник. Якщо люди приходять з пошуку, ви успішно оптимізували канал — підібрали вдалу назву, використовували ключові слова в описі.

Мови

Статистика показує, основна мова вашої аудиторії. Інформація корисна під час розміщення реклами.

Мова аудиторії

Активність

Показує загальну кількість переглядів та репостів по днях. Синій графік – перегляди, жовтий – репости.

Активність передплатників у Телеграмі

Що дає ця інформація:

Дозволяє відстежувати якість вмісту. Подивіться, у які дні у вас найбільше переглядів та репостів, проаналізуйте контент, розміщений у ці дні, і зосередьтеся на створенні таких публікацій.

Нещодавні пости

Показує список свіжих постів та кількість репостів/переглядів по кожному.

Нещодавні пости в Телеграм

Що дає ця інформація:

Розділ знаходиться одразу під розділом активності. Це спрощує аналіз контенту — ви бачите, які пости викликають найбільший відгук. Залишиться проаналізувати, чим ці публікації зачепили аудиторію.

Статистика публікації

Для кожної публікації на каналі є міні-статистика. Можна переглянути загальну кількість переглядів, публічних та непублічних репостів, активність по днях, і якщо постом поділилися у відкритих каналах та групах, то статистика покаже, у яких саме.

Статистика постів у Телеграм

Як подивитися чужу статистику

Ця інформація може бути корисною при пошуку каналів для розміщення реклами та аналізу конкурентів. Звичайно, можна попросити статистику у адмінів, але, по-перше, не всі їй діляться, по-друге, цей час на очікування, по-третє, краще все одно перевірити ще раз дані.

Найпопулярніші сервіси для перегляду чужої статистики:

  1. TGstat.
  2. Telemetr.

Висновок

Раніше відстежувати процес розвитку свого телеграм каналу потрібно було вручну або через зовнішні послуги. Вручну робити це довго і незручно, а послуги не давали всієї повноти картини. Розробникам Телеграма знадобилися роки, щоб прислухатися до користувачів і нарешті додати розділ з детальною статистикою.

Тепер адмінам простіше розібратися, чому йдуть передплатники, які засоби просування наводять нову аудиторію на канал, які публікації «заходять», а які ні.

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Як зробити голосовий чат у телеграм – повний посібник зі створення та налаштування

У статті розповімо, що таке голосові чати в Телеграмі, як створити свій чат, і що в ньому можна робити. Як створити голосовий чат у Телеграм: покрокова інструкція Розбираємось у процесі створення чату та його налаштуваннях. Відразу впадає в око, що жодних ексклюзивних інвайтів та заявок на реєстрацію з довгим очікуванням у ТГ немає — створювати […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як додати кілька фото у сторіс Інстаграм

Багато користувачів помітили, що в Інстаграмі з’явився новий стікер, який дозволяє додати картинку або кілька фото в сторіс. Це круглий значок із зображенням всередині. Розбираємось, як його використовувати і навіщо він потрібний. Як додати кілька фото до сторіс Інстаграм за допомогою нового стікера Якщо у вас вже з’явився новий стікер, то ось інструкція щодо його використання. […]

Коваленко Марія 
SMM - Соціальні медіа Youtube блог

4 нові функції YouTube для прямих трансляцій 2022

YouTube анонсував нові функції для прямих трансляцій, частина вже тестується, а частина буде запущена найближчим часом. Нові інструменти допоможуть авторам стриму краще взаємодіяти зі своєю аудиторією. Нові функції : Обведення навколо аватарів каналів, які зараз ведуть трансляцію. Гості у прямих ефірах. Найближчим часом YouTube запустить тестування спільних прямих трансляцій. Це дозволить авторам запросити гостя на свою трансляцію, просто […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment