Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Масслукінг у Instagram – нові можливості для просування

Коваленко Марія 

Якщо масфоловінг і маслайкінг в Інстаграм-середовищі вже справа звична, маслукінг з’явився нещодавно і відразу став потужним трендом.

Масслукінг – це масові перегляди stories в Instagram. 

Як я з’ясував на власному досвіді, такі дії від імені мого акаунта можуть при грамотному підході приносити сотні і тисячі передплатників і дуже сильно піднімати активність.

Він, до речі, у них безкоштовний, на відміну від інших сервісів. Входить у самий базовий пакет без жодної доплати, я побіг його тестувати одразу після оновлення, бо вже бачив, що маслукінг працює, тільки до цього не було такої зручної та безкоштовної автоматизації. 

Чому маслукінг працює?

Здавалося б, переглядаючи чужі сторизи, ми робимо статистику цим людям, а не собі. А ось і ні! Дуже багато користувачів відразу зацікавляться тобою, якщо ти набриднешся під їхніми історіями. Є відразу кілька причин, чому маслукінг відпрацьовує дуже круто та дає результат.

  • Новизна . Користувачі Instagram вже звикли до масфоловерів і вже не так активно відгукуються на лайки та передплати. А ось незнайомець, який регулярно переглядає історії, відразу привертає до себе увагу. Особливо добре це працює з користувачами, які мають до 300-400 передплатників. У них зазвичай сториз набирають невелику кількість переглядів від знайомих людей, і будь-який новачок відразу стає помітним. За моїми відчуттями після моїх переглядів до мене в профіль приходила приблизно третина аудиторії, що дуже непогано!
  • Перехід на Stories . Більшість користувачів насамперед переглядає саме історії, а вже потім доходить до стрічки з постами. Причин такої міграції є дещо. По-перше, сториз – це живіший, справжній формат. Люди встигли втомитися від ідеальних, відретушованих знімків у постах. Своїм stories вони також стали приділяти більше уваги. Багато хто відразу заходить у їхнє вікно, щоб перевірити відповіді на запитання чи шкалу реакцій, а вже потім перевіряють активність під публікаціями. А значить, і мій перегляд раніше трапляється їм на очі. Та що там, я й сам у сториз проводжу більше часу, ніж у стрічці.
  • Великі ліміти . Якщо безпечна межа підписок і лайків на добу вже давно обмежена тисячею, а для деяких і меншою, то в історії поки що панує вольниця. Цілком безпечними вважається перегляд до 5000 сториз, хоча деякі ризикові люди перевалюють і за 10000, і все ще уникають бана. У Туліграма, до речі, ще одна зручність у тому, що безпечні ліміти виставляються автоматично. І навіть у цих межах я отримую у 5 разів більше взаємодій із цільовою аудиторією! Я, звичайно, не любитель ризику і тримався в розумних рамках, тому жодних проблем з обліковим записом у мене не було.
  • Найактивніша аудиторія . Цілуючись у stories, ви потрапляєте у найживіший сегмент користувачів Інстаграма. Саме ті, хто регулярно розміщує stories, проводять у соцмережі найбільшу кількість часу та схильні виявляти більше активності. Я помітив, що з цієї аудиторії люди реально краще підписуються і більше гавкають.

Як використовувати маслукінг?

Я користуюся вже давно, тому всі налаштування там давно вивчив, у маслукінгу все працює так само, як у масфоловінгу. Просто вибрав аудиторію, сториз якої хотів би переглядати та запустив завдання.

Лайфхак : краще вибирати людей з невеликою кількістю передплатників – так ймовірність, що вас помітять більше.

Однак варто враховувати, що цей інструмент дає настільки велику кількість дотиків з аудиторією на день завдяки великим лімітам, що до вибору аудиторії можна підходити трохи менш суворо. Обсяги будуть дуже великі, маслукінг – це “зброя масового ураження”. Так що я особливо не чіплявся, швидше вибрав напрямок.

Також цей інструмент добре доповнює вже звичні мені передплати та лайки. На яку активність користувач не звертав більше уваги – ви точно потрапите йому на очі.

Як завжди при появі нового інструменту найсмачніші вершки знімають ті, хто почав використовувати його першим. Тому своїм знайомим уже порадив швидше пробувати маслукінгу, щоб відхопити якомога більше передплатників. Тим більше з огляду на те, що цей інструмент Туліграм додав безкоштовно, мені мої тести нічого не коштували, а дали дуже добрий результат — свій експеримент я продовжую досі!

Recommended Posts

SMM - Соціальні медіа Telegram Блог

Про що вести канал у Телеграмі: приклади та застереження

Треба писати новий пост чи створити канал, але поки що не знаєте, про що? Потрібно придумати тему одного посту чи одразу десятка? Ми вивчили безліч каналів, щоб розповісти вам, на які тематики та що пишуть спільноти. Розібралися, що писати в каналах на різні теми, а про що точно говорити не варто. Користуйтесь 😉 З чого почати Якщо поки що […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Ідея для сторіс. Тест на знання

В чому суть. Перевірте ерудицію передплатників та проведіть тест на знання: загальної тематики, вашої професійної галузі чи певного продукту. Як зробити. Ви, звичайно, можете придумати велосипед і розробити свій спосіб, але зручніше використовувати готові стікери Інстаграма*: «Опитування» і «Тест». Перший зручний, якщо ви пропонуєте 2 варіанти відповіді на вибір, другий – 3 або 4. Найбільша перевага наклейки […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Оптимальні розміри картинок для соцмереж: шпаргалка

Розміри картинок та фото для соцмереж корисно знати SMM-щикам, дизайнерам та маркетологам – ці знання допоможуть розробити макети для постів, сторіс, шапок та обкладинок для груп. Розповідаємо, якого розміру мають бути фото для Інстаграма*, ВКонтакті, Фейсбуку* та Однокласників. Розміри зображень для Інстаграма* Максимальна вага фото – 30 Мб. Розмір аватарки в Інстаграмі * Оптимальний : 320 х […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment